-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Köszi! Ez az. Maga az egesz egyseg megvan, viszont nekem most nincs rajta az a felsö fekete henger szerü ize, amit bekarikaztam. (amit ket csavar rögzit oda. A kepen jol latszik a baloldali, a jobb oldali takarasban van. Nekem gyanus, hogy most olajcsere, meg xenon trafo csereleskor, amihez le kellett bontani az elejet, a szerelö nem tette vissza.... )
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #11231 üzenetére
Hát ott azért a másik véglet van, nem egy nem kettő esetben előztek beláthatatlan szerpentines jobbkanyarban emelkedőnek felfelé, úgy, hogy lószart nem láttam még én sem a kanyarból lefelé meg ereszkedtek a faszállító teherautók sorban... pedig nem mentem lassan. És ez rendszeres volt.
eléggé az volt az érzésem, hogy kihirdették, hogy nem lesz holnap, csak nekem nem szólt senki
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #11235 üzenetére
huligán ott mindenki
@Qru: tsi bömbi benne van, de itt olyan változatos autók csinálták és olyan arányban, hogy feltételeztem, hogy ez népsport (no offense, nem akarok basztatni senkit, beszélgetünk). persze most senki nem mossa le rólam hogy tötymörögtem, pedig nem.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #11561 üzenetére
Látom akkor mégsem jött át a helyzet Tessék, itt talán megérthető
Szerintem ez már erősnek mondható, 2JZ, 600-700 ló. 0,13 után már nincs értelme gázt, ott csak kézivel tudod ráúsztatni, de ez azt hiszem hallható is Vagy ez sem elég erős?Egyébként, nem, a legkomolyabb 1000 lóerős autók sem simán gázzal indulnak meg itt , az a féle megindítás elég gyér szöget eredményezve, ami valljuk be, ekkora erőnél elég nevetséges lenne
"A Sierra tud 40et egyben ?"
Áttétel függő, most nekünk majdnem a legrövidebb a bent lévő difink és nekem így rémlik, de kimondottam sose néztem ( most gyorsan fejben számoltam, de olyan 46km/h-ra jött ki ezzel a váltóval és difivel, tehát ekörül van.)
Ha nem haragszol, emiatt nem váltok Suzira.
[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Mágus2 #11561 üzenetére
megindulni megindul, de szögben tartani nem tudod...jó ez a sierra..hidrós kézivel meg ezzel az első futóművel lowcost driftautó..lesz nekem is majd.
Sőt...utcai lesz, csak mókolászok majd rajta
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #11586 üzenetére
Itt meg az amit én mondok.
Múltkor megmértek egy autót rendben volt jött a következő azt nem figyelték, hogy már másik autó van mérésen azt beírták az előzőnek az értékeit neki. Természetesen meg se felelt volna ott is egr dugózva van. Másik esetnél 3-4x-ese volt a megengedettnél az érték állítgattak vmit a gépen azt egyből jó lett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #11985 üzenetére
Kb agyf@szt kaptam, már a másik topikban elsírtam a bánatom... A B6-on most volt vezérlés csere és a város közepén közli velem a bc, hogy nincs bennem elég hűtővíz öcsisajt. Felöntöttem csapvízzel (egy szörpös üvegből ráadásul ), nem volt már kéznél sajnos.
Eszembe nem jutott, hogy nem töltötték fel ezek rendesen a hűtővízzel a rendszert és ellenőriznem kéne...
Btw lehet lassan be kéne költöznöm a VAG topikba is.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #12120 üzenetére
/100 km, a 250 km átlag fogyija volt 12,5 liter.
mod:
Rivaul: Haver Celica-jában én is átéltem ezt. Ahol az enyém már leforog ez ott kezdett feléledni és ott olyat lépett... csak néztem. Álló rajtból esélye sincs de repülő rajtból meg nekem nincs.
rbalint88: Szééép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #13586 üzenetére
Szerinted
Jönnél el Érdre. Jól megnyomják szakadék autóknak stop tábla elott 150 méterrel ,fennt vannak 80kmph-n utana meg sikít a fék alig tud megallni mert sajnál rá költeni egy 10est h valami filleres tárcsát +betétet csereljen rajta. Így vitték ki egyszer itt a stop táblát.
Legfokeppen "brazilok" ha az autót nézzük akkor meg 25 eves a vectra, 3as kazángolf, F astra(de a legalja)
,Lada. Neha jönnek újabb Ódik meg BMW-k stb de ők megis tudnak állni.Gumi meg valami 10 éves slick gumi amit megvesznek 1000/db ert a gumistól amit kikukáznának. Es ilyen autóknak érvényes muszakija van.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #13810 üzenetére
mi van a gyulladásveszéllyel? tényező?
szíjon kívül a többi gumi rész? (porvédő kupakok, abroncs, stb.)
van olyan üzemszerűen kent alkatrész, ahol megszünteti a kenést ha bejut?
a szíjat megnéztem, az nem olajos, viszont a tárcsás rész belső fala (a motor felől) tiszta olaj és az alsó tálca is az a szíj alatt.
@[rvilike]: jó, hát erre nem tudok többet mondani mint eddig. nem tudok jobbat, esetleg ivanicsékat, onnan is hallottam hideget-meleget. nyilván nem vagyok a magam ellensége, ha tudván tudva jobb lenne, váltanék. leszarni meg az én helyzetemben nem opció.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #13882 üzenetére
Már várom, mikor megy tönkre a csiga és kap egy vadi új gyári turbót.
Ok, akkor addig hanyagolom.
Mindenre elég, de azér na... Jó az ha van még ménes a motortérben.Mondjuk mostanában elég sokat gondolkozom egy 170 pacis SuperB-en.
Tomcsi: Maga a csipsz.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #14164 üzenetére
Ne viccelj , tegnap visszafelé Agárdról 4en ültünk 3ajtós régi suzimba. Egy 120 kg,2m(en), akkor mellettem olyan 140kg, 185centi kb , hátul akiket felvettem stopposok egy csávó volt az olyan 70kg volt 180centi,mögöttem meg egy 45-50kilós szöszicsaj.
Nem azt mondom tágas volt de olyan 60-70km t kilehetett bírni így.
Viszont szegény suzit sajnáltam. Kocsiba kb 400kg súllyal nem úgy ment ahogy en szerettem volna.
Néha hallottam h erőlködik . Cserébe úgy ült mintha valami 3fele vágott rugót tettem volna aláAmúgy hely az kene több nem tagadom de nem ilyen espace stb méretű ,hanem kisebb kartamasz nem mert nem sűrűn használnám. . Vagy a kormányon vagy a váltón van a kezem általában. De amúgy tényleg szűkös volt a hely.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #14437 üzenetére
lejtőt írtam, nem emelkedőt, visszaváltani is tudok (tudom, nem ingem )
viszont tényleg szokatlan a helyzet, és amit ti éreztek már, ösztönből vagy rutinból fel tudjátok mérni, hogy mit és mikor lehet, az "nekünk" hajmeresztő vakmerő bátorság sokszor. olyan előzéseket éltem át, hogy folyamatosan idegből remegett a lábam a féken, hogy most töri össze magát. lejtnek fel beláthatatlan kanyarban lendületből.
nyilván tudta mit csinál, csak nekem tűnt úgy, hogy ha jött volna valaki szemből, akkor ott emberhalál lesz (valszeg mind a 3 szereplő kotta szerint reagált volna, ha mindhárom őslakos). persze nem én tartottam fel, én a sorban haladtam egy teherautó vagy másik jármű mögött.
szóval türelem, tornaterem
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #14442 üzenetére
szerintem az ideális a türelem és az előzékenység kombinációja lenne. aki gyorsan akar menni, az addig türelmet gyakorol, amíg biztonságosan nem tud tovább gyorsan menni, aki meg valamiért lassabban halad, az meg az első adandó alkalommal előzékenyen elősegíti az előbbi továbbhaladását.
nekem valahogy ez áll a legközelebb egy ideális közlekedési kultúrához. menjen lassan ha akar, 100 oka lehet rá, tökre mindent meg tudok bocsátani, ha ennek ellenére látom, hogy törekszik, és ahogy lehet lehúzódik és elenged, hadd menjek.
szerk: ettől függetlenül ott tényleg csak úgy lehet, ahogy írod, a félelem meg a habozás tud aprítani rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
D.Orion
veterán
válasz Mágus2 #14986 üzenetére
Integrált csapágyas rendszer. Hogyan húzzam le a tárcsát a csapágyról anélkül, hogy megsérüljön? Aztán ha vetemedik 5000km múlva meg cserélhetem a csapágyat. ABS gyűrűt is melegítsem le róla, aztán vagy sikerül vagy nem.
Beszéltem a bolttal. Postán küldik a megfelelőt és a mostanit visszaveszik, leszámolják róla.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Mágus2 #14991 üzenetére
Az elmúlt egy hetet eltöltöttem két topikban, pont azért, hogy végigjárjam ezt a kérdést. Most kiderült, hogy majdnem feleslegesen. Utólag könnyű okosnak lenni, én is az vagyok már. Tudom most már, hogy le kellett volna vennem a kereket és akkor észreveszem talán, hogy ez nem olyan rendszer mint amit én kinéztem.
Alvázszám alapján sajna nem derült volna ki, mert ott két lehetőség szerepel a gyártónál. Na ezt add össze.
Motorkódnál lehet, hogy ugyanez lenne a helyzet.Egyébként 1.4 16v, de ha a KFU (ET3J4) alapján ki tudod keresni milyen kell hozzá, akkor nagy király vagy.
Csak azért vagyok ebben már annyira biztos, mert három helyről kaptam már megerősítést, hogy vagy ez vagy az.
Innen a fórumról felhívott egy nálam jóval okosabb, és elmagyarázta kép alapján, hogy mi a helyzet.
Utána felhívtam a boltot elmondtam a problémám és az alvázszám alapján megállapította, hogy pechem van, mert vagy ezzel vagy azzal szerelték és nincs szerencsém. Küldik a jót és a tévest visszaveszik.
Most, hogy elkezdtünk róla beszélni felhívtam a helyi Peugeot szalont ahonnan egyébként az autó van. Motorkód és alvázszám alapján legnagyobb megdöbbenésemre ők is azt mondták, hogy vagy integrált van hátul vagy nem. De ő inkább 90%-ban az integráltra szavazott a tapasztalatok alapján, de előfordult már gyárilag más rendszer is.Na ez milyen?
Úgyhogy most jön az integrált rendszer aztán a faszom se tudja, hogy azt hogyna fogom itthon kicserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz Mágus2 #16824 üzenetére
Utána is van egy széria A4-A6-ból, ami hátulról ugyanaz (szedán), asszem az előző, de már ráncfelvarrott A6 (kb 2010-es) ugyanúgy néz ki, mint az A4.
De most a mercinél is sikerült egy ilyet elkövetni a C és S Klasséval.(#16826) [rvilike]: Ez a prémium szentháromság egy fél kategóriával el van tolva kb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
- Ukrajnai háború
- BestBuy topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest