-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
Lehet, nincs igazam, mert Eneoshoz még nem volt szerencsém, de 30 év szerelői múltam alatt sokféle más olajhoz igen. Büdös motorolajjal én még nem találkoztam, pedig került már a kezembe tíz évesnél bőven idősebb is. Ami sötét színű, és szagos, az nagy valószínűséggel hajtóműolaj. Talán félrecsomagolták. Próbáltál érdeklődni a forgalmazónál? Valahol meg kéne szagolnod ugyanazt a típusú olajat.
-
#03969024
törölt tag
Már megint rossz helyen vagyok, vagy nincs a talin senki?
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #44224 üzenetére
Nos, hogy azok is képben legyenek, akik távol maradtak: Az kérem egy vacak dízelmotor, amin 280000 km után előjött az első hiba, egy szivárgó üzemanyagcső. ☺
Egyébként 50 perc alatt kényelmesen hazaértem, még most is csodálkozom.
Ja, és köszönöm a megjelenteknek a talit, igazán jó volt beszélgetni veletek! -
#03969024
törölt tag
Srácok? Hátsó sárvédőív csere munkadíja mennyibe fájhat? Az autó egy Galant. (Érdekes, négyen is vizslattuk, a "garázsban tartott" autót, s nem láttunk semmilyen javításra utaló nyomot. Egy év után gyalázatosan néz ki.)
Ja, és vajon meddig bírják a javítóívek? Lehet, gatyába kéne rázni a Lancert is, második autónak tökéletes lenne... -
#03969024
törölt tag
-
#03969024
törölt tag
-
#03969024
törölt tag
válasz Mágus2 #47588 üzenetére
Tehermentesítő gyűrű: A Vilike által linkelt "szakértő" szerint "small rings of metal or plastic", az angol elnevezése "spacer ring", ami ugye nem pont tehermentesítő, hanem távtartó. Műanyaggal tehermentesíteni? Festett felülettel? Akkor miért kúpos a csavar/anya, ha elég csak a kerékagyon tartani a felnit?
Van ott egy kép szétvert lyukakról. Hogyan fordulhatott az elő? Szerintem meg kellett lazuljon. Attól, hogy nagyobb a középfurat?
"nagyobb középfuratú felni szét is veri a csapágyat" Ezen elgondolkodtál? Nem lehet, hogy a felni méreteivel lehet a gond, mert az a csapágy másként kapja a terhelést?
Korom ellenére kissé túlléptem már a Trabanton...(#47589) [rvilike]
Tévedek, ha azt gondolom, hogy finoman lehülyéztél? Tudod, amiket mostanában javítok, azokhoz képest a személyautók 999 ezreléke csak bicikli...Részemről befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz Evil Snowman #51705 üzenetére
A cégesem pont ilyen, jól felszerelve.
-
#03969024
törölt tag
Basszus, nektek tolómérő van a szemetekbe építve? A hátsó határeset, de nem írta a srác, mennyi km van benne. Meg kéne mérni, s bár a képeken nem látszik, hogy a betétek mennyire egyenletesen koptak, de első ránézésre az én vezetési stílusomban még min. 30k-t elfutnék ezzel.
Érdekes, a Lancer 400k-t futott a tárcsákkal, csak azért kellett cserélnem, mert rázott nagy sebességnél intenzíven fékezve, kopás szinte semmi. A Boxer 50k után már bizony "vállas", de ezért még nem fogom pánikszerűen cseréltetni. -
#03969024
törölt tag
válasz Kornel #52463 üzenetére
No, az ilyen tulajoknak örülnek a szerelők, mint te! Ha a srác leírta volna, hogy MEGMÉRTE, s ennyi meg ennyi a betét és a tárcsa vastagsága, akkor lehet értékelni, de szemre a fotók alapján?
"Berohadt" nyerget sem feltétlenül kell cserélni...
Persze, majd megkapom, hogy nem értek hozzá... -
#03969024
törölt tag
-
#03969024
törölt tag
válasz molnarpeter #55449 üzenetére
Az 1.4 CR is kéne induljon így szerintem, elvégre nem előkamrás
Nono! Az enyém még kamrás, kétféle izzítógyertya van hozzá: Egy lassú 4 mp-es, meg egy 3-as gyors. Fél fordulat után beindul, amikor még a CR azt sem tudja, hogy hová, és mikor fecskendezzen. A hangja pedig kellemesen morgós, nem traktoros. Ja, hogy gyenge? Kis hibával a zongora is szól!
-
#03969024
törölt tag
válasz csabi94 #56331 üzenetére
"Összegzésképp:
– 1 kWh megtermelt villamosenergia előállítása kb. 0,35 kg CO2 kibocsátással jár (A Mátrai Erőmű Zrt 2010-es jelentése szerint 0,37 kg)
– 1 kWh villamosenergia elfogyasztása (figyelembe véve a veszteségeket) kb. 0,375 kg CO2 kibocsátással jár."No, valaki számolja már ki, hogy a villanyautó mennyi áramot fogyaszthat 1 kilométeren? Biztos, hogy környezetbarátabb??
-
#03969024
törölt tag
-
#03969024
törölt tag
válasz kisza25 #56588 üzenetére
Közben én is tájékozódtam egy kicsit:
Tesztek alapján is inkább 15 kW, vagy több a nyári fogyasztás, télen a hatótáv az akkuk miatt akár a felére is leeshet, s még akkor nem is fűtöttél. Tehát, éves átlagban több, mint 20kW/100km-el számolhatunk, fűtéssel még többel. Ha ezt teljes egészében fosszilis energiából előállított árammal számoljuk, akkor kb. 8 kg CO2-t termel százon. Egy modern, hasonló kategóriájú benzines jó esetben 10-11kg-ot. Nem látom a hatalmas különbséget! S télen még fáztunk is...gooool
Minden további nélkül felhasználhatod.[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz molnarpeter #57148 üzenetére
Engem inkább az bosszant, hogy a vácit a sógoromtól tudtam meg. TV-t nem nézek, a budapestit szajkózza a rádió, de máshol? Nem kéne ilyenkor táblákkal jelezni, hogy "Ne tovább!"?
-
#03969024
törölt tag
válasz McSzaby #58108 üzenetére
Nos, az INA pl. a Volvo gyári beszállítója, a tulajok szerint nem is szabad mást beletenni. A JP-ben lehet akármi... Azt pedig nem is tudtam, hogy az SKF szíjat is gyárt, a csapágyai egy ideje bizony nem a csúcsot képviselik. (Szerintem...) Ha a görgőkben NTN csapágy van, az már jó jel, valamikor a Nipparts árult gyárit a saját dobozában. Egy biztos, a DAYCO-t messzire kerüld!
-
#03969024
törölt tag
válasz K Norbi #62130 üzenetére
Basszus, már megint ez a MOL olaj téma! 25 évig dolgoztam MOL kenőanyagokkal, szerintem mindenféle átlagos felhasználáshoz található jó minőségű kenőanyag nála. A MOL (OKGT, stb.) már akkor kenőanyagokat gyártott, amikor ezek a himi-humi gyártók (Mannol, Fuchs, AZ M.) még a világon sem voltak. Ja, és nem egy kis cégről beszélünk, az egyik legnagyobb multinacionális olajvállalat.
Tudom, az én öreg tragacsom nem mérvadó, de világ életében MOL olajat kapott, sokszor 15W40-et, s bőven félmillió km után sincsenek lerakódások, s egy csepp olajat sem eszik. -
#03969024
törölt tag
válasz K Norbi #62212 üzenetére
A linkelt hozzászólásokban hol vannak a tények, a tapasztalatok?
Tán azért "fos", mert nem reklámozzák? A MOLnak a kenőanyag-üzletág csak egy a sok közül, nem lenne érvágás neki, ha bezárná, míg aki csupán ebből él, annak a marketing(rizsa) létkérdés.
Miért csak én dicsérem? Tegye már fel a kezét az, aki 30 éve hivatásszerűen foglalkozik itt kenőanyagokkal!
Egyszerűen sok laikus úgy gondolja, hogy magyar="fos". Hoppá! A MOL az USA-ban bejegyzett cég...
Ja, és ennek a "fosnak" a flakonjában az van, ami rá van írva. Mivel "fos", nem hamisítják.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen