-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bajnokpityu #82159 üzenetére
& (#82160) EQMontoya: Ha nem lett volna kannibál az egyik, nem tudnátok az árat. A kereskedelemben dolgozok most és bátran állíthatom h a 80% semmi haszonkulcs, pláne h átlagos. Ha minden csak 10% lenne, mennyi 100Fts tömítőgyűrűt kellene eladni egy nagykernek, hogy minden alkatrészből tudjon tárolni (pl egy kettőstömegű v klímakompresszor de a lista végtelen), ki tudja fizetni az alkalmazottakat és gazdaságos is legyen?
Azok a szerelők aki átadják 1:1-ben a kedvezményt, a saját megélhetésüket teszik tönkre. Egy szinten megjelenik olyan igény a munkájukra amit nem tudnak kontrollálni, csak ügyfélvesztéssel (vagy emel vagy nem vállal el ügyfelet)- tapasztalatom szerint ez drágulást jelent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #82170 üzenetére
Egyébként beszélgettem vele a dologról, hogy jutott ő konkrétan ide, hogy átadja a kedvezményt. Útál ócska, szar alkatrészekkel dolgozni, amik miatt visszahordják a kocsit, hogy csöpög a szivattyú, meg mittomén. Kb rábeszélte az ügyfeleket, hogy inkább odaadja a kedvezményét, csak rakjunk be normálisat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #82341 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #82749 üzenetére
Cseréled utána 4 év múlva ismét. kb annyit bírnak. Ha nem tudod milyenek, cseréltesd, onnantól újak.
EQMontoya Nálam is alcantara az ülés közepe, csak a szélei vannak bőrből. Attól, hogy dízel, nem kell benne törvényszerűen fagyoskodni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #82761 üzenetére
A passat csendesebb, a golf meg attól függ, azonos felszereltségi szinten a golf is csendesebb. A sima nem. Egy jó gumi sokat csinál, mert a futómű zaja a leginkább zavaró, az is hátulról hangosabb. Nálam a dupla csomagtérpadló sokat fog belőle.
Ilyen 2-3 éves autókat már jó áron kapni, akkor érdemes venni. Újkorában mind fölöslegesen drága. Nekem nem kell, hogy én hozzam ki a szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #82761 üzenetére
Hát, én a 2007-es 1.8-as UFO Civicből átülve egy 2012-es 1.4 TSI kombi oktávba azért mást tapasztaltam (pályán, 130-140-es tempó mellett). Mondjuk Civicben a fő zajforrás inkább a kerék susogása, de az Oktávban a motort kb. nem hallottam. Viszont tény, hogy nem feltűnően csendes, csak halkabb volt.
(#82764) Tsebacsi: Hogy áll a Ford, már szerelik a belterét összefelé? Ha már egyéni rendelésre van gyártva, nem lehetett kérni "Így készült" albumot a gyártásfolyamatról?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #82801 üzenetére
Vitara. Jár a piros pont! Pedig Scross-t vezettem is már 1,6 szívóval, hogy nem jutott eszembe...
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz bajnokpityu #82863 üzenetére
Pont 3 amstaff szaladgál az udvaron.
(#82865) bajnokpityu
Éjszakára bent vannak.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #82863 üzenetére
persze, hogy nem.
pedig lenko az életben egész jó fej, de itt a fórumon néha nem egyszerű
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #82883 üzenetére
komoly
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #82883 üzenetére
Ez szép
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #82928 üzenetére
Es rohadt draga. Egy fullos akar 10 millio? Ha ennyiert akarnek kocsit venni, inkabb vennek 6-ert egy F11-et, egy milliobol kipofoznam, elmennek egy hosszu europai korutra, a maradek ket milliot meg betennem a tobbi reszveny melle.
-
hülyegyerek
addikt
válasz bajnokpityu #82807 üzenetére
Nálam az 1.6 Kia pályán 140-el 7.3-7,4-et eszik. A 8,3-at szerintem váltott padlógáz-satufékkel tudnám megetetni vele.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Jaffa75
őstag
válasz bajnokpityu #83107 üzenetére
Nem tudom, de a csóka ajánlotta rögtön, h megmutatja... tavaly nekem sem volt gondom a Hondánál!
Mindegy, azért írtam be, hogy elkerülhesse mindenki ezt a marhaságot! Akkor minek online alkusz??? A rendőrnek elég, nekik nem? Ezt a balfékésget..
(#83108) EQMontoya: csak azt érik el, hogy lassabban folyik be, még pár napot nálad lehet a zsé...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz bajnokpityu #83111 üzenetére
vissza nem megyek...
Majd jövő héten megoldom Budaörsön... oly mindegy hol fizetem ki a füstadót!
-
nandow
aktív tag
válasz bajnokpityu #83107 üzenetére
Én a héten szerdán írattam át, nekem sem volt még kéznél a kötvény, de megcsinálták az okmányirodában az átírást.
Direkt megkérdeztem előtte telefonon a biztosítót, hogy mikor jön meg a kötvény (előtte 1 hete kötöttem a biztosítást), és ő azt mondta, hogy nem kell az okmányirodában a kötvény, elég az ajánlat. -
hülyegyerek
addikt
válasz bajnokpityu #83086 üzenetére
Ceed. Nekem is a Sportage jött be, de az tényleg benyeli a 9-et, aztán az asszony meggyőzött, hogy maradjunk a realitás, meg a kisebb fogyasztás talaján (van egy négybetűs fegyvere, amivel minden nőnemű rendelkezik )
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz bajnokpityu #83176 üzenetére
A komoly csip cégek garival adják, illetve a gyártó sem veszi el ha ők csinálják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
Az 1.6 szívó mondjuk teljesítsen is túl, amennyit fogyaszt, annyiból akár mehetne is.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #83666 üzenetére
de erre mondja nepper haverom, hogy ha jó kocsikat adnának el, akkor éhen halnának. 50ből 2-3 kocsit mer cége nevére venni, kb, és még igy is 1-2 évente cserélik a céget.
Szuper
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #83967 üzenetére
Persze, hogy nem de a fenntartása sem azonos liga erre írtam, hogy racionálisabb választás.
Mindegy úgy sem vesz Porkét szóval kár csépelni a billentyűzetet. Én is nyuszi voltam anno és végül dobtam az E90 328i-t.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bajnokpityu #84029 üzenetére
Azt meg tudom erősíteni, hogy a Mondeo futóműve minimum pariban van a Golf GTI-vel, és az alap Golfé jobb az alap Octavianál.
@Saint: mibe kell villany? A konnektorba? 🤡
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #84029 üzenetére
Hát az mk3 rs oktávon 340/272 fékek vannak. Azzal meg lehet állni a futómű ugyanúgy elöl MacPherson, hátul multilink mindkettőn. Meglepne, ha egy sportmodellben a direkt sportosra hangolt futómű kevesebbet tudna, mint egy alap mondeóban
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #84029 üzenetére
Ez azért költői túlzás, de ha cégautónak veszed, akkor még az is mindegy.
A Skyactivok amúgy pofátlanul jól fogyasztanak.Egyébként jah, komolyabb gép szerintem is a Mondeo, csak ott is félnék attól, hogy a turbós varrógép és az agyonkomplikált dízel közül választhatok.
Közlekedni viszont meglepően lehetett ma, 9:05 körül indultunk otthonról, kb. 9:25-re értem be, nem volt vészes. Pedig még egy baleset is volt a Petőfi hídon, de még így is sokkal jobb volt, mint hétfőn ugyanekkor, baleset nélkül.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #84045 üzenetére
Mondjuk elhiszem amugy, ford mindig is nagyon jol vezetheto autokat csinalt, siman lehet
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #84056 üzenetére
Mazdákból zömmel a 10+ évesek rohadnak, azok is leginkább akkor, ha német/osztrák import (hazai autópark 90%-a), szóval ha újonnan venném céges autónak, nem félnék ettől, több okból sem.
Viszont szívó, szóval sokkal inkább, mint a dízel RS. Főleg 3 megával olcsóbban.Same rules apply!
-
#94529552
törölt tag
válasz bajnokpityu #84029 üzenetére
Ha 2 kategóriával nagyobbra váltasz, akkor nem csoda, amiket tapasztalsz. Viszont Suberbről váltva talán nem ugyanezeket írnád.
-
válasz bajnokpityu #84070 üzenetére
Elég sok. Pl a Teddy rugózatlan tömege miatt (meg persze a + légruggancs) olyan az utak többsége mintha csak lágy hullámzása lenne. A 2 tonna alatti allroadok meg pattogtak rajt mint kecskeszar a betonon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bajnokpityu #84271 üzenetére
Ezt passzollom. Talán a "strukturált acélfelnik" jobbak, gyakran erősített felniként hivatkoznak rá, bár ennek a valóságtartalma kérdéses.
Az előző GTI-n én is ilyent használtam, sajnos adtam az autóval együtt, most meg égen-földön nem találtam.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz bajnokpityu #84403 üzenetére
Már 950 km-t mentem vele 4000-es fordulat alatt, a következő utamon már nem fogom kímélni. Az olajat meg 2k-nál ledobatom, aztán nem filózok ezen többet
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #84608 üzenetére
Nem is arra mondom/kérdezem
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #84608 üzenetére
Ugyan ez van most nálam is...
Egy éves a teljes fekszett elől és már ver.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #85530 üzenetére
Jaja.
És persze kizárólag vasfelnivel, dísztárcsával, mert az a prémium életérzés kötelező tartozéka.
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #85711 üzenetére
Tőlem a biztosító minden extráról kért képet.
Molnarpeter:ez nem remegett, csörgött a motor terhelésen, szerencére bent nem hallottam, csak a fizetőkapuknál húztam a fülem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #85933 üzenetére
Sokat fejlődtek az utóbbi időben. Nem hozza egy téli tudását nyilván de már bőven a használható kategóriában vannak. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #85937 üzenetére
Ettől azért szofitsztikáltabb a dolog. Van az alapvetően téli ami nyáron is használható (pl Goodyear Vector4) és van az alapvetően nyári ami télen is (Michelin CC). Nekem a CC van erről tudok nyilatkozni: polgári használatra teljesen oké. Nyáron a vezetési tréningen is kétkedve fogadta az instruktor a CC-t aztán a végén látva az eredményt azt mondta hogy ha jó a kopásállósága is akkor ő is ilyet vesz. Vizes szlalompályán 1-2 tized másodperces lemaradásom volt a jóval erősebb Conti SC5-ös autóhoz mérve (208 Le vs 173), igaz szárazon jobban elmaradtam. Télen a másik autón Conti TS850 van. Vizes fékútban sokkal jobb a CC, szárazon nem érezni különbséget, hóban a CC-vel szándékos erőltetésre hajlamos oldalra kitörni a TS850 stabilabban kapaszkodik.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #85937 üzenetére
beleolvasva a gumi topicba, érdekes. icept 2. hely, wrd4 5., sottozero meg 6.
hát én pont fordítva érzem. wrd4 mondjuk vitarán volt, de nagyon jó a véleményem róla, icept a sportagen van, és hát annyira nem baba, a sotto meg kik*rt jól tapad +5 fokban a mondin.jorus: nagy a kezed
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #85941 üzenetére
A tesztek 90% fizetett reklám, a felhasználói véleményeknek jobban hiszek.
Skillet: Hát azért a 280 lóra már kevés lenne a 4évszakos...
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #90163 üzenetére
Asszonyra nem jó.
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #90163 üzenetére
Én egy helyről mintha hallottam volna jót, de tapasztalatom nincs és még nem is olvastam utána.
-
veterán
válasz bajnokpityu #90336 üzenetére
Az autóápolós topik alapján, a kerámiát annyira nem kell erőltetni: meglehetősen drága, vigyázni kell rá és nem csodaszer.
Helyette egy jó wax, amit s.k. fel tudsz kenni 1-2x évente (pl. Fusso, Collinite). -
válasz bajnokpityu #90381 üzenetére
A szenon is éppen úgy állítható mint minden más, jast sayin'
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #90381 üzenetére
"Egyebkent, ha muszakilag (vetitesi kep, fenyero,homogenitas, vakitas) megfelelo egy led izzo egy halogen helyett, akkor nem ertem miert nem lehet bejegyeztetni, hanem csakazert is kurvaanyja"
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90381 üzenetére
A xenonnak is kell viszonyitasi pont, amihez szintezi magat nem atomfizika van benne, e-h tengelyen terheleserzekelo es ahhoz lovi be magat. De az alap kalibracio ugyanugy az odatolos kis muszeren keszul, mint a halogennel.
Amirol beszelek led “izzok”, azokon ket chip van osszesen, oldalanken 1-1. Igy: [kép]
A karacsonyfas sokledesek azok valoban semmirevalo fosok, de azt a szintet reg meghaladta mar a kinai ipar is -
bajnokpityu
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90385 üzenetére
[link] ezzel befejeztem. vitara gyári ledje is ilyen. középen gyengébb, mint a halogén, de egyenletesebb a fénykibocsátás.
na, látom te is megtaláltad
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Programozásról_szubjektíven
- Tippmix
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest