-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Majd' 3000Ft az egy hetes útdíj Magyarországon
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Csak annak fényében tartom viccesnek, hogy Ausztriában olcsóbb (Németországról nem is beszélve). De ott meg gyengébb az infrastruktúra. Ja nem.
Mondjuk, most 3 hete fizettem 8 eurót a moldáv utadóért, ami már tényleg vicc kategória
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Mégis milyen elborult szabályozás van a féklámpák fényerejére? Megfigyeltem, hogy ha este a pirosnál egy 2010+ évjáratú Audi mögé kerülök, és nem hagyok 10 méter távolságot tőle, akkor valósággal kisüti a szemem az erős piros fény amikor a fékre lép. Nem létezik, hogy ezt valahol, valaki jóváhagyta volna és azt mondta okés
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Itt nem is a normál feklamparol volt szo...hanem a kirívóan erős fényű Audikrol.
Es nem csak en vagyok propeller, mint látod másnak is feltűnt
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #32891 üzenetére
Na meg amikor a sok parasztja vizszintesbe állítja a lámpákat. Szemből is vakit, de ha hatadba kerül...katasztrófa.
Ilyenkell csinálom azt, h direkt elengedem majd beállok utánna es küldöm a hosszúfényt neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Hölgyek, urak
Ha megyek külföldre autóval (Németország), ami nincs a nevemen, a meghatalmazást le kell fordítattnom nemet nyelvre is?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nekem a kedvencem: délutáni csúcsforgalom, jobb oldali sav (a 4bol) megszűnik, piros után buszsáv lesz. Ezért persze nem is állnak oda akik ismerik a várost. Kivéve pár "menő", hogy nehogy ma' o is kiállja a sorát a lámpánál - aztán meg valaki elé bevágódik/bekeretezkedik es mar milyen okos volt. Na az ilyet nem szoktam soha beengedni. Inkább vele párhuzamosan haladva odakísérem a busz hatahoz, hadd varja ki a sorát.
Ez alól max az kivétel, akinek látom, hogy nem Kolozs megyei rendszáma van, azok lehet nem tudjak ezt[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz stickermajom #33011 üzenetére
Mert buszsavbol aakr bevágni elem, mint írtam...semmi keresni valója nincs ott. Látom, hogy a hátam mogul vagodik ki, azért, hogy majd a buszsavbol elem kerülhessen.
Sávokat en is használom, gyakran váltom. De igyekszem szabályosan tenni
_____Legmeredekebb hely, ahol vezettem az Moldva fővárosa, Chisinau. Egy sávba 3 autó, dupla zárot átlépő SUV, aki a szembejövőket leszaritva előz. Főútról érkezve mindneki megáll, mintha stop lenne...egy kis egyirányú utca bejáratánál 4-5-6 autó összegyűlve, hogy be tudjon majd hajtani, igy lezárva két sávot..
Az orosz örökség megvan náluk is[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz z123456789 #34536 üzenetére
Ez a legnagyobb baj nálunk a kocsi tulajokkal: addig várnak mindennel, amíg meg nem áll a kocsi/muszáj nem lesz...akkora vagy súlyosabb a probléma vagy meg két másik dolgot hazavágott..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz TheProb #34462 üzenetére
Mindenki vagy leszól vagy sajnál itt téged, pár vélemény egy úgyszintén kezdőtől.
Aki ide jár rendszeresen, az autób*zi (már elnézést ) és ők értenek hozzá, csuklóból, bár elméleti szinten, sokan mókolnak is otthon, sokat áldoznak rá és többnyire toppon tartják a járműveiket (egy év alatt legalábbis ez jött le nekem az itteni bandáról).
Én az első autómat 2 nappal a sikeres vezetési-vizsgám után kaptam, egy Dacia NovaGT 1.6 volt. Alapvetően sem a román autóipar a megbízhatóság csúcsa, de ehhez legalább szakértelem és alkatrész sem volt. Vagy ha igen, dupla áron. Épp ezért sokat kellett improvizálni, sokat szereltük otthon apummal. A motorral nem volt baj, az alatt a 14 hónap alatt, amíg nálam volt, pedig kezdőként, visszagondolva eléggé megkínoztam (lehet a következő vevő azt is beszopta). Ezen kívül minden más (még a kilincsek is) elromlottak rajta. Minimum kétszer. Utáltam is rendesen. Azzal viccelődtem, hogy többet ültem alatta mint benne.
Aztán 2014ben megvettem a jelenlegi autómat (Corsa B 1.4 16v90Le) egy neppertől (évekig abból élt, hogy autókat hozott be külföldről). Szomszédom és második unokatestvérem, úgyhogy megkértem szépen, amennyire lehet, ne kúrjon át, tudja jól, hogy nem értek hozzá, nem veszem észre ha nem lenne valami kerek vele. És nem kúrt át. A piaci ár felső szegmensébe tartozott. Rozsda nem volt rajta épp sehol, egy évig csak egy MAP szenzort kellett cserélni rajta és tankolni.
Aztán, idén, már volt több gubanc vele, öreg már na. EGR pucolást elkúrták, az elektromos része megment, most ki van kötve. Motor nélküle is köszöni, jól van. 45,000Ft lenne hozzá egy új. Fékeket kétszer cseréltettem le az ősz óta, hála egy szerelőnek. Kipufogó elég rozsdás, hamarosan az is csere. Gyertyák, miegymás, motortartó-bak és lassan ott vagyok, az árának 50% ráköltöttem egy félév alatt. Soha nem fogom azt a pénzt viszont látni, de legalább van egy olyan kocsim, amibe 2-3 nap alatt belerakok 1200km és nincs baj (ne is legyen!).
De most már, annyit tanultam a saját autómon, mások tanácsaiból, hogy amikor a haver vett egy full fapad Golf IV 1.4-et, 3 küllönböző gumival, hegesztett toronycsapággyal, féloldalt cserélt lámpaburákkal és öt percen keresztül soroltam neki a hibákat, vagy mi volt gányolva rajta, mit kellene cserélni és mi mennyi lesz, láttam rajta, hogy az életkedve is elmegy.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tsebacsi #34745 üzenetére
Epp itt olvastam, írta valaki, hogy ismerőse vett új Puntot. Havernal valós 15.000 után olaj es egyébb cserék, majd amikor elérte a 30.000et óra teker 14.000 es ment márkaszervizbe a 15.000-kent kötelező olajcserere.
160.000 km levő, szervizkönyves, márkakereskedésbe hordott Fiat Puntot tessék.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #34846 üzenetére
Haver a 4es Golfjat 3 különböző fajta gumival vette. Ebből egy teljesen sima volt, drót kiállt mar több helyen, kettő fel volt dudorodva oldalban. Ja, es persze a 4 gumi 3 különböző méret volt.
Büntetni kene az olyat, aki ilyet kocsira felrak
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #34879 üzenetére
Nálatok legális? Itt (Erdély) engedély nélkül lehet venni es használni otthon, magán területen es ugy, hogy senkinek nem okozol kart/nem fenyegeted vele. Viszont, ha közterületen előveszed (nem is fogod rá valakire) mar azért is csúnya bünti járhat.
Paprika sparybol amúgy mi a hatar, ami meg törvényes önvédelmi fegyver? Hatóanyag, koncentráció.Nekem az anyósülés alatt van a kerekkulcs meg egy 15cm pengelyu, bicska formátumú (összecsukható) fűrész, ami gombnyomásra nyitható - szúrni nem lehet vele de megjelenésre hatásos
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Kapcsolódik egy kicsit a tegnapi önvédelmi-cuccos témához is, é és még adjunk hozzá oroszokat: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Golf 4, 17" felnikkel: mennyi az esélye, hogy úgy teszem meg a Kolozsvár-München útvonalat, hogy a kékek sehol nem szednek ki?
(Nincs benne a forgalmiban a nagyobb méret)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Remekelek28 #35752 üzenetére
Céges Yarison felejtettem múltkor úgy az ablakot, esőben, pakolóban. Aztán múlthéten is. Kétszer. Szépen el is lett áztatva a kapcsoló.
Eddig kifogástalanul működik, bár az első alkalommal biztos voltam benne, hogy kampó.De most te is remekeltél. [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
1.9 PD TDI-nél mire kell legjobban figyelni?
Munkatársam Golf 4-ét készülök megvenni, céges kocsinak 1.9 TDI (90 lovas) használok, sok baj azzal nincs. Ha jól rémlik, a 110 lovas változat, amelyet én vennék.
Pro vs kontra?
Mennyit lehet vele szopni, mi lehet nagy bukó?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #35767 üzenetére
Vezettem kétszer, váltó talán kicsit nehézkesebb mint a céges kocsiban (igaz abba egy eve lett cserélve).
Kettos[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #35772 üzenetére
Mindkettő ötsebességes.
Kolléga eleg korrekt, bizok benne viszonylag.
Azért nézéssem at szakival? V hülyén jönne ki[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #35775 üzenetére
Most egy 90 pacis B Corsam van, arról váltanek.
Nekem nagyon bejön az 1.9TDI nyomatéka, nagyon meglódul 2000rpm körül. Melyik az a szívó benzines, amelyik annyira megtud lodulni? (Max 3000€)
Más, amit néztem Fiesta Mk6 1.3, 1.8 B Veci, 1.6 Mk1.5 Focus, GAstraPersze az alom netovábbja egy MX5 NB lenne, de abból nem kapok értelmes példányt 3000€ körül...
(Kevés rozsda, hardtop)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #35780 üzenetére
Az 1.6 motor is nagyon élettelen a Golfban.
Ismerős FSIjet odavertem sprintben az 1.4 16V BCorsaval...Ugy egy hónapja vetettem haver 320d-jet (50km): hat íze, nem rossz meg minden, jobban nez ki kívül-belül de annál mar a G4 is fürgebb
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok, erről vélemény: e30 316i
Ismerem jól a gazdáját, 4 éve van nála, szépen karban volt tartva.
Mennyi pénzt lehet egy ilyenre rálocsolni, esetlegesen? Alkatrész ellátottság, szakértelem mennyire van hozzá? Ti ajánlanátok?Mostanig úgy volt, hogy munkatársam Golf4-jét veszem meg, most elgyengültem...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #35882 üzenetére
Eléggé szereti a kocsit a jelenlegi tulaj, ahová vitte, az egyik legjobb csapat a városban.
Azt' nem értek én ennél jobban hozza, itt egy pár kép: [link]Nem is csapatásra kellene, nem vagyok az a bojrészer fajta, a jelenlegi gépet is csak ritkán szoktam megküldeni kicsit jobban. Inkább crúzolni, ahogy tomiii is írta
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Androidos fejegységek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Steam Deck
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- SONY LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs