-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ideje lassan gondolni a téli papucsok felrakására.
Jelenleg van két nagyon jó állapotú 2013-as Firestone WinterHawk 2 Evo elöl (6 mm-es profillal), ezek nyilván maradnak.
Viszont a hátsók szinte slickre kopott Dunlop WinterSport 3D-k, ezek helyett keresek alternatívát, mert így nem túl magabiztos a Lagesz nagy puttonya már most sem.
Célszerű volna ugyan olyat keríteni, mint ami elöl van vagy jó más márka is, csak tengelyenként egyezzen?
Ha igen, akkor mit ajánlotok? (205/55 R16 a méret)Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Anyum autójából érdekes hangok jönnek (2007-es Peugeot 206, 1,4 benzin).
Nem minden esetben fordul elő, de ha igen, akkor lassabb (értsd 60 km/h alatti) tempónál jobb oldalon hátulról nyikorgást hallani, nem folyamatost, hanem szaggatottat, gyorsításra elmúlik, van amikor fékezésre is.
Mi okozhatja ezt?
Én a dobfékre vagy a kerékcsapágyra gyanakszom, mást nem igen tudok elképzelni.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #47517 üzenetére
Nem, tök random módon hallani olykor alacsonyabb sebességnél. Csak nemrég lettünk rá figyelmesek.
Abszolút olyan, mint ha valami forgó mozgást végző alkatrész adná ki a hangot.
Gátlók hátul és kipufogó dob hamarosan cserélve lesz amúgy, mert elrohadt/porvédő elporladt róluk.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #47519 üzenetére
Azt nem hiszem, amikor alá feküdtem én nem láttam semmit, kerékdobnál is minden rendben van.
Erősen hajlok amúgy a dobfékre, azon oknál fogva, hogy édesanyám nem igen szereti karbantartani szegény verdát, vagyis inkább mondjuk úgy amióta odafigyelek rá azóta lett költve rá, így pl. a dob még sose volt szétszedve a 115 ezer kilométer alatt. Benne van, hogy tele van fékporral, esetleg még rosszabb, szétkopott már istenesen.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Azért amikor az emberfia lát egy ilyet: [link], majd miközben fotózgatja és gusztálja, értelmetlenül áll az egyesbe rakott váltó és behúzott kézifék párosán egy rét közepén álló parkolóban, akkor megjelenik a tulaj két kis gyerkőccel, holott az autó két személyes és amúgy sincs benne gyerekülés, majd ráb@ssza a kávés bögrét a tetőre...
Minden esetre hazavinném a kis bikaborjút.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Így év vége felé anyumnak váltunk biztosítót, tegnap néztem meg a kínálatot és a meglévő Aegon jövő évre 21 ezres ajánlatot küldött, míg a K&H-nál 12-ért tudnánk megkötni, így lesz egy évfordulós váltás.
Ránéztem az enyémre is ennek apropóján. Jelenleg Union-nál vagyok, 73 ezres éves díjjal.
A K&H-nál ez most 53-ra jönne ki, ha január 1-el váltok.
Tudtommal van lehetőség közös megegyezéssel felmondani a biztosítást, ehhez küldeni kell egy nyomtatványt nekik és el kell bírálniuk. Ha belemennek, akkor időarányosan visszakapom a pénzt és köthetem a másikat. Chaten az ügyintéző ezt bőszen tagadta, mivel hogy május 14-én van az évfordulóm.Van értelme megpróbálni és megállja a helyét ha írok nekik? Szabályok értelmében van, ahogy utána olvastam és hát 20 ezer forint, az 20 ezer forint...
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ki van fizetve, szóval anyagi részről mellékes a dolog, csak meglepő volt, számomra, hogy az Union nyár elején magasan a legjobb ajánlatot adta ezzel a 73 ezerrel (A0, Öcsöd lakhely, 22 éves), most pedig a K&H laza 20-al kevesebbért is ad kötelezőt, míg az Unionnál újraszámolva 2-3ezer a minusz.
Akkor majd áprilisban időben kapcsolok és váltok.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Az év autója szavazásra a tippeim így a nagy merítésből:
Szívem szerint: Volvo S90/V90, Alfa Giulia
Realitás szerint: Renault Mégane, Peugeot 3008(Érvényest majd én a szűkített lista után. )
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Nemrég volt téma ez a négyévszakos abroncs.
Anyumnak ennek apropóján ki is néztem az Apollo Arnac 4G AS-t, a kis 206-osra évi 10-12 ezres futásra bőven megteszi majd, nem kell két szettel baromkodni, új szett lesz rajta nem mellesleg.
Viszont a kérdés, hogy nekem is megfelelő alternatíva volna-e ez az abroncs? Laguna 2 kombim van, évi 25 ezer környékén tekerek bele. Árban elég jól kijönne és még ha 3 évet kibír is azt mondom bőven megérte.
Mit gondoltok?Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Megmondom őszintén nekem ez a gondolatmenetem:
Most van egy Firestone Winterhawk 2 Evo szettem a gépen, 6-7 milisek, 5 évesek.
Acélfelnin hordom dísztárcsával.
Na most ha vennék tavasszal egy nyári szettet, ahhoz csak kellene felni is, mert nem fogom nyúzatni évente kétszer szerencsétlen abroncsot. Illetve azokba szenzor, mert hát anélkül nyavajog, kiüttetni meg nem fogom az opciót. Na ha ezt számoljuk, akkor ez igencsak szép költség, még használt abroncsok vételével is.Ha viszont eladom a télit tavasszal, még tuti lesz rá vevő (még a 10 éves Dunlopokat is 2 óra alatt elvitték...) és veszek egy Apollo szettet, azt felrakom a meglévő felnikre, akkor mondjuk 2-3 évre le van tudva a gumi kérdése, friss az abroncs, és összességében olcsóbban kihoztam, mint két szett alapból használtat cserélgetve.
Biztos bele lehet kötni ebbe a logikába, de ha tényleg annyira képtelenség, akkor maradok a téli/nyári váltogatásnál.
Bár az ésszerűsség határain belül mozog bőven az elképzelés szvsz.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Huhh látom szépen ki lett tárgyalva a téma a négyévszakos pro-kontra ügyben.
Nos én amondó vagyok arra jutottam, hogy bepróbálom tavasszal a 4 évszakost és majd kiderül mi lesz. Nagy befektetést nem fog okozni, ha beválik, akkor örömbódottá, ha nem...akkor meg veszek 2 külön szettet és majd a felnin cserélgetem, mert hogy felnit és TPMS-t még egy garnitúrát nem veszek, az hétszentség.
Ekkora futádnál nálam úgyis kiderül a kombi alatt, hogy mit tud, na meg ott az ESP is.Köszönöm mindenkinek, aki építő jellegű hozzászólásával segített!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Aki jártas Bécsben, az megtudja nekem mondani, hogy bent a városban (Wiener Stadthalle környékén első sorban, vagy attól pár km-es távolságra) van lehetőség ingyen parkolásra?
Az egyértelmű, hogy kijutni kitudok matrica és egyebek nélkül, ez az egy ami kérdéses.Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz z123456789 #52627 üzenetére
Nekem bármi jó, csak némi városnézés és a koncert erejéig le tudjam támasztani az autót költségmentesen.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na tessék, haverom közli, hogy a jegy áráért betolta volna nekem tecsőn a banda egyik lemezét és még ordítozott is volna a fülembe, Te pedig az utazás szépségeit ecseteled...minek az embernek ellenség...
brumi1024:
Ez egy jó hír, a 4 jegy nem lesz meg, de 5 euró nem a világ és az az időintervallum nekem megfelel.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Tegnap rendeltem anyum 206-osára egy szett Apollo négy évszakost, amit itt már többen is használtok. Kíváncsi leszek rá, jövő héten felkerülnek, centírozás, futóműállítás kíséretében.
Évi 10 ezer környékén kerül a kis Pözsibe, így azt hiszem az 5 éves életciklust simán teljesíteni fogja.Még az is lehet, hogy a Lageszra is azt veszek, mint már korábban beszéltük, bár én sokat megyek, de ha 3 évet kibír már megérte.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Napok óta reggel ahogy jövök be Szolnokra dolgozni, a Tószegi úton látok egy olyan Impreza-t, mint ami Qru-nak van, nagy kopoltyú a motorháztetőn, erre ma közvetlen mögötte egy IS250-es Lexi is gurult (Bögre fórumtársnak van tudtommal), már megörültem, hogy topictali van, de sajnos kötve hiszem, hogy Qru egy szőke bombázó volna.
Vagy tévedek?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Igen, azért is említettem a kopoltyut, hogy az valószínűleg különbség az általam látott és Qru vasa között.
Jah és ahogy láttam WRX lehetett, mert volt benne tartalék.A környéken még sokszor látok egy újabb WRX STI-t, gyönyörű kék árnyalat, mondjuk tiporja is a tulaj, Törökszentmiklóson vett egy olyan ívet, amit nem sok mással mertem volna megkockáztatni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Felmerült bennem a kérdés, hogy a korábbi olajcseréből megmaradt olaj felhasználható-e a nemsokára esedékesnél? Tavaly vásárolt Total Quartz 9000 5W40-esről van szó, megfelelően tárolt, csak ugye maradt 1,1 liter belőle...
A kis 1,4-be pedig 3,3 liter kellene, de mint ebből kiderül, olajszűrő cserével együtt is 3 liter körül megy csak bele, ezért gondoltam, hogy akkor veszünk 2db 1 literest és le van tudva, nem marad legalább meg ismét egy csomó olaj, mert a 15 ezres periódus alatt nem fogyaszt belőle.Ti mit gondoltok?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Valakinek p...ncimagnes? [link]
Azt hiszem korábban téma volt a Xenon kiejtése...Azt hiszem eldőlt.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Amikor elviszed egy igazi szakihoz a jónak gondolt autód egy hátsó szilent és időszakos revízió párosra és sorra hív, hogy mi a kuka és pörögnek a deákok...na akkor elgondolkozom, hogy b@sszameg.
El sem mertem képzelni, hogy ilyen szintű problémákba futok, de hát ami kell az kell, nem mintha sajnálnám a géptől, jó áron vettem és szeretem is, szóval megkapja, amit kell.
Ez most egy komplett első futóműcserét és kormánymű felújítást jelent...Előbbi lógott, mint a c...ny asszony csöcse (mondjuk említettem is neki, hogy nem a legstabilabb), a másikból meg dőlt az olaj.
Az apróságok, mint az ablakemelő mechanika felújítása, nem működő klíma megjavítása, EGR off már apróság ezek mellett.Jah az akksim is cellazárlatos, lemerült pár óra nyitott ajtós szereléstől, 9 voltot mért a srác.
(Írtam is havernak, hogy jutányos áron megveszem a Feliciáját a szervizköltségből. )
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #61510 üzenetére
Amikor megvettem ezek még nem voltak észlelhetőek.
Azóta belement a gépbe 16 ezer kilométer (tavaly májusban vettem), és hát nem a legjobb utakon megyek, be kell látni.
Félre értés nem essék, nem azért írtam, hogy sírásnak vegyétek...
Ha rá kell költeni, ráköltöm, mint írtam is és amennyibe került, még így is azt mondom megéri.
(Azt hiszem éppen itt írta valaki, hogy a kínálat aljáról is érdemes lehet vásárolni, hiszen úgyis ráköltöd a vételár felét...És műszakilag, esztétikailag még így is egy erős közepes volt mikor megvettem)Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Megvolt a mai napi program is.
Tegnap visszajött az autó a szerelőtől, ami el lett rajta végezve:
Olajcsere, olaj-, levegő-, pollen- és gázolajszűrő csere, szervofolyadék csere, EGR elforgatás, komplett első futómű csere és kormánymű felújítás.
Az árát inkább le se írom.
Vannak még apróságok, amik összességében kitesznek majd még egy szép összeget, de aztán szinte egy gyári állapotú autóm lesz. Egyébként meg lett dicsérve, nincs rossz állapotban, illetve nem is Privilége, hanem a ritkább Monaco felszereltség.Nos visszatérve, ma visszaállítottam a kártyaolvasó gyári működését, ugyanis, mint kiderült nem 100%-os, ahogy az ilyen Lageszok nagy részében.
Íme a képek: [link]
És a videó arról, hogy miként sikerült: [link]Akinek nem lenne egyértelmű:
A kártyaolvasóban van két mikrokapcsoló, amit egy nyomólap kapcsol, ahogy a kártyát betoljuk a nyílásba. az egyik félúton van (első képen felül látható, piros), ez kapcsolja az elektromos eszközöket, úgy mint a rádió például. Esetemben is látható, hogy a nyomólap nincs meg, letört. Illetve a teljesen betolt kártya is letol egy nyomólapot/mikrokapcsolót, ami a gyújtást adná, de ez se történt meg, mert nem nyomta le eléggé, illetve az előbbi kapcsoló zárása is szükséges hozzá, emiatt kellett végig nyomni a start gombot, amíg be nem indult a motor. Nos ezeket javítottam, és mint a videón is jól látszik, már tökéletesen működik, ahogy a gyárból kijött. A kártyát félig betolva megy a rádió, teljesen betolva gyújtás rajta és egy rövid gombnyomással röffen a motor. 15-30 perc, de megérte.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv Srácok!
Holnap valaki nem jön erre: Oldtimer Premier?
Kollégámmal valószínűleg jelen leszünk, az Ő 1989-es fehér 7-es Bömbijével.Ha esetleg eddig nem hallottatok róla, akkor itt a lehetőség.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Udv!
Ezerszer felmerult mar, ezert elore is elnezest, de 70es tablanal fouton beleszaladtam egy traffiba, GPS szerint 86-al (tempomat 90).
Gyujtsek csekkre, vagy valoszinuleg megusztam?Koszonom!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Koszonom mindenkinek, akkor nem alszok nyugodtan egy darabig azt hiszem, foleg, hogy ceges autoval voltam...
Ahhoz kepest, hogy ma munkaszuneti nap van a sunoknek, eleg sokat kint esz a penesz az ut szelen...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mivel cégessel mentem, ezért gyanítom nekik is jön a csekk (ne kiabáljam már el, hátha megúszom...), így nem igen lebbezgetek én semerre, csak kiperkálom.
De mivel hívő ember vagyok, kukoricán térdelve minden este imát rebegek és a lentebbi tanácsot megfogadva adakozok majd a templonyban.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Lassan erre is lesz OC BIOS és tunyingolhatjuk házilag, annyi "mag" lesz bennük.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv!
Május 13-án lesz a fordulónapom a kötelezővel. Union-nál már felmondtam, vissza is jeleztek, majd a K&H-nál kötöttem újra 71 helyett 56-ért. Éves csekkes fizetést választottam.
Na most ami számomra kérdőjeles:
Ugye az ajánlatban az van, hogy az igazolás 05.13-tól 60 napig igazolja, hogy van biztosításom.
De ők már most küldték a csekket, hogy ha én 13-ig nem fizetem be, akkor megb@szhatom...
Most hogy is van ez? Tudtommal 07.13-ig kell rendeznem az anyagiakat, mivel utána avul el az ajánlat.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz F_Zolee #68735 üzenetére
Csak áttolnám ha lehet június elejére a befizetést, mert ebben a hónapban sajnos nagyobb nem tervezett kiadások jöttek és jó lenne, ha maradna némi tartalék a kasszában. Ennyi a lényeg.
w333:
Haverom is pontosan így járt, neki is megkötöttük, jött a csekk a határidő után 2 nappal...Ő csak pislogott, befizette persze, csak így igen érdekes a történet.
Esetemben ugye 13-a a határidő, ha a Te sztoridat veszem alapul, akkor a júni eleji fizetéssel még bőven beleférek. Az ajánlaton szereplő 60 napba meg pláne...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz K Norbi #69270 üzenetére
Csak egyszer magyarazza el nekem valaki, hogy ennek mi ertelme, hogy egy helyben vakargatja a talpat a gazpedallal az ipse...ehhez minek DTM/Pikes Peak stilusu karbon kasztni es 945 lo? Egy ezerocsi zomancozott kalyhacsovel is lehozza kis tulzassal...
Meg egyebkent sem a helyben turaztataskor jon ki egy ilyen vadkan igazi organuma, ez igy csak valami elcseszett softcore poresz.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mai nap is jól indult, egy remek Limited Edisün Opelt sikerült lencsevégre kapnom a belvárosi lámpánál:
[link]
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Feldobok egy jó labdát, remélem megmozgat Titeket.
Kollégám felajánlotta, hogy nem-e cserélném le a Laguna 2 kombim nyár végén, ő átvenné tőlem.
Persze itt az egyetlen szokás szerint felmerült dolog, hogy az autóm épp összeáll, minden ami problémás volt ki lett cserélve és működik, pöcc-röff (na jó, vannak apróságok...).
Amiért viszont eladnám, hogy oké, remek autó, egészen jól megy, szinte termeli az üzemanyagot, ami nem mellékes a havi 2500-as futásnál, viszont nincs meg benne az az igazi KELL érzés, hogy visszanézek rá a parkolóban és hasonlók, Ti pontosan tudjátok miről beszélek (és vannak bosszantó dolgok, pl. a beltér nyöszörgése, amivel ki tud kergetni a világból).
Nos ha már cserélnék, akkor viszont csak olyanra, ami e gép megvételekor is kellett volna vennem, hogy ne fájjon a szívem, azok pedig ezek jelenleg:Volvo S60 2,4 D5 (manuál és geartronic is kosárban van, ez az álmom amióta jogsim van, de félek sokba lenne a fenntartás, bár ez a listán a legmegbízhatóbb kb.), de a sima 2,4 benya is akár, ha nem eszik túl sokat
Alfa 156 SW utolsó generációból 1,9 vagy 2,4 JTD
Esetleg maradni a Renaultnál és valami 2,0 dCi-be beleülni.Első körön ezek...de persze ha van más, ami jó lehet meghallgatom, azt nem igérem, hogy meg is veszem, de hátha csak nekem szűkült már be a tudatom.
Köszönöm a segítségetek!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez igazán egybehangzó volt.
vilike és mdani01:
Nem rossz a gondolat, de sajnos félek 10 liter alatt nem hoznám ki, ha elkap a bimmeres életérzés.joamilestoné:
Na igen, nem lenne rossz. De kútra mögé sajnos nem futja.raczger:
Igen, tudom, hogy az Alfával nem egy szint.
A dízel szerintem is reálisabb, főként a magasnak mondható futás miatt, illetve az erő is több benne.
Azzal tisztában vagyok, hogy nem egy hatalmas a beltere, de még nincs család, leginkább egyedül utazok benne a munkába, a vezetési élménye meg a Lagesznak se túl sportos, ezt bizton állíthatom.Qru:
Manuál vagy 6-os Geartronic, ez természetes, az 5-össel nem is nézegettem.
Viszont húzok az automata felé, szerintem jobban illik az autóhoz, a fogyasztást se igen dobja már meg ez az okosabb Geartronic és nincs DMF (persze van más, de ha az olajcseréket megkapja nem hiszem, hogy probléma lenne). Méretei okésak, nem vagy egy nagy darab (176 centi, 80 kiló tája). A hangja még amiért az 5 hengeres nagyon megfog és a megbízhatósága.Egyébként szeptember elején lenne éles a dolog, viszont az a tervem, hogy lehet kivárok és addig járok anyum 206-osával, nem akarok beleugrani egy kétes vételbe, inkább ráérek.
focvis:
Keret rugalmas, 2 milláig kb. első körön.
V70 jó lenne, de egymagamnak már a Laguna kombi is túlzóan nagy volt, de sose tudni...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ahogy látom a hirdetéseket, haladunk szépen a valós futás feltüntetése felé, egyre nagyobb számban látok reális futású gépeket ahogy böngészem a kínálatot (persze még mindig van, ami jó eséllyel tolatott egy nagyot ).
Viszont ami nagyon tetszik, szerintem baromi nevetséges és inkább elriaszt, mintsem megnyugtat, az az a szöveg, hogy a tulaj az 1920-as években született. Nem tudom, Ti ezzel hogy vagytok?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #73338 üzenetére
Persze van előnye és hátránya is ennek, de édesapád 70 év körüli kora még szerencsére távol áll a 90 körültől, amivel ámítanak.
És ugye abban a korban már igen gyorsan romlanak a vezetéshez szükséges tulajdonságai az embernek.
Bár mit ne mondjak én örülnék a legjobban, ha megélném egyáltalán a kort és még a talicskán kívül mást is biztonságosan el tudnék vezetni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Miközben böngészem az autókat Hahun, ugye még mindig az S60 2,4 D5 a kiszemelt, felvetült bennem egy-két kérdés:
Melyik váltóval éri meg 5 évre gondolkodva inkább? A 6-os kézivel vagy a 6-os Geartroniccal?
Ugye előbbinél DMF csere benne lehet a pakliban, ami olyan 300 ezres kiadás, míg a másik oldalon ott az olajcsere időnként (bár ez vélhetően a manuálnál se árt olykor...), illetve más egyéb adott esetben.
Én az automatát azért preferálnám, mert az S60-ba azt tartom méltónak, nem illik hozzá a kavarászás szerintem.Másik kérdés, ami kicsit hátha Vilit is megmozgatja, még ha #szardízel, akkor is.
Az E90-es Bömbölőkön nagyon megakadt a tekintetem...320d természetesen, mert ez beleférne a keretbe és ésszerű motornak tartom.
Kérdés, hogy ezek mennyire tartós vasak? Automaták mennyire problémásak? A Volvoval összevetve leginkább, mert az jelenleg a konkurencia.
(Megmondom őszintén a sorhat benya is ott motoszkál a fejemben, csak a fogyasztás, amitől tartok...)Köszönöm a válaszokat!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Újabb TC gyöngyszem...[link]
Én ezt egy menetprónak se mondanám...semmi érdemleges tartalom nincs benne, rövid, vége sincs...
Az ótó attól kéne.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Marvel Snap
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Automata kávégépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen