-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #73321 üzenetére
Azért akadt be neki, mert nem kap visszajelzést. Se a fogyasztásról, se a széria hibákról, a zajosságáról, és a hiányosságokról, amiket te itt leírtál, amikor rájöttél, pár hónap után. Megveszi olcsón, eladja haszonnal, és örül.
Sportverda ismét remek műsor a Sport2-n most megy. Dr Tordai István humorával .
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #73718 üzenetére
Jap, szerintem 4m alatt nem lesz nekem megfelelő felszereltség, bár kezdem alább adni.
Azt képzeld el, hogy egy új vitara helyett nézték ma az i30-at.
1éve van meg nekik és napi szinten pályáznak, azt mondta az ember, hogy 130 felett nagyon bizonytalan az autó, mert könnyű és magas. Nekem kezd kiesni a suzuki a pikszisből (az ára miatt is, nem akarok hitelt)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #73718 üzenetére
A terveket tudom még csak. Mert lehet , mondom csak lehet , hogy valamiben szerencsém lesz és nem kell annyit költeni.
Már elindult a lista két első ablakemelővel, lesz bentre 4 műanyag , egy pár tömítéscsere (ez nem olyan 1k huf és 2 mozdulat, jól ki van találva h órákat kelljen az egységcsomagonként min 10k szettekkel vacakolni ), befecskendezők cseréje, légrugó szeleptömb és/vagy kompresszor és/vagy bal első légrugó, egy lámpamosó spricni, bal egy bőrülés felújítása, első szilenteknél kopogás megszüntetés, első görgők közül párat kellene cserélni egy szíjjal mert olaj érte... így hirtelen ezeket kell rendbe rakni. Nem biztos h egyszerre lesz, de igyekszem. A motorikus részeket most fogjuk csinálni. A futómű a következő, a bele az utolsó lépcső.
Meg még ami adódikhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #73721 üzenetére
I20 csak alacsonyabb, nem kisebb, ugyanakkora, mint a rio, vagy vitara, súlyban egyébként könyebb, mindkettőnél, mert több nagyszilárdságu acélt használtak i20-nál 1000kg alatt van.
Én 90 kg, 180 cm vagyok, mindegyikben elférek
Szerintem Rio lesz a befutó, mert 7év garis és 1,4 szívó kézi váltó nincsen i20-ban.
Az 1.0 turbónál még az 1.25 szívóra is nagyobb az esély nálam
3-3,3M az 1.25 szívó lx exl. (I20 és rio)
1,4 rio lx exl. 3,6M és
az i20 1.0 t-gdi life limited 3,7M
Minden attól is függ, hogy nyár végére mennyi lóvé jön össze, lehet bevállalok egy pici hitelt az 1,4-remiatt, mert sokáig megtartanám és ahhoz 6sebességes váltó is van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #73727 üzenetére
Vitara sokkal nagyobbnak érződik, tesztvezettem, meg a riót is, de hely az nincsen benne több belűl.
Súlyra meg a suzuki 1,6-al annyi mint a RIO 1,25 el(1060 vs 1075kg, 1,4el meg 1120kg a RIO
Az i20 akkora, mint a Rio csak 2cm rövidebb 1,25 el 980 kg, 1.0 T-Gdi 1065 kg
i20 hallottam/olvastam a nagy arányú nagyszilárdságú acélt, ugye a hyundai lenne a húzó márka a kia csak leányválalat. Csak a külsőt Kia-nál elöbb europaiasitották.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #73744 üzenetére
A 150lovasert azert de, DE! Alternativa is lehetne amugy, bar ugye pont tnap beszeltuk, hogy az a kompakt babakocsi...
Tetszik, na. 17es gurigaval, 150lovas motorral adnam, csere is mehetne a jettara.
Bar 80% varosi hasznalat.
Alternativa, na[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #73735 üzenetére
igen, 16 cm-el magasabb azonos súly mellett, valószínűleg ezért instabilabb autópályán, viszont a fejtér nagyobb, meg az egész autó jóval nagyobbnak tűnik, félre ne érts, nekem még mindig nagyon tetszik a vitara, én alig pályázok, csak sanszosabb a 3,5M alatti autóvétel, mint a 4,2M
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #73762 üzenetére
lehet. ezért irtam le a jelenlegi agymenésemet, h mások véleményét is elolvassam.
hátsó lökös vitarára 230. egy darab műanyag. oktávnál a hűtő pl nem katasztrofa, 30körül van. ugye ilyenkor nagy előny, hogy dunát lehet velük rekeszteni. nomeg 3 hét alatt nem jött meg a kábelköteg az okoslámpához
superb-ből meg azért van is, lesz is bőven.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #73775 üzenetére
A ráköltésnél érdemes szerintem elválasztani azt, amit azért költ rá az ember, hogy eredeti állapotában tartsa az autót, vagy amit azért költ rá, hogy valami olyat tudjon, amit gyárilag nem tudott. Mittomén, nagyobb fék, jobb zene, jobb zajszigetelés, +30 ló, stb.
Utóbbira csilliárdokat el is lehet szórni, és valóban nem érdemes, ha ilyen igények vannak, akkor másik autót kell venni.
Annyi, hogy ezt soha nem lehet gazdasági szempontokkal indokolni (ezzel próbálkozott ugye Tsebacsi is, de hát eléggé hamvába volt ötlet volt). Ha vágyik rá az ember, és megteheti, meg kell venni. Nem lesz olcsó, de ez van, attól még nem kell megideologizálni.rbalin88:
Amugy a 250 lo is siman kiautozhato utcan
És mégis hol? Főleg egy első kerekes családi autóval?
Mert oké, egy 350Z-t talán kiautózol a Visegrádi szerpentinen egy forgalommentes nyári estén élvezetből...
De az említett Fókát hol? Autópályázni végképp nem kell 250 ló, Budapesten aztán tényleg rettentő fontos, hogy álló helyből 3.8s vagy 3.1s alatt éred el az 50-es tempót, amiről aztán gyorsan fékezhetsz is GPS szerint 38-ra a sok mazsola mellett...
Élmény meg sokat nem fog adni, ez nem egy RS, amiben a tisztességes difi meg okosított első futómű is ott van hozzá. Bár, ha valaki arra élvez, hogy villog az esp visszajelzője, akkor biztos jó.
Cserébe itt bejön a képbe, hogy nagyobb motor, nagyobb fék, nagyobb felni, nagyobb gumi, tehát többet fog fogyasztani és drágább lesz hozzá minden. Én tuti nem venném meg.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #73780 üzenetére
Attól, hogy neked nincs szemed vagy érzéked hozzá, hogy melyik használt autó jó, arról szerintem csak te tehetsz. Nekem semmi gondom eddig a 10-en éves autókkal. Csillog villog, pár 10e ft-os hibán kívül az égvilágon egynek sem volt komoly baja, amiből van amit én is meg tudtam oldani. (Csak a szívó benya )
Ha tudnál ilyeneket venni mint én, soha nem fordulna meg a fejedben új autó vétele, ahogy nekem sem, pedig tellene rá.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #73784 üzenetére
Ez rendben is van, ki is hányattam megvétel után nem sokkal az összes szilentet, 55e Ft munkadíjjal esetemben pedig még mindig elég messze az új autó amortizációjától. Persze jó az új autó, de nekem nem ér az első 3-4évben 2-3 millió bukót. Egy 10-en éves vételárral együtt le van ebből szervizelve 3-4 évre, ez nagyon nem mindegy szerintem.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #73775 üzenetére
Egy tetszőleges 6-8 éves autóra sajnos millión felül tudnék úgy elkölteni, hogy nekem megfelelő állapotba hozzam, már ha lenne hozzá olyan, aki normálisan megcsinálja.
én azért nem sajnálnék egy százast (100HUF) egy porszívózásra az új autódra.
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #73805 üzenetére
Nem mondtam, hogy vegyél golfot, ami most lesz 14 egyébként.
Csak minek vegyek ilyen kaliberű újat, ha ez az autó ennyi idősen is jobb tőle.
Az más tészta, hogy neked nincs igényed egy komfortosabb német technikára, ami minden részletében jobb, de te ezért veszel távolkeleti újat, mert elég, és nem akarsz olajcserén kívül bajlódni mással(#73807) bajnokpityu
2x700 volt, de ilyen fáradtan még az octaviából se szálltam ki, és nem csak ülés miatt. Mivel könnyű, és magas folyamatosan a kormánnyal kell játszani már egy közepes szélben is.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
nagyúr
válasz Kornel #73824 üzenetére
Sokkal élhetőbben megy, városban élvezni fogom a start-stopot, szóval egyértelműen pozitívan állok a dologhoz. Kombi, új autó, még a színen vacilálok, hogy fehér vagy magnetic legyen... Húzok a szürke felé de az még egy 100-as pluszban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Kornel #73940 üzenetére
Nèztem èn is a Meganokat èv elejèn . Kèszletről 19600 euró lett volna egy 1,2 t - s . Tetszett , de az Aurist 17500 -èrt választottam inkább .
Most ugyan az a Mégane 17000 ...Szer.: Nèztem a Focust is , de règebben amennyire tettszett belül , most annyira nem . A Mégane , az Auris , de mèg a kifutó I30- is jobban tettszett belülről .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Elite: Dangerous
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!