- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz 6030D #180238 üzenetére
Nem annyira háklisak az autók a hidegre, illetve pontosabban a kényességi görbe nem lineáris. A beindítás utáni terhelésre a legkényesebbek, 1-2 Km múlva már csak töredék annyira, a terhelést is ennek megfelelően lehet fokozni, ezzel együtt a melegedés is felgyorsul stb., úgy lehet elérni a legoptimálisabb arányt valahol. Semmiképp nem az agyonóvással, se a szétpadlózással. Bár az utóbbi egyértelmű, az előbbit viszont ahogy tapasztalom hajlamosak túlzásba vinni. Ez ilyen érzés alapon megy amúgy is, főleg mivel minden autó más, meg mindenki más úton jár, máshogy fog melegedni is.
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #180250 üzenetére
Ja, Miskolcon is ez van. Es az benne a borzaszto, hogy rendkivul gazdasagtalan is.
Mert a kulsoben meno 38-cal halad (es kozben vizet facsar a kormanybol), a belsoben mar a szedito 40-et is elerik (persze kizarolag ora szerint), majd igy lesz a varosi fogyasztas 13L az 1.4 szivoval, mert az osszes lampa 50-re van hangolva, tehat 800 metert nem tudnak megtenni megallas es elindulas nelkul. Es nem esik le az osszefugges...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz EQMontoya #180253 üzenetére
Mondjuk azon nem csodálkozom, hogy nem esik le nekik, mert az átlag értelmi szint a fizikai ismeretekre is kiterjed, tehát kimerül abban, hogy alacsony fordulat, kis sebesség, kicsi fogyi.
Az már bonyolult képlet, hogy a tömeg felgyorsítása többletenergia amit utána elfékez a semmibe.[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #180253 üzenetére
Amúgy óta szerint 60- nál egy literrel kevesebbet is eszik a legtöbb 1,4, mint óra szerint 40- el, de ez sem esik le
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #179687 üzenetére
Üdv!
Úgy látom hasonló cipőben járunk... 4 éve így álmodok egy Giulia-ról, most már közel vagyok, nem kell sok, de nagyon nem bírom már... 7,5-8 milla nem kevés... keveset adtak el belőle, kevesebb a használt is és aki vett, az sem feltétlen akarja eladni... még 1 misit össze kell kaparnom...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
-
Viszont csak 80 volt városon kívül, autópálya meg szinte nem is volt, csak 1-2 autóút,viszont, ha most 60 lenne a megengedett, akkor csomóan 70-el mennének, onnan azért nehéz megállni, ha lelép eléd egy gyalogos
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Azzal nincs gond, ha folyamatos a haladás, én is tartottam a lépést 50 helyett, sokszor 70 felett, ha már ez a megszokott, de azért az durva, hogy a piros is már csak dísznek van néhánynak. Talán már nem sok van vissza és ledudálják a forgalomirányító zsarut is, ha felemeli a botját.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #180264 üzenetére
Jól tetted, az ezek szerint bfsz is volt. Dugó helyett, inkább generálta.
Más:
Ez volt már...
[facepalm porsche taycan-os] -
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #180269 üzenetére
Nem hitelesített mérőműszer az autó sebességmérője.
-
veterán
Gyorshajtásnál idegesítően pittyeg vagy elveszi a gázt minden új autó 2022-től.
Ez ellen csipsz kell majd.
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #180271 üzenetére
Várom már... Múltkor az egyik csereautóban is nagyon intelligens volt a táblafelismerő. Autópályán képes volt a hídra vezető lehajtósávból a 40-es táblát elcsípni, illetve lakott területen belül is felismerte a 80-as korlátot az egyik parkoló teherautó hátulján lévő matricáról.
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #180269 üzenetére
Az oda van photoshoppolva, hogy értsétek a szöveget!
"Bad reklám is reklám too"
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #180272 üzenetére
+1
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #180272 üzenetére
Pályán jártam én is így, ahogy írod, 120-as korlátnál a párhuzamosan futó fel/lehajtó 60-as tábláját felismerte és bele is fékezett....de egyébként mikor jól működött akkor elég kényelmes dolog volt, adaptív tempomat és sávtartó mellet nem is kellett sem a gázhoz, sem pedig a fékhez nyúlni jó sokáig, kormányhoz is csak időnként kellet hozzáérni.
Hosszú utaknál nem hülyeség ez az önvezetés, ha csak folyni akarsz az árral. Pedig nem szeretem, mikor nem nálam az irányítás, de tényleg elég kényelmessé tudja tenni az utazást.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
freeknight
őstag
válasz focvis #180271 üzenetére
Ennek az lesz az igazi hozmánya, hogy mindegyikbe be kell majd építeni valami táblafelismerő rendszert is, így szépen lehet emelni az újautó árakat még.
Lassan már a swift is 10 millánál fog majd kezdődni.Azt már nem is mondom, hogy itthon egymást érik a teljesen indokolatlan 60-as táblák, lehet majd hallgatni a pittyegéskoncertet, és még többet lehet 60-al karavánozni főúton
-
brumi1024
veterán
válasz freeknight #180278 üzenetére
Nem is csak ez a baj (maga a technológia egyébként filléres), hanem hogy én még nem találkoztam olyannal, ami megbízható lenne.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #180271 üzenetére
nagyon sokat kellene még fejlődnie ezeknek a rendszereknek, hogy ilyen mértékben beleszólhassanak a vezetésbe. a pittyegés még so-so oké, bár ha elnéz egy táblát, aztán pittyeg nekem 5 percig, valószínű kitépném a szívét (hangszóróját), de ha még a powert is elveszi, akkor az összes bürokratának és a gyártónak IS nagyon kedveseket tudnék kívánni...
lehet túl drasztikusan látom, de szerintem addig nem szabad engedni beavatkozni, amíg nem 120% üzembiztos. nem egy sztorit hallottam már megbokrosodott sávtartókról, adaptív tempomatokról és vészfékezőkről, amik csak fokozták a vészhelyzetet... -
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #180284 üzenetére
Valószínűnek tartom a végleges verzióban biztonsági okok miatt hagynak egy 20-as ráhagyást, illetve valamennyi időkésleltetést. Ahhoz ez a rendszer még túl buta, hogy instant legyen.
Kickass
Mivel GPS alapú is, így a versenypályák gyanítom bekerülnek korlátlanba. Ezzel együtt már meg is van a kiskapu hogyan kell átverni közútra. Bár valószínű a chiptuningos műhelyek nagy része is rááll erre, marha nagy pénz van benne.[ Szerkesztve ]
-
veterán
érdekességképp: júniusban volt olajcsere a kocsiban (kia ceed 1.6 crdi, 2008), akkor azt hiszem 198k km volt benne. múlt hétvégén mielőtt elindultunk debrecenben kíváncsiságból ellenőriztem az olajat, és ugyanúgy a maximumon volt (talán kicsit felette is), mint amikor beletöltötték, 6k km-rel később. ez mondjuk nem rossz egy ilyen futásteljesítményű dízelmotortól, amivel egyébként télen nyáron ingázok a munkába, vagyis a mammuttól az oktogonra, azaz nem éppen egy ideális dízel felhasználást kap
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz fant0mi #180292 üzenetére
egen, nekem már fütyürészik kicsit, de legutóbbi szervizen azt mondták, hogy ezzel így elmegy még egy jó darabig. már nem akarom ezt rajta én kicserélni (150-200k), legkésőbb tavasszal mindenképpen eladom a kocsit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vans?
őstag
Utobbi idoben ketszer mentem at Ausztrian, mindketszer 50 EUR. Nem tudom, hogy beepitett, vagy ideiglenes trafik fogtak-e meg, de ilyen 100-as tablanal 112 szintu kihagasok voltak.
hábm bábm
-
Szoszo94
őstag
válasz vans? #180296 üzenetére
Hohó, az ott már bőven ingerküszöb felett van - németben úgyszintén. Szinte zéró a tolerancia, 60-as táblánál GPS szerint 67-el már villant az arcomba a trafi Ha jól tudom, 4km/h a tolerancia.
Fogyi: hétvégén voltunk Párom családjánál látogatóban, 2*350km átlaga: 8,65
M1 - M0 - 4-es út
Mivel végig szakadt az eső és most nem is kellett sietni, nagyjából végig szabályosan+10%mentem. Így az út fele kábé 90-110-es szakasz volt, mégsem lett a fogyasztás drasztikusan jobb. Konklúzió: ezt az autót pályára tervezték, 150-nél van az ideális üzem. Vagy főút végig, mert olyankor 6L-t ír a BC, de a kettő közt kábé nem éri meg menni.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen