-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
BigBlackDog #63560 üzenetére
+1, eladásnál is megtérül szerintem, a klíma azon kevés extrák egyike, ami eléggé számít a használtpiacon.
Továbbá szerintem egyszerűen biztonságosabb is, autópályán nem nagyon tudsz szellőztetni sehogy, mert 120-130-nál kivisz a huzat, viszont 35 fokban nagyon könnyű bebólintani pár óra vezetés után. Pl. pont egy Horvátországi nyaraláson.
Ébredtem már arra, hogy a pályán a leállósáv dörzsis felfestésére rámentem, hát kibírtam röhögés nélkül.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
brumi1024 #63589 üzenetére
A számok alapján annyira nem utolérhetetlen ez a 350Z. 80-ig a nagyobbik 3.0 TDI Q7 hozza a maga 272 lovával a 313-as 350Z idejét, ami azért csúnya.
Honnan van amúgy az adat?
Mert a 0-100 értékben 0.7 sec van közöttük, azt meglepő lenne összeszedni úgy, hogy 80-ig azonos az idő.Azt elhiszem, hogy 50-ig megy vele, sőt, akár oda is veri a Q7, mert az az összkerékhajtás, ami alatta van, párosítva a dízel alul meglévő nagy nyomatékával, elég brutális indulásra lehet képes álló helyből még két tonnával is.
Után persze jön a fizika, és a nagy tömeg meg a nagy légellenállás miatt később nem olyan virgonc, 234-nél vége, és még az alap 350Z (280 lovas) is elektronikusan limitált 250-re.Saint_ (#63590) : Én nem látom, hogy veszélyeztetett vagy zavart volna bárkit. A gyorshajtás nyilvánvaló az előzésnél, de az meg nem határozható meg pontosan, és így nem bizonyítható. Veszélyeztetés nem volt. A körforgalomban elsőbbsége van, ha keresztbe jön, ha egyenesen, ne menj be elé és kész.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
TheProb #63718 üzenetére
Mindkét jelzőtáblát az úttest mellett, a menetirány szerinti jobb és bal oldalon egyaránt elhelyezhetik. E jelzőtáblák hatálya az úttestnek arra az oldalára terjed ki, amelyik mellett azokat elhelyezték.
Tehát esélyesen igazad van.
(A "mindkét" tábla a megállni tilos és a parkolni tilos táblákra vonatkozik a kontextusban)Egyébként logikus is, f@sznak lenne ott a parkoló, ha tilos benne parkolni?
Továbbá, ha jól látom, szemből is van ott egy megállni tilos, ami pont a parkoló innenső végén kezdődik, pont azért, mert addig lehet megállni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Magnum_ #63748 üzenetére
Nekem a Január 31-es balesetre még nem fizettek.
Igaz, csak Február 26-án kapták meg a számlákat, de azóta is eltelt már a 15 nap, és nem reagáltak semmit, szóval innentől már csak fizetni van joguk.
Be tudom őket FMH-zni ilyen esetben? Ha hétfőig nem fizetnek, már csak poénból is.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Magnum_ #63755 üzenetére
Persze, de a 15 nap itt azért elég egyértelmű, mert a rendőr rápirítása után elismerte a másik fél a balesetet, továbbá a rendőrségi helyszínelés is kihozta hibásnak, amiről szintén ott van a papír a biztosítónál, szóval nincs mit vitatni.
Az összeg meg a biztosító által megadott maximális javítási összeg (fölötte lenne ugye gtk) fele alatt van.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
TheProb #64058 üzenetére
Ne fizesd be, válaszolj is rá, hogy nem ismered el, aztán majd izmoznak.
Véleményünk szerint a kihelyezett tábla a zsákutca végén lévő útkanyarulat – menetirány szerinti jobb oldalán – szabályosan van elhelyezve, ahogy azt Ön levelében a jogszabályból idézte. A szóban forgó tábla hatálya az útkanyarulat végéig terjed ki.
És ezzel mégis mit akartak mondani? Ebből rohadtul nem következik az, hogy bal oldalt ne lehetne megállni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Szerintem muszáj, különben nem tanulnak az ilyenekből. Mint Saint példája is mutatja, egyszerűen ebben az országban muszáj az asztalra b@szni, és végigpüfölni furkós bottal az embereket. Különben megcsinálják Veled is legközelebb ugyanazt még egyszer, meg a szomszéddal, stb, és soha nem lesz vége.
Persze minden erre szánt időt, jogi költséget, egyebeket le kell végül verni a rajtuk.Köbe is levont nekem 22k-t még avultatásra, miközben a számlán csak bontott alkatrészek voltak. Megérdeklődtem, hogy ez miaf@sz, ma jött is a levél, hogy újragondolták és utalják.
Ha hagyod magad, simán lehúznak mindenféle jogalap nélkül, mindenhol.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
TheProb #64102 üzenetére
Ezt a 22k-t egy maillel vertem ki a biztosítóból, ennyit szerintem igenis mindenkinek meg kell tennie, és utána talán nem néznek ennyire birkának. Szentbeszéd off.
Holnap indulunk Berlinből Brnoba, majd kikormolom kicsit. Idefelé sötétben 200 fölé nem mertem tolni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Újabb 1800-at sikerült beletekerni az ótóba, és ugyanúgy nem történt semmi, mint eddig.
Fogyasztás csak odafelé volt 9l fölött Prágáig, igaz, az ehhez tartozó tempó sem feltétlen volt szabályos.
Utána 130 körül 8.5 alatti átlagom lett.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Részemről is #2.
A diffi háza is elég rozsdásnak tűnik, ezzel mi a fenét lehet csinálni?
Maximum le kell vakarni és lefújni alvázvédővel. De ha nem vagy túl lelkiismeretes, le is szarhatod. Centi vastag acél a difik háza, szerintem évszázadok kérdése, hogy átrohadjon.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
brumi1024 #64507 üzenetére
Tényleg egy trafi fog valakit megállítani, aki éjjel, beb@szva, 100 fölötti tempóval tolja neki lakott területen és annyira kész van, hogy egy álló autót nem tud kikerülni?
Ugyan már...
Ameddig az emberek nem fogják fel, hogy nem kéne részegen közlekedni, és józanul is leginkább ésszel (nyilván nem mondom, hogy minden szabályt betartva, mert nem erről van szó).
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
szentkuti11 #64765 üzenetére
Oh, egyszer hozzuk össze, hogy megjelenünk egy talin, kíváncsi lennék a közvetlen konkurenciára.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
golfvariant #64804 üzenetére
Akkor ott nagyon komoly problémák lehettek, izolált tranzakciókezelés meg acid patternek betartása mellett ilyen nem fordulhat elő egy db-ben.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #65021 üzenetére
IS200 Execute, de a sportnak a sperrje van alatta meg annak a fém küszöbbelépőit rajtam rá. Szóval valami olyasmi.
Ez az üzemmeleg állapot, majdnem pont középen van amúgy, csak kicsit felülről van fotózva.
Tomcsi: jaja, de simán kiakad a mutató padlógázra.
B-L-A-C-K: Kompót-Vladicsek sarok!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!