-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz bandus #229581 üzenetére
Nekem a legdurvább ilyenem az volt mikor Horvátországból jöttünk haza autópályán, épp kiértünk egy alagútból emelkedő/kanyar 3 sáv, reggeli napfelkelte fény, erre a szélső sávban egy felborult pótos marhaszállító, az úton meg egy tucat marha tetem, kb 2 sáv szélesen (a belsőben nem volt egyedül), próbálták letakarni őket fóliákkal éppen. Nem vagyok kényes, de lett egy masszív hányingerem a következő fél órára… még jó, hogy csukott tetővel mentünk.
-
CactuS
Arcképgyáros
-
veterán
válasz bandus #229895 üzenetére
Közben vissza hívtak és 2 hét múlvára tudtak adni időpontot, ami ilyenkor "nagyon messze van", de mostmár megnyugszom..
Vissza írt az AET Chip is, hasonló várakozási idővel szóval inkább az L.A.-t válsztottam.
Köszi mégegyszer mindenkinek!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bandus #230211 üzenetére
Ja arra már én is kíváncsi vagyok.
Táblákat neked is olvassa és lassít-gyorsít a megengedett sebességnek megfelelően?
Valaki írta, hogy "mókás volt" amikor a kamion hátulján levő sebesség matricát beolvasta autópályán és elkezdett lassítani a belső sávban.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz bandus #230798 üzenetére
Nekem is ez jutott eszembe, Fater télen nekiment belülről a garázsfalnak, mert megcsúszott a kocsival ahogy ráfordúlt a garázsra
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #230882 üzenetére
Nekem most kocsival 30-45 perc, robogóval 30 perc, bkv 45-60 perc úgy, hogy mindhárom esetben 9-re megyek dolgozni. A robogóval vagyok úgy, hogy azzal megyek, mert nekem az jár. A kocsival igyekszem úgy intézni, hogy heti egyszer mozduljon, általában barátokkal találkozok és négyünk esetében váltja ki az éjszakai járatot. Véleményem szerint az a hülye, aki a belvárosba kocsival megy úgy, hogy nem garázsba teszi le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-v-
addikt
válasz bandus #230882 üzenetére
Butaság, folyamatosan nő a bicajos forgalom, rollerrel is rengetegen nyomulnak. Szabályosan dugó van már sokszor sok helyen.
230876 "Brigasávhoz is csak egy kis festék kellett, aztán lehetett mutogatni, hogy hú, mekkora fejlesztések vannak" - és ezetleg ezeket próbáltad is vagy csak a karigerizés megy? Csak mert sok helyen baromi jól használhatóak ám, és van bőven bicajos forgalom ezekben.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz bandus #230882 üzenetére
Nagyon érdekes érvelés... valójában ez egy téves és túlzó extrapolálás... Nézzük a másik oldalról. Mi az, hogy semmi értelme?! Kinek a szempontjából és milyen érvek mentén? Ki döntheti azt el, hogy a másik jogosan használja-e a saját autóját?!
Kissé kötekedőnek tűnhetek, de ezek a konkrét húsbavágó kérdések...Viszont legtöbbször amikor ilyen nagy mellénnyel érvelt valaki többnyire a saját háza táján kellett volna söprögetni először... Meg mindig voltak kifogások... Amíg csak szóban megy a téma addig...pfúúú... autóval közlekedők mondják, hogy át kéne ülni tömegközlekedésre... mert túl sok a kocsi... Meg bezzeg Bécsben, meg Berlinben... Oké jóbarát ülj át. Ja, hogy 3-szor kéne átszállni és 1 óra a menetidő. Igen, most is ezt csinálja napi szinten több ezer ember... mert bár a látszat mást mutat a legtöbb közlekedőnek nincs autója, vagy van, de nem használja...ilyen-olyan okokból.
Egy valamit érdemes tisztázni. Az idő mint erőforrás k.rva értékes és sose kapod vissza azt amit elköltöttél. Nincs Ctrl+Z... nem tudod visszacsinálni ha már elköltötted... És az a sok kicsi ami egy év alatt összejön a napi ingából az már szabad szemmel is jól látható szám lesz év végére...
És még van ezer más egyéb tényező ami azt a pókhálót alkotja ami mentén lehet vizsgálódni. Környezetvédelemtől a gazdasági hatásokig...stb...
Számomra abszolút megrökönyödést keltő az az irány ami felé a közlekedést kezdték el tolni... Elkezdtek lassítani mindenhol... ráfogják a baleseti statisztikára, a kibocsátásra... miközben párhuzamosan már szép lendületet fogtak az alternatív meghajtások... elektromos, hidrogén stb... Ha 10-15 év múlva oda jutunk, hogy sokkal tisztább lesz emiatt a közlekedés, akkor majd visszaállítják a sebességhatárt pl azokban az országokban ahol állítólag emiatt (is) vették le pálány 130-ról 110-re?
Zárójelben megjegyezném, hogy valaha az ipari forradalom egyik mozgatója a azért volt a gőzmozdony és a vasút, mert az addigi lomha és instabil szállítás egy jóval gyorsabb megoldás váltotta fel... Most meg nyomunk egy hátraarcot?
A biztonság sem lehet érvelés, hiszen másik irányból szintén vannak párhuzamos fejlesztések. Sávtartó, távolságtartó tempomat...autonóm vezetés..stb... Inkább ezeket kéne nagyobb léptékben fejleszteni és ezáltal növelni a biztonságot... Nem azzal, lassabban megyünk. Elvégre ugyanaz a kretén vezeti a kocsit csak lassabban. Minél több időt tölt kint az úton annál nagyobb az esélye, hogy elkövet valami hibát...
A gyalogos gázolások szintén kedvenc témám... tipikus emberi jellemző. A szabálykövetés annyira nem kellemes módi...inkább hozzunk egy nyakatekert megoldást a gyalogosvédelem érdekében... ahelyett, hogy levernénk egy maflást annak aki piros lámpa ellenére szaladgál... meg telefont bámulva...meg zenét hallgatva koncert hangerővel...
A mostani technikai fejlesztések az autókban a gyalogos védelemre arra építenek, hogy megtörténik a gázolás. Mi lenne ha emellett prevencióra is gondolnánk. Mondjuk, hogy lehetne megakadályozni a gázolásokat?! Mondjuk vizsgáljuk meg miért történnek ezek...stb
Elkanyarodtam...Osztom Reggie0 korábbi megjegyzését. Akinek nem kell személyes jelenlét annak miért írjuk elő a napi népvándorlást? Nagyon érdekes olvasni, hogy habzó szájjal érkeznek a szociális életüket féltők, meg mindenféle érvelők...csak éppen azt felejtik el, hogy ez az egész az opcionalitásra kellene szóljon. Aki akar bemegy...aki akar nam. Win-win...
De, hogy ne csak a szám jártassam... én az utóbbi hónapokban azért a saját bőrömön tapasztaltam meg a pro-kontra oldalát.
13. kerület. Vizafogóról indulok melóba ami az Astoria környékén van... Nézzük sorba.
Gyalog: Rész szakaszon működik, a teljes távra nem életszerű. Ez logikusan belátható.
Bicikli: Nincs vele bajom, de ezt viszont kipróbálni sincs értelme. Tök jó, hogy gyorsan begurulok...csak éppen csatak izzadtan zuhanyozni kéne... Meg váltó ruha, meg... ott egye meg a fene ezt a megoldást. Időben végül rosszul jövök ki. Amúgy is sportolok dedikált időben, célzottan.
Tömegközlekedés: M3 ...csak ennyit mondok. Évek óta megy a felújítás.
Pre-felújítási időszak: Viszonylag gyors...de tavasztól őszig...egy halál. Fülledt, szauna feeling. Volt amikor 10 perc alatt annyira levert a víz az egy helyben metrózás közben, hogy mikor feljöttem a 35 fokba, fáztam... kb 20 perc volt így...bejutniFelújítás alatt: Átszállások, nyomakodás buszról-buszra... A jegylyukasztó(!!) 10-ből 2-szer működik elsőre. A többi esetben ott hackelem a rendszert, hogy érvényesítse a jegyem.
Digitális jegy? Oké...majd ha ugyanolyan áron lesz mint a 300Ft/vonaljegyes gyűjtő... ha van már ilyen akkor elnézést...elhaladt mellettem a tudomány.
Ja, és persze...tetű lassú...miközben a sofőrök úgy mennek, hogy ki kell kötnöm magam 4 ponton, különben minden kis ívű kanyarban elrepülök. Nagyjából 25-30 perc így a bejutásom.Post-felújítás: A jövőt nem látom...de kb az lesz mint előtte..mert a klíma már nem fért be egy európai világváros metrójának tervezésébe, hogy ne csatak vizesen utazzunk...
Legalább vagonokban a világítás már jó lesz és nem úgy érzem maga utazás közben mint egy noir film szereplője...Van buszos opcióm is... 35-40 perc. Sok helyen nincs dedikált buszsáv. Megy a harc a dugóval...
Autó: Teljes kiszámíthatatlanság... én jellemzően korai vagyok, de ugyanabban a sávban. 6.40-7.00 között. Amíg nem volt M3 upgrade addig 15 perc alatt siklottam be a célba. Azóta 20 perc. Átadták a nemrég a rakpartot... eleinte 10-12 perc vitorlázás volt... Most azért van egy-két félnótás aki 30-40 között andalog, de nem tudom miért...cserébe live snake játék megy teljes hosszában. Ha nincs ilyen akadály, akkor 10 perc is simán hozható. És szinte kaputól kapuig megyek. És közben nem kell szagolnom a büdös bácsit, vagy nénit, aki 2 hete nem fürdött...vagy az egyéb gyomorforgató entitásokat. Jó eséllyel kevesebb nyavaját is kapok el...
Szóval tüneti kezelésnek lehet itt korlátozósat játszani, csak kb annyit ér mint a sebtapaszt rakni egy nyílt törésre. De a hosszú távon amikor jelentősen környezetbarát lesz a közlekedés akkor mi lesz a propaganda szöveg? Miért ne ülj autóba? Sok helyet foglalsz? Hát pont lesz.rom majd... ahogy kb most is. Mert amíg felületesen állnak egy probléma megoldásához, addig köszönöm, de én nem szeretném megnyomorítani az életem. Majd egy olyan megoldás mögé állok be és azzal kötök kompromisszumot ami tényleg valós megoldás a problémára.
Bocs bandus...ez nem neked szól inkább csak a te hozzászólásod generálta a gondolatokat...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz bandus #230948 üzenetére
Mert széthajtottad
Bezzeg a tipo 17500km után meg sem nyikkan
Múltkor havert vittem: te mindig 5000-6000- ig pörgeted?
Én: amikor csak lehet[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz bandus #230954 üzenetére
amúgy minél csendesebb az autó, annál jobban kijönnek ezek a belső zajok, nincs ami elnyomja
focvis, ugye-ugye, a #szarolasz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bandus #230948 üzenetére
Örülj, hogy nem kellett a komplett első konzolt/műszerfalat kicserélni. Mi belefutottunk pár ilyen VAGos autóba, volt amelyiknél null revízión derült ki a hiba és egy hónapig állt a kereskedésben az új autó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz bandus #231238 üzenetére
a 30k-s periódus szvsz hülyeség, ezt nekem egyik mérnök se akarja megmagyarázni. Biztos kibírja az autó, de hogy kurvára nem optimális, az is biztos.
Ha én most nem cserélem le 20k/1 évnél az olajat a bömbiben, hidd el nem szívesen pályáztam volna 3000km-t az 1 éves, többszöri rövid utas olajjal...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bandus #231238 üzenetére
Teljesen igazad van. Az a sok szaz mernok pontosan kiszamolta, hogy az altaluk gyartott autok 99%-ban ki fogjak birni a 30 ezres olajcsere periodussal a garancia időt. Onnantol meg nekik mindegy.
Minden szaksajto kitargyalta mar 1000x, az olajfogyasztas es egyeb motorgondok jelentos resze ritka olajcserere vezetheto vissza (vagy szar minőségű olajra). Itt volt pont múltkor az 1.6 gdi-s kia Sportage-ek esete. 150e km korul lyukadtak ki a motorok. Mino veletlen, hogy pont 150e km a garancia nem? Abban is 30 ezres periodus van. Szetszedve par motort azonnal latszott, hogy a hanyag olajcsere miatt ragadtak le a gyuruk es elosegitette az olajfogyasztas a dugattyuk ategeset.
Persze mindenki azt csinal amit akar. Gari idot nagyjából minden auto ki fogja birni a gyarto altal eloirt olajcserevel. Akinek ez eleg, annak tok jo a 30 ezres olajcsere.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #231238 üzenetére
Az 1.3 Multijetet pont a 30k-es periódus miatt tartják az egyik legrosszabb motorként számon, holott azok, amiket 10-15k km-enként szervizeltek, vígan elmennek sok-sok százezer km-t is, néha akár elég mostoha körülmények között is (pl. pizzafutár). 🤷♂️
Nem urban legend, gyakorlati tapasztalat a való életből.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bandus #231246 üzenetére
Szeretnék a te világodban élni
Vilike: 2020- ig elég sok új autó jött nem mai gyártástechnológiával, a fire motor 1,4 es már a fiat stiloban is volt 2003- ban, a nyers motor teljesen másképp jár az első olajcseréig, volt belőle kettő is nekem 0km-el.
De pl. Skoda fabia 1,2 htp dettó az is első 1000km vs olajcsere után teljesen más volt
De a 2011- es kia ceed-nél nem tapasztaltam ezt.
Kia carensnél sem (1,6 gdi)-nél már szintén nem
és a kia nironál meg nehéz lenne megmondani, mert sokszor villanyról hajt.
Szóval motorja is válogatja[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
-
Integrale
veterán
válasz bandus #231305 üzenetére
"Olyat csinal, hogy ablakmosasnal 30 masodpercre belso keringetesre kapcsol, hogy ne tudozd le az ablakmoso szagat"
Ezt megszoktam a Lybrában is, csodálkoztam, hogy ez a migráns olasz miért nem tudja, hát kiderült, hogy a szennyezettség érzékelője szar. Ok. Aztán az is kiderült, hogy kb egyik Vectrában sem jó. Elmentem több bontóba, kaptam 8 darabot kézbe, próbálgassam. 1 volt jó.
De így már működik ebben is."Bad reklám is reklám too"
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Politika
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- EAFC 24
- Autós topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen