-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #181349 üzenetére
Magentában nagyjából ugyanannyi, és az iPhone hosszútávon nemigen jelent már több költséget.
(Igazából az a probléma, hogy ezen a helyrajzi számon többen is lakunk, és elég rossz a kapcsolat köztünk. Így nem a legjobb ötlet a kutyatartás, bármennyire is szeretnék.)
[ Szerkesztve ]
-
És így múlik el a világ dicsősége 3hegeres jaguar
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #181352 üzenetére
Én a kettes BMW-vel szemeztem a 7 üléses keresgélés alatt. Aztán megnéztem, hogy az 1.6i és az 1.8i egyaránt 1.5 benzin turbó, 3 hengerrel. Le is tettem róla.
Nem tudom miért idegenkedek a 3 hengerestől, de olyan sztereotíp előítéletem van...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
Miskolc.
Csak ugy allunk macinaciban az egyik legforgalmasabb uton.Everybody lies.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #181349 üzenetére
Annyira nem biztos, törpe schnauzerek is nagy szórásban vannak, fekete eleve kevés van, pedig az volt az eredeti. 100-150k körül vannak a törzskönyvezett szülőktől születettek, de törzskönyv nélkül - nem csinálták végig a törzskönyvhöz szükséges dolgokat különböző okokból -. Neves kennelből, törzskönyvvel 250k+, de láttam már 500k felett is. És a schnauzer nem is egy elterjedt divatkutya.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
10 nagy bukás az autóiparból - TC
Kár, hogy a Guila is megy a levesbe. A Saab-ért meg egyenesen fáj a szívem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Pont írtam a másik csoportba is, hogy nézőpont kérdése. Mazda 6, Lexus IS, Jaguar XE, Kia Stinger, Kia Optima sem fogy jobban, sőt!
BMW-vel sem célszerű összevetni, mert ott meg a 3-as eladásaihoz van számolva a szedán, kombi, kupe, kabrio, GT és a GC is, ahogy a C osztály esetében is.
Ettől eltekintve lehetnének jobbak is a számok, évi 25-30e db világviszonylatban nem sok. Sajnálatos, és egyben szánalmas is, hogy nincs SW."Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz Integrale #181364 üzenetére
Az új IS épp ezért nem is lesz már forgalmazva az EU-ban
Pedig kívülről az összes gen közül az tetszik a legjobban, még ha belülről maradt is a 3.gen. Vószínűleg a többi felsorolt típus sem fogja sokáig húzni itt az EU-ban, köszi SUV-őrület...tblodi: jujj
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #181366 üzenetére
Amúgy 9:36-nál említi is Mat.
Bakker, a 16 éves WagonR is papírvastag lemezből van, de mégsem kong.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #181368 üzenetére
Ugy tunik, az EU-ban teljes gyozelmet arattak a SUV-ok.
De olyannyira, hogy egy ertelmes PiH sincs igazabol normalis bodeban.
A Rav4-ben levo hajtaslanc eleg jonak tunik, de veletlenul se kerul be olyan autoba, amit esetleg meg is vennek, mert ugy tunik, hogy nincs ra igeny.X6-ra bezzeg van.
Same rules apply!
-
ngaba
aktív tag
Én a Cromát is sajnálom, fent volt a listámon, aminek a végeredménye végül a házon belüli Altea lett. A faceliftes már emészthető kinézetű szvsz, bár az is olyan kis "púpos".
Integrale: Az a baj, hogy nem(csak) az eladott darabszámok számítanak, hanem a profit. Egy német prémium valószínűleg nagyobb árréssel dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #181364 üzenetére
Mondjuk most meg pont lehet hasonlitani, mert ha a G20-as modellt nezzuk, akkor se kabrio, se GT, se coupe, se GC nincs, mert: utobbi ketto a 4-es alatt futnak, kabriot (meg?) nem csinaltak belole, GT pedig nem is lesz szerencsere. Ha 2019 elejet nezzuk itt juniusig, akkor korrekt kepet kaphatunk, mert 2019 junius 12-en jelent meg a kombi valtozat. Ezek alapjan pedig januarban es februarban tobbet adtak el a harmas szedanbol, mint Giuliabol egesz evben.
Nagyon jo auto amugy a Giulia, de sajnos a kategoriajaban nem igazan versenykepes. A G20-at a tesztek alapjan nem szamottevoen rosszabb vezetni, minden masban pedig felette van, amit egy premium kompakt szedannal keresni szokott egy atlag vasarlo (kenyelem, belter minoseg, technika/extrazhatosag, feature-ok kiforrottsaga).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz hacki87 #181377 üzenetére
Dízel vagy benzines? Tapasztalatok? Bár úgy emlékszem, hogy te válaszoltál nekem az olasz topicban. Állapot / km / évjárat?
Mennyiért adod / Altea XL-t mennyiért számítasz be? :) Az a baj, hogy nem vagyok az az autócserélgető típus, pedig már a menyasszonyom is rábólintott a nyáron, hogy az Altea kuka. Szerelőtől akartam azt hallani, hogy ezt "el kell adni", de egyik se akarta kimondani. :D Na off vége.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az utolsó Saab 9-5-nek semmi köze a Spykerhez, 2008. tavaszán láttam élőben egy GM belsős bemutatón.
Más. Fogyi.
A manuális GTI-vel 10,2-es átlaggal jöttem dogozni, igaz nem kora reggel. A DSG-sel 11-12 lett volna.Tegnap este beszéltem azzal aki a kipufogót tette fel rá anno, kiderült, hogy a gyári szoftverhez nem nyúltak. Elég jót lép. A turbótól indul a rendszer, de-cat.
-
ngaba
aktív tag
:D
Amúgy ő is ír PH fórumra, csak nem ebbe a topicba. :P
De nála még csak egyszer voltam, és elnapoltuk műszakiig a két megoldandó dolgot. Egyébként érdekes, hogy Szegeden Ford meg franciaautó szaki is van, de VAG-osról nem tudok, és mások se ajánlottak. Az Altea már elfogyasztott két szerelőt (azokkal se volt baj, de az említett fórumtársban bízom meg a legjobban).
Szerk.: Az első szerelőmet is bírtam. Utálja a dízeleket, japán autó párti, és mondta, hogy "miért nem jó nekem a Prius?". :D Meg mindig tartott nekem autós előadásokat, FB-on is látom, hogy autómániás. Munkaidő után is felvette a telefont. Csak sajna rájöttem, hogy az Alteával nemcsak olajcserére fogok menni, és én kicsit csóri vagyok a maximalizmusához és az óradíjához. :)
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
válasz ngaba #181381 üzenetére
Dízel 2010-es automata, 182600km körül vettem tavaly májusban most van benne 211700km én szeretem bár kicsit hajós a futóműve az előző autóhoz képest. Most cseréltünk axial csuklót meg stab pálcát. Első és hátsó tárcsa fék plusz betét volt cserélve. Hűtőt cseréltünk még de az elhamarkodott volt mert elég lett volna csak az automata váltó tömítést cserélni. Meg a klíma csövet kellett javítani mert a kitámasztókar kidörzsölte.
-
-
Szada85
aktív tag
Erre a hétre a múltkori 1 lityós EcoSport után most a paletta “másik végéről” pottyant le valami:
Mekafull S-Max 2.0 Tádé ST-line automata.
Szép nagy öszvér, 7 ülés, fullbőr, panorámatető, mindenholkamera, mindenmotoros, 53e €-s listaár, egy évesen most olyan 32-34e €.
Ja a fogyi, gyári vegyes valami 5 liter, a valóságban 9.1-et mutat a BC. -
nagyúr
válasz Szada85 #181397 üzenetére
A Ford már nem tud keveset fogyasztó autót gyártani, én ezt ki merem jelenteni.
Anno az 1.8-as Mondeo parádésan jól evett Apám alatt és semmi baja nem volt a 4 év alatt, pedig használtan vettük és kvázi fapad volt...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest