- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Fiat500 hybrid, Szekszárd - Tatabánya útvonal (M6 Dunaújváros -> 62 Székesfehérvár -> Gánt -> Tatabánya) 150km, a BC szerint 5.4 lit/100km.
Vicces ilyen kicsi autóval. Néhány emelkedőn a tempomat ellenére visszaesik 100-ra a sebesség. Hát nem ehhez szoktam még az öreg Astra-nál sem.
Pedig csak egy útitársam volt: néhány liter bor...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
,
addikt
válasz focvis #180949 üzenetére
1,6-okhoz rövidebb áttételezésű váltó járt, így nem érezted sokkal gyengébbnek az erősebbekhez képest, cserébe nem is evett igazából kevesebbet az erősebbekhez képest, de főleg nagyobb tempóknál jött ki inkább a különbség. Amúgy az első motor, amivel vettem, nem tudom, hogy gyári volt-e vagy sem, de 3.-ban is megforgatta a kereket a kipörgésgátló ellenére, szóval nagyon tudott menni. A második motor már csak 2.-ban forgatta meg a kereket. Nekem életem legjobb autója eddig a B Vectra, és valószínűleg mindörökké az is marad. Most biztos sokan utálni fognak, de nekem pont úgy jött ki a lépés, hogy huszonéves koromban vettem meg, 30-as éveimben is végig velem volt, most már a 40-es éveim közepét taposom, és eddig kis túlzással ugyan, de szinte pénzt se kellett költeni rá (sajnos párszor megtörték, és pl. egy külső visszapillantó letolatására is kaptam mondjuk kb 60ezer Ft-ot (elektromosan állítható és fűthető), amit amúgy a bontóban nyilván nem ennyiért vettem meg, nagyobb törés esetén meg nyilván még többet fizettek).
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Nekem új gumival is (nyárra Michelin Pilot, télre Michelin Alpin volt, amíg még volt tél Magyarországon). Bár lehet, hogy ezekben még a kipörgésgátlónak is volt egy kis ráhagyása? Padlógáz, nyekken a gumi, és már mész is. Kikapcsolható volt amúgy a kipörgésgátló, de én csak hóban próbáltam meg, mert állítólag egyesek havon kikapcsolt kipörgésgátlóval tudtak jobban elindulni. Ehhez képest én pont nem.
-
veterán
Persze, hogy rövidebb váltót tesznek értelmes mérnökök* egy 1.6-hoz, mint egy 2.0-hoz. És persze, hogy jobban megy a 2.0.
Az 1.6 Astra volt foscsi a nála nehezebb 1.6 Vectra B-hez képest. (De nem ette az olajat.)*És vannak a nem értelmes mérnökök, akik az Astra G 2.0-hoz ugyanazt a váltóáttételt tették, mint a Astra G 1.6-hoz. (100%)
-
,
addikt
Sima betonon, padlógáz 0-ról, nyekken a gumi, de azonnal indul az autó, 2-esbe váltásnál szintén, 3-asba váltásnál szintén nyekken. De amikor volt a motorcserém, utána a másik motor (ugyanazzal a motorkóddal) az már csak 2.-ban nyekkentette meg a gumit. 7 éves korában vettem az autót, nem újonnan, nem tudom, hogy volt-e a motoron bármi módosítás, de csak 5000-ig szeretett igazán forogni, de addig viszont nagyon ment, belesüppedtél az ülésbe. A másik, ugyanilyen motor szépen elforgott 7000-ig is akár, de valahogy ekkora lendület nem volt benne. Teljesen más volt a 2 motor, pedig ugyanaz volt a motorkód. Az egyik szépen elforgott pirosig (7000 rpm), a másik csak 5000-ig ment jólt, de addig viszont kegyetlenül tépett a másikhoz képest.
-
Nem lehet, hogy rövidebb hajtókarok voltak benne, az pont megmagyarázná azt, hogy csak 5000- ig ment és hogy alulról jobban ment, seat (vw) 1,4 86 ló és 1,6 105 ló is ugyanaz a blokk és ott is pont ez van (na jó nem nyom az ülésbe egyik sem), de a 86 lovas 5000-ig megy a rövidebb hajtókarokkal, de 2500- tól megindul, a 105 lovas meg 4000 környékén kezd el menni, de 6000-ig húz
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
,
addikt
válasz kisza25 #180973 üzenetére
Passz, nem lett megnézve, de sokkal jobban ment, mint a másik ugyanolyan motor. Vagy legalábbis érzetre teljesen más volt a kettő.
Végülis a gyári adatok szerint 5600-as fordulatnál adja le a 136 lóerőt, és a régi motor tényleg kb ilyen 5000-5500-as fordulatig ment érezhetően egyre jobban, viszont afölé már semmi értelme nem volt forgatni. Ehhez képest a mostaniban bár nem érezni hirtelen akkora erőt, viszont ha éppen 6500-ig forgatom, akkor is érezni mindvégig, hogy egyre jobban megy a fordulatszám emelésével.
A gyári adatok szerint 3200-as fordulat környékén van meg a nyomatékcsúcs (188 Nm), ami a régi motornál érezhető is volt, de ennél a másiknál meg mintha inkább 4000 körül lenne csak meg, viszont egyúttal tovább is forgatható.
Mondjuk teljesen más volt az életútja is a két motornak, az elsőt kb 7 éves korában vettem (az autóval együtt), 95ezer km-rel. A cseremotor huszonéves korában került hozzám, a km-futásáról semmit sem tudok, viszont automata váltós autóban volt, ott szétforogni biztosan nem tudta magát eddigi élete során. -
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #180978 üzenetére
Pont ezt akartam írni, a rövid hajtókar pörgőssé teszi, nem távolodik el a főtengelytől annyira a dugó, nem ránt rajta akkorát, a kisebb terhelés magasabb fordulatot enged meg, a hozzáhangolt kiegészítőkkel együtt. A robogómnak olyan rövid, hogy a dugó szoknya majdnem eléri a főtengelynek a kiegyensúlyozó részét, cserébe gyárilag 9000 a tiltás. Persze szelepek sincsenek benne.
Két azonos motorkódú motor között ekkora különbség az mondjuk érdekes. Lehet, hogy az automata miatt más ECU-ja van, de ekkora különbséget nem kéne produkálnia.
Mondjuk nekem az is fura, hogy egy sima szívó 2 liter 136 lóval harmadikban gumit nyekkent. Lehet az belül már nem 2 literes. -
pube111
senior tag
Tudja valaki, hogy mi a gond a Speedzone Laptiming között? Néha elejtenek félszavakat, de sehol semmi konkrét.
-
,
addikt
válasz #89309696 #180979 üzenetére
Sajnos már soha nem fog kiderülni, hogy volt-e a motor belsejében bármi is átalakítva, de könnyen lehet, hogy igen. A szerelő nem akart a rossz motorral foglalkozni, azt mondta, hogy nincs értelme megbontani, mert olyan olcsón tudok másikat venni, hogy felesleges időpazarlás/pénzkidobás lenne. 80ezer Ft-ért vettem bele a komplett másik motort. Voltak olcsóbbak is (60ezer Ft-nál kezdődtek), de azok messzebb is voltak, illetve ki tudja, hogy volt-e azoknak bármi baja is. Ezt meg egy működő autóból direkt a vásárlási szándékom miatt szerelték ki, és még házhoz is hozták.
-
A Farad tetőboxok vajon mennyire vállalhatók? Annyiba van az új, mint egy félig agyonvert, 6éves Thule...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
KTU
addikt
válasz Szada85 #180985 üzenetére
Futóműre rá kellene nézni, hogy lóg-e valami.
Utána beállíttatni.
A képen jobb oldalát "elnyalta".
Ha így hagyod, így jár az új garnitúrád is."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Szada85
aktív tag
Júliusban volt müszakin, probléma nélkül ment át, október elején voltam vele vásárlás utáni olajcserén, ott is kértem részletes átvizsgálást, mindent rendben találtak, szóval nem vagyok benne biztos, hogy ennyire rossz lenne a geometria.
De lehet elugrok vele mégegyszer egy mérésre, ne ennyi múljon.
-
Integrale
veterán
Valamilyen Kei car lesz. Honda Beat szeru...
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- TCL LCD és LED TV-k
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen