-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
bandus #276265 üzenetére
CSOK miert jart barkinek? Es babavaro?
Nekik mind kifizettuk ezt, aztan most, mire a mi korosztalyunk is oda jut, hogy elgondolkodik gyerekben, kivezetik az osszeset.
Ebben nincs logika, azt leszamitva, hogy pont a mi generacionk kimarad az osszes ilyenbol. (egyik oldalrol a csokbol, babavarobol, a masik oldalrol a 25 alatti adokedvezmenybol, ingyenes jogsibol, mittomen)Same rules apply!
-
mouzrr
őstag
válasz
bandus #276304 üzenetére
Kereskedésben vettem, és az eltelt időtől függetlenül rejtett hibának minősülhet, mivel átvizsgálásnál és szemrevételezésnél sem derült ki, illetve szétszerelés nélkül nem látszódik egy ilyen hiba.
Nyilván nem egy kopóalkatrész árát hajtanám be trükközésként, hanem egy elég drága, nem várt hibáról van szó. És azt sem árulták el, hogy a váltó nem gyári, hanem már felújított.
Köszönöm mindenki válaszát, majd jelentkezem a fejleményekkel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bandus #276793 üzenetére
Mi csak Zadarig mentünk de nem éreztem égető hiányát a radaros tempomatnak. Persze kényelmes de én pl egy holttérfigyelőt előbb pipálnék be az extralistán mint a radaros tempomatot. Előtte a Jazz-el voltunk abban - nincs paraszt tempomat se - ott azért elfáradt a lábam mire leértünk.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz
bandus #276793 üzenetére
Apósnak van az XCeedben, nekem annyira nem hiányzik. Ugyanúgy fékez, ahogy gyorsít: padlón. A simát meg betolom mondjuk egy nagyobb értékre, és ha látom, hogy utol fogok érni valakit, akkor pöccintek egyet, és oda gurulok mögé. Ha visszasorolt, akkor meg ha nagy a különbség, akkor pedállal szépen visszagyorsítok, ha kicsi, akkor visszanyomom a tempomatot. Ezt az adaptív agresszívebben oldja meg.
Illetve meg tud lepni, ha autóúton mész 90-100-ra állított adaptívval, utolérsz valamit, becsoszogtok a faluba, majd ő lekanyarodik előled, te meg kilősz a faluban a beállított értékre.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-v-
addikt
válasz
bandus #276806 üzenetére
Ezért fölösleges olyat írni hogy "hidd el ez olyan" - nem hiszem el, mert ahány típus annyi féleképp működik az adaptív szara, meg ahány ember annyiféleképp vezet (ugye mindenki azt hiszi ő az etalon és a többi az agresszív meg a tötymörgő meg a balfasz de ő csinál mindent jól
) meg nem tudjuk melyik ország melyik részén milyen forgalomban
Én a sima tempomattól is agyfaszt kapok amint az üres útnál elkezd kicsivel nagyobb forgalom lenni.. kivétel svájc kb.
Sőt attól is agyfaszt kapok amikor más ki nem kapcsolná a tempomatot, kikerülne valakit a belsőben, de persze aki a külsőben megy nem tempomattal megy, ugye néha meglesz a gáz, kicsit gyorsulgat, aki a belsőben megy tempomattal ott meg hirtelen csökken a sebességkülönbség, +2-vel előzi fél órán át mert 5 perce még ugye jónak tűnt a dolog, persze azóta már áll ki egy kilométeres sor a seggébőlde tükröt tavaly nézett utoljára, de ő tempomattal megy rá nem lépne a gázra hogy esetleg befejezze a manővert.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
bandus #276803 üzenetére
B/S 3/4/5/6 7/8 a motor típuskódjának felépítése, 500 ccm hengerekkel dolgoznak már (kivéve a V8). B normál motorok, S az M motorok (eltérő karbantartási ciklussal). 3 - 3 henger, 4 - 4 henger, 5 - 6 henger, 8 - 8 henger, a végén pedig a 7 a dízel, 8 a benzin. Így a B47 a 2 literes dízel, B48 2 literes benzin, B58 6 hengeres benzin, S68 meg a V8 M motor.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz
bandus #276793 üzenetére
Érdekes, szerintem ez erösen emberfüggö, én például egyáltalán nem szeretem az adaptívat, mert - ahogy részben Tse is írta - legtöbbször borzasztó nagyfateros a karakterisztikája, még legrövidebb állásban is annyira korán fékezni kezd, hogy emiatt sokkal elöbb "kell" besoroljak a belsöbe, hogy ne álljon bele a fékbe, mint én magamtól behúzódnék, emiatt sokkal jobban kell figyelni, sokkal több gépészkedés, hogy van-e/lesz-e elég hely a belsöben tempomattal elhaladni a külsöben andalgó mellett..
Mentünk már néhány tízezer km-t vegyesen mindkettöt használva, én a sima mellett teszem le a voksom, ha lehetne a Cuprából is kigyomlálnám az adaptív részét.
-
EQMontoya
veterán
válasz
bandus #276832 üzenetére
Ha igy nezed, ez tok jo, csak az altalanos tapasztalat (IT-ben) az, hogy amikor brutto 1M+cegauto csomagok vannak, akkor a konkurencia lazan kifizeti a brutto masfelet. A szamok most csak az aranyok kedveert, erzekeltetni, hogy ez altalaban inkabb parasztvakitas, sem mint versenykepes juttatas.
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz
bandus #276832 üzenetére
ezt meg semmilyen lízinggel nem kapod meg
Amit leirtal, az konkretan az operativ lizing, szoval de, megkapod.
A ceg szimplan ezert fizet egy szolgaltatonak.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #276832 üzenetére
Nalunk is ugyanez van, netto 120k vagy kocsi. 2 éve nem volt kérdés, még sokkal olcsóbb volt az Amperát megtartani, de mostanra oda jutottunk, hogy a tőkeköltségem, az amortizáció, biztosítás (csak KGFB, Casco nincs), gumizás és egy éves karbantartó szerviz, illetve a villanyszámla havi költsége nagyjából ennyi. És akkor nincs semmi váratlan javítás, de legalább én szaladgálok vele mindenhova, ha csinálni kell rajta valamit.
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #276860 üzenetére
Nagy multinal vagyok, kozpontositott beszerzes van, csak egy helyrol tudok kerni.
Engedjuk el a 650i-t egy kicsit. A parom O3-asa es az Ampera lesz egy darab cegesre lecserelve. Foleg budapesti szaladgalas, fontos, hogy jol kilasson belole es konnyen parkoljon (hozzam kepest alacsony, 165 centis es nem gyakorlott sofor). Ezen kivul hetvegi kiruccanasok orszagon belul (Pecs, Miskolc vagy ennel rovidebb tavok). Evi 1-2 kulfold, akkor sztem max napi 6-800km-es etapokkal. Erre a celra valasztunk most a ketto jelolt kozul.
Ha emelle kell nekunk egy masodik auto, majd arrol kulon beszeljunk, hogy eldobhato utcan rohasztos, regi premium coupe, ujabb kommersz nagyauto vagy egy masodik ceges legyen. -
-
Alusky
aktív tag
-
válasz
bandus #277930 üzenetére
Hát, szerintem ezek az 50-es éveket idéző bazi nagy légbeömlők általában nem sikerülnek túl jól.
Az előző generáción se aprózták el, de annak egész jól állt a lámpák között. Ennél mondjuk nagyon visszafogták azt a részt, ami nem rossz, de az az első lökhárító akkor is meh, bár még az elmegy kategória.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
bandus #277989 üzenetére
Fehéret akartam, pont ilyen volt az akciós tesztautó.
A poén az, hogy az eladó nagyon ismerős volt, kiderült, hogy itt dolgozott Kanizsán a Renaultban 8 évig. Amikor mentem az autót átvenni (Kaposvárra) elvittem neki a 3 évvel ezelőtti Clio ajánlatát, amit ő adott nekem itt. Volt egy meghitt pár másodperce, végig is olvasta. -
szőröscica
addikt
válasz
bandus #278005 üzenetére
A Dementor jobban nez ki szvsz, de akkor meg mar miert nem egy sima Cupra Leon? Szoval maradjon az Ateca.
Ulj bele, nezd meg, ugyis az dont, hogy melyikben erzed jol magad. En sosem gondoltam volna, hogy egy kis suvot hozok haza majd az Ampera utan, aztan megis ez lett belole. De az is teny, hogy ha tudtam volna nem suvot kerni hasonloan felszerelve, akkor az lett volna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!