-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #171506 üzenetére
Úgy érzem egyre közelebb kerülsz ahhoz, hogy neked is legyen egy PHEV kocsid. Jó a zenben ülni miközben dugóban van az ember. És majd a jó melegben amikor állsz a lámpánál, csönd van, de mégis megy a klíma, nagyon jó Appból meg tudod indítani távolról és már eleve a hideg/meleg kocsiba ülsz be. Imádom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #171554 üzenetére
Akkor a Passatot kell venned, az eleve többet megy el (50-60km) a 13kWh-ás akkuval. Tud mindent is már a MIB2.5. Még azt az elavult mirrorlinket is belerakják. És ami a legdurvább ingyen adják a térképfrissítést és simán otthonról meg lehet csinálni
Benzinről nem érdemes tölteni soha, csak ha nem az életed múlik rajta. Nagyon nem hatékony. Már sok féle verziót kipróbáltam és az a legjobb ha nem meríted le soha teljesen. Mert ha üres az akku akkor a motornak kell múszájból töltenie ha akarod ha nem.
De azért nem kellene könyörögni, hogy berakjanak alám egy ilyen BMW-tA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #171906 üzenetére
Nekünk nagyon adja egyelőre a PHEV. Apu ahogy jár a Passattal hibátlan. Melóba oda vissza elektromosan 30km simán megvan és hétvégente hosszabb útra benzin. Hibridben 4,1 volt neki múltkor egy Dunaújváros-Siófok-Dunaújváros táv. Most, hogy ilyen brutál módon drága lett az utcai töltés a PHEV újból életképes lett, de min egy sima hibrid is már nagyon jó választás. Pályáztam többet is már a Golf-al és min 135 amivel megyek, néha belekarcol a 200-ba és így adta a múltkor klímával 3 személlyel az 5,2-t.
Csoportban is többen már-már szerelmesek a kocsijukba
Most jelenleg a GTE és a V60 D6 jó választás lehet. Vagy az Outlander ha valaki kínozni akarja magátA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #172412 üzenetére
Miért ez a pug 3008? 17 millió és alapvető dolgok elég idegesítőek benne. Ki venné ezt egy lényegesen nagyobb Passat GTE helyett? Nincs olyan pontja ennek a pözsónak ami jobb lenne a VW-nél. Jah persze azért nem veszi majd senki mert nem SUV.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #172429 üzenetére
Nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lesz, 99%-ban Toyota. Meg sajnos a Phevek ára még 5 évesen is elég magasan vannak. A Suzuki féle Corollára leszek nagyon kíváncsi. Kiráz a hideg ettől a sok SUV-tól.
Kia Optima is tök jó lett volna, de sajnos elkaszálták. Persze érthető, hogy a gyártók a profit felé mennek. De én nem akarok erre felülni, mert a Golf elmegy 14 kWh körül egy SUV meg kb. +20-30%A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #172661 üzenetére
A zöld rendszám is hívogató pár embernek
Múltkor egy 4-es Golf smók end sárm dízel akart bealázni pályán. Gondolom azt hiszik a zöld golf nem megy mert a sima villanyt látják benne és annak 150 a vége. Tök nyugisan haladtam 160-al erre kivág elém, 180-nál már nagyon menekült óriási füstfelhő közepette
Mondjuk mindenhol máshol 50-el megyek szigorúan városban. Itt vannak igazán köcsögök. A kedvencem amikor azt hiszik, hogy letudják gyorsulni lámpánál. (nyilván sok autó van ami letudja lépni a GTE-t, de itt a sima átlag 1,9 pd meg hasonlókra gondolok)
Ami nagyon bosszant, hogy többször előfordult már az, hogy előzés után hamar visszarántják a kormányt és nagyon közel vágnak be elém. Akkor is ha senki nem jön szembe. Nem tudom ez mi akar lenni, talán erőfitogtatás. Mindenhol tempomat 50-el megyek városban. (ahol 50 a megengedett)A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #172730 üzenetére
Mindegy új phev nagyon drágán nyit és még 2-3 évesen is sokba kerülnek. A Rav4/Across egyelőre csak elmélet szinten létezik még mai napig a Toyotánál. Pár év múlva reménykedem egy olcsóbb Ceed pluginben, mert már régóta szimpatikus kocsi nekem. Eleve Optimát szerettem volna, de az meg már akkor ritka volt amikor megjelent most meg már meg is szüntették a típust. Minden kört megfutottam én is és ebben az 5-6 milliós kategóriában jelenleg a Golf/Passat GTE a leginkább minőségi Phev és azért a Passat eléggé ott van minden téren. A helykínálat bőséges az anyagminőség meg bőven jó. Ennyi pénzért még az Outlander fér bele, de azok is már 2013/2014 körüliek és kanyarban sincs minőségben, menetdinamikában, komfortban, extrákban egy Passathoz képest. Egy Opel Ampera még jó választás lehet, de azok már idén min 7 évesek. Na meg kicsi a hely.
Egyszer beülsz egy kellemesen felszerelt Passat GTE-be akkor meg fog tetszeniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #172866 üzenetére
Nagyon durva ez a kis 1.0 TSI. A fogyasztásod az amit nekem hibridbe tud a Golf.
Amúgy én most ennyinél járok. [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #172869 üzenetére
Pályán nekem is benyeli a 6-7 litert. Mondjuk ott nem finomkodom, szeretek egy 140-et mindig tartani. Csak azt mondom, hogy gyakorlatilag egy sima benzines TSI-hez képest nincs előnye a hibridnek városon kívül. Kivéve annyi, hogy durván megtud indulni
(#172872)Qru: 100-as ment bele a karantén alatt direkt, mert tudtam, hogy sokáig fog benne állni. Most sima 95, de ez hamarosan el fog fogyni. Jelenleg gyászos 3 literes átlagot mutat a fedélzeti a tankolás óta
Nem volt egyébként 4+ hónap, csak 3 és fél
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #172877 üzenetére
Max 2 hónapig van benne, nem lesz semmi baja. Ez az e10 meg most annyi ideig se lesz benne. Ha tudom, hogy sokáig nem jár a benzines akkor 100-as megy bele.
(#172874)Qru: Én is élvezem mindig az elindulást. Az enyém csak 110LE@330Nm, de ez is kellemesen indul. Csak a Conti ecocontact vonyít, mert tapadni azt nem akar, de legalább jó a fogyi GTE módban meg 204 lóerő 400Nm, első keréken esélytelen a normális elindulás, még 3-ban is villog a kipörgésgátló ha odalépek neki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Megcsináltam kíváncsiságból a Golf-al ezt a Totalcaros phev tesztet. A GTE-ben már nem a legjobb az akksi 5 évesen és 166k km után. Dunaújvárosból mentem Kecskemétre simán közúton szabályos tempóval. Villannyal 38 km-t sikerült max megtennem a maradékot az 1.4 TSI oldotta meg. Így lett a 100. km végére 2.6L/100km a fogyasztás. A gyári a adat a még nagyon hülyén becsült NEDC szerint 1,5 lenne. Irreális érték, de ha az utolsó 20 km-t nem városban teszem meg klímázva akkor lehet meglett volna a 2 literes átlag is.
Visszafele teljesen lemerülve már ugyanez 4,3 lett. Ennek ellenére azt írta fedélzeti, hogy az út 23%-a emissziómentes volt.Úgy gondolom egy új Passat GTE vagy Superb iV tudná hozni a katalógus adatot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ádám16 #173674 üzenetére
A Golfban kicsi az akksi így 2:30 óra nulláról maxra tölteni. Utcai töltőről meg 1:30.
Visszafele én is elrúgtam kicsit pályán azért lett ez a gyászos 4,3 Na jó igazság szerint csak egy 0-140 volt padlógázon GTE módban. Az nem sokat ront a fogyasztáson.
(#173675)Tsebacsi: A BMW eltud menni 50-et simán, mert háromszor nagyobb akku van mint a Golfban. Viszont a Range Rover már nem. De az új Superb iV simán megy 50-et és a TSI parádésan jól fogyaszt.
Nem szarabb a focus, mert sokkal sokkal olcsóbb. Felesleges is összehasonlítani. Ezekkel a dögökkel egyedül a RAV4 plugint lehet. Az meg állítólag baromi jó lett és elmegy 65 km-t.
Benzinesként használva meg a VW nem rossz, a Toyota sem. A többi phev SUV viszont már elég brutál. Az már más kérdés, hogy nem éri így megvenni őket.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Biztos, hogy nem. Ha le is van merülve hagyományos hibridként müködik mint egy HSD. De itt a TSI-nél sokkal jobban zavar ha 50-100 méterenként leáll és elindul. Amúgy városban könnyen elvan ilyen 4-5 literrel. Pályán tudtam idáig max 6 litert letolni a torkán. Pedig nem óvatoskodok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #173852 üzenetére
Kedvencem az volt amikor az elektromos autó csoportba a srác bedobta az Audi A3 e-tron számláról készült képeket amit Audi márkaszerviz csinált kötelező szervizt. Semmi extra csak általános karbantartás és a vége kb 160k Ft volt. De a legjobb, tétel a számlán a vízpumpa szíj ellenőrzés volt valami 12k Ft-ért, minden vízpumpa már elektromos ezeken a kocsikon
Iszonyatosan lehúzták a csávót.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #174116 üzenetére
Én nem szoktam előzni, az nálam ismeretlen fogalom. A rágyorsítás meg pláne, akkor nőne a fogyi, akárcsak az előzésnél Mindent kerülök amivel akárcsak 1 wattal is többet használok
Amúgy viccen kívül ezt én sem értem soha, hogy mire jó. Fix tempóval szoktam menni, engem rendszeresen letolnak 90-nél. Egyedül pályán eresztem el a gépet, ott azért páran bepróbálkoznak, gondolom a zöld rendszám végett, hogy ezt biztosan könnyű lesz lenyomniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hátha érdekel valakit, bedobok egy kis fogyi témát.
Húztam utánfutót a Golf GTE-vel. Egy jó nagy 2,5 méteres rakfelületűt, az össz hossza 3,6méter volt. Kb még egyszer akkora volt hosszban mint a Golf
Pályán mentem vele szinte végig a megengedett 80+5/10-el. Odafele üresen, visszafele 160kg súly. Nem sok, összesen kb. 400 kg volt amit húzott a kocsi. Csak benzinmotort használt végig, mert már eleve 0km elektromos hatótávval indultam. Szegény nem is nagyon töltötte vissza menet közben mert a klíma meg ment ezerrel. Így lett az egész útnak a vége 5,7. [kép] Meglepő módon töltés nélkül is összehozott 49km emissziómentes távolságot. [kép]Kis érdekesség: Gyári vonóhorog van a kocsin. Azonnal érzékelte is a futót és új dolgok jelentek meg. Kaptam automatikusan irányjelző visszajelzőt és mivel táblafelismerő is van a kocsiban automatikusan kirakta az utánfutó ikon és a hozzá tartozó sebességet az adott útra
Mint kiderült sajnos Trailer assistot nem kért bele az első tulaj.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha mindenképpen akkumulátoros takarító kell akkor érdemes beruházni egy flexicsővel rendelkező xiaomi porszívóra. Egyszer kell megvenni és nagyon otthonra valamint a kocsiba is. Nagyon szeretem használni, nem kell kínlódni mindig hosszabbítóval meg a porszívó rángatásával. Bőven elegendő szívóereje van. Simán lehet vele kocsit takarítani és még van hozzá forgós kárpittisztító fej.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #175347 üzenetére
Én egy ilyet használok kárpitra és sima porszívózásra. (közel nem ennyiért vettem black fridaykor, valami 40k HUF volt azt hiszem) Baromira jó ez a gép és ezen felbuzdulva kerestünk egy másikat szüleimnek. Akkor került képbe a Xiaomi Roidmi F8. Na ez kétszer olyan erős mint a philips és alapból olcsóbb. Egy flexi csővel nagyon jó cucc.
Minden másra meg ott van a gyagyi Sencor SVC 45.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175435 üzenetére
Láttam a videóját a srácnak. Nem tudom mennyire lessz ez tartós hosszabb távon. Oké, hogy rájöttek mennyire "könnyen" tuningolható a GTE, de a DSG nem erre lett tervezve. Nem véletlen szerintem, hogy a mérnökök nem engedték rá a maximális teljesítményt.
Amúgy elég durva, hogy mit ki lehet hozni belőle.
Ahol már nem hajt annyira a villany ott elfogy az előny. Mondjuk nem értem ezt a tuningot, miért nem vesz alapból GTI-t. Akinek ennyi teljesítmény kell, ő nem fog sokat járkálni villannyal
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #175641 üzenetére
Az Aurisban már P3 technika van. Erősebb mint a P2 és reszeltek a hangszigetelésen is. Tehát ha P2 és gombóc Auris közül kellene választanom egyértelműen az utóbbi. Vagy a P3 lenne amit szembeállítasz az Aurissal? Mondjuk én akkor is maradnék a választásomnál, mert hányok a Priustól olyan ronda. Akármennyire imádom a technikát, rossz ránéznem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nálunk a nulla forintos teljesítményadót is kettőbe küldik. Minden fél évben jön egy számla 0 Ft-os összegről
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha tényleg érdekel titeket a fogyi, akkor tudok szolgálni vele. Főleg Vilike kiváncsiságát akarom kiszolgálni
Szombaton mentem egy laza 90-es utazós Dunaújváros-Székesfehérvár-Dunaújváros távot.
Feltöltve indultam és még Fehérváron is töltöttem egy kicsit. Kb 40 km-t mentem tisztán villannyal. A többi sima hibrid módban az 1.4 TSI-vel. Úgy gondolom elég jó ez a motor
[kép]
Ha új lenne az akku akkor tudnál vele hozná a katalógusadatot (1,6) szerintem. Új korában képes volt elmenni 50 km-t. Nekem most 80-as utazóval tud 40-et jó indulattal. Városban már ennyit se.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #176491 üzenetére
Ez a hátsó ülések fűtésének a kapcsolója. Ott teljesen jó helye van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #178911 üzenetére
Nem egyszer volt már ilyen, hogy emiatt nem jöttek el megnézni a kocsimat. Dunaújvárosban élek és ide is van a cím írva a hirdetésben. Volt olyan fószer aki Érdről hívott, hogy hol van a kocsi, és amikor megtudta, hogy 60km-re, akkor mondta, hogy az nagyon messze van már neki Ha BP-ről hívtak a vevőjelöltek akkor nagy százalékban el se jöttek amikor megtudták, hogy nagyon max 80-ra vannak tőlem. Az már más kérdés, hogy le van írva a hirdetésbe a pontos cím, de mindig megkérdik, hogy hol van a kosi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #178923 üzenetére
Amikor az Aurisra vadásztam akkor szerintem vagy 1500 km-t leautóztam érte. Két tank elment a Q5-be. Azt nem bíztam a véletlenre, a tökéletes példányt kerestem, és meg is lett
A Golfból az elsőt elhoztam, mondjuk azért amiatt is összejött összesen 550 km.A téli kerekekért mentem el Mosonmagyaróvárra Az volt egy nap 400km. Tudom nem sok, de csak 50k volt a szett. Legalább kirándultunk egy jót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Én nagyon elégedett voltam az FL Aurissal csend szempontjából. De a Q5 nem mérvadó már ahogy rájöttem. A GTE Passat például minden überel. Nagyon csendes pálya temponál is. De Golf is veri az Aurist. 200-nál sem volt extrém hangos. Szerintem a GTE modelleknél eléggé odatették magukat. Főnököm 2020-as Q3-ja hangosabb mint a Golfom.
Szerintem egyre jobban látszik, hogy az angol Corollák nem az igaziak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #179093 üzenetére
Uhh ez nem hangzik túl jól. Pedig a Golf után tervben van egy Corolla hybrid. Mire oda jutok azokban már simán 100k+ km lenne. Kezdek egyre jobban elbizonytalanodni. Azért a csendes a rendes összerakott műszerfal/műanyag elemek az fontos nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #179930 üzenetére
Jó lesz a hangja, GTE gombra ott van a hanggenerátor
Nincs semmi jó hangja az 1.4TSI-nek gondolom azért is raktak bele ilyen műhangot. De cserébe jól megy és jól fogyaszt. A kijelző meg még 2015-be született MIB2 akkor ez volt az igény vagy ez passzolt bele a kinézetbe.
Más: Tegnap teljesen véletlenül lenyomtam egy BMW-t. Eskü nem akartam nem is figyeltem, hogy van bárki a jobbra kanyarodó sávban. Én álltam a belső egyenesen haladó sávban a lámpánál elsőnek. Ha nincsen mellettem a feleségem, meg csomagok és még az akku is tele van, akkor szoktam jó kis rajtokat venni a villannyal 50-ig, mert élvezem Most sem volt másképp, egy padlóvillannyal elindultam, persze kilő elég jól és gyorsan 50-en van. Csak arra lettem figyelmes, hogy jobbra mellettem a lekanyarodó sávban pörget valaki veszettül egy motort. Azt akkor esett le, hogy szerintem ő be akart volna menni elém a jobbra tartóból. Persze amint ez észleltem beengedtem, de kicsit kellemetlenül is éreztem magam. Nem állt meg megverni szerencsére Amúgy 60-ig jót lép és szeretem is magam szórakoztatni vele.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Szoszo94 #180495 üzenetére
Ugyanez volt velem tavaly, csak annyi különbséggel, hogy egy 20 éves leszarom golfos köcsög volt. Ülök a kocsiban és arra lettem figyelmes, hogy úgy rám nyitotta az ajtó, hogy az autó beleremegett. Kiszállok, mondom bocsi, de rányitottad az ajtót a kocsimra. Erre annyi volt a válasz, hogy én biztos nem voltam. Mondom neki ne hazudj már itt ültem a kocsiban, nem csak érzetem hanem láttam is. Azt mondja mit foglalkozok én most ezzel, különben is nem ő volt, hanem csak elment egy kamion és azért mozdult be a kocsim. Mondja ezt úgy, hogy a LIDL parkolóban voltunk és nem volt a közelben sem senki. Egy bunkó paraszt volt és még nekiállt feljebb. Na azt után jött a barátnője. Az is rákezdett, hogy mi a faszt képzelek én, hogy megvádolom a pasiját. Közben végig magyaráztak amíg mentek a be a boltba. Egy kanál vízben meg tudtam volna fojtani legszívesebben. De most egyszerűen nem lehet mit kezdeni az ilyen nemtörődöm bunkókkal.
Volt egy másik sztori is. Állok a mosó előtt a soromra állva. Megáll egy BMW mellém merőleges. Tehát a kocsim bal oldalára néz rá a BMW hátulja. Erre fogja magát és rohadt nagy gázzal elindul a salakos részen és kb 1000 kaviccsal verte telibe a kocsimat. Csak is direkt csinálhatta, mert semmi nem indokolta, hogy így álljon meg. Ordítva szálltamki, de annyira, hogy mindenki odafigyelt és páran oda is jöttek, hogy mi a baj. Persze válogatott szitkozódásokkal küldetem el az a
büdös cig...melegebb vidékre.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #182490 üzenetére
Most már több mint egy éve van meg a Passat. Nem sok csak 15k km ment bele de minden nap megy legalább 20-30km-t. Rendszeresen töltve van és még mindig 51km-re tölt fel. Az össz átlagja a kocsinak erre a km-re vetítve 2 liter+ havi 3000 Ft körüli villanyszámla. Ha meg tudod cégnél vagy még valahol ingyen tölteni akkor még jobb lesz.
Én nagyon tudom javasolni egy ilyen gép vételét.Szorítok, hogy legyen vége ennek a Focus saganak már és pozitívan végződjön számodra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Kettőstömegű lájkolja ezt. A hat sebességes DSG képes 4-be menni 30-al.
Amúgy meg én megrögzött sebességbetartó vagyok, de 50-el is állandóan letolnak. 95-el szoktam menni a 62-esen de ott szinte senki nem tartja be. Nálunk ha ilyen lenne, akkor nem lenne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #183276 üzenetére
Amúgy ha csak úgy használom akkor 48-nál már elváltja a ötödiket. Ha viszont dugóba vagyok akkor kidobom kézibe és be az ACC aztán megy az szépen magától. Mert egyébként dugóban állandóan 1-2-1-2-1-2-1-2, és ez 30 méterenként. Ha automata módban van akkor 5-el is megy második fokozatban. Remélem, hogy a villany nem használja a kuplungot.
#183292 oliwire: Mindenképpen ha lehetséges és belefér anyagilag. A legjobb extra amit imádok ebben a téli időszakban az ülésfűtés mellett. Be van állítva 6:35-re és vár a jó meleg autó. Ha meg a benzines kazánt használom a motor hűtővízét és olaját is melegíti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #183323 üzenetére
GTE Passat elég jól össze van már pattintva. Eleve 2016-os széria mindegyik és ott már felülvizsgálták ezt a beltér zörgést. A Golfból átülök a Passatba, nagyon más az egész, sokkal jobban szól a zene, csendesebb, kényelmesebb, jobban rugózik. stb. Pedig a Golf is a kategória csúcsa volt 2015-ben, főleg a GTE kivitelben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183396 üzenetére
Igen de jó hatásfokkal üzemelnek. És ha van 230 ahol parkolsz akkor jobban megéri mint rengeteg pénzért egy webasto. Tök jó, hogy benne van a kocsimban, de ha utólag kellene beletenni 500k körül lenne a művelet. Egy cekász a motorba meg lényegesen olcsóbb tétel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #183792 üzenetére
Passatra nálunk egyből ment is fel a négyévszakos. Bridgestone A005, nyárias 4évszakos. Tök jól tapad, ahhoz képest. Havat még nem látott, mert az elmúlt egy évben nem volt, szárazon és vízen teljesen rendben van, a tesztek is ezt mutatják. Amúgy meg a GTE-re a 218 lóerő és "azonnali" 330 majd teljes 400 Nm-re nem lesz olyan gumi ami bírná az elindulást.
Ahogy az lenni szokott, jó szar téli gumikkal került be az országba. Vizes úton még 4-ben is villogott a kipörgésgátló. Kell rá a jó gumi, de azért elszállni sem szabad, van olyan aki 20-at keres rá, de minek? Megeszi a hatótávot.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #184898 üzenetére
Itt Dunaújvárosban sem jobb a helyzet. Egyáltalán nincs nálunk fizetős parkolás, de most már annyi görénnyel van tele a város, hogy a 2 töltő is állandóan el van foglalva sima autókkal. Már sorozatban második napja nem lehet tölteni, mert mindig áll rajta valaki. Senkit nem érdekel a megállni tilos tábla, de az illetékeseket se.
Azt közben meg megy a sírás az átlag autóstól, hogy a 4000 parkolóból el van foglalva 4 és, hogy nem lehet így sem már sehol megállni.
Nekem még hagyján, mert tovább megyek benzinnel, ahogy tettem is. De az tisztán villanyos kocsikkal nagy kicseszés.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen