-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Az Octavia új motorja mérete ellenére 115 lóerőt és 200 Nm forgatónyomatékot teljesít, mellyel 10 másodperces 0-100 km/órás gyorsulás teljesíthető.
Szakadékba, hátszéllel, vákumban. (Hagynék időt az összefüggésre! )
1230kg at 1.2 TSi, ez akkor lesz mondjuk 1200.
Azért melléállnék a 9.6-ot tudó IS-sel. (már csak az rwd+sperr miatt is nagy verés lenne, a 20% jobb súly-lóerő arányról ne is beszéljünk)Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #34566 üzenetére
Hát gumira elment közel 300.
4db nyári 110 kürül szereléssel.
1db kátyús lett kb. egy hetes korában, akkor még tudtam venni 1db-ot, szereléssel közel 30.
Következő évben az egyiknek a belső oldalán lett egy púp (ahol aztán tényleg esélytelen padkázni, szóval szintén kátyú), akkor 2db csere, 55k körül.
Decemberben kivágta valami az m3-on a bal hátsómat (még a nyári volt fent), de legalább a régebbi 2-ből, szóval megint 2 csere, 55k-ért.
De legalább most már minden nyári gumim XL-es.A téli szettem pedig most öregedett el, szóval év végén az is valahogy 80-100 között fog megállni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz z123456789 #34573 üzenetére
Szerintem nem olyan nagy tétel, és ártani nem fogsz vele.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #34628 üzenetére
Persze, mert nem éri meg.
Ha EU-ban gyártják, akkor vámmentesen idegyün.
Ha Japán gyártásút hoz, akkor vámot fizet rá, és áthajóztatja a fél világon.
Go figure...Ha zömmel Japán gyártású autót szeretnél, akkor Mazda. 6 és MX-5 tudtommal Japán mind.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Richard! #34647 üzenetére
Egy áltag Civic és egy átlag Focus (TypeR, ST, RS és hasonlók mellőzésével) kontextusában vezetési élményről beszélgetni kb. olyan, mint ha arról csevegnétek, hogy a nyugdíjas asszonykórusból Julinénit vagy Marinénit dugnátok meg inkább.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nem azon múlik, sőt, pont én nem tartom sokra az agyonszteroidozott fwd dízeleket. Pedig egyenesben mennek.
A problémát inkább a lelketlen, karakter nélküli motor, a visszajelzést nélkülöző, agyonszervózott kormány és a buta futómű szokta okozni. Ez utóbbi talán nem olyan rossz a fókán. Nah meg persze az átlag családi autóban olyan a váltó, mint nagyanyám szilvalekvárjában a kanál.Egy 1.6 nb sem egy rakéta, vagy egy 125 lovas del sol, de csal némi vigyort az arcodra. Még egy SSS is, pedig arról sem mondhatnánk, hogy nagyon megy.
Tsebacsi:
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz TheProb #34689 üzenetére
Ügyvéddel érdemes konzultálni, és úgy írni egy jogász által megfogalmazott levelet, ha az adásvételiben nem írtad alá, hogy egyetlen jogod van: szopni.
bitpork: ez mondjuk jogos.
Kicsit késő bánat feelingje van, de ezt már korábban emlegettük itt többen, hogy verje le a nepperen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #34692 üzenetére
Mábocsánat, de ne keverjük a hideget meg a 180-at.
A hidegen nyüstölés nyilván fasság, de ha egy normálisnak mondott műszaki állapotú autón hiba lép fel annak hatására, hogy valaki megnézi a végét, akkor az az autó nem volt normális műszaki állapotú.Mondom ezt úgy, hogy sosem néztem meg az IS végét. De tiltásig forgatni szoktam előzésnél, és felgyújtanám a g..be, ha ettől baja lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
(D.1) Gyártmány MAZDA
(D.2) Típus 323 4WD /TURBO/
(R) Elsődleges szín PIROS
Forgalmi állapot A jármű forgalomban van
Körözés alatt Nem
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és rögzítés időpontja
Dátum Óraállás
2013.01.24 179442 km
2013.01.24 68245 kmEz fun, ez az általam végrehajtott átíráskor rögzített óraállás.
A 179k a valós, de hogy az a 68 hogy ment oda. Szerintem valamit félreütött az okmányirodás néni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #34719 üzenetére
IS-hez 2012 November a legkorábbi, amit találtam, pedig az előtte is itthon volt már. Az meg már az az óraállás, amivel én vettem, szóval nem vagyok vele kisegítve.
Előtte 2011 márciusában kapott műszakit, az még nincs benne. Szóval valahol a kettő között lehet a határ.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #34724 üzenetére
Tényleg érdekel, hogy mi a problémád a cikkel.
Szerintem a cikk nem azt mondta, hogy a sokat futott autó rossz, a TC flotta jelentős része sem új autókból áll.
De ez nem mentesít senkit az alól a szerintem - törvényektől függetlenül - elvárható viselkedés alól, hogy annak hírdesse a portékát, ami.Egyébként, hogy visszautaljak, szerinted miért nem tudod eladni a Tuareget?
Ha az itthon hirdetett példányok jelentős részéről kiderülne, hogy 300-400at futott, akkor a Te 200+-os, egyébként is normálisan karbantartott autód hirtelen egy kecsegtető ajánlattá válna a piacon. Most meg minden autó 160 és 210 között futott, így persze nehéz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Sajna, nem, mert nem találok értelmes lakatost.
Hajtáslánc rendben, beltér szinte hibátlan, javítóívek megvannak (küszöb, hátsó sarkok, hátsó sárvédőívek), ki kéne lakatolni normálisan, meg lefújni, aztán hajrá.
Az a durva, hogy lőpor is lenne rá, meg fényezőt is tudok jót, de lakatost nem nagyon, ahhoz meg túl ritka és értékes, hogy holmi barbárra rábízzam.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #34749 üzenetére
Most komolyan azt hiszed, hogy bitpork a tekergetőket védi?
Szerintem ez senkiben nem merült fel.
Azt is megértem, mi az ellenérzése a cikkel.De azért legyünk annyira értelmesek, hogy nézzük meg, mit veszünk. Tekert autót is meg lehet venni, de a reális áron. És ha a nepper rájön, hogy nem éri meg tekergetni, mert nem nagyon talán rá palimadarat (viszont a tekerés a leírtak miatt azt is zavarja, aki amúgy állapotot vesz), akkor ez idővel megszűnik, magától.
És ezek után el fogunk jutni oda, hogy megjelennek a piacon a valós futásteljeítményű autók, ez pedig majd ráébreszti az embereket, hogy 200-on túl is van élet. És nem is rossz.
De ez egy hosszú folyamat, és valahol el kell kezdeni. Az emberek tanítása ennek az egyik legjobb módja szerintem.
szerk: csak egy kis jópofa adalék a témához: IS200-aknál rendszeresek a valós óraállások. Azért ezeket nem azok vették, akik taxizni akartak, ennek ellenére bőven van hahun 250-et, 280-at futott példány. Az ok egyszerű: ezeket nem azok veszik, akiket az óraállás meg az A-ból B-be eljutás érdekel. Akinek meg van fogalma róla, hogy mit vesz, annak felesleges tekergetni az órát.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #34768 üzenetére
Persze, van ilyen is, de idióta, aki ilyet csinál. Kifizetett 10 óratekerést, és mennyi az árkülönbözet egy 160-at meg egy 300-at futott punto között? 250k?
Amiért 10x tekert (tehát valaki 10x vállalt bűncselekményt), és 10x elautózott oda, ahol tekertek. Nagy biznisz volt, szerintem a Mekiben is kapott volna hasonló órabért.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #34770 üzenetére
Isten óvjon a 30k-s csereintervallumtól.
Apropó, új autók: anyáméknál 4 éves Merciben 2. szondát kell cserélni. 250cdi. Persze már nem garis... Asszem, jófejségi alapon bevállalta a felét a Merci, de könyörgöm, 4év és 67k futás mellett, ha valamit cserélni kell, az gyász.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz trassher #34815 üzenetére
Persze, az emberek minden fost megvesznek, de most a következő esett meg velem: elhagytam egy felnikupakot. Gyári felnire való, kicsit spéci alakú.
Az alkatrész új ára: 12.500Ft. B...meg, egy műanyag darab! Ennyit majdnem adnak egy egész alufelnit olcsóbb helyen.
Bontottan 40font 4db. Ami még mindig egy vicc, de akkor már inkább ezt választom. A hivatalos importőr meg hajjonéhen, ha ilyen nevetséges áron adja az alkatrészeit.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Persze, a garázsban tartás ér valamit, de a 8 év akkor is sok.
Nap közben az enyém is a céges mélygarázsban áll, szóval nem nagyon kap UV-t, ennek ellenére a 7 éves téli, ami amúgy is csak évi 4 hónapot tölt a kocsin, már elég bénácska.Amikor felraktam a nyárit, és felkerültek a T1R-ek, nem kicsi volt a különbség. Sperrel elég betegeket lehet fordulni vele.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #34883 üzenetére
Nagyon környékfüggű, azért a héten pl. én is belefutottam egy furgonosba egy nagyon szűk utcában (az egyik sávot teleparkoltál, így nem volt hová menni), aki nem volt hajlandó félreállni, pedig egy kapubejáró mellett állt.
Szóval mutattam neki a kapubejárót, ahová félre tudott volna húzódni, nekem meg 100 méteren belül nem volt hová, és megálltunk szembe. Aztán vártunk. Mutogatott, anyázott, és tovább vártunk. Aztán csak megtalálta a kapubejárót. De látszott rajta, hogy nagyon méreget.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
BMW-s láttam már kiszállni is.
Ritka, de évente 1-1-be belefut az ember, amelyik ilyen.
Nem jön rosszul szerintem, ha van valami a kocsiban. Nekem egyelőre nincs, de többször gondolkodtam már rajta.
Kollégámra konkrétan rárúgták az oldalüveget, aztán amikor kiszállt, hogy rendőrt hív, akkor még el is ütötték és utazott kicsit a motorháztetőn.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Volt ma valaki pályanapon?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #35026 üzenetére
A "németek" helyett?
Miért, ott mi van?
Audi amúgy sem hajt jóhelyen, a C-klasse olyan távol áll a vezetési élménytől, mint 54 lovas Skoda a dinamizmustól, a 3-as Bimmerben meg szerintem elég lélektelenek a turbómotorok, és az is egyre inkább a kényelmes irányba megy.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ma kihasználtam a sperr adottságait egy megforduláshoz: alászed, gázra rúg, kuplungról leugrik, finoman utánavakol, és már fordultunk is 180 fokot.
Az utca embere elég érdekesen tud nézni az ilyen manőverre.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Igen is, meg nem is. Sárban pl. jobban el tudsz indulni.
És azt ne feledjük, hogy nem hegesztett difi, hanem nyomatékra zár, tehát véletlenül nehéz vele nagyon keresztbe menni. Továbbá kontrollálhatóbban megy keresztbe, nyitottal egy csatornafedlap vagy egy pocsolya is meg tud viccelni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen