-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179052 üzenetére
Ilyen képem nekem is van, csak ott egy nullával több van. :-)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179055 üzenetére
Igen, szerintem be is raktam, vagy a Renault topikba, már nem emlékszem.
Csak ilyet találtam itt a fórumon hirtelen. -
nagyúr
Fú... erről jut eszembe, hogy én tényleg vittem tetőcsomagragtrón konyhakredencet. B.meg.... 80 felett érezhetően nem akart menni az autó... mindezt 150km-en keresztül. Iszonyat rossz volt ennyivel menni.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ziyan
tag
válasz Szada85 #179004 üzenetére
Csak hogy egy pozitív Ford vélemény is legyen a topikban a 2018-as Focus 4-emben eddig meglepően jól muzsikál az 1 literes motor (kézi váltóval), a fogyasztását is könnyen 5-6 liter között tartom (főleg kisvárosban és országúton használom, és nem vezetek papásan): [link]
Pályán 130-nál BC szerint 5.8l körül lehet tartani (2900 körüli fordulaton, gyakorlatilag a szélzaj elnyomja a motorhangot), 150-nél ez jelentősen megugrik, 7 liter környékére. Nem az én videóm, de kb. ugyanezek az értékek: [link]
Nekem kellemes meglepetés ez a motor, sokan fűnyírónak nevezték, aztán meglepődtek, amikor elvittem őket egy próbaútra... sokan a nagy szívó motorokra esküsznek, ami érthető, de az évek során azért elég sokat fejlődtek a kisebb motorok is, így néha kicsit túlzásnak érzem az előítéleteket velük szemben. És még az olajat sem fogyasztja! (eddig ) -
-
Magnum_
nagyúr
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz parandroid #179062 üzenetére
Ez megvan régóta a dízeleknél is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tboldi
nagyúr
válasz parandroid #179062 üzenetére
Nem kizárt, hogy a hardver mindhárom esetben tök ugyanaz, csak a turbónyomáson variálnak.
Bár a 85-nek szerintem illene meglennie csiga nélkül is.
szerk.: A nyomaték ugyanúgy 170 Nm mindhárom verziónál, úgyhogy valószínűbb, hogy a maximális fordulatszámnál keresendő a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179057 üzenetére
Kiváló társ volt mindig, amíg használtam. Pedig kitapostam belét, ahol csak lehetett.
De ennek örült ez a motor. :-D... -
-
ziyan
tag
válasz tboldi #179064 üzenetére
Ezt még annyival egészíteném ki, hogy a 125 lóerős verzió overboost-ol 200 Nm-ig, limitált ideig. Sajnos ennek a pontos részletei nem ismertek, a hivatalos adatok között egyszerűen csak ennyi áll:
Max torque: 170 (200 overboost)
at rpm 1400-4500(#179067) Szada85
Könnyen lehet, bár azt is el tudom képzelni, hogy SUV-ban már nagyon erőlködik, a Focus ahhoz képest jóval kisebb légellenállású[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ziyan #179068 üzenetére
Így van, a turbóbenzines motoroknál az eltérő teljesítmény (Lóerő) de egyező Nm adatok azért vannak, mert a turbó töltőnyomásával játszanak, nagyobb fordulatszám tartományban engedik dolgozni, tovább tartja meg a magasabb nyomást. Ennyi és nem több.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #179063 üzenetére
Szívóbenzinnél is megvan, a Volvo sor5 motor 140 és 170 lóval is kapható volt, pedig teljesen azonosak csak az ECU szoft más. Egy sima reflash-el lehet a 140-esből 170-eset csinálni.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Nem, Fiesta ST is valami 20-30s-ig engedi az overboostot, szerintem ez is.
[ Szerkesztve ]
-
Ma utasként ültem egy toyota corolla hatchback-ben kb 300 km-t.
Kívülről tök szép.
Belseje is igényes, kényelmes ülések, jól tartanak, jó minőségű anyagok mindenhol.
Feszes a futómű, de jól nyeli az úthibákat, 1,2 t egész kellemesen mozgatta a bódét. Ami viszont feltűnt, hogy óra szerint 140-nél erős a szélzaj, aki hátul ült nem értette mit beszélünk. A tipoban simán beszélgettünk négyen 140- nél.
Más: A Dacia 10 nap múlva rántja le a leplet Európa legolcsóbb elektromos autójáról[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
Ez is indexelt menekülés közben, jól látom 0:20-nál? [link]
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
H7 izzót látott esetleg valaki akcióban mostanában? (Lumenet város másik végén van sajnos)
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
válasz Dluinet #179075 üzenetére
Olcsó, azért annyira nem az, ez szinte alap volt 7M Ft-ért egy éve, most meg 600eFt-al több lenne, mint akkor.
Szerintem a 2010-es ibizám halkabb, azt eddig hangosnak tartottam a tipo után, de szerintem ennél halkabb, vagy másmilyen zaj van benne és nem ilyen zavaró[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #179034 üzenetére
+1
Polo ugye pihen a szervizben, kaptam egy Mk6 Fiestát csereautónak, beteg lettem mire hazaértem vele. Gyenge, nem megy, kényelmetlen, de legalább iszik mellé. -
Gombinyó
őstag
válasz kisza25 #179073 üzenetére
Konkrétan 0 zajszigetelés van az ajtókban, de legalább az üveg dupla üveg. Pont a napokban beszéltem hifissel és, ha a toyota engedélyezi (gari miatt érdekes), akkor csináltatok rajta hangszigetelést, rezgéscsillapítást a 4 ajtón, doblemezeken meg a csomagtérben. Olyan 150ből megvan és adni fogja a lexus érzést.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz d.tiborz #179084 üzenetére
És mellé szép lassan széthullik. A fiesta messze a legrosszabb autó a Fordnál, nálunk rendszeresen probléma van velük. Arról ne is beszéljünk, hogy a legtöbbnél idővel kicsit érdekesen működik a vészfék asszisztens, elég sokszor besegít 1-1 sima fékezéskor is, aminek hála még a sofőr is előre bukik. Ford szerint ez nem bug, hanem feature.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #179085 üzenetére
Valamit elcsesztek volna Toyotáék?
Az Aurisban néma csend van 170-180-ig, akkor kezd jönni a szélzaj. Amúgy néma csendben lehet vele autózni.
Doki16 fórumtárs is írta- neki kombija volt, hogy csendesebb az Auris, mint a Q5. Ami ismerve az Audit, azért nem rossz.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Passz, Aurist csak városban próbáltam, azt is csak egyszer, nem tudom ahhoz képest milyen.
-
válasz Gombinyó #179085 üzenetére
Többször körbenéztem, hogy melyik ablak nincsen felhúzva, de fel volt mind, akkor nem beszélek hülyeséget, már arra is gondoltam vezetés közben biztos nem figyelem annyira a zajt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Q5 egy szekrény.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Én nagyon elégedett voltam az FL Aurissal csend szempontjából. De a Q5 nem mérvadó már ahogy rájöttem. A GTE Passat például minden überel. Nagyon csendes pálya temponál is. De Golf is veri az Aurist. 200-nál sem volt extrém hangos. Szerintem a GTE modelleknél eléggé odatették magukat. Főnököm 2020-as Q3-ja hangosabb mint a Golfom.
Szerintem egyre jobban látszik, hogy az angol Corollák nem az igaziak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gombinyó
őstag
válasz Doki16 #179092 üzenetére
Nem csak az angollal van a baj, leadtam gariba az autót, most egy török sedanal járok. Ezt adták addig amíg a kormányművet csesztetik a héten. Ez a sedan hangosabb és rosszabb beltér zörgésben, pedig még csak 8e km van benne, az enyémben meg már 22e.
Ez van, ezek a mai alsó-közép "olcsó" autók ezt tudják. A konkurenciával meg más a baj. Inkább zörögjön meg legyen hangosabb, mint egye az olajat.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #179093 üzenetére
Uhh ez nem hangzik túl jól. Pedig a Golf után tervben van egy Corolla hybrid. Mire oda jutok azokban már simán 100k+ km lenne. Kezdek egyre jobban elbizonytalanodni. Azért a csendes a rendes összerakott műszerfal/műanyag elemek az fontos nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #179094 üzenetére
Baratainknak is most corolla szedan van (1.8 hybrid comfort style tech), elotte 2 evig c-hr volt (fl elotti hsd selection), sokkal csendesebb es osszerakottabb a c-hr. Plusz a corollaban ami nekem feltunt, hogy alig van tarolohely az aprosagoknak, mikozben rad no az auto. 188 centivel en nagyon szukosnek ereztem, meg az aurisnal is bunkerebb, be vagy szoritva egy csobe. Ez nem sportauto, hogy igy kelljen ulni benne, muszakilag se indokolja semmi (foleg a hybridekben), hogy ekkora torony legyen kozepen. Nekem egy normal kozlekedos autonal hianyzik, ha nem lehet egy picit terpeszkedni
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #179095 üzenetére
"...csendesebb es osszerakottabb a c-hr..."
Összerakottsággal nem volt gondom a C-HR-nél, de azért a csendességet autópályán már nem éreztem (saját vélemény, az S60/Leon/Polo után). Mondjuk a 18-as kerék sokat rontott a helyzeten és igen, van rosszabb is. De pl. a mostani Civic is csendesebbnek érződik nagy tempónál. Ebből kiindulva a szedán Corollát nem túlzottan likeolnám, pedig szemezgettem azzal is néha.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #179096 üzenetére
Sajnos a tavolkeletieknel altalanos, hogy nem szigetelnek elegge. Foleg a gordulesi zajjal vannak bajok. Kollegak i30-ai is tok csendesek meg palyan is, ha sima az aszfalt, de ramesz valami durvabb szemcsesre es megorulsz
-
Doki16
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #179099 üzenetére
Szerintem az ajtóburkolat kialakítása "kívánja meg úgy", hogy kijöjjön a forma.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Formula-1
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Formula-1 humoros
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest