-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Akkor beszállok én is: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
focvis #178594 üzenetére
Én nem fogyasztásra megyek, 2000rpm alatt csak hideg motornál járok, ha van ahol, akkor elküldöm (120-140 egyenes szakaszon), ha
németpályára tévedek akkor van, hogy 140-150 óra szerint, szinte folyton az van, hogy én előzök le mindenkit, aztán az 1.9 TDI alig eszik 5 fölöttWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
6030D #178644 üzenetére
Nemtom', amikor én voltam 18 (és az nem volt nagyon régen), ha volt egy autód, ami gurult (és nem régi szoci), akkor azért menőbb volt mint az épp aktuális iPhone (igen, akkor már volt iPhone is)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz
kisza25 #179073 üzenetére
Az a sejtésem, hogy a Dacia elektromos autója úgy fog járni mint a Citigoe iV, annyit adnak el belőle, ami elég lesz a CO2 büntetés elkerüléséhez.
Amúgy, ha 15.000€ lesz a végső ára, nagyot ütne, főleg a román piacon, ahol jelenleg van 10.000€ támogatás elektromos autóvásárlásra - ebben a formában biztos nem marad de, ha igen, akkor a hülyének is megéri egy 5.000€ elektromos autó[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
stickermajom #179615 üzenetére
Múlt héten egy fehér furgon ment 70-el országúton, nyíl egyenes szakasz. Beértem, jöttek szembe, amikor szabad volt, le akartam előzni, akkor meg felnyomta 110-ig, nem azt mondom, hogy szűkös volt, de jöttek szembe.... Utána megint visszaállt kb 70-80as tempóra, mert fél perc múlva nem látszott már a visszapillantóban. Gondolkoztam, hogy előzés után megállok előtte és megkérdem, hogy simán hülye, vagy csak ki akar nyírni pár embert mert .ar napja van..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Meg lehet előzni a buszt, azért megy lassan
Mátrában a rekord 5 kocsi egyszerre, Pilisben meg 4 autó + Volánbusz. Pedig csak egy 1.9 TDI van
(Igaz, egyedüli voltam aki előzött, többiek inkább mentek szó szerint 10-25km/h-val utánna).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nyilván autón is múlik, de egy 20km/h-val haladó buszt megelőzni egy 100m hosszú egyenesben nem kamikáze küldetés, szvsz.
Kanyarban én sem előzök, kivéve, ha ismerős a terep, tudom, hogy be lehet látni végig.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
grizlisandor #179953 üzenetére
Bruttó 400k BP-n azért nem épp ritka, sőt, nettóban sem. Nem kell hozzá vezető beosztás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
focvis #180107 üzenetére
"vidéki városokban idegesítőbb közlekedni, Zegen pl. megalszik a tej a szájukban..."
Az biztos, egyszer mondtam viccesen, hogy a szülővárosomban angliai közlekedési rendet tartom - mindig a jobboldali sáv - mert folyton előzni kell. Számomra felfoghatatlan, hogy képes valaki 30-al menni kilométereken keresztül, körforgalomba csak akkor hajtanak be, ha az teljesen üres, etc.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
6030D #180531 üzenetére
Nekem XIII-ban egy szomszéd a kocsi mindkét oldalát lemezig karcolta, két gumim kiszúrta és olajjal leöntötte a szélvédőt. Belső udvar, beköltözés utáni első hét. Pedig telefonszámot is hagytam, ott is laktam, ablakom is a helyre nézett. Két gyanús szomszéd volt, de sajna bizonyítani semmit nem tudtam, senki nem látta. Két napig fájt a fejem utána. (konkrét fejfájás). Rendőrségi feljelentés, majd kb egy hónap múlva jött a levél, hogy az ügyet lezárták.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
EQMontoya #180538 üzenetére
Passz. Én voltam az új lakó. Felfestett parkolóhelyek nem voltak. Nyomtattam egy lapot, amin írtam, hogy melyik apartmanba vagyok az új bérlő + telefonszám. Gondolom a román rendszám provokálta ki.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
molnarpeter #180761 üzenetére
Az nem 500e Karabag?
Azok állítólag annyira nem jók.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
focvis #180827 üzenetére
Akkor látom, sikerült átküldeni neki Revoluton a vételárat
Grat hozzá. A kipufogó cserélve lett utánad, vagy ez ilyen, csak te elfelejtetted?
szerk: Ja, hogy tuning. Levesbe vele[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
EQMontoya #181097 üzenetére
Semmit. Ha megnézed a felvételt, látszik, hogy a Passatos már akkor a rendőrautó előtt van, amikor a behajtósáv folytonos vonala véget sem ért még. Hova kellett volna kisoroljon a rendőr?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Autós szempontból inkább ez a durva:
Háromszor is büntetőfékezéssel erőszakoskodott, a mögötte haladó fejre álltMekkora istenbarmai vannak az úton és vezetnek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nagy kár lesz egy olyan autós újságíróért, aki sem a GLE-t, sem az E30-at nem ismeri, de azt se tudja, hogy mi az az injektor. Vagy meglepődik azon, hogy az Up!-ból van elektromos kivitel, így 2020-ban.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
stickermajom #186299 üzenetére
Auchannel rengetegszer tankoltam, szinte csak automata kútnál. Olcsóbb volt a prémium gázolaj mint a máshol a sima. Egyszer volt gond vele, még a folyamat elején kihagyott, fizetésig se értem el.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboldi #186475 üzenetére
Üssetek agyon, de szerintem a G Astranak nem rossz a váltója. Elég sok autót (és traktort) vezettem, váltási élményben volt pár rossz, de az Opel nem tartozik közéjük.
Legrosszabb címet egy '72-es Dacia viszia.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboldi #186716 üzenetére
A sorrend idénre: hétfőn szerelő, kézifék nem fog (télen amúgy se szoktam nagyon használni) + átvizsgálás. Kedden villamossági - középső féklámpa nem kapcsol. Szerda vagy csütörtök szélvédőcsere - a nyáron, 16 fokban, autómosás közben elrepedt.
13-án műszaki, gatyába kell szedni. Utóbbi fél évben az építkezés miatt kicsit hanyagolva volt, most jól felgyűlt minden.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
pit stop #186833 üzenetére
...és a használtautók ára (főleg a pár éveseknek) nőni fog.
Mint a Vitara egy időben, hogy 2-3 éves nulla bukóval vagy akár többért is el lehetett adni (hibrid miatti átállás után, volt egy jókora kiesés a gyártásban, elég sokat is kellett várni).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboldi #186914 üzenetére
Én nem étem, hogy fértek el a pótkerék mellett. Ez talán mankókerék, de akkor is
Nekem van egy régi Adidas hátizsák, abban van majdnem minden cucc. Ami mindig a kocsiban van: 1L olaj, 1L fagyálló, bikakábel, egy teljes szett izzókészlet (H4, H1, etc) Aldis okostöltő, vontatókötél két emelő és kulcs hozzá, pár basic szerszám (patentfogó, csavarhúzó, etc), 15cm-es nyitható bicskafűrész, kefe havat takarítani és jégkaparó, egy pokróc télen + egy régi felső. Meg ami otthon is kötelező: két háromszög, poroltó, elsősegély doboz.
Na ennyi mindent, nincs, hog oda betuszkolni[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.