-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz focvis #187427 üzenetére
Elvileg itt tudod majd visszaállítani. Én nagyon nem támogatom a kikapcsolását, örülök, hogy te vissza akarod kapcsolni.
A szerviz intervallum meg itt van. [link]Viszont a coming home jó lenne nekem is a nappali fényre menne. Szeretném a funkciót, de a xenont, nem kínzom ezzel napi sokszor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #187446 üzenetére
Igen ha nagyon akarják akkor megtudják állapítani. Bonyolult, mert alvázszám alapján letudják kérni a gyári felszereltséget és úgy kitudják kalkulálni, hogy milyen szoftfver verzió került rá. De akkor is egyesével kellene bújni a sorokat az admapban amire kétlem, hogy bárkinek lenne türelme. Bár lehet van nekik valami gyorsabb összehasonlító, de biztos nincs lementve az összes kocsi admapja nekik. De senki nem fog ilyennel foglalkozni, hogy be van kapcsolva, 2db extra led a féklámpában. Ha nagyon akart volna vele foglalkozni a VW akkor már rég nem lenne legális a VCDS vagy az OBD11.
Mit akarnál egyébként állítani? Csipogást ne akarj kikapcsolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz barnam_ #187747 üzenetére
Javaslom az állófűtést én nagyon imádom. A kocsiban lévő benzint lényegében csak erre használom mostanában
Annyira jó extra, hogy a következő autómban is majd kell vadásznom ilyet. Így pici baba mellé nagyon nagy áldás, hogy a mínuszban is egyből meleg autóba tudom betenni.Az elektromos hálózati fűtés már nem olyan vészesen drága. Na meg elég jó dolog az, hogy reggel mindenki kapargat meg járat a nagy parkolóba. Én meg csak bepattanok és megyek is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #187750 üzenetére
Egyikben sem volt széria. Egy jó borsos extraként lehetett rendelni. Baromi ritka extra. Mivel gyárilag benne van ezért canbuson keresztül kommunikál így fejegységről programozható és van hozzá jó nagy hatótávú távirányító. Passatba is rakták, de GTE esetén baromi ritka. Sima dízelben több van.
#187753 barnam_: Hát igen lakótelepen nehezen megoldható. Én is ott parkolok vele és marad a nagyfeszültségű akkumulátorról való fűtés, ha van benne bőven.
#187759gzbotii: Igen de beindítás után sajnos csak rásegít, az nem a legjobb úgy. Ez a webasto, meg 1 óráig tud menni indulás előtt. Amúgy utólag nem rakatnék be ilyen webastot-t mert szerintem baromi drága.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #187776 üzenetére
Bocsánat kicsit rosszul fogalmaztam. Úgy értettem, hogy gyári beszerelésű, ha kérte valaki extraként. Nincs benne alapból egyikben sem a benzines kazán. Amit minden GTE tud az az elektromos állófűtés, de az csak a kis kört fűti és nem túl jó hatékonysággal.
#187790gzbotii: Csak akkor éri meg ha nincs közelben konnektor. Mert azért szépen zabálja a benzint, nekem a 40 literes tankban már meglátszik az üzemanyag-mutatón ha egy nap használom olyan fél órát. Minden másra sokkal jobb megoldás az elektromos motorfűtés.
Amúgy az Aurisra/Priusra is tanácsos egy elektromos állófűtést betenni ha gyakran van hideg. Egyszerűen annyira a hatékony az egész rendszer, hogy nem sok hulladékhője van és télen a nagy fogyasztás arra megy el, hogy menjen a fűtés[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #187792 üzenetére
Én csak az árból indultam ki, azt hittem már 1000 euróért rendes kazán jár
Akkor egyet értünk, mert az elektromos az igazi ha van áram mindig indulás előtt. Nagyon ígéretes az amit linkeltél, jól hangzik a tudása. Az enyémhez az alap Telestart T91 távirányító jár és tényleg nagyon durva hatótávot tud. Városban sikerült már 400 méterről is beindítani.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #187911 üzenetére
Nekem GLX Vitara volt, az Auris előtt, de én nem tudtam megbarátkozni a belső térrel. Számomra vállalhatatlan volt. 1 hét után el is adtam és utána jött az Executive Auris. Hát ég és föld a különbség.
Nagyon jó az új autó, meg tényleg te ülsz benne elsőként de felesleges összehasonlítani. Annyira más ligában játszik egy 4,5 milliós használt és egy 5 milliós Vitara. S-Cross árából meg kijön egy Passat GTE, de nem is kérdés melyik a jobb.
Nem neked szól, de én soha nem értettem miért kell ilyen összehasonlításokat csinálni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #188745 üzenetére
Azért mert akinek nem kell 7 személyes autó semmivel nem nyújt többet. Meg valamiért nagyon túl vannak árazva. Valamint azokban már Li-Ion akkumulátor van. Olcsóbban szervizelhető a P2 vagy P3 akksi.
Amúgy az is jó bátran vehető autó akinek "egyterű" kell.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189515 üzenetére
A golfé valami bitang erős. Konkrétan úgy szoktam tolatni sötétben vele, hogy mindig világítson a féklámpa. DSG-nél eleve nem is lehet vele máshogy. És sokkal jobban látok vele mint a dupla tolatólámpával. A GTE meg ráadásul állandóan bekapcsolja a féklámpát a regeneratív fékezés miatt. Nem irigyelem azokat akik mögöttem állnak egy lámpánál. Az Auto Hold miatt mindig világít.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #189654 üzenetére
Gyanítom azért vettek ki ilyen alap dolgokat, hogy senki ne is vegye meg inkább, csak majd jól fog mutatni papíron, hogy ilyen is van. Nem éri meg nekik valószínűleg a kis akkumulátoros verziót gyártani.
Nem is értem, hogy hiányoztat egy elektromos autóból az egyik leghatékonyabb dolog az ülésfűtés.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190166 üzenetére
Most tankoltam 3 és fél hónap után. Szégyenletes 1,97L/100 és 12kWh/100.
Amúgy egész jól áll a kocsi, már csak 22Ft/1km a költség. Az értékvesztésen kívül minden költség benne van. Csak üzemanyagra nézve 5Ft/1km
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz joshua7 #190179 üzenetére
Azért írtam, hogy 12kwh a nagy átlag erre a 11000 km-re. nem tudom vezetni, mert sima 230-ról töltök nincsenek adatok. Pénzügyileg helyes a táblázatom, mert nekem ennyiben van, összértékelésben nem, ha más akar látni egy viszonyszámot. Számolunk 38Ft-al az 100km alatt 12kWh-ás átlagfogyasztással 456Ft. De nem lehet pontosan megmondani, mert fogalmam sincs, hogy mennyi a benzinnel és árammal megtett út. Persze ez a szám sem helyes. Pontosan ha csak árammal mennék akkor kb 800-1200 Ft-ból jön ki 100km. de ezekből a PHEV kocsikból nem lehet statisztikát csinálni.
Oszlopról utcán tölteni értelmetlen már. 120-150 Ft-os kWh árak van és még van olyan cég aki percdíjat is számol fel emellé. Most 6kWh megy bele a kocsimba 2,5 óra alatt. Az kapásból 720Ft a legkisebb díjjal számolva és tudok vele menni a legjobb esetben 35 km-t. Sehol nem teszem oszlopra már, mert hibridben ha le van merülve akkor is max 4,5 liter a fogyasztás. Áramból átszámolva 9 liter körül alakulna. A probléma az, hogy nagyon durva lett az oszlopok árazása.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz joshua7 #190183 üzenetére
Most már csak akkor van értelme ha tudod otthon tölteni. Töltés nélkül felesleges egy PHEV, arra a legjobb választás a Toyota HSD. Nem ajánlanám neked a GTE-t, mert csak hordanád magaddal mindig a plusz súlyt. Benzinmotorról meg feltölteni kb 10-15 literes fogyasztást eredményez. Sima hibridként nem nyújt semmivel többet mint egy 2.0 hsd vagy egy Mondeo hibrid. Én azt venném a helyedben GTE helyett.
#190184 rasotamas: Az hát, nagyon eldurrantak az árak.
Eon: AC töltő esetén: 49 Ft/kWh + 4 Ft/perc. Nagyon ritka az a plugin ami 3,7kw felett tud tölteni. Egy Passat GTE feltöltése kb 3,5 óra. Az 840 Ft csak percdíjként és még 441 Ft az áramért. Tehát töltöttél 1281 Ft-ért és a legjobb esetben (minden fogyasztó ki és 80-al mész nyílegyenes úton egyenletesen) is elmész vele 50 km-t. Télen ez inkább 35.
Mobiliti 100Ft/kWh
De még sok szolgáltató van. PHEV-et nem éri meg egyáltalán.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #190189 üzenetére
Nem csalódtam benne, nagyon imádom. Mindig mosolyt csal az arcomra, de csak akkor ha egyedül vagyok. Már csak akkor lehet neki nyomni Ha bent ül az asszony meg a gyerek, akkor nyugalom van és kb 20 másodperc a 0-80
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #190199 üzenetére
Csak nehezen van vezeték az autópályán. Vagy menjünk a síneken? [link]
Fiat 500 csak amerikai modell volt a régiből. Azzal óvatosan, kevés a hatótávja. i3 meg túlértékelt a sok karbon miatt. A Renault Zoe már van értelmezhető hatótávval annyiért amennyiért egy i3
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #190203 üzenetére
Nincs már olyan verzió a használtpiacon. A gyanúsan olcsó darabok lehetnek azok max. Mindegyik rendesen saját akkumulátorral rendelkezik, nem fog letiltani.
I3 mondjuk sportosabb az igaz, jobb vezetni, de lényegesen drágább és a 60ah verzió alig tud 120 km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190206 üzenetére
Nem arra gondoltam, de az is előttem volt. Az USA verzió újkori 140-160 km-es hatótávja is kevés alapvetően. Már már nem lehet több 100-nál. A Fiat 500 akkumulátora sajnos nem olyan jó mint pl. az i3-é.
Városban amúgy teljesen rendben van, egy LEAF sem tud többet.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz barnam_ #190296 üzenetére
Ez itt volt nem messze tőlünk. Kollégám rendőr ismerőse elmesélte. Egy kislány vesztette az életét. A hibás fél egy fiatal suhanc volt aki épp villányi borozás után tartott hazafele. Állítása szerint 150-el ment és nem vette észre a lassító Corsát. Nagyon durva baleset, sajnálom a családot. Megérintett a dolog, főleg így, hogy már nekem is mindig ott van hátul a lányom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Az igen, komoly ugrás a Polo után. Baromi jól néz ki ebben a színben és felnivel. Jól felszerelt példány ahogy látom. Várjuk majd a tapasztalatokat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #190698 üzenetére
Újként az életben nem térül meg a felára, de még használtan sem egyhamar fog. Tehát csak ezért PHEV-et venni semmi értelme. Akkor már tényleg jobban jár az ember egy sima benzines kocsival. De vannak akik nem csak ezt nézik. A saját szemszögemből leírom, hogy én miért vettem plugint.
Nekem mindig mániám volt a technika és az újdonság varázsa. Nem vet fel a pénz ezért nekem ez a hobbim és amit tudok ebbe ölök bele és végre 5 évesen tudtam venni egy tölthetős kisautót. Nagyon szeretem benne, hogy bármikor menetre kész, nem kell melegitgetni, de ha kell akkor bármikor megyek vele 400 km-re és közben sem fogyaszt 5 liternél többet. Meg télen tök jó benne, hogy mindig a meleg kocsi fogad és ez vár a parkolóban. [kép] Minden ablak időre leolvasztva.
Ha olyat veszel amiben van rendes motorpáros (villany+benzin) akkor elég jót tudnak lépni. Szeretem töltögetni, szeret olcsón járni vele, szeretem, hogy ha hússzor megyek egy nap 1 km-t akkor se lesz semmi baja. Nyáron az elektromos klíma jól dolgozik és már eleve tudsz hűtött autóba ülni. De ha valaki nem olyan mániákus mint én, hogy szereti ezt az egész EV érát, akkor egy az, hogy nem érti meg, kettő, hogy nem is éri meg neki, ha csak egy sima A-B autó kell. Nekem jó érzés néma csöndben ülni a dugóban vagy a lámpánál. Jó érzés, hogy a kislányomat mindig meleg autóba teszem be akármilyen hideg van.Mielőtt bárki félreértené senkit semmiről sem akarok meggyőzni, csak a kérdésre válaszolt a saját szemszögemből. Persze tudnék ezer dolgot mondani még és akik felhívtak már innen a fórumról tudják, hogy be nem áll a szám a témában.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #190727 üzenetére
Benzinmotor csak akkor fog fűteni GTE esetében ha már elérte az üzemi hőfokot, tehát télen nem von el hőt soha a motortól az utastér fűtése. Ezért van az, hogy -10 fokban is alig egy két perc után már jön a meleg. Generátor üzembe kapcsol a belső égésű és a "cekásznak" termel áramot, hogy melegítse fel a kis kört.
1.4TSI és a DSG semmi extra ugyanaz mint már 15 éve csak fejlesztve. Konkrétan a váltóba ugyanaz az olaj megy mint bármelyik másik 6 sebességes DQ250-be.
Hozzáteszem még egyszer, hogy a matek sosem fogja kiadni, ez egy hobbi. Aki napi 100km felett megy még mindig dízel a nyerő és egy GTE árából baromi jó B8 Passat kijön. Amúgy az összes plugin bonyolult egy szerkezet, bármikor bármi lehet velük. Ha pénz van és nem megy valaki sokat akkor inkább tisztán elektromost éri meg.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190737 üzenetére
Azért nem "olyan drágák" szerintem, mert félnek az emberek a TSI-től. Pedig ezekkel már semmi gond nincs.
Több plugin is van ettől olcsóbban is. Ott van pl. az Ampera, C-MAX, D60 V6, Outlander
P3 plugin mellett csak a megbízhatósága szól. Amúgy nagyon messze elmarad minőségben a VW-től. Komolyabb és bonyolultabb kocsi a GTE ezért kár is összehasonlítani a kettőt. Annyiban egyeznek, hogy mindkettő tölthetős, de nagyon más ligában játszanak minden szempontból. A HSD egy megbízható igásló, ami valószínüleg 20 év múlva is menni fog a GTE meg egy "gyors" kényelmes kocsi.Minden GTE része az elektromos állófűtés és ez szériatartozék. Rendelhető extra volt a Webasto benzines kályha. És ami kiemeli a kortársak közül, hogy menet közben sem kell benzinmotor még télen sem a fűtéshez. Ameddig nem merül le az akku addig tud a legnagyobb hidegben haladni és fűteni is. Ezzel szemben egy Outlander már pár foknál is ha akartad ha nem akkor is indult fűtésre.
Tehát ha nem számít a sok extra, meg a minőségi beltér, (mert tudom, hogy sok embert nem érdekel) akkor a p3 jobb választás. Azért nem a plugin mert annak a 15km hatótávnak semmi értelme. Meg valamiért brutál ára van a Plugin-nek a használtpiacon.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Itt most a megéri nem éri téma lényeg volt az, hogy már egy plugin felára se éri meg a sima P3-hoz képest.
Igen az ampera is tud meg kb. az összes phev. Nálam ez csak azért volt szempont, mert olyan kocsit akartam ami egy két kilométerre se indul be még télen se. És végre a GTE-ben megtaláltam ezt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190773 üzenetére
De nem ám, ment is gyorsan. Egy rémálom az a kocsi számomra. De már lehet mondtam itt egy párszor
Egyébként nem én nehezteltem rá emiatt egyedül. Már régóta kapható PHEVBOX hozzá amivel átverik az számítógépet, hogy ne indítson benzinmotort.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190779 üzenetére
Ott a kulcsszó a mondatodban, hogy jó hibrid. Mert a HSD az az. A V60 és a GTE is többet fog kérni ha valami elmegy benne. Sőt a Volvo még drágábban tartható fenn mint a VW, ha csak alap karbantartásról beszélünk. Én csak akkor venném ha van tartalék, mert egy D6-nál bármikor félre mehet valami ahogy az a csoportban is látszik. Elég sokszor találkozik az ember hibaüzenetekkel. Ha kell egy unalmas, gagyi, de megbízható plugin akkor Outlander. Ha akarsz egy megbízható hibridet ami nem sokat veszít az árából akkor HSD. Ha sebesség és kényelem akkor V60 D6 vagy GTE. Ha viszont nagyon sok pénzed van akkor Kia Niro EV
#190780Tsebacsi: Annyiért már kapsz nagyon jól felszerelt példányokat. Viszont alapos legyél, mert azért nem egyszerű szerkentyű és azzal is meg lehet járni. Kell diag és jó lakatos aki bármilyen kárt felismer. Olvasható valamennyire az akku is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #190785 üzenetére
Igen arra gondoltam, az is bőven elég Ha rendbe van rakva akkor viszont nincs gond a Volvoval se.
#190789Magnum_: Gratulálok Ráérsz még az Isofixxel, az még bőven 6 hónapos korban kell majd csak Mondjuk én is beszereztem már a 9 kg-tól való ülést. Most 3,5 hónapos és 6kg még bőven a jó a hordozó
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190839 üzenetére
Tudom én is, hogy duplája. Azért írtam, hogy ár értékben jelenleg az a legjobbak között lévő EV, nem is gondoltam komolyan vételét.
Fel kell tenned magadnak a kérdést. Kell neked egy GTE vagy bőven elég a P2 puritánsága. Matek szempontjából jobban kijön a Prius ha csak ez számít. Mind másra a VW jobb. 15km-t vígan elmegy még fűtéssel is télen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha ennyire utálják miért nem értékesítik tovább őket? Van bőven kereslet villanyautóra. 5 millió alatt pár óra elteltével elvisznek bármilyen e-golfot. Egy 6 millió alatti Leaf 2-ért is verseny menne, ha rendben van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #190969 üzenetére
Akkor ez már az 1.5 eTSI?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lazac_ #190976 üzenetére
Én erre nem is gondoltam alapból, mert fél éves korára már kinövi és akkor ott marad egy 100k+ Ft-os cucc feleslegesen. Amúgy biztonságban jobb mint bekötni? Mert nekem jelent gondot kötögetni, kb. 15 másodperc az egész, de ha biztonságosabb az minden pénzt megér.
A rendes gyerekülés amit majd 9 kilótól tudok majd használni már isofixes.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #191065 üzenetére
Van a belső térben egy elektromos fűtés ami rásegít. Valami ehhez hasonló [link] Ha viszonylag gyorsan jön a meleg akkor valószínűleg van benne.
A klíma csak hűteni tud. Hőszivattyú egy autóban sincs ami sima belső égésű.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #191555 üzenetére
Ez azért nagyon durva, kíváncsi vagyok mit tárnak fel a szakértők. Elég sok PHEV van már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen