-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz sutszi #135105 üzenetére
Gyorsan beírtam a google-ba. Nekem ehhez hasonló van, csak nem két méteres hanem 1.5m. [link] Még a LIDL-be vettem egy ezresért. Már két éve használom. Jól megvan tépázva. Szaggatta már szét a szél, de a párom megvarrta
Tartalékban van egy ilyen a csomagtérpadlóba még. Ugyanaz, de lényegesen kisebb. Soha nem használtam még Még a Pennybe volt kemény 600 Ft-ért.
Most keresgetve ez is egész jónak tűnik. [link]
Szerintem én is valami ponyvára fogok váltani idővel, mert mindig csillaggarázsban lakik a kocsi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Passatban nálam nem jutott be. Az Aurisnál mindig szoktam bent vízfolyást találni a befogatás mentén. Teljesen a kédertől függ szerintem. Gondolom a VW jobb minőségűt használt. Valami jobb megoldást kell találnom most télre majd mert ez az ajtóval becsukogatós módszer nem vált be.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Bírom ide is hátha több szakértő van
Mi a vélemény a 2005–2011 között gyártott Kia Rio-k 1.5 CRDi motorjairól, azon belül is a 110 lóerős változatról?
Illetve ezt a motort szíjas vagy láncos vezérléssel szerelték?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #135492 üzenetére
A hibrid rendszerre vállalnak 10 évet. A teljes kocsira van 3 év vagy 150k km.
A hibridgarinak annyi a feltétele, hogy mindig náluk kell megejteni évente legalább egyszer egy olajcserét. Tavly csináltattam meg 45k ft volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dani_kp #135677 üzenetére
Szerintem egyelőre vegyél valami kettes verziót. Teljesen feleslegesen cipelnel 5-6 évig plusz két helyet. Ráérsz majd akkor venni egy négyest. Márkából mindenképpen a Thule amit ajánlok. Nagyon megbízhatóak és magasan a legminôségibbek. Mindegyik bevizsgált és és esetleges vészfékezés után is a helyén tartja a kerékpárokat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Péntek (holnap) délelőtt mennyire járható jól az M0-ás az M6 irányából az M3 felé?
Vagy jobb lenne keresztülmenni inkább a városon?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Tboldi, nédd mán milyen kocsin cserél olajat Gajdán Miklós [link] YT alert
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #136781 üzenetére
Ismerősöm ugyanezt csinálta a roncs kocsijávall. Rá két hétre már forgalomban volt. Azt is tudjuk ki vette meg. Szegény jól megjárta, hogy rámelegítették.
Az a kocsi amit leadott konkrétan életveszélyes volt. Nem volt már benne épp fék és karosszériaelem a rozsdától.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Fogyasztás téma, de most kicsit más szempontból megközelítve.
Reggel 7-kor 23 fokban: [kép]
Délután 3-kor 37 fokban: [kép]Van az a szint a nagyon melegben amivel már hibrid sem tud mit kezdeni. Olyan szinten kánikula van, hogy ez már megviseli az akkumulátort és a klíma meg zabál 2-3 kW-ot.
Csak mint érdekesség írtam be
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz xEon1337 #136945 üzenetére
Nálam minden vezetve van benne és így jön ki jelenleg 39ft/km értékre. Ha csak az üzemanyag Ft/km értéket nézem, az 18. Értékvesztés nincs beleszámolva.
Mondjuk én keveset megyek a kocsival. Munkára nem kell használni. Mindenki közel lakik
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Focvis ez neked lehet érdekes [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A második esethez hozzá tudok én is szólni.
Lehet, hogy páran most meg fogtok kövezni. Amióta a hibridet vezetem sokkal jobban odafigyelek a fékezésre, meg a villanyos haladásra. Most már nálunk is vannak számlálok a lámpánál és látom, hogy mikor vált majd zöldre. Ha ilyen 60-40 másodperc van még a zöldig akkor csak szépen nyugodtan gurulok vagy éppenséggel regeneratív fékezéssel állok meg, ami nyilván lassabb mint a hidraulikus fék. Na most az esetek 90%-ban mindig van egy barom aki rohadtul siet és szembeforgalmat, záróvonalat, zebrát nem kímélve nagy gázzal megelőz, hogy az amúgy 50 méterre lévő pirosnál beálljon elém/mellém. És itt tényleg olyan utcákról van szó ahol nincs lekanyarodás vagy bármi más. Fel nem tudom fogni, hogy ez mire jó.Teljesen megváltozott az emberek viselkedése körülettem amióta a Toyotában vagyok. Pedig aztán B7 Passattal is így mentem. Csak hát az VW meg deutscheüberalles smók end sárm.
Sajnos a te esetedben az autósok szemében a gyalogos a főellenség valamiért. Gondolom így élik ki a kisebbségi érzésüket vagy a hatalmi vágyukat amit máshol nem kapnak meg. Természetesen tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #137138 üzenetére
De nem a forgalomról beszélek hanem egy hülye piros lámpáról. Nehogy azt mond már nekem, hogy annyira kell rá sietni, hogy 40-el essen be valaki egy utolsó végső nagy fékezéssel a lámpához. Forgalomban én 50-el és 90-el megyek. Ennyi és pont. Ha valakinek a szabályos tempó nem fele meg akkor megelőz. De azért szerintem ettől nem vagyok geczi.
De akkor magyarázd már meg nekem ha csak az ökobuzi énem idegesíti az embereket, akkor ugyanilyen vezetés mellett a Q5-ben mért nem akar boldog boldogtalan letolni/megalázni? Mert én annál is 50-re állítoma tempomatot városban és 90-re főúton. Van ez a presztízs dolog az utakon sajnos. Ha elhiszed ha nem. Ugyanez például ha éjszaka nem látják az emblémát a tükörben hanem csak a brutál erős fehér LED fényszórót már megint más a mentalitás. Nem egy eset volt már, hogy magamban mondtam, hogy és simán kikanyarodtam volna saját magam elé, mert még olyan messze jártam. De valamiért az emberek fejében az erős fény tisztelete parancsol. Tudom ez hülyén hangzik, de mint jelenség megfigyelhető.
Kint voltam nem rég az osztrákoknál. Érdekes módon ott senki nem akart letolni. Sőt autopályán a nyomorult 130-as tempomattal általában én haladtam el mellettük.
Egy nagyon durva eset volt, hogy előttem haladt egy csávó természetes H rendszámmal és annyira kellett neki sietnie, hogy minden áron lenyomja még az előtte haladó egy darab autót, hogy a szembejövőnek állóra kellet fékeznie és csak annak az autósnak a tudásán múlott, hogy nem lett baleset. Komolyan mondom visszafele szép hazánkba csak a H-s emberkék toltak mint álltak. És azért ha valahol keményen be kellene tartani a szabályokat az osztrákoknál illene. X6 BMW-vel is a 30-as építkezés az tényleg 30 volt.Visszatérve, nem tudom miért vetted ennyire magadra, biztos sok ilyennel találkoztál valószínűleg azért. De nehogy már nem mindegy, hogy 50 vagy 30 másodpercnél érsz oda a lámpához. Elismerem, hogy tötymörgős és faszarági vagyok, de soha nem tartok fel senkit se ha amúgy lehetne haladni. Ha nem akarok bemenni a külsőbe a kamion mögé akkor igenis 170-el fogom megelőzni a sort. Úgyhogy kérlek ne keverj ezekkel az emberekkel.
(#137143) golfvariant: Köszönöm, egyet értek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #137157 üzenetére
Nekem az összes fordulat megvan minden sebességben
Amúgy 130-ig végig 4500 körül tartja. Amikor már nem tudja tovább tolni az áttételt akkor forgatja maximumig ami olyan 5800.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #137168 üzenetére
Na a rágyorsítós emberektől engem is elkap azért az ideg. Mondjuk én pont az ellentéte vagyok. Ugye 50-el megyek lakott területen belül, de általában tábláig kivárok, mert ugyebár onnantól szabályos a gyorsítás. Na most ilyenkor nyomom neki had menjen a szekér legalább 90-ig De már látom a frusztrált emberkét a tükörben aki a kocsijával már a záróvonalon elkezd előzni és tudom, hogy esélye se lenne, na olyankor inkább elveszem a gázt, hogy menjél barátom.
Az idézettel meg nem értek egyet részemről. Ha valaki 100-110-el megy hajrá. Nem örült. Viszont aki úgy megy el mellettem még 100-nál, hogy csak egy villanás na az már durva
(#137174) LZs?!: Valószínűleg ez is benne van a pakliban. Sokkal erősebb határozottabb fénye van. Ez most tényleg nem vicc. Amióta ez a kocsi van alattam látom, hogy ha jövök mondjuk este már messzebbről megtorpan a delikvens, hogy nem kanyarodik ki. Autópályás tapasztalatom nincs. Ott még nem mentem vele soha sötétben
(#137182) Reggie0: Nálam a 130 az valójában 122. Ezért is mentem vele simán. Ez a fajta E-CVT meg hajszál pontosan mindig tudja tartani a beállított értéket. Fékez és gyorsít magától.
Ezt az önkéntes rendőrködös dolgot nem tapasztaltam, de gondolom azért, mert nekik szimpatikusan mentem. IG-L 100 alatt mondjuk GPS szerint mentem 100-al. Ha már egyszer pályán megyek akkor nehezen viselem, hogy óra szerint cammogjak jó hosszal 100-al.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137235 üzenetére
Ez érdekes, ott más gond lesz szerintem. Vagy több Auris is ugyanezt produkálja? Csak azért fura számomra mert az egész inverteres egység vízhűtéses és annak csak rosszabb lesz ha leállítod, mert megszűnik víz keringtetése. Az akkumulátor léghűtéses, de állóhelyzetben nincs rajta terhelés, nem tud melegedni.
Valószínűleg elérte azt a kocsit is a tipikus Auris/Prius betegség, hogy a vízhűtő és a klímahűtő közötti rész elkoszolódott. Érdemes lenne ránézetni szervizben.
Amúgy ilyenkor állóhelyzetben járatjátok a klímát és be-be kapcsol a benzinmotor?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137239 üzenetére
Mit akarnál te elsősorban? A Lexusban ott a híresen megbízható szinte soha el nem romló E-CVT. Azért az a 223 LE is sok mindenre elég. De ott elég sokszor fog járni benzinmotor. Az egyszerre megtehető táv nagyon max 2 km. A fogyasztás 6 körül tudja. Városban ezt még tudod lejjebb is vinni.
A Volvo meg megy elektromosan és tudod tölteni, de hát ezeket már te is tudod.
Itt az a kérdés, hogy neked melyik fontosabb. Az öntöltő hibrid vagy kitudod használni a PHEV részét a Volvonak és tudsz viszonylag sokat járni elektromos módban. Fogyasztásban hosszú távon nem lesz nagy eltérés a két kocsi között. Kivéve ha mindig tudsz tölteni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137243 üzenetére
Az nem nagy használat az akkupaknak. A klíma fogyaszt nagyjából 2 kW-ot. Ha már lehűtötte a kocsit és csak szinten kell tartania még kevesebbet. A benzinmotor termel ilyenkor vissza összesen 4-5 kW környékén. Szoktam figyelni az adatokat és úgy vettem észre ez nem nagy terhelés neki. Akkor szokott melegedni amikor használja a villanymotort az olyan 15-20 kW körül van és a visszatermelés tudja még nagyon terhelni, ami szintén eléri a 20kW-ot is akár. A Bal hátsó lábtérben van egy szűrő ha az eltömődik akkor nem tudja normálisan hűteni az akkumulátort az igaz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137252 üzenetére
Mindkettő tudja. Azért a Lexusban ott van a 2.5 szívó. De ilyen felhasználásra inkább a dízel Volvót venném. Azért az kellemesebben fog neked menni stabil 170-el. És mellette eszik 7 litert Városban meg gyakorlatilag hangtalanul baromi olcsón közlekedsz. Míg a Volvóval el tudsz ugrani 3 km-re a boltba csak villannyal ezt a Lexus nem fogja tudni. Ha akarod ha nem hidegindításkor mindig indulni fog a motor.
(#137254) SzlobiG: A kijelző amit mutat csak tájékoztató jellegű Valójában mindig 40 és 60 százalék között van normál használat mellett. Tök durva, hogy a valóságban max az akkumulátor kapacitásának mindössze 40%-át képes kihasználni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #137267 üzenetére
Csak a priust valószínűleg elviszik Dodohoz aki ötödáron megcsinálja a kocsit. Míg egy Lexus tulaj nem hiszem, hogy oda fog járni egy 2-3 éves kocsival.
Hozzáteszem én is hozzá fogom most vinni 180-as nagy szervizre. Nála meglesz 50-ből míg a márkaszervizben kb 200.Meg az a vicc, hogy egy hivatalos szervizben tarifát vált a számla ha egy pár éves Lexus gurul be.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #137270 üzenetére
Itt is van. Már a totalcar is írt róla. De csak hibridekkel foglalkozik. Ismerősöm hozzá jár, mindig nála volt a Prius+ szervizelve. A múltkor szokásos éves szerviz után kb. fél évvel vészmódba kapcsolt a kocsija. Kiderült eltömődött az EGR. Kapott egy ultrahangos teljes tisztítást és a Dodó semmit nem kért érte mert, hogy garanciába megcsinálta Nagyon korrekt a hapsi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137348 üzenetére
Szerintem jól döntesz. Egy Audi A7-nek elég drága a fenntartása és több költséges hibát is tud produkálni. Na meg eladni is nehezebb lehet. Míg a V60 bármikor el fog menni 1-2 hét alatt. Meg végre lesz fórumon belül valakinek tapasztalata V60 pluginnel is Engem nagyon érdekel ez a hibrid vonal.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #137375 üzenetére
Lesz az az ember aki elfogja hinni. Főleg amióta éles a JSZP rendszer azóta azért megbízhatóbb. Néha ki lehet fogni olyan jó vételeket mint a Ti Astrátok is Majd valaki elmegy megnézi és baromira örülni fog neki. Mondjuk egy biztos, hogy itthon senki sem fogja megfizetni a kevesebb km-t. Ezt a becsületesnepper is jól elmondta ebben a videóban. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137503 üzenetére
A klíma az ami nagyon tudja ilyenkor meríteni az akkumulátort. Amikor dugózol akkor már üzemidő van nem is km Szerintem ez így teljesen korrekt. Fűtésre a belsőégésű motort használja vagy van benne valami elektromos?
Nálam ebben a nagy melegben gyakorlatilag le sem áll a benzinmotor, mert kell a töltés a hajtásnak és a klíma fogyasztásának is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137513 üzenetére
Itt van egy, kettő. [link] [link]
Itt magyarul tudod böngészni online. Meg van hozzá valami applikáció is. [link]Fűteni a klíma csak akkor tudna ha hőszivattyús. Vagy még úgy ahogy az Amperában vagy hagyományos fűtőszálas. Vagy még esetleg ahogy az Outlander, csak a benzinmotorral.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #137776 üzenetére
Kikérem magamnak. Az érdi emelkedőn is 110-el toltam neki tegnap felfele. Nem a pályán, mellette a hatoson. Ez hibrid mércével már nagyon durva
Most voltam egy BP-Dunaújváros távot a 6-os úton. Sok a település meg a lassító és Buda része is lassú. Ahhoz képest ezt a 66 km/h átlag nem hiszem, hogy annyira lassúzó. Én faszarági vagyok, de feltartani nem szoktam senkit, sőt ha valaki meg akar előzni, még le is húzódom neki, mert tudom, hogy sokan vannak akik főúton is 100-120 között mászkálnak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #137784 üzenetére
Én nagyon spórolós vagyok az egyszer biztos. Itt ebben a kisvárosban meg is tudom tenni, mert olyan útvonalon ahol csak nagy ritkán jönnek mögöttem. Ilyenkor simán képes vagy 30-al csorogni ha van az akksiban töltés. Ha közelít a végéhez akkor inkább rá is lépek, mert akkor még hajt és tölt egyszerre hatékonyan. BP belvárosában nekem is nagyobb a fogyasztásom, egyszerűen itt nyomni kell, így mindig megy a benzinmotor.
Az elindulást úgy oldom meg, hogy bekapcsolom az EV mód gombot. És akkor ECO 2 végéig lehet neki tolni ami már bőven elég dinamikus elindulás.
Tegnap voltam az Ikea-ban és egyre inkább elkapott az elektromos autó érzés. Alig találtam parkolóhelyet, de az elektromos részben volt még bőven. Baromira kell már egy plug-in.
Ugyanitt nagyon jó Auris eladó ha valakit érdekel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137836 üzenetére
Már feltettem az Aurist hirdetni De még csak jóautóra tudom, mert a Hahun a Q5 van kint és oda nem lehet egyszerre kettőt
Nem racionális döntés a szinte soha el nem romló HSD-t lecserélni, de most nagyon rá vagyok kattanva a Volvóra. Főleg azért mert végre lehetne egy erős autóm. És most még nem kell rá fizetni egy csomó mindent. Eddig mindig csak ez tartott vissza, hogy beüljek 200-300 lóerős kocsikba. Na meg egyre több töltő van. 450 méterre pont van egy. Itt a békevárosban senki nem tölt ott szinte soha Mondjuk a másik oldalon meg ott van, hogy évi 10k km-re minek dízel V60 D6-al legalább meg lehet oldani, hogy csak hosszú távon kapcsolom be a dízelmotort.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #137839 üzenetére
Őszintén szólva imádom. Soha nem volt még ennyire jó kocsim. Nagyobb távokat országúton simán hoz 3.8-4.2 között. És akkor lényegében csak az 1.8-as atkinson dolgozik. Ha ebbe valaki beledobna egy 8 kWh akkumulátort én már maximálisan elégedett lennék. A Prius Plugin-t is megvenném, de egy az, hogy ocsmány, kettő nagyon kevés az a 4,4 kWh.
(#137840) stickermajom: Mennék vele heti egyszer szerintem hosszabb távot. Passattal is ezt csináltam. Égettem a gázolajat, hogy menjen a kocsi. Mindig a messzebb lévő fagyizóba mentünk
Nekem ebből az évi 10k km-ből legalább 6k város/előváros (5-20 km napi szinten). Ha lenne épeszű áron tisztán elektromos nekem bőven megfelelne az is. Egyáltalán nem hiányozna a hatótáv. Kona az első amire azt mondom, hogy oké.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137845 üzenetére
Ide viszed klíma átmosásra? [link]
Mondjuk ezek nagyon durva árak, ez egy kicsit sokkolt most. Bár a másik oldalról meg sokat meg lehet spórolni a teljesítményadó és fogyasztás miatt.
(#137849) Reggie0: Ezen most jót röhögtem Én lennék a legmenőbb nagypapa sofőr
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Anime filmek és sorozatok
- Napelem
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen