Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    Megérkeztem Zegre, az autó nagyon jól fogyaszt autópályán, Auchan puruttya 95-öt kapott Budaörsön (én a kedvenc junk Whopperemet). 8,8; a Volvo PHEV simán 7,5 lett volna, inkább picit több. (Magyarán 1 liter plusz / 100 km.)

    A kipufogó viszont pályán maga a rémálom. Martonvásárnál megkérdeztem a feleségemet, hogy visszaforduljunk-e a Volvóért, becsszó' visszafordultam volna, ha azt mondja. Addig sűrű forgalomban jöttünk, 120-140-nél iszonyat módon búg, rezonál a fejed, a mellkasod.160-nál is bőven zavaró még, ~180-tól OK, 200-nál tökéletes. Azaz kb. 3700 rpm felett kellemes. Ennek megfelelően kellett tolni. Nem volt sietős, elsőre inkább szerettem volna kitapasztalni az autót, de muszáj volt lőni neki. A 8,8 nagyon OK, az autópálya végén 9,1 volt. Az országúti részén elfogadhatóbb a hang, ott lendületesen gangoltam.

    Szokatlan a manuális váltó, szerencsére nem bénáztam el. Az autó jó, mínusz a kipu és néhány apróság (200-300 ezer Ft költést tippeltem az elején, tartható lesz).
    A Volvo egyértelműen jobb utazóautó.

    Még egy gondolat a kipufogóról: ha ellövöm neki, akkor nagyon jól szól, tiszta racse. (Közepes fordulatú monoton terhelés mellett búg.)

    Köszönöm, Norbi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák