-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Kornel #27295 üzenetére
Nem akarlak én Opelre rádumálni - 15 évig Opelem volt (kb. 10+ db, lusta vagyok összeszámolni) - csak az 1.9 JTD-t dícsértem.
Hol használd ki a 200 lovat? Bárhol. Ahol én például. Kb. csak az autópálya felhajtón, de fasza az érzés, hogy ott vannak a lovak, ha kellenek. Meg az autópálya belső sávban, előzés közben, amikor a hülyegyerek az 530d-vel a seggedbe áll, te meg elgyorsulsz a pics@ba izomból.
Zenei analfabéta és botfülű vagyok, viszont az okosok azt mondják, hogy az 500 Wattos hifit se full hangerőn kell hallgatni.@27301, Vilike: japóm sose volt, nem is tervezem, ha nyáron szembejött volna velem egy újszerű typeR 3,5-ért, még az is lehet, hogy teszek vele egy próbát... Kornélka meg ráadásul bukik a rizsrakétákra. Majd sírni fog nagypapaként, hogy kihagyta a ziccert.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #27287 üzenetére
Mi érdekelne? Kollegáméknak van egy 159 SW Ti, elég sokat ülök benne, ha jól rémlik, akkor 2.0JTDm, 136 lovas - elvileg nyár elején megkapja a 170 lovas programot is. Szép dög az biztos, ha meg tudsz barátkozni a hátuljával
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-v-
addikt
válasz Kornel #27307 üzenetére
A 3.2-es kell neked, 20 literrel eljárni simán városban ...
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27400 üzenetére
Épp ésszel nem igazán tudok most erre mit mondani Hát, ventilátor funkciójának én a hűtést tippelem, de még sok idő mire mérnök leszek, csak egy tipp, hogy hűtés miatt forog. Megnéztem párat, sőt vettem is vagy 10-et, fene se számolja. még ezeknek a vackoknak sem megy folyamatosan. Ha olyan hangjuk van, mint egy helikopter az már rég baj, gondolom hót' gagyi a csapágy, nekem a 30 éveseknek sincs helikopter hangja, de hát nem is prémium autókat nézel, swiftnek is elfogadtad a gagyi belteret, akkor itt meg a hanggal kell megbirkózni, bár elég nagy szégyen a fordnak, ha ez behallatszik Szóval én csak azt nem értme miért baj, ha megy egy venti egy akármilyne autóban, egyébként ajánlom figyelmedbe az UAZ-t, azokban sem szokott menni a venti.
Amit Mágus mond, abban meg lehet valami. Nem tudom arra a hangra gondolhatsz-e vajon.
(#27401) w333: A viszkós, ami E34-ben is volt az meg nem túl előnyös. Teljesítményt is vesz el, egy idő után úgy is beáll meg annak tényleg tud hangja is lenni. Ha meg non-stop ment, akkor az fos volt már
(#27403) bitpork: Én rögtön cseréltem elektromosra, BMW-s ismerősök is mind cserélik.(igen, azt is, ami jó.) Elektromos azért kicsit modernebb, rá is tud hűteni, ha áll a motor is. stbstb
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27400 üzenetére
Modern autó klímával fűt is és párátlanít, a kompresszor állandóan megy, csak a terhelése változik. Emiatt bőg benne a veni, mert a klímahűtőn át kell húznia a levegőt.
A modren VAG csoportos autók ilyenek, és az új fordok is. Nem mágneskuplungos a klímakompresszoron a szíjtárcsa. Egy pici problémát vet fel a dolog. Nem lehet sokáig járkálni lyukas klímával, mert a kenés hiánya miatt beáll a kompresszor. Ugye, a hűtőközegbe olajat is kevernek, ami a kompresszor kenéséért felel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27410 üzenetére
Nem érted, itt akkor is megy a kompresszor ha a teljes szellőztető panelt kikapcsolod, mert hajtja a szíj direktben. Namost ahhoz, hogy ne menjen benne egy bizonyos szint fölé a nyomás, hűteni kell elől a kondenzátort. Komprende? Szuzukiban még a mágneskuplungos votl, csak akkor húzott be a mágnes, amikor bekapcsoltad a klímát. Amúgy csak a szabadonfutó forgott a mágnes körül. Kérdezted, hogy miért bőg bennük a veni, ha annyira tudni akartad, ezért.
TaaT Nem, az nem modern, mert kikapcsolható a kompresszor és nem is kapcsol be 0 fok alatt, mert lefagyna csőben a cucc. Az újakat állandóan hajtja a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #27418 üzenetére
Nálam volt olyan hogy leszárította a klíma a szélvédőt, kikapcsoltam (fűtés ment tovább) aztán 1x csak újra megjelent a pára (gondolom a cipőmről lecsöpögő víz vagy ki tudja), és megint bekapcsoltam a klímát hogy leszárítsa a szélvédőt.
Ezt a macska almos cuccot viszont lehet kipróbálom.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27431 üzenetére
Tulajdonképpen hasonlóak az anyagok is a 2007-es Swiftben meg 2008-as Sanderoban, kopogós vacak mindkettő. Bár a Suzuki kényelmesebb, meg az ajtó becsukásának is szebb a hangja, na meg nem rozsdásodik mint a sandero, ha jól gondolom. Bár a Daciában némelyik gomb mögött nincs világítás, ez idegesítő. Én alkatrész szállításra használnám max Újakat nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #27431 üzenetére
hát mondjuk a régi swiftnek a fenntartási költségei mellett nincs túl sok előnye... mocsokmód zajos (bmeg hallom, ahogy a kavicsok pattognak az alján!!!), biztonságérzet sincs benne, nem hogy biztonság.
az új suzukikkal nincs bajom, a családban is van egy splash, tök jó autó, de magamnak soha nem vennék suzukit, mert nekem más ingereket kell birizgálnia egy autónak ahhoz, hogy jól érezzem magam benne. kipróbáltam ezt a világot is a toyotával 2,5 évig és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is egyszerűbb lenne az életem, az autók terén -sem- vagyok excelhuszár, így marad osztályrészem a "rettegés", költés és ezekért cserébe az élvezet -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27439 üzenetére
"Nem szakaszosan, hanem vegig."
Ez nagyon jó(#27444) bitpork: De szakaszosan robbant vagy egyszerre? Nekünk meg "költségcsökkentés" miatt, egy csomó motorhoz ugyanazt duplaventit tettek,nem terveztek újat, de szinte mindegyiknél évtizedek óta nem ment a második venti, mert akkora hőt sosem termel a motor. Fordék jól meg költségcsökkentették a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #27754 üzenetére
+1. Igy van. Mikor elbasztam a sávot akkor előnyös volt vele mert az indulása mindig jobb volt mint 1.4-1.6 vag,ford,Opel stb motoroknak Szerettem nagyon a suzit foleg városban.
Pecc: Ha minden igaz es összejön akkor Civic 1.4 6g,3d. 90lovas változat. Remelm minél hamarabb meglesz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz Kornel #27762 üzenetére
korrodál a rögzítőfék bovdenje
A távirányító nem mindig zárja a központi zárral az ajtókat
Egyetlen extráról mondanánk le szívesen, az automatikus légkondiról. A típus elsődleges gondja ugyanis egy drágán cserélhető apróság. A fűtésállítás léptetőmotorja a fő hibaforrás, konkréten a motort és a befúvott levegőt terelő lapot összekötő műanyag közdarabbal van baj.
8-10 órányi munkadíjba kerülhet kicserélni pár apró alkatrészt, mert alulméretezték a fűtésállítás közdarabját. Ez a fő hibaforrás a BravóbanAz autó megbízhatósága az eddig megtett közel 160 000 kilométer alatt kifogástalan volt, az IHI turbófeltöltő és a motor is porszáraz.
A japán IHI turbóval semmi gond nem volt, nem enged el olajat.
A T-Jet és Multiair motoroknál nagyon oda kell figyelni a gyertyacserére, aminek intervalluma szigorúan 30 000 kilométer
a karosszéria egyáltalán nem rozsdásodik
Olvasni kell a sorok között, nem sok típushibája van. Van itt is a fórumon az egyik tagnak, hirtelen nem jut eszembe a neve, de egy kezemen megtudom számolni hányszor írt ide, hogy baja lenne az 1.4 T-Jettel.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #27765 üzenetére
Kollegámnak ilyen van (1.4 T-Jet, 150 lovas, bőr üléssel, minden földi jóval), vezettem már párszor. Megy is mint a veszett, ha megindul, de nekem pl a Hondához képest a váltója nagyon bazárinak hat, az elektromos gázpedál is olyan semmilyen... 70ezer körül van benne, egyik sárvédőívnél elöl már pattogott a festék (akkor pedig még nem volt törött), tán ha jól rémlik eddig a kopókon felül egyszer volt az egyik injektorral baj, meg egy turbócsővel tán, akkor letiltott a turbó - vicces volt, hogy az addig fütyörésző kis vadállat egyszer csak elhallgatott, és alig ment 90el
Tán nyáron már cserél hátsó gátlókat is, mert nem szereti ezeket az utakat...
Ha érdekel, akkor rákérdek pontosan, hogy mi hogy merre."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #28172 üzenetére
Ducato volt mind, régi ducato. Föld-Hold távolság párszor biztos bennük van. Volt 2004-es avensis, aminek még sosem volt baja, olajcsere volt neki. Volt audi 2004 A6 3.0tdi, futómű itt már ráköltögetős. Meg régebbi alfa 166 volt még, az most megy kpm vizsgára(behozott autó) az is fasza volt. Újabbak most nem voltak, amik a te kiszemeltjeid. Jah meg mk3-as mondeo, azzal néha van 1-2 apróság, de olcsó árszintből volt véve.(bár, "nem érdekel engem, mondjad mi kell, aztán veszem is" mentalitással, szóval majd csak alakul)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #28177 üzenetére
Mind a ketto jo motor. Olaszorszagban ugy hallottam ottaniaktol, hogy a 210 lovason modositottak valami bizbaszt ami a 200-on problemas volt. Valami csatlakozorol van szo a motorterben, ami kontakt hibas lehet, es hibat kuld a computernek, akksisaru le- vissza es jo, de csak ideiglenes a javitas, a csatlakozot kell megregulazni.
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #28378 üzenetére
Pikk pakk homasita mentessé tehető. Persze a felni beszerzése idő, de a lökhárítók, küszöbök színrefújhatóak azonnal. Max 15-20 mm ültetés és tökéltes.
Skillet
Google szerint jó néhány Galanton ilyen felni van és a fotó is gyári képnek tűnik.
Nem ismerem őket, gyanítom a tiéd belpiacos, Európában vagyunk, Mo.-n, itt bal oldalt van a kormány, szóval tökéletes helyen van a linkelt fotón szereplő modellen is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen