-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Üdv! Az ablakmosóhoz használt gumicsövet vagy hozzá hasonló gumicsövet hol lehet venni?
Eldurrant szegényke és már nincs benne elég, hogy összetoldjam. -
D.Orion
veterán
Üdv!
Új H4 izzókat keresek egy 08 Hyundai Accent-be. 20% kedvezménnyel tudnék hozzájutni bizonyos Tungsram/GE izzókhoz. Érdeklődnék, hogy ti mit ajánlanátok eme márkából vagy ezeken túl?
Hamarosan hosszabb külföldi útra megyünk, és egyébként napi használatban is sokat közlekedünk az autóval éjszaka országúton falvak közt ill. autópályán -
D.Orion
veterán
Egy-két hónapja idetévedtem egy küldölfi Mercedes-el kapcsolatban.
Nos úgy néz ki rendeződik a sorsa a Mercinek. Külföldi papírok meglettek, az a szép zöld és valami rózsaszín. Utóbbi ahhoz kellett, hogy igazolva legyen, hogy osztrákból átkerült hazánkba az autó. Segítókész ügyintézők és egy autókereskedésben/behozatalban jártas ismerős segíti rokont. Pár hét és elvileg megvannak a papírok, utána műszakira felkészítés és reméljük mehet vissza az utakra. Teljes pompájában ilyen lesz. 1 2 Csak kisebb motorral.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Távoli rokonság tulajdonába került (örökség) egy régi Merci C180. Az autó motorikusan jó állapotban van, karosszéria se vészes, simán járóképes. A probléma, hogy papírok nem fellelhetőek, származása ismeretlen. Nem tudni, hogy mikor és miként került az eltávozott rokonhoz. Német vagy osztrák rendszámtábla van rajta. Valamikor régen dolgozott kint a rokon. Alvázszám és motorszám olvasható. Hogy lehetne rendezni a gépjármű állapotát? Jelenleg így se üzembe helyezni se bontónak leadni nem lehet.
Előre is köszönöm. -
D.Orion
veterán
Delete, látom meg lett már beszélve az olvadó
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Mágus2 #14991 üzenetére
Az elmúlt egy hetet eltöltöttem két topikban, pont azért, hogy végigjárjam ezt a kérdést. Most kiderült, hogy majdnem feleslegesen. Utólag könnyű okosnak lenni, én is az vagyok már. Tudom most már, hogy le kellett volna vennem a kereket és akkor észreveszem talán, hogy ez nem olyan rendszer mint amit én kinéztem.
Alvázszám alapján sajna nem derült volna ki, mert ott két lehetőség szerepel a gyártónál. Na ezt add össze.
Motorkódnál lehet, hogy ugyanez lenne a helyzet.Egyébként 1.4 16v, de ha a KFU (ET3J4) alapján ki tudod keresni milyen kell hozzá, akkor nagy király vagy.
Csak azért vagyok ebben már annyira biztos, mert három helyről kaptam már megerősítést, hogy vagy ez vagy az.
Innen a fórumról felhívott egy nálam jóval okosabb, és elmagyarázta kép alapján, hogy mi a helyzet.
Utána felhívtam a boltot elmondtam a problémám és az alvázszám alapján megállapította, hogy pechem van, mert vagy ezzel vagy azzal szerelték és nincs szerencsém. Küldik a jót és a tévest visszaveszik.
Most, hogy elkezdtünk róla beszélni felhívtam a helyi Peugeot szalont ahonnan egyébként az autó van. Motorkód és alvázszám alapján legnagyobb megdöbbenésemre ők is azt mondták, hogy vagy integrált van hátul vagy nem. De ő inkább 90%-ban az integráltra szavazott a tapasztalatok alapján, de előfordult már gyárilag más rendszer is.Na ez milyen?
Úgyhogy most jön az integrált rendszer aztán a faszom se tudja, hogy azt hogyna fogom itthon kicserélni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz D.Orion #14987 üzenetére
A mostani rendelt belső átmérője ami menne rá a csapágyra az 71mm, ami rajta van az meg 56mm. Szóval ha most lemelegítem/feszegetem róla a tárcsát és nincs mögötte a két furat(hátulról nézne nem látom a két furatot), akkor teljes mértékben cseszhetem.
(#14988) Mágus2:
2004/05 Peugeot 307 Break(kombi)Alvázszám alapján is most annyi derült ki, hogy két rendszerrel szerelték, és pechemre ez pont integrált csapágyas.
Le kellett volna vennem a kereket rendelés előtt és nem csak a felnin keresztül megnézni. De ki gondolta volna ezt.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Mágus2 #14986 üzenetére
Integrált csapágyas rendszer. Hogyan húzzam le a tárcsát a csapágyról anélkül, hogy megsérüljön? Aztán ha vetemedik 5000km múlva meg cserélhetem a csapágyat. ABS gyűrűt is melegítsem le róla, aztán vagy sikerül vagy nem.
Beszéltem a bolttal. Postán küldik a megfelelőt és a mostanit visszaveszik, leszámolják róla.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Nos azt hiszem nem minden az aminek látszik, és semmiképpen sem az aminek lennie kéne:
Hátul a tárcsával lesz némi problémám úgy érzem:Elől minden oks lesz:
Neten rendeltem, szóval ha ez hátra sehogy se fog felmenni akkor kicseréltetem és kész.
A hátsó tárcsát elvileg most a porvédő mögötti csavar fogja? Hogy ha leveszem, akkor ezt a másik rögzítésűt fel fogom tudni rakni helyette? Mármint a két kis csavarnak lesz hova kapnia?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz D.Orion #14739 üzenetére
No megoldva. Elől Bosch, hátul TRW rendszerű van.
Ferodo márkából néztem ki a betéteket és a tárcsákat is. Belépőszintre gondolom megfelelő lesz.
Első körben fekmester.hu-n keresgéltem, most körbenéztem a linkelt Kovács Autón és a Zsu.hu-n is.
Így olyan kérdésem lenne, hogy a Delphi, Roadhouse és hasonló számomra olcsóbbnak tűnő márkákról mi a vélemény? Onnan még melyikektől érdemes nézelődni?[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz tomcsi23 #14736 üzenetére
Nem akarok gyárit, mert minek. :Ö
(#14737) TaaT: Ja, hogy az mind 83mm/57mm-es méretekkel rendelkezik. Nem lestem meg ennyire tüzetesen. Köszi, hogy rálestél.
Megmérem mekkora van benne, oszt kész.Ui.:
Most látom, hogy a TRW és a Bosch rendszerbe való hátsó betét teljesen különbözik is alakra. Szóval nem lesz nehéz dolgom, csak némi plusz időt kell eltöltenem a kocsival.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Rivaul #14730 üzenetére
Remek... Négy évesen vettük az autót. Elvileg a gyári rendszernek kell rajta lennie. De akkor nagyon örülök neki, hogy sehogy se lehet megmondani, hogy milyen van rajta. Holnap fogom felemelem az autót azt lekapom a kerekeket és szétkapom a féket. Egy tolómérővel én is meg tudom mérni, plusz olvasni is tudok. Ezért nem fogok pénzt kiadni az tuti. 2000Ft-ért szóba se állnak velem ilyen ügyben, minimum lenne 5K mire mind a négyet megnézné.
-
D.Orion
veterán
válasz tomcsi23 #14717 üzenetére
Most vagy nem értjük egymást vagy én nem értek valamit.
Úgy informálódtam, hogy különböző rendszerek vannak és egyik nem kompatibilis a másik betéttel. Pl. Ha Bosch rendszer(féknyereg) van akkor ahhoz nem rakhatok TRW-Lucas rendszerhez való betétet. És fordítva.
Vagy rosszul tudom? Nyugodtan oktassatok ki, mert majdnem zokni vagyok ebben a témában.A két bejáratott autószerelőm szabadságon van, a féket viszont ki kell cserélnem.
(#14719) noklika: Azért nem megyek csak úgy be valahová, mert székesfehérvári vagyok és itt olyan, mint választék nincs. Sok helyen úgy működik, hogy ha bemegyek és megmondom pontosan milyen gyártótól akarok alkatrészt, akkor megsértődnek. Mi az, hogy én szabom meg... Ilyen helyekkel tele van ez a város.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Peugeot 307 Break-en féket kell cserélnem(betét+tárcsa), mert elkopott(gyáriak). A Peugeot topikban már informálódtam(mivel nulláról indultam), de elakadtam.
Elől Bosch betétek vannak, hátul Lucas.
Nem tudom, hogy milyen a fékrendszer típusa (ATE/TRW/Lucas). Elől ha jól sejtem Bosch rendszer van, de a hátsóban elbizonytalanodtam.Kaptam még annyi segítséget, hogy alvázszám és motorkód alapján ki lehet nyomozni melyik kell.
Tudnátok ebben segíteni?Alvázszám: VF33EKFUB
Motorkód: PSAKFU10FE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest