-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #181847 üzenetére
M0 déli részén 120-as tempó az kb. a középső sávra elég, a belső az néha úgy tűnik, hogy no limit szakasz... Javarészt én is elengedem őket, annyit úgyse megyek ott, hogy érdemben időt nyerjek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Kickass
őstag
válasz CactuS #181849 üzenetére
Irhattam volna mk2 Cliot, Fabiat, 2es puntot vagy barmi mast is. A lenyeg, hogy mikor a konkurencia mar 'modern' kori (akkor 4 csillagos torestesztek) kisautokat hozott, Suzukieknal meg mindig az mk3 dongetett, illetve az Astra ami szinten 90es evek eleji fejlesztes. Szoval igen az akkor mar elavult technika volt.
De a W124et adom, abban en is szivesen ultem volna.
-
ivana
Ármester
válasz CactuS #181844 üzenetére
De borzasztóan papírból van, főleg, hogy 2000 körül is gyártották viszonylag erős motorokkal is. A többi 80-as évek végi hasonló kocsi gyengébb is, meg kb. alig van mára. Hasonlóan borzalmas az f astra.
(#181848) F_Zolee A nulláson inkább az a baj, hogy a sok gyökér kijön 100-al kamiont előzni. (Én szinte csak a Megyeri-híd és az M5-ös között szoktam menni.) Pedig nem megyek nagyon gyorsan (óra szerint 120 és 130 között). Hétvégén még rosszabb, akkor kijönnek a hétvégi vezetők, akik 80-90-es tempóval csordogálnak, jobb esetben a külsőben. Az önkéntes rendőr meg szigorúan óra szerint 105-el előzi
-
-
veterán
Az 1991-ben debütált Astra F védelmében jelzem, hogy az még az 1983-ban bemutatott Kadett E platformjára épült.
Tettek bele:
- oldalmerevítést az ajtóba - anno ezzel (is) reklámozták,
- rendelhető légzsákot (később széria lett, mínusz "strart" felszereltség). -
Integrale
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #181856 üzenetére
Amikor megjelent, akkor pariban volt a többi autóval, az a piac igénye volt, hogy egy 88-ban gyártásba küldött autót még 2003-ban is gyártottak itthon, ahogy a classic astrák esetében is. Az, hogy több maradt meg belőlük az meg abból adódik, hogy motorikusan kb. nem lehet megölni, egyedül a rohadás tud velük végezni, de azért is tenni kell, nem olyan, mint a mazdák.
Integrale: Így van, a maga idejében ez nem volt rossz autó a társaihoz képest, csak a piac sokáig életben tartotta itthon.
812 Superfast Londonban megvolt? Hát így is el lehet verni egy halom lóvét.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
Téli gumit keresek, 185/65/15 méretben, és/vagy tesztet ehhez a mérethez
Az idei ADAC tesztet néztem éppen, csak ott más a méret
Szerintetek vehetem ezt alapul a választáshoz? Ti hogy szoktátok?2020 téli gumi teszt ADAC: 205/55 R16 téli gumi teszt
[link]Az a bridgestone amugy is szimpatikus
Köszönöm
- Bridgestone Blizzak LM005- 2.0
- Michelin Alpin- 6 2.1
- Dunlop Winter Sport 5 - 2.2
- Hankook icept RS2- 2.2
- Maxxis Premitra Snow WP6- 2.4[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz static00 #181863 üzenetére
Én eleve elengedem az ADAC tesztjeit. A pontozási rendszer eleve hülye szerintem, azon túl, hogy többször lebuktak vesztegetés miatt... Inkább itt nézelődnék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz grizlisandor #181868 üzenetére
Szerintem azért, mert a bal oldala/eleje kapott.
Bár fene tudja, múltkor láttam egy Golfot, aminek kitolattak - kitolattak elé - a Meki parkolóban, koccantak, de pont eltalálta a tolató autó a légzsák érzékelőt. Eldurrant minden légzsák benne, utas oldali, vezető, függyöny, minden is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #181870 üzenetére
Én utoljára szeptemberben tankoltam a hörcsögbe, most fogyott ki, szerintem most megtankolom, aztán tavaszig kb. le is van tudva a dolog.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ngaba
aktív tag
A lóerő korlátozást én is hülyeségnek tartom, az erőtartalék kezdőknek is tud segíteni (pl. előzésnél, amit nehezebben mérnek fel jól a kezdők). OK, Porsche 911 nem 17 évesnek való, de ezt így nehéz jól szabályozni.
Ha már a szabályozásnál tartunk, akkor alapvetően két utat látok járhatónak: Sokkal liberálisabb és kevesebb szabály, főúton 100-110 simán, 30-as táblát csak indokolt esetben kirakni, összességében kevesebb tábla és biszbasz, de azt viszont kőkeményen betartatni: Nem +10 az alap, vagy a büntetéshatár. (Az is baromság, hogy a vattaúj Setra busz csak 70-nel mehet lakott területen kívül, autóúton csak 80-nal. Akadály lesz belőle, mint a kamionból. Pályán is alapból 80, de le lehet vizsgáztatni 100-ra.)
A másik (ha jól tudom, a német KRESZ ezt követi), még megengedőbb szabályozás, felnőttnek tekintve a közlekedőket, több egyenrangú kereszteződés / szituáció, kevésbé ellenőrizve, viszont balesetnél nagyon elővesznek. Mert én nonszensznek tartom, hogy lassan többet van az ember szeme a km-órán, mint az úton, ha szabályos akar lenni. Meg a rendőrök a trafizáson kívül nem sok mindent csinálnak, és nem a sebességtúllépés a fő gond szvsz. Erre még szerintem nem érett meg a társadalom, de ezt valahol el lehez kezdeni fokozatosan.
A műszaki állapot szigorúbb ellenőrzéséről sok szó esett itt is, azt népszerűségféltés miatt nem merik szvsz.
-
CactuS
Arcképgyáros
Jaja, bár nálam sose az ment bele, csak 98-ast kap, talán párszor pár liter rátankolásnál kapott 95-öst, amíg nem értem el a megszokott kútra. Meglátjuk mennyit használom idén télen. Pár dolgot meg szeretnék csináltatni rajta mert valószínűleg megmarad egy darabig. Bár néha elgondolkozom, hogy be kéne papásodni és kéne egy régebbi Camry 2.5 HSDvel, de baromi drágák manapság.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #181878 üzenetére
Ott volt már pilótánk, akinek sikerült fél óra eltéréssel 2x is traffipaxba futnia.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #181876 üzenetére
Hát, azért vannak reggelek, amikor nem kívánom, hogy kirázzon az álomból. Meg igazából nem örülök, hogy csak áll a technika, de télen nincs szívem használni, igaz, garázs sincsen, max letakarni tudom a telephelyen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #181876 üzenetére
Vagy legalabbis kell melle valami jatszos.
Nekem is hianyozna a manual valto meg az okorkodes az IS-bol, de igy, hogy van melle MX5, pont jo.Viszont Camrybol csak sedan van, es az nem tul praktikus. Ha mar tenyleg kenyelmes, utazos auto, akkor lehessen pakolni, minimum 5 ajto, meg ha nem is valami hatalmas kombi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kickass
őstag
válasz MasterMark #181878 üzenetére
6os ut Savoya utan, 70es tablanal ugy tolnak le ora szerint 100nal, hogy csak pislogok
bezzeg Savoyanal a 60as tabla utan a lampanal mindig ott all a bordo Focus mintha lenne ott mar barmi fogas -
válasz ngaba #181821 üzenetére
Ha olyan eset amikor történt is valami, akkor most így hirtelen az jutott eszembe mikor az opel vectrával próbálgattam télen, hogy mégis mi történik, ha megcsúszok autóval, amolyan vezetéstechnikai önképzésként.
3x forogtam meg, egyszer meg szimplán becsúsztam az árokba, mert nem tudtam megállni. Olyan jég volt az utakon, hogy másik autóval nem is találkozgam, csak egy hülye volt talpon a vidéken. konkrétan az utcánkon olyan jég volt, hogy jégkorival lehetett rajta menni
Az autónak semmi baja nem lett, mert akkoriban akkora hó volt, hogy tele volt vele az árok, mert oda takarították el, szóval csak egy pár rögzítő patent bánta.
Persze téli gumi az 2db volt és az is elöl, ezek után átraktam hátra, utána már nem pörögtem meg minden kereszteződésnélEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Kickass #181887 üzenetére
Úgy hallottam, hogy ott egy mustang lámpától lámpáig simán felkúszik
160ra.Egyébként kifelé a MYL504 szokott vadászni, picit mögéd jön a belsőbe, felcsap benned a racsing vér, majd a campona előtti lámpánál kiterelnek balra az utcába. Már ha nem ismered fel messziről az autót és elengeded őket.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szada85
aktív tag
válasz ngaba #181873 üzenetére
A cikk hösével Te mit tennél?
[reggel-ittas-vezetes-miatt-eloallitottak-de-ismet-a-volanhoz-ult-majd-felborult-az-autojaval-a-csengodi-ferfi] , grátisz, elvileg jogosítványa sem volt...Egyébként (számomra) megdöbbentö, mennyire megszaporodtak az olyan esetek, aminél kiderül, hogy vagy nincs is jogsija, vagy be van vonva...
Ezért gondolom azt, hogy a büntetöpontozást, és a bevonást, mint büntetési tételt el kellene felejteni, mert semmilyen visszatartó ereje nincs..
Új hozzászólás Aktív témák
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest