-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #97816 üzenetére
Ha így nézzük akkor van 210 és 224 is.
Miért vinném el padra? Jobbnak érzem, nekem ennyi elég. Ha leméretem max a brém lesz csak nagyobb.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #97821 üzenetére
Át lett teljesen nézetve a kocsi. Minden rendben van vele. Nem fogom méretni, mert nem látom értelmét. Emiatt pénzt se fogok rá áldozni. De részemről lezárom ezt a témát, mert kezd unalmassá válni, hogy minden egyes almalommal fikázod a kocsimat, úgy hogy még soha nem is láttad.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
veterán
válasz Mágus2 #97870 üzenetére
Nekem halogénes Octi 2 FL volt, abban a ködlámpa volt a ködlámpa, a DRL és a statikus kanyarfény is.
A halogénes G6-ban, a ködlámpa ködlámpa + stat. kanyarfény, a távfény volt csökkentett fényerővel a DRL, jó drága, spec. izzóval.
A bi-xenon G7-ben fordul a xenon és szép sárga fénnyel bekapcsol egy statikus H7 is városi tempónál. A DRL LED.Szóval variálják rendesen. De Q7-ben is jó narancssárga DRL-t szoktam látni világítani (a YT-t nem tudom megnézni most).
(#97867) stickermajom: Eddigi legeslegjobb lámpám egy 9 éves Saab 93-ban bi-xenonja volt, egyik oldalon már lilán világított, de olyan fényalagutat lőtt autópályán, amit semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #98922 üzenetére
Óra szerintem 220 fölé még az IS is megy, pedig chipset max akkor látott, ha véletlenül bedobtunk egy chiot házibuliba menet.
Egyébként nem sok az a 240? Úgy értve, hogy ennyire sokat csal az óra? Mert tippre 210 körüli valós végsebességed van.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bozont
veterán
válasz Mágus2 #100449 üzenetére
Egy Opel szívóról van szó, 1.4 Ecotec 90LE (B14XER). Nem tudom ebben milyen a szelepvezérlés. Mintha nem olvastam volna ilyet vele kapcsolatban. De lényeg, közben újra ránéztem a kézikönyvre. Előzőleg kicsit felületesen futottam át ezt a részt, mert nem volt esedékes még, de -25°C-ig 5w-30 vagy 40, alatta pedig 0w-30 vagy 40 az ajánlott. Szóval akkor megoldódott a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Mágus2 #101738 üzenetére
A szelephézag beállításához jó formán csak a 3/8"-os, 10-es és 12-es krovákat kellett használnom, hol a hosszabbakat, hol a rövidebbeket, esetleg toldószárral együtt.
Amúgy még van egy békebeli indikátorórám is 2T motorokhoz való adapterrel. A 125-ös ETZ-m gyújtásának beállításához kellett, azóta pedig nem is használtam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #102762 üzenetére
Jelenleg Opel Astra J 1.4T 140LE/1.6T 170 LE, automata, fullos Cosmo felszereltségű, mely racionálisnak tűnik nekem. 3 millából kijön, frissebb dizájn, mely tetszik is nekünk. Elvileg nem betegek azok a motorok (1.4T tuti nem, 1.6T-ről még nem tudok sokat), jó pár 100k km vagy az alatti futású van, így ha normálisan használták őket, odébb lesz a szívós korszakuk.
Mobile.de-n 1.4T-ből közel 600 db 2011 utáni van...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
kisza25
félisten
válasz Mágus2 #102873 üzenetére
Az első kettő összesen 10 évig megvolt
Skoda fabia kombi 2006-2011-ig, kia ceed 2011-2016-ig,
Utána nem volt új, de az i30 valóban csak 10 hónapig volt nálam 10e km-re és az i20 csak 10 hónapja 10 e km van meg, de még nem cseréltem leEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Mágus2 #103599 üzenetére
Az ecoboostok a fórumok szerint hektikusan eszik, van hogy elmegy 1-2 deci, van amelyik nem kéri. Az ST-RS motor hengerfej tömítése rossz, az 1.6-osra volt visszahívás, erre semmit sem dob az etis, tegnap megnéztem. Ráadásul annyi hiányzik,hogy a mínusz jel alatt van 1 mm-el. BBD párja vette észre, mi nem
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #104411 üzenetére
Nekem az MX5-ről a múltkor a mosóban levitte a magasnyomású a hátsó emlémát.
Mivel érdemes amúgy visszaragasztani? Sima pillanatragasztó, valami kétkomponensű cucc, mit használjak hozzá?
Qru: energy saverrel és oldalbordával a J1-ben kikaptam. Szűkebb kanyarokban gyorsabb az MX5, de elnyújtott, gyorsabban vehetőekben már nem, illetve szar úton az IS kevéssé pattog el, ott már gyorsabb volt.
Same rules apply!