-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #80598 üzenetére
Ezek szerint sikerült ötmillióért kikanyarodni. Biztos ért ennyit az a két perc, amit várni kellett volna.
Nem rossz órabér.Azért ma nekem is sikerült egy jót balfácánkodni. 2*2 sávon gondoltam, szűkítem kicsit a fordulókört gázzal, csak bekapcsolva hagytam az ESP-t, így a gyönyörű sedrintés végébe belefékezett egy nagyot...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #80620 üzenetére
Úgy összességében, mi a f.. van ma?
Értem, tanév van. Értem, minden iskolába viszi a gyereket. Oké.
De könyörgöm, 9:10-kor hogy a f..omba tud beállni a Petőfi?
Mert aki a gyereket vitte, az 9:10-re már Békásmegyerről indulva is minimum Kecsónál jár.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nekem is kb. +5 percet okozott, csak elképzelni nem tudom, hogy a tanévkezdésnek hogy van hatása a forgalomra másfél órával az iskolakezdés után.
vilike: jah, az kellett volna, de ma sajnos kell a kocsi.
Egyébként kocsival pont ezért járok későn, mert ilyenkor lehet közlekedni. Általában.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #80636 üzenetére
A ropogás elég érdekes, mert az Aurisban hátul kb. semmi nincs, elég butus az a futómű.
Lehet, a fék környékén lesz valami. (Megszorult, vagy valami hasonló)Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #80661 üzenetére
Rugalmas az, rugalmasan végződik 6 és 8 között valamikor.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Pixx96 #80755 üzenetére
Mi lett volna, ha előbb kérdezel, és utána veszed meg?
Egyébként gugli is megmondta volna, hogy mi a bele való olaj.
Mindegy, legalább beletöltés előtt kérdeztél, ez is valami.Egyébként tényleg a 120-as Skoda volt az utolsó autó, amibe 10W40 kell, már a 90-es évek végén, 2000-es évek elején gyártott autókba is simán 5W30 a gyári ajánlás.
És a jobbak nem is fogyasztanak belőle fél litert ezrenként.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #80881 üzenetére
De
Qru: az első szériás vvti benzinesekkel is volt probléma bőven, gyakorlatilag az összessel. 1.4-1.6-1.8 ette az olajat 2.0-nál hajlamos volt vetemedni a blokk (az 1.4-1.8 gyakorlatilag ugyanaz más lökettel, a 2.0 tök más). Szóval a japók is basznak el dolgokat bőven.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Az én meglátásom szerint a nagyobb baj az ezeknél, hogy ezeket nem a tervezésüknek megfelelően használják/használjuk.
Azért álljunk itt meg egy pillanatra, illetve kettőre, mert érdemes ízlelgetni a kérdést. Igen, részben igazad van, ellenben álljon itt egy méretes DE: az autógyártók azért bőven hallgatnak arról, hogy a modern dízelek nagyon nem szeretik a sok rövid távú, városi használatot. Márpedig az emberek zöme így használja az autóját: elmegy vele dolgozni, a gyerekért az iskolában, tescoba, és egy hónapban egyszer-kétszer kimegy vele a városból. Legyünk őszinték, az autóhasználók 90%-a ilyen. Igen, területi képviselőknek valóban tökéletes. Viszont az autógyárak ezt tolták rá mindenkire, mert keveset fogyaszt, jól megy, a hátrányokról meg persze kussolt mindenki.
Kis túlzással ez olyan, mint ha habaneros burgert kezdene el holnaptól árulni a McDonalds úgy, hogy erről nem szól senkinek. Persze lenne pár ember, aki szereti a csípőset és ízlene neki, a többség viszont erősen megkönnyezné.
Szóval szerintem itt nem a userekkel van a probléma, hanem azzal az iparággal, meg a mellé gondosan társuló európai szabályozásokkal, amelyek úgy tolták rá az emberekre a modern dízeleket (ha nem lenne a Németeknél 10-15%-kal olcsóbb a gázolaj, azért nem lennének ennyire népszerűek), hogy igazából a legtöbb ember autózási szokásaihoz nem való.
Ronda egy kartell meg lobbi volt ez, ami ezt elérte, nem az egységsugarú Béla volt itt a hülye.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
mivel ugyanúgy nem fog érdemben csökkeni a globális kibocsátás csak a lokális
Ezzel azért nem teljesen értek egyet.
Egyrészt azért arra tartunk, hogy a fogyasztás egyre nagyobb részét fedezzük megújuló energiaforrásokból, másrészt pedig sokkal könnyebb nagyon tiszta égést megvalósítani egy erőműben, mondjuk földgáz esetén, mint egy változó fordulatú belső égésű motorban, szóval adott mennyiségű energia előállításának szerintem jóval kisebb lesz a szennyezése globálisan is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #81041 üzenetére
Így rejtette el, hogy igazából a háta retkes maradt.
Kisza: sok balesetmentest! Jót tesz neki ez a világosabb színű szövet.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Pixx96 #81061 üzenetére
Nem tudom rémlik-e még esetleg Neked általános iskolából de ha keményen visszagondolsz emlékezni fogsz arra hogy a magyar nyelvben nem csak mondatvégi hanem mondatközi írásjelek is rendelkezésedre állnak amelyek jelentősen megkönnyítik a mondanivalód olvashatóságát. Az előző mondatomból hiányzókat itt találod: ,,,,,, - rendezd el őket tetszésed szerint.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Én is mostam ma, illetve tankoltam is, vegyesben (zöme pálya) fogyott 61l 710km-re, teljesen elégedett vagyok.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ma én is majdnem összecsuktam a technikát, lepadloztam egyben, de előtte korlátot mosták, és állt a víz az úton...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #81218 üzenetére
Szép munka!
Te szerelted le otthon?
Életemben 2x szedtünk le krományt, de az valami ballisztikus sz..ás.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #81222 üzenetére
Én anno magának a középsű nagy anyának az oldásával szenvedtem meg, ami odafogja a kormányt.
A légzsákot kiszedni nem volt nagy varázslat.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ezek alapján 2010 óta minden szar kb.
Persze, igazad van abból a szempontból, hogy nem kellene így lennie, de ilyen idióta előírásoknak ilyen konstrukciókkal sikerült megfelelni.Pont leszarom, ha fél literrel többet fogyaszt, cserébe nem kormolja össze a környezetet és önmagát belülről, de a szabályozás az ellenkezőjét kérte a gyártóktól.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szabop27 #81314 üzenetére
Itt valószínűleg annyi történt, hogy a tartós motorfékezés hatására, mivel ilyenkor az injektorokat elzárják a motorvezérlők, égés nélkül felgyülemlett egy pici motorolaj az égéstérben, majd az első gázadásnál begyulladt.
Ha amúgy nem fogy az olajad, nagyon nem aggódnám túl.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #81343 üzenetére
Van igaza a srácnak, hogy a BMW-ben jobb az anyagminőség, nyilván nem is az az árkategória.
Cserébe a Hondában nem fog elszakadni 150-nél a vezérműlánc, meg nem kerül be a pillangószelep némi maradványa az égéstérbe...
Hát, choice is yours.Tényleg, a még nem közvetlen befecskendezős 30i-t leszámítva (az köztudottan jó) alkotott a BMW az elmúlt 10 évben olyan motort, amiről nem derült ki néhány év alatt, hogy hemzseg a konstrukciós hibáktól?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #81389 üzenetére
Új Lexusok nekem nem adják annyira, valahogy sok, főleg szemből.
Egyébként ültem nemrég egy első szériás GS450H-ban (ez), és annyira nem voltam hasraesve.
Elég minőségi anyagokból van a beltér tényleg, de valahogy az összhatás azért nem tökéletes, és azért itt-ott kilóg a lóláb. Pl. a kormány bőrözése a 15 éves IS-hez képest gagyi, pedig ez egy bőven újabb autó, és nem is az a kategória. Elől amúgy abszolút tágas, kényelmes az ülés, széles könyöklő (elfér két könyök), szóval rendben van, cserébe a hátsó lábtér maximum pár centivel nagyobb, mint az IS-ben. Szóval vannak problémák.
Nyilván a 350 hibrid ló brutális, nagyon nagyot lép.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz golfvariant #81510 üzenetére
Ami különös mértékben használhatatlanná teszi, ha póló-rövidnadrág kombónál elegánsabban illik megjelenned.
Szóval marad az autó.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs