-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #181097 üzenetére
Semmit. Ha megnézed a felvételt, látszik, hogy a Passatos már akkor a rendőrautó előtt van, amikor a behajtósáv folytonos vonala véget sem ért még. Hova kellett volna kisoroljon a rendőr?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #181063 üzenetére
Ducato nincs, Iveco-kat már kukázták.
-
Qru
MODERÁTOR
Autós üldözés Vitnyédnél: egy kézigránát is felrobbant az embercsempész kezében.
Azért ez már durva....
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Autós szempontból inkább ez a durva:
Háromszor is büntetőfékezéssel erőszakoskodott, a mögötte haladó fejre álltMekkora istenbarmai vannak az úton és vezetnek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
6030D
Ármester
A tegnapi esős, ködös napon jutott eszembe, hogy csinálhatna a rendőrség okító videót az automata lámpás embereknek, hogy délben, ködben, esőben nem ég ám hátul a lámpa. Ami egyrészt a kresz szerint se jó, másrészt ha valaki jön hátulról, annak se jó. Szerintem 8/10 embernek az lenne a válasza, hogy "hátdeakkó mér automata?".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #181111 üzenetére
Pontosan nem tudom melyikkel, de asszem a 2.2-es, 136 lovassal.
-
#89309696
törölt tag
válasz EQMontoya #181067 üzenetére
Ha csörög akkor én is előkotrom a zsebemből ez még nem von el figyelmet, csak odapillantok, hogy mennyire fontos, ez fél sec, ennyi időt a klíma, fűtés, rádió is elvesz. Ha nem fontos félredobom anyósra és pá, ha fontos akkor félreállok és felveszem/visszahívom.
Ennyit szabadna egy autóban telefonozni, ha nincs kihangosító. Ezzel szemben komplett Facebook kommenteket meg Messenger válaszokat képesek egyesek megírni.
És ez nem csak itthon van, még a Family Guyban/Amerikai faterban is volt rész erről, úgyhogy a lökött amerikaiak is előszeretettel csinálják.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #181117 üzenetére
Mondjuk egy normálisan vezető sofőr végig tud menni egy kevésbé forgalmas autópályán féklámpavillantás nélkül.
Szerintem inkább a városra találták ki a drl-t, ahol tök jó, hogy benézel a kereszteződésbe, és ha világít, akkor nem parkol. Kíváncsi lennék egy gyár válaszára, szerintem az automatát a városra találták ki és számukra alap, hogy lakotton kívül át kell kattintani.
Ha nem, akkor minek lenne ennyi állás egy automata lámpakapcsolón?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sutszi
veterán
válasz brumi1024 #181121 üzenetére
Erre kiváló példa volt tavaly egy szürke Astra a sűrű ködben...autópályán... DRL-el ment. Valószínűleg automatán volt. A szórt fény magas volt...de a sűrű ködben attól még illett volna nem extrém sportolni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
oliwire
őstag
válasz #89309696 #181115 üzenetére
Rendőr ismerősömmel beszélgettem múltkor erről, és szabály szerint az a szabálytalan, ha a telefon kézben van tartva. Nem számít, hogy van-e rajta hívás, vagy csak órát néztünk rajta, ha a rendőrbácsi meglát, hogy kezedben van, mindegy mi az indok, büntetést kaphatsz jutalmul. Így az is rossz, ha valaki kihangosítja, de kézben tartva beszél.
-
#16729600
törölt tag
Jaaaj segitsetek: Garis első kötelező szervizen még nem járó verdában kigyulladt az " ellenőrizze az olajszintet" figyelmeztetés. Locsoljak utána, vagy ilyenkor még szakszerviz? A dolgot bonyolítja, hogy osztrák a verda és itt vagyok még pár napig M.o-on. Köszi előre is.
-
-
#89309696
törölt tag
Előztem egy buszt, a jómadár középkorú faszi (mivel ismerem) egy öreg Volvoval csak úgy vágott ki balról a földútról velem szembe, takarták a bokrok is, gondolom másodikban volt lendülettel ki akart jönni, lentről neki nem jött senki, jobbra meg elnézni már minek, nem is látott volna a bokrok miatt, ilyen helyről hogy lehet kikanyarodni megállás nélkül. Pedig gyakori hiba.
Tapostam is a féket csak úgy visított, szerencsére most nem húzott semerre, nem szitált, nem csinált semmi olyat amit egy buta futóműves, elektronika nélküli autó szokott, ha olyanja van. Csúsztam amíg nem ért túl közel a kocsi aztán engedtem a féken és visszahúztam a busz mögé, szerencsére addigra már kb. egy autónyival előttem volt a vége.
Nem kell messze menni, hogy összetörd az autót, ez a szomszéd falu határánál volt. -
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181132 üzenetére
Más szerviz megcsinálta volna, ha nincs plombálva akkor garanciavesztés sincs.
Nem lett baja tőle, az olajfogyasztása jelenleg normális, 27 ezer alatt az az 1-1.5 liter teljesen jó, nem ment tönkre.
A jövőben meg át kell állni a megszokott 10-15 ezer Km vagy 1-1.25 év cserére, ha megoldható.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz molnarpeter #181136 üzenetére
Persze típus nem titok Skoda Octavia 3 facelift 2019, 1.5 TSI motor, automata sedan benzines
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181135 üzenetére
Igen, ez három külön szabvány, akármelyik a flakonon van akkor az az olaj jó bele. Bár jó lenne megnézni melyik mit takar pontosan.
Viszont a viszkozitás még szükséges hozzá, mert egy szabványon belül többféle is lehet. Bár lehet, hogy ezek a VW szabványok csak egyféle olajat foglalnak magukba.Ha nehezen találni ilyen VW minősítésű olajat akkor a viszkozitás ismerete mellett az API és Acea szint ami segít behatárolni melyik legyen, bár ez inkább régebbi kocsiknál szokásos. Ha a gyártó hajlandó volt leírni a könyvbe ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #181139 üzenetére
+1. Polónál (1.0 TSi), ha jól rémlik, úgy van, hogy töltetenként max. fél liter mehet bele az 504.00-ból, egyébként 508.00/509.00 kell.
-
#16729600
törölt tag
Srácok jövök egy vagy több sörrel nektek, én az a nyomi pasi típus vagyok, aki csak vezeti a verdákat. Ez van még a kézikönyvben az olajnál :ACEA A3, ACEA B4, API SN, API SM bármit is jelentsenek ezek
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181142 üzenetére
Ez jó, ezeket is jó tudni.
Én mondjuk szerelgetem is őket, de itt én vagyok a fekete bárány, mert a csereperiódusokat előszeretettel kitologatom, mert nem visz rá a lélek, hogy megint aláfeküdjek. Nálam is benne szokott possadni az olaj másfél két évre. Mondjuk én akkor se értem el a 10 ezret, szóval nem véletlenül nincs kedvem kicserélni. Bár az olaj savasodik, lebomlik ettől még, szóval tönkremegy.
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz #16729600 #181137 üzenetére
Az egész olajhisztiben az a durva, hogy valójában a kenés jó maradhat ennyi idő után is, de az adalékok lebomlanak, vagy elhasználódnak és a szelepeken és hengerfalon konkrét korróziót (fém eróziót) okoznak. Már pedig tele van adalékkal, ami a kenet, halogéneket, hidegindításkor képződő savakat megköti. A legjobb üzemanyag ellenére sem tudták még megoldani az abszolút kén és főként klorid mentesítést (utóbbi esetén az OMV és a MOL is egyre több tengeri kőolajat használ, tehát fontos paraméter). A legjobb és megfigyelhető példa erre, hogy friss olajjal az egész motor halkabb, kiegyensúlyozottabb lesz. Én most úgy próbáltam időzíteni a cserét, hogy a ridegtartás miatt a "hideg" évszak előtt legyen a csere.
"in medias res"
-
-v-
addikt
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #181145 üzenetére
Ha csak ilyen egyszerű lenne
Ez egy nagyon hosszú sztori lesz, figyelembe véve az elmúlt két nap történéseit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest