-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
A kocsiban (Golf 4) jelenleg xenon van, kérdés, hogy igy átalakítva, eleg ha csak az izzókat cserélem halogénre?
Nem akarom, hogy Ausztiaban ebbe belekosson a yard.
Vagy nem foglalkozznak vele?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #36093 üzenetére
The fleet of plug-in electric vehicles in Norway is the largest per capita in the world, with Oslo recognized as the EV capital of the world.[3][4][5] Norway's fleet of electric cars is one of the cleanest in the world because almost 100% of the electricity generated in the country comes from hydropower
[link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #36123 üzenetére
Ha mar klíma: most készülök megvenni munkatársam Golf4-et, klímás. Elmondása szerint télen ugye nem használta, csak a fűtést, most meg nem kapcsol at hidegre.
Mi a legvalószínűbb? Berohadt, gaz nélkül maradt vagy szokásos betegség, hogy a gomb nem kapcsol?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz kalmanchris #36128 üzenetére
Es ha csak tömítések+feltöltés kellene, az mennyiben kerülhet, kb?
Feltöltést legtöbb helyen 7000erert csináljak errefelé.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Külföldieknek milyen útdíjat kell venniük?
És mikor, hol lehet ezt megtenni?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #36212 üzenetére
Nekem az e-matrica vagy a HU-GO kell?
Most a hónap végén megyek, MO-on csak 3 napot időzök, aztán irány tovább DE.
A 10 napos bőven elég nekem. A határ túloldalán, az első benzinkútnál is bőven elég, ha megveszem? Nem jön majd érte a csekk?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #36214 üzenetére
Ártándnál lépek be és Ráckevéig nem is megyek fel az autópályára (ahogy nézem, kerülő lenne).
Majd onnan tovább az M1-esen. Akkor ráérek majd továbbindulás előtt megvenni.Ausztriában meg, emlékeim szerint a határ átlépése után vannak bódék, ahol meg lehet venni helyben.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz z123456789 #36228 üzenetére
Köszi, sok hasznos Info volt benne
Többször jártam mar Németországban, de mindig vonat/busz/ismerős vitt, en nem vezttem arra.
Szeptemberben amikor jöttem haza legutoljára, Magyarország fele nem volt sor, de az AT-DE határon a másik irányban volt vagy két alkalommal is 4-5km hosszan.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nagyon durva a kolozsvári autópark. Eddig is rengeteg felső kategóriás Audi, BMW, Merci, Porsche volt, de az utóbbi időben olyan kocsik jelentek meg, hogy pislogok. Elmúlt két hétben öt különböző Mustangot láttam (más szín, kabrio, rendszám miatt tudom, hogy nem ugyan azt a két darabot többször). Valamikor láttam udvaron parkolni Tesla Model S-t az ősszel, most idén tavasszal láttam még kettőt. Ezek közül egyik ráadásul cégautó.
Tegnap az egyik mall mellett egy BMW i8 parkolt. Egyik car sharing cégnek meg kettő (talán három) BMW i3-a van. Ma meg, egy Cadilac Escalade húzott rám (de legalább megköszönte, hogy beengedtük).És onnan tudom, hogy ezek ténylegesen kolozsváriaké, hogy Kolozs megyei rendszám van rajtuk...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Ezen alkatrész cseréje után (+telesztkópok) cseréje után kell futószöget állítani?
Nem tudom, hogy mondják az alkatrésznek magyarul, csak a román kifejezés ismerem, ezért linkeltem így, sry
+ kocsi ki lett próbálva, abszolút nem húz félre. Szerintetek?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz Skillet #36781 üzenetére
Nem hiszem, hogy el akarsz jönni Kolozsvárra futószöget állítatni
Vagy ugy csinálsz mint a nemet nyuggerek, jönnek a Balcsira nyaralni&protkot csináltatni?Amúgy RM Auto a neve es magyaroké.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #37072 üzenetére
Ja, foleg 1.9 TDI -vel
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
A lerohadt klímáknak vagy minek tudható be, hogy ebben a meleg időben is tömegesen látok tíz évnél fiatalabb, 5-ös szériás BMW, E Classe, Passatokat letekert ablakkal, izzadó tulajjal. Létezne, hogy meg ilyen kategóriás autókban sem lett volna alap a klíma+tulaj se kert bele vásárláskor? Számomra ez nonszensz...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #37086 üzenetére
Ha jo is a motor, szerintem tovább bírja, ha 3-4000ig van pörgetve, mind mintha tiltásig.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #37101 üzenetére
Tényleg béna, G4 klimatronikja is tudja a 16-ot
Amúgy, klímanak nem jo a városi használat? A sok indulás miatt?
Klíma es megfázás: Görögországban meloztam egy nyarat, hotelszobában 24 fokra volt állítva a klíma, kint kb 38 árnyékban. Majd Röhögtek rajtam, hogy itt, ilyen időben, hogy lehet megfázni
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Kicsit másabb téma: szerintetek Nagyvárad felől érkezve, érdemes felmenni Debrecennél az M3-ra vagy akkor már tovább a 4-es főúton? (Bp az uticél)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
3-as metró végállomásonal tudtok valami normális parkolót esetleg? Ahol lehetne hagyni pár órára a kocsit, es meg meg is leszWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz westcoastog #37316 üzenetére
Ez jo ötletnek tűnik, kösz
Qru: mindegy, csak ne kelljen bemászni belvárosba. Lehet bennem is, mint a végállomás, de gondolom bennebb sűrűbb
Nem vagyok otthon BP-n kocsival, most járok itt először úgy, hogy én vagyok a pilóta. Tegnap összejártam rendesen a várost, nem azzal van baj, hanem a belvárosban a parkolással.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #37322 üzenetére
Igen, a 3as metró déli végállomásnál érdekelne egy parkoló (ami biztonságos is)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Köszi srácok az infót, Europark lesz az
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Vendégségbe vagyok Ráckevén, reggel egy közteres bírság fogadott, hogy várakozásra nem kijelölt utcán álltam meg - es nem volt vendégkartya vagy más igazolás kitéve, hogy ott tartózkodhatok.
Persze nem nagyon hatja meg őket, hogy az este érkeztem, ezt nem nagyon volt honnan tudnom...most bemutatott vendégkartyat nem nagyon akarjak elismeri..
Az érdekelne, hogy a közteres bírságokat hogy tudjak behajtani olyanoktól, akiknek nincs magyarországi tartózkodási engedélye?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz deicide #37658 üzenetére
Hat ne basz, ha mar +6-7 -nel villan. En ugy jöttem, hogy a amit a táblán ír+10.
Meg volt egy 80-as tábla, ahol stabil 120-al léptem, a kamionsor miatt egyszer csak azt látom 80-as korlátozás vége. Mondom fasza. De mondjuk rajtam kívül mindneki annyival ment ...szóval ha szerencsém van akkor csak a teherautóknak szólt az (ab >7t)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz deicide #37660 üzenetére
Igazából mindig csodálkoztam, hogy a helyiek hogy nyomják ....en majdnem mindig lassabban mentem mind ők.
+ GPS néztem a sebességet, megszokásból. Szóval az konkrétan 89-90 a 80as zónában[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Most amikor jöttem Németországba, Dggendorf után szinte üres pálya (kb kilométerrekkent egy kamion), 150-160 jöttem. Korlátozás sincs, szinte nyíl egyenes szakaszok, lehet repeszteni. Ott is sok értelme lenne a 120-as limitnek
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szilva01 #37937 üzenetére
Céges Yaris (első generáció, XP10) is olyan vol...az egész pillekönnyű. Nem is nagyon mentem többet vele mint 70 átlagban - egyszer küldtem neki 110-et de mar halálfélelem volt bőven...
Ezek azok a kocsik, amikben tudod, ha elkap szemből egy másik, 90+ közlekedő 1,5 tonnás autó, neked meszeltek[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #37941 üzenetére
Sose ültem Stiftbe, közel se jártam hozza csak amikor MO-n előztem őket Tico meg volt szolgálati autó is, annyicbol szeretem hogy fürge volt.
Integrale: akkor látod, hogy mennyire nincs anyag benne, amikor megemeled a motorháztetőt vagy az ajtót megnyitod. Persze ettől lehet benne jo gyurodozona, etc...de könnyű is mind a pille.
diablo1984: nem azt mondtam, hogy nem lenne olyan jo. Hanem, hogy mar az is ijesztően törékenynek érződik. Pedig szerintem is masszívabb mind egy Stift.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #37948 üzenetére
Szerintem se rossz mind autó, de élvezni a vezetést vele nem fogod. Strapat bírják, allig romlik valami rajta, lehet ütni-vágni.
MunezXBK: kb 25 000km mentem (többnyire városban) 1lityós Yarissal (kettő is volt a cégnek). Hat ha ménest akarsz akkor kell pörgetni rendesen. 4000rpm alatt nincs élet.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Hupsz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Evil Snowman #38016 üzenetére
Épp akartam kérdezni, hogy nem a te kocsid volt benne abban a TC adásban
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Látásjavító szemműtét
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- MikaVejneGI: Acer Nitro 17 - A kis asztali gép
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest