-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #28027 üzenetére
A 8 literes üres fogyi is elég keménynek hangzik a spritmonitoros 7.3-as vegyes átlaghoz képest.
Nagyobb önsúly nem nagyon van, az a Mazda6 brutál könnyű, gyors guglizás alapján 1310kg az önsúly, ha ilyen volt az A3, akkor pár kilóval még a Mazda a könnyebb.A tetőbox simán van 1-1.5 liter, tehát mondjuk 10 liter simán reális sietve, ha fölé akarsz menni, akkor nem nagyon mész 160 alatt.
Egyébként az a hülye helyzet, hogy egy fullra pakolt kocsi kevesebbet eszik pályán, mint egy üres, főleg nagy tempónál. Az ok prózai: 150-es tempónál már nem a tömeged mozgatására (gyorsítás) megy el az energia, hanem a légellenállás leküzdésére, tehát az a +200-300kg nem nagyon számít semmit, ellenben az, hogy a kocsi beül 1-2 centit, csökkenti a légellenállást, ami ilyen tempónál bizony számít.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #28031 üzenetére
Alapvetően 10 körül várnék tetőbox mellett, anélkül 8.5-9-ből el kell mennie pályán még igencsak sietősen is. Az egyik legjobb fogyasztású szívóbenzines motor.
Az oké, hogy mondjuk városban, vagy olyan országúti esetben, amikor sok a megállás és elindulás, többletfogyasztást jelent a 4 ember + full csomag, de ha autópályán tolsz le 700km-t, akkor tökmindegy.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #28085 üzenetére
Amúgy G3, 1.4 aex. 60le/116nm. Gps szerint 110km/h 3000-res fordulat. 150-nél már olyan 4500-at forog.
Közben visszaraktad 4.-be?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #28089 üzenetére
Pedig muszáj voltál, mert ha 1100-nél forog 3000-et, akkor a 4500-as fordulathoz 165-nek kell tartoznia. Különben análisan meginzultáltuk a fizikát.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #28236 üzenetére
Alapvetően létezik, csak a helyén kell kezelni.
Bőven van japán autó a családban, és senki nem futott még bele nagyobb költekezésbe.Viszont típusismeret itt is kell, van 1-2 érzékenyebb konstrukció (Mazda 2.3, Toyota 2.0 benzin (1AZ-FSE), meg van 1-2 kifejezetten balul sikerült (pl. Toyota 2.2 d-cat), de szinte az összre elmondható, hogy:
-Nem nagyon vannak elektromos problémák.
-Futóműre nem költöd el a gatyádat, még a bonyolultabbakra sem (Pl. IS200, MX-5, stb).
-Nem hullanak szét a váltók. (Persze van itt is kivétel, pl. a Galantban lévő (talán francia) fos)
-Igazából a japókon kívül pörgős és tartós motorokat max mutatóba csinálnak.Az viszont tény, hogy a Japánon kívüli gyártás bizony nem mindig olyan, mint az otthoni, és néhány európai konstrukcióval házasítás nem sikerült feltétlenül jól.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #28244 üzenetére
Szó se róla, németeknél is vannak tartós konstrukciók, pl. Malac Passat, Octavia 1.9 tdi, stb.
Viszont a VW ilyen szempontból jó példa, hogy az alap benzinesek igazából elég vackok tudnak lenni, a régi 1.4 és 1.6 csak szimplán nem ment, de legalább sokat evett (Golf4 éra), a TSI-vel meg bőven voltak kezdeti problémák. Fura, hogy a sokkal bonyolultabb és érzékenyebb dízelek sikerültek tartósabbra és jobbra.
A Franciákról meg ugye bőven van legenda a rengeteg elektromos gondról, hirtelen nem induló autókról (Anyámnak volt egy közel új Megane-ja, tudnék mesélni), és kevés híresen jól sikerült konstrukció van. (Állítólag a Picasso pl. pont egy üdítő kivétel)A pörgős motorokat arra értettem, hogy a japók csináltak simán 6.5-8 közé elforgó motorokat nagy szériában. (MX-5 1.8, Honda 1.5 v-tec, 1.6 vti), amik kibírtak mindent, ez másnak nem nagyon ment.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz zoo8800 #28350 üzenetére
Totál idiotizmus. Most is vannak olyan helyek, ahol távcsővel kell keresni a legközelebbi automatát.
Azt az alapvető problémát meg már több helyen leírták, hogy a belvárosban azért nincs hely, mert a helyben lakók ott parkolnak. Közel ingyen.
Két okból:
-Nem nagyon vannak garázsok
-Ha vannak, akkor is lényegesen drágábbak, mint azéves jegy az utcára helyik lakosként, ezért félig üresen állnak.Szóval ha 1000ft lesz egy óra, akkor sem lehet majd megállni a városban.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz gooool #28430 üzenetére
Hogy sikerült lerobbani, nem vette a fokozatot?
Egyébként simán elképzelhető, hogy a kretén előző tulaj csak a kuplungtárcsát cserélte, de a munkahengert visszarakták, így most lehet megbontani megint. De akkor megspórolta egy üveg jó whisky árát. Megérte... Nem.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Mit lehet csinálni közúton az idiótákkal?
Ma is rámhúzta egy f@szfej a kormányt, de ilyenkor nem nagyon van jó választás:
-Ha a következő pirosnál kiszállok és pofánb@szom, az garázdaság.
-Ha lenne dashcamem, és feltöltöm valahová a videót (rendőrségnek elküldöm, mittomén), az nem bizonyító erejű, le fogják szarni.
-Ha nem rántom el a kormányt és belém jön, akkor ugyan járhatok jól is a végén a kapott összeggel, de egyrészt sajnálom a kocsit, másrészt 1-2 hónapra simán kiüti alólam az autót. Meg b@szakodhatok a biztosítóval.Pedig valami kellene ezek ellen, mert az ilyen kis nyomorékok azért vezetnek így, mert nincs következménye.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #28625 üzenetére
IS200-on sem feltétlen néznek át. Nem egy parasztsuv, de azért van némi kiállása.
zoo8800: szerintem Pesten havonta egyszer előfordul, hogy valami paraszt úgy vált sávot index és tükörbenézés nélkül, hogy épp mellette vagyok.
Ha valami nem sajnálós autóval lennék, akkor ilyenkor csak rátartanék erősen a kormányra, hogy ne tudjon eltolni, aztán fordulna szépen keresztbe a parasztja.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Mivel minden ótómon 100-120nm körüli nyomatékot ír a gyártó a kerékcsavarokra, vettem egy Makita ütvecsavorozót, ami 160nm-t tud (szabályozhatóan).
Pápá villáskulccsal izzadás.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Fotók, videók mobillal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Gitáros topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest