-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #112438 üzenetére
Én csak a cikkre hagyatkozom amiben a VW azt kommunikálja felénk, hogy a MEB platform miatt kiegyenlítődhetnek az árak. Amúgy én is úgy sejtem, hogy ebből nagyon sokáig semmi nem lesz sajnos. De ne legyen igazam. Pár év múlva szeretnék teljesen elektromosra váltani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha már akku a téma.
Saint vagy valaki azt tudjátok, hogy a hibridekben mi célt szolgál a 12 voltos kis akkumulátor? A motort nem az indítja, így meg lövésem sincs megsaccolni, hogy mikor merülhet leA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #112713 üzenetére
Remélem úgy lesz
Ma reggel meg jelzett a TPMS szenzor. [kép] Szemre mindegyik kerék jól nézett ki. Munka után ránézek a kúton. De gyanítom a hirtelen nagy hideg miatt pont változhatott benne annyit az érték már, hogy felvillanjon. Még 35 fokban volt gumicserém és akkor lett beállítva az érték.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem tudtam neked milyen kocsid van. Nekem a Toyota Aurisban a direkt TPMS van. Az elvileg pontosan méri a nyomást ahogy te is mondod. Voltam a kúton egyébként ellenőrizni. Mindegyik kerekben az előírt 2.5 bar volt. Nem tudom akkor mire jelezhet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ezeket mutatják a kocsi szenzorai. [kép] Bírom, hogy OBD apaterrel ki lehet olvasni simán, de a kocsiba gyárilag már nem rakják bele, hogy lássa a felhasználó. Amúgy még mindig ott a műszerfalon a hibalámpa, pedig szemmel láthatóan minden stimmel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #112780 üzenetére
Az "új" kocsimat még nem vettem kezelésbe semmivel. Mi lenne akkor az ajánlott? Vagy menjünk át inkább a szaktopikba?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
A Hybrid felirattól is teljesen vérszemet tudnak kapni az emberek. Hiába megyek én 50-el szabályosan városba páran mindig úgy érzik, hogy meg kell előzniük vagy ha nem akkor csak szimplán annyira közel jönnek amennyire tudnak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #112980 üzenetére
A Passatot senki sem akarta minden áron lenyomni. Amikor A6-al mentem vagy manapság is amikor a Q5-öt viszem el egy körre akkor azokat is mindenki megfelelő távolsággal kezelte. Viszont amikor átülök a Swiftbe akkor a hierarchia legaljára kerülök
Persze hozzá kell tenni, hogy nekem az 50 és a 90 is annyi amennyi. Nem hajtok egy kicsit se gyorsabban. Már ez is ép eléggé ingerli az embereketA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #113210 üzenetére
Nem értem azt a cikket egyszerűen. Most tényleg azt hozza fel előnynek, hogy a modern Start-Stopos dízel folyamatosan 4 méterenként lefogja magát állítani a dugóban? Az valóban nagyon jót fog tenni neki. Kis utakra a modern dízel még rosszabb is lesz mint a régi Volvoja. A GTE egy nagyon jó választás lett volna, az a 30km hatótáv elég városi ingázásra. De a Volvo hibrid kocsija is teljesen szuper
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz grizlisandor #113421 üzenetére
Hogy hogy megválsz az Altea-tól? Mégsem jött be annyira?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz grizlisandor #113448 üzenetére
Pedig olyan sokat kerested és akkora öröm volt mindenkiben a VAG topikban, hogy végre megtaláltad a tökéletes kocsit
Miért pont a Sharan lenne a mostani választásod?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #113545 üzenetére
Ezeken az 5-6 fokos reggeleken mennyi a teljes feltöltéssel megtehető hatótáv?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #113552 üzenetére
Szerintem az még teljesen jó. Mindkettőtök Amperája jó értékeket produkál.
Én is csak az ülésfűtést használom, hogy minél kevesebbszer kapcsoljon be a motor. A fűtés gomb az Aurisnál olyan mint egy hagyományos autóban a gyújtáskapcsoló
Tegnap még a jó időben láttam 3,5-ös átlagot, de sajnos el kell tőle köszönni. Inkább az 5,5 a reális. Ma reggel is ennyi volt már az 5 fokbanA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #113567 üzenetére
A Q5 után meg pláne rossz lesz De csak ez az egy autó ami számításba jöhet.
Mondjuk egyelőre nem kell félni nagyon, mert egy telefon se volt az elmúlt 2 hónapban az Audira. Ennyire nem kell senkinek egy szép dízel SUV?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #113571 üzenetére
Ohh még fűtéshez is beindítja? Az nagyon nem jó hír. Akkor gyakorlatilag télen nem is lehet vele csak villanyosan közlekedni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #113587 üzenetére
Felkaptam én is a fejem rá, de aztán látom, hogy az enyém nincs már benne mert nekem 2015 októberi a kocsi.
Mondjuk ha az említett 10 évben nem történt egy dokumentált hiba sem akkor annyira nagy gáz nem lehet[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #113653 üzenetére
Mondjuk az ülések amit ebbe a kocsiba szereltek az 3 összetevős. A széleken bőr, a comb derék részen alcantara, az ülőlapon pedig szövet.
Igazság szerint csak sejtem, hogy bőr lehet az ami annak néz ki. Meg lehet azt valahogy állapítani, hogy mi bőr vagy műbőr?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #113700 üzenetére
Külön kellett kérni vagy mindegyik Aurisra 5 évet adnak már?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nekem valamilyen szinten tetszik. Tényleg meg van benne az Audi érzés. Amúgy ami számomra durva, hogy 1.6-os motorból 225 lóerő, az nagyon komoly. Emlékszem az kis C4-em még 109 lóerő volt ugyanekkora köbcentivel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Papíron ezt írják: "az 1,8 literes, Atkinson-ciklusú, 99 lóerős és 142 Nm-es nyomatékú benzines, plusz a 82 lovas és 207 Nm-es villanymotor 136 lóerős összteljesítményt ad E-CVT váltón keresztül"
Nehéz lenne megmondani, hogy hova sorolnám, mert olyan sok féle motor van már. Egy biztos a 120 lovas 1.6-os Vitarához képest érezhetően erősebb. Viszont a 2.0-ás 140 lóerős B7 Passathoz képest gyengébb, de itt a nyomaték hiánya a nagyon erős különbség.
(#113774) zoo8800: Autópálya nem az a rész ahol kiemelkedik. Ennél a kocsinál a fix 90 a nagyon jó, ott 3,5 körül fogyaszt. Pályán 130-as tempónál bekér a 5,5L/100-at Nekem az a lényeg, hogy mindenhol kevesebb fogyaszt mint a dízel CRTDI Passatom.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #113778 üzenetére
Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy milyen lehet ezeknek a motoroknak a tartóssága. Elmennek vajon ezek a kihegyezett erőforrások is 300e km-t?
Mondjuk azért szívesen kipróbálnék egy ilyen erős gépet. Soha nem vezettem még igazán erős kocsit.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Egyáltalán nem gyenge, 10,9 a 0-100. Egy közepesen rossz érték. Az a jó, hogy 100 felett is bőven besegít a villanymotor.
Ha valaki úgy használja ahogy én akkor soha nem jön vissza a Hybrid ára amennyivel újkorában kerül. De annak az embernek aki megvette újként a kocsimat már biztos megtérült. 170e km-et rakott bele 2 és fél év alatt. Nagyon megbízható konstrukció és alapvetően vissza tudja hozni az árát. Én is ezért választottam, mert a sok városi utam miatt egy olyan kocsi kellett ami lehető legkisebb károsodással viseli a 2-3 km-eket nap mint nap többször.
(#113791) Integrale: Én egy olyan kontextusban értem, hogy mennyit fog elmenni egy 300 lovas egyhatos meg egy 100 lovas ugyanekkora motor. Az F1-ben is 1,6-os motorok vannak 800-900 lóerős teljesítménnyel és azok is működnek több ezer kilométert brutális terhelés mellett. Ha ebből indulunk ki, már látszik is, hogy a mai motortechnika mennyire fejlett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zoo8800 #113793 üzenetére
Az a TSi egy nagyon jól eltalált dolog fogyasztás szempontjából. Ott valamit jól csinált a VW. Igaz, hogy a megbízhatóság már más kérdés
A mostani kisturbos motorok közül amúgy a Boosterjet 1.4 tetszik a legjobban. Nagyon biztos lehet magában a Suzuki a 10 év garival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Sehogy, itt a városban soha nem tudom feltölteni. Olyan 40% körül tartja az akksit, de az annyira elég, hogy 30-ig nem kapcsol csak be a benzinmotor. De mivel ez nem villanyautó ezért nem is várható el tőle, hogy azzal haladjon. Ha maxra fel van töltve akkor se tud többet sík úton 2 km-nél.
Sima benzineshez képest ott van a nagy előnye, hogy dugóban tud villannyal araszolni. Másik meg, hogy minden megindulás még amikor a benzinmotor jár az is elektromosan történik. A hagyományos benzinmotornál pont az elindulások fogyasztanak a legtöbbet.Ha valami nem tiszta még kérdezz nyugodtan, elég jól kiismertem már a Toyota hibridjét
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
De akkor is villanymotorral araszolsz, csak annyi, hogy jár a benzinmotor mint generátor. Feltölti kb. 50%-ig és utána megint elmegy jó ideig. De itt az a lényeg, hogy ha jár, ha nem jár a motor akkor is villannyal mész min. 30-ig. Ha fel van töltve akkor max 75-ig tud villanyosan menni de akkor már tojásokon kell lépkedni, hogy ne induljon be a motor
Itt ne csak az üzemanyagot számold. Az EGR szelepen kívül semmi nincs benne ami a modern motorok rákfenéje és mégis dízel fogyasztást tud produkálni. Persze ott az elektromos rendszer ami drága és bonyolult, de nem igazán találkozni olyannal ami meghibásodott. Én nem a megtakarítás miatt vettem ezt a kocsit. 4,5 millióból sok durva autó kijött volna több száz lóerőkkel. Nekem a megbízhatóság volt a fő szempont. Pont azért ment el a Passat mert állandóan ott lebegett a fejem felett, hogy melyik alkatrésze adja meg épp magát. Egyszer már otthagyott valahol és onnantól kezdve elment a bizalom.
Válassz Amperát, csak ott nagyon résen kell lenni. Szerintem jobb kocsi mint az Auris. Most még nagyon jól ki lehet használni a plug in-t. Pont ahogy joamilestoné írta az előbb, hogy 55 km-t tett meg ingyen
Ui. Jah, igen nagyon magas az áruk sajnos. Most a benzinesek drágultak, ami meg ilyen hibrid még drágább a dízelbotrány miatt. Erre fele mennek el az emberek és a kereslet növeli az árakat.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azok amik 3 millióért vannak olyanok is. Ha csak nem az első generációs Auris HSD-t nézted. Bejártam az országot normálisat keresve de sehol nem találtam értelmeset, pedig 4 volt a határ. Megnéztem vagy 15 kocsit legalább és jól elszörnyülködtem tőlik, hogy ilyen sok pénzért ennyire vackokat árulnak. Motorikusan eléggé megbízható, nem is attól féltem. Hanem egy rakás szerencsétlenség volt az összes kocsi. Ilyenek hogy 70k km-nél málló kormány 60k-val felszaggatott tetőkárpit és még sok más. Volt olyan amiről konkrét karroszériaelemek hiányoztak és mindet 3,8-ért.
Ampera meg 4-ért nem az igazi, de ezt Saint jobban tudjaA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Képeken bármi lehet szép
Jah azt elfelejtettem hozzátenni, hogy amikről beszéltem azok max 4 éves kocsik voltak.
Biztos, hogy van jó és szép, de nagyon résen kell lenni. Nekem szerencsére sikerült egyet találni. Még egyszer mondom attól, hogy külsőleg belsőleg le van lakva még lehet jó, mert a technika már 20 éve fejlődik benne és nagyon megbízható. De nálam kinézet is nagyon fontos volt. Nem akarok egy 4 éves kocsiban olyat látni, hogy szakadt a vezető ülés 100e km-elAz első generáció is nagyon jó, a kettes Prius rendszere van benne ami híresen megbízható.
Amúgy szerintem azért ilyen kiábrándító a magyar használtpiac helyzet, mert sok a külföldről behozott tákolt kocsi. Amit az átlag Kis Pista nem vesz észre ha bármi baja van. A kereskedő meg nem fogja törni magát, hogy a csak igazán jót hozza be, mert a sz@rt is elviszik előbb utóbb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az az pontosan, szerintem a megnézett kocsiknak nagy része tekert volt. Amikor megláttam a sajátomat 167e km-el nem hittem a szememnek olyan szép volt a többi óra szerinti 70-100 között futott kocsikhoz képest. Ezt a kocsit a mai napig hirdetik én kb. 3 hónappal ezelőtt néztem meg. Azt írja új állapot, na mondom nézzük, nincs HD kép én meg hittem a leírásnak. Belenéztem a kocsiba és valami borzalom, fel volt válva a szivacsról a huzat, rongyos volt a tetőkárpit. A csomagtér meg ahol lehet agyon volt karcolva. Azonnal sarkon fordultunk és húztunk is el gyorsan. Ha ez a új állapot szerintük akkor mi lehet a rossz?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs