-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #139631 üzenetére
Én is a hülye zöld forgalomakadály vagyok.
Imádom én is a hibridet, a megszállottja lettem amióta nekem is megvan. Üdvözlégy itt a topikban. Ha kérdésed van jöhet ide is vagy a Toyotas topikba is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139647 üzenetére
Akkor neked az új 2.0 Corolla Hybrid TS lenne a való. Az már 7,9 alatt van 100-on ha nyomod neki, de ha meg csak csendességre vágysz akkor minimálisra megy le a fogyasztás.
Ja és a kutyák is elférnek benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139669 üzenetére
Jelenlegi tudásunk szerint még az idős és sokat futott hibridekkel sincs komolyabb gond. Természetesen ennyi idő alatt már elöregszenek a cellák, de már itthon is épült rá iparág ahol olcsón cserélik a rosszakat és balanszolják. Egy 17 éves modern dízel sokkal rosszabb állapotban lesz addigra Sőt azokban már egr dpf dmf sehol se lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #139674 üzenetére
Nem, amióta megvan az azt jelenti, hogy tavaly óta a hibrid Auris
Volt egy srác aki eljött megnézte, nagyon tetszett neki, de nem jött azóta seNem kapkodom sehova, majd csak kell valakinek. Közben amúgy az Auris csoportban már két drágábbat is elvittek azóta mint az enyém. Csak ők kereskedők. Lehet, hogy az emberek jobban szeretnek kereskedésből venni vagy nem tudom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #139678 üzenetére
Idén nem vettem pályamatricát, hogy majd a hatoson járkálok fel abban az évi 10-15 alkalomban BP-re. Nagyon szép nézegetni a 4,5 literes fogyasztást, de már tököm kivan a sok településsel és körforgóval
Mondjuk ennek ellenére jövőre se veszek, mert így, hogy csinálják a nullást nincs értelme pályán mennem.Amúgy nekem nem drága az időm, az, hogy valahova odaérjek 20-30 perccel előbb soha nem volt szempont. Pont ezért nem is értem a sok embert a 62-en, hogy hova a francba sietnek. Néha 90-nél úgy mennek el mellettem mintha állnék és nyer vagy 10 percet rajta. Múltkor is arra mentünk és pont volt egy bazi nagy baleset mert bepörgött az árokba egy kocsi. Jött is a mentőhelikopter.
Tényleg nagyon jó minőségűre csinálták meg az utat, már-már autópálya minőség. Gondolom ezért vonzza az embereket a száguldásra. Hozzáteszem, hogy 90-el elunom az életem én is mire felérek, mert annyira nem lehet érezni a tempót.(#139679) MunezXBK: Egyszer mentem 200-al a Passattal nagyjából 10 km hosszan de már rendesen lelkiismeret-furdalásom volt. Egy meg nem nevezett német autópálya nyíl egyenes szakaszán ahol a kutya se járt megnéztem a motorom végét. 250-el mentem vele. Utána rendesen rosszul éreztem magam miatta Valahogy nem visz rá a lélek. Ha legális lenne akkor én is mennék.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #139682 üzenetére
Ott én is kipróbálnám. Nem kellene attól félnem, hogy mikor mérnek be. Nálad ez a része teljesen érthető is. Főleg úgy, hogy semmilyen törvényt sem szegsz meg. Főleg, hogy még jó pénzt is kapsz
(#139683) Csabroncka: Németországi korlátlan szakaszokról beszél Munez.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Én sem mennék tartósan gyorsan, csak többször kipróbálnám Én hozzáteszem, hogy a lehető legjobb esetben képes csak óra szerint 195-re kocsim. A valós 200-at soha nem tudná elérni.
Ebben lehet valami, ezért kellene mindenkinek elektromos. Ott ha gyorsan mész nem jutsz messzire (ne vegyétek komolyan)
(#139688) stickermajom: Ezt nem nagyon tudom elfogadni/megérteni. Egy főúton nagyon nagy különbség van 90 és 130 között fékútban. Soha nem ér 10 percet egy élet se. Autópályán miattam mehet amennyit akar. Ott azért nagyon kis eséllyel jön ki bármi elé.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A hangra térve, kicsit ez is vonz a V60 D5(6)-be. A videók alapján elég jól szól az öthengeres
Focvis, te milyennek hallod élőben azt a 2400 köbcentit?
(#139698) gzbotii: És ezt mire alapozta? Miért szabad visszaváltani egybe?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #139709 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy mi lehetett a kiváltó oka. Csak úgy nem szabadna felrobbannia.
Remélem kiadnak majd valami vizsgálatot róla. Ha ez menet közben történik az még durvább lett volna.
Azért is érdekes a dolog, mert még komolyabb balesetek miatt sem robban fel.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #139713 üzenetére
Igen ez a része megvan. De irdatlan sok mobil van a piacon még sincs naponta robbanás vagy tűz. Annyira agyon vannak ezek elektronikával szabályozva és figyelve, hogy azért érdekes ez az eset. Vajon volt-e valami külső behatás amiről nem tudunk?
(#139716) kisza25: Elvileg egy helyben állt töltés nélkül. Túlmerülni meg nem tud. Behatás nem érte elméletben.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #139728 üzenetére
Milyen problémák voltak a D5-el?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz speedernet #139766 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség amit mondani fogok, de asszem van valami kézifék szerű dolog amit pont ilyen elgurulás elleni rögzítésre találtak ki. YT Gajdán
Viccet félre téve, ne tedd sebességbe ha rögzíteni akarod, még húzd be mellé a kéziféket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #139768 üzenetére
Nálam csak kézifék van meg P fokozat. Automatánál meg nagyon nem ajánlott a hajtásra rálógatni/ráengedni az autó súlyát.
Nyilván nem okés, hogy egyesben el lehet tolni. Akkor ott baj van a kuplunggal erősen. Bár ahogy lentebb írták akkor az menet közben hatványozottan kijönne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #139784 üzenetére
14-ért tankolok és elmegyek vele 800 km-t. Meg annyira azért nem gyors töltő yt handrás
A lényeg, hogy szerintem egy kicsit drága. Főleg ha valakinek Leaf, Kona, E-UP van pl. Így ha valaki itt töltene már drágább az üzemeltetése mint egy hibridnek. Amúgy zokszó nélkül kétszer ennyiért is tölteném ha lenne egy normális elektromos autóm
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #139812 üzenetére
Erről jut eszembe, múltkor felfestették nálunk a helyeket a parkolóban. De valami nagyon béna banda lehetett, mert néhol olyan kicsi helyeket csináltak, hogy egy Smart jó ha befér.
Csináltam egy képet a tolatókamerából. [kép] És ez még egy normálisnak mondható hely ahova beálltam, de már itt is ahogy látjátok a kocsi szélességjelző egybe esik a felfestett vonallal(#139814) Qru: De van, nem is egynek. Csak ők a gazdagnegyedbe laknak
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz brumi1024 #139897 üzenetére
Értem én, teljesen jogosnak is tartom. De egy Outlandertől vagy Prius plugintól ne vegyék már. A Mitsubishi 117 ló a Toyota meg egészen pontosan 99.
Nyilván egy Panamera vagy V60 D6 már más dió. Azoknál a kocsiknál még az enyém is kevesebbet szennyezNagyon kíváncsi vagyok egyébként, hogy mi lesz a döntés. Erősen befolyásolja majd az árakat valószínűleg. Legalábbis már ezt fejtegetik a V60 csoportban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Annyit nem ér amennyit elkérnek érte. Akkor már sokkal jobb a JSZP ha végig magyarországi a kocsi.
Csak most boldog boldogtalan elkezdte nyomatni és a csapból is ez folyik. A VIN info jobb lekérdezésre, mert ott ha nincs semmi komoly infó a kocsiról akkor alig kell érte fizetni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
ááá ne már pár másodperccel maradtam csak le
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #141583 üzenetére
Ez de jó felvetés. Tudnám, hogy miért spórolják azt ki a gyártók. Annyira hiányzik, hogy az Auris sem ad semmi infót. De még a batár nagy dízel Antarába se tudtak rakni egy vízhőfokjelzőt. Úgy szerettem a Passatban a digitális olajhőmérséklet érteket látni Még az Audira is "ráprogramoztam", hogy az is mutassa. Toyotánál meg külön kell OBD-ből olvasnom, hogy lássak tök alapvető értékeket. Literre pontosan tudja, hogy mennyi van a tankban, de a mutató előttem csak egy béna pálcika. De még ezer hülyeség van benne amit nem tudok megérteni. Olyan jó lenne egy Pro mód a gyártók részéről, hogy ha akit érdekel nézhesse.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #141585 üzenetére
Ezt ajánlják a csoportokban, hogy tuti menni fog. [link]
Én a létező legolcsobb OBD használom immár 5 éve. De nekem is kelleni fog egy másik mert ez még nagyon nagy és párszor lerúgtam. Ezt néztem, hogy szerintem megveszem. [link](#141586) stickermajom: Mindent tud az autó csak nem jelzi ki. Amint rákötöm a kocsira a telefonom, nagyon sok infó áll a rendelkezésemre. [kép] Csak töredéke elég lenne ennek a központi kijelzőn.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #141589 üzenetére
Az Anatara is tudta a szervizmenüt, csak macerás volt mindig előhozni. Abban volt még olajhőfok is a víz mellett. A Toyotában még rejtett menü is béna Semmit nem lehet rajta csinálni.
Én már megszoktam, mindig telefont használom rá és kész. Még segít is a gazdaságos vezetésben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #141611 üzenetére
Tudsz dobni egy leírást az elkészítéséhez? Nekem is nagyon jól jönne egy ilyen az Aurisba, de azért 30-at sokallok érte kiadni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lorcsi #141673 üzenetére
Semmi, ez sajnos az IJ kártya. Senki se tartozik felelősséggel a fácánok után/miatt. Ha nem volt casco-d akkor ez önköltséges móka lesz.
Ütöttem én már el én is macskát, fácánt, kutyát sajnos.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem cseréltek egy Leaf 2-t egy Aurisra? Én szívesen beváltanám, és a Toyotának van rendesen hatótávja, valamint tényleg nagyon alacsony a károsanyag kibocsátása Jelenleg 110g/km a Spritmonitor szerint és még ritka földfémes aksi sincs benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz grizlisandor #141752 üzenetére
Még eladó, csak annyira nem pattogok miatta, mert elvitték a Volvot amit kinéztem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #141808 üzenetére
Igen, ez meg főleg egy jó kis extra. Főleg a kézi váltós autókban elég hasznos tud lenni a visszagurulás gátló.
Amikor még én vizsgáztam része volt az emelkedőn való elindulás. De manapság már ez is szépen ki fog kopni ahogy egyre több kocsiba belerakják majd.Mondjuk nekem a Toyotából mindent kihagytak. Az az egy szerencsém, hogy mivel tud villanymotorral kúszni, ezért elindulásnál megtartja magát lényegében emelkedőn is, mert szeretne előrehaladni, de persze nem tud
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem lehet. Ha felengedem a féket kézifék mellett akkor elkezd húzni a kocsi. Bekapcsol a kúszás. Csak ugye nem tud haladni, mert be van húzva kézifék
Nagyon sok apró hülyeség van a kocsiban amit a VW-nél már 10-15 éve nincsenek. Szerencsére végre az új Corrolánál már van elektromos kézifék és auto hold is.
(#141813) kisza25: Ezért mondom, hogy 20 év múlva már az új jogsisok nem fogják tudni mi az a kézifékes elindulás
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard! #141817 üzenetére
Volt és van is VAG a családban. (de csak azért mert még mindig nem vitték el) Soha vissza nem ülnék egy VAG-ba. Nekem nem éri meg. Az E-Golfon kívül nincs olyan VAG amit szívesen használnék.
Nagyon jól elvagyok én a fillérbaszó Aurissal. Annyira unalmas egy kocsi, hogy ezért vágyom a V60-ra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Tudom ismerem. A B7 Passat is ilyen volt. HSD-nél nem kapcsol le a hajtás csak ha a féket nyomom. A kúszást én is szeretem, csak a 70 másodperces pirosnál mindig a féken kell állnom. Ilyen estben szoktam megnyomni a P gombot, de akkor meg a hajtásláncon lóg a kocsi amit ugyancsak nem szeretek. A VAG megoldása olyan finom volt, hogy befogta az üzemi féket magától
Nem kellene GTE. Minden ott van benne ami miatt elpártoltam a VAG vonalról. Nem hiányzik a DSG és TSI
Persze újként jó lenne egy Passat GTE, de annyi pénzért már Model 3 lenne a befutó.Mondjuk VW vonal volt a lényeg onnan meg csak a E-Golf van. Ha máshonnan nézek akkor a Niro EV. Ha lenne egy elérhető árú villany ami tud min 200km-t már ülnék is bele.
(#141821) gzbotii: Imádom az egészet, azt hozzáteszem. Életemben nem volt még olyan kényelmes és rámszabott kocsim mint a B7. Az a minőség már bőven megfelelt nekem, a praktikum, a helykínálat a szemben elsőosztályú. A mai nap csorog a nyálam a B8-ra. De elég volt egy év karbantartása, hogy rájöjjek ez nekem fáj pénz ügyileg. El kell fogadni, hogy én nem tudtam biztonságos üzemeltetni.
De a soha erős túlzás volt tőlem. Kitudja mit hoz a jövő. Lehet 2 év múlva jön a 10000 eurós villanyautó
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #141827 üzenetére
Mivel ragaszkodtam a "garanciához" ezért márkaszervizbe hordtam. Egy vacak olajcsere és műszaki volt együtt 100k Ft. És mellé a levegőszűröket magamnak cseréltem otthon. Aztán egyik nap letérdelt benne 160-nál az EGR. Az egy 200-as móka volt. Meg végül rájöttem, hogy az én használatom mellett nem szabad ilyen kocsit vennem. Egy csomó fele mentem vele csak azért pályán, hogy dolgozzon DPF. Én olyan nagyon sokat nem költöttem el rá, mert alig volt meg egy évig. Csak jött a 180 hamarosan és az egy kb 300000 Ft-os kötelező szerviz lett volna. Ha nem vitték volna el időközben akkor nyilván megcsináltattam volna. De leginkább azért váltottam le, mert az városi használatom mellett letérdelt volna és akkor jöttek volna az igazán költséges dolgok. Ezeket szépen menet közben ismertem meg. Ha korábban tudom, hogy ennyire kényes (pontosabban nem erre találták ki mint amire én használtam), akkor meg se veszem Az Auris most pont egy év után itt tart nálam: [link] Jön a 180-as nagyszerviz, amit megcsináltak kb 70-ből a Toyotánál. De az is lehet csak olajcserére viszem, mert váltóolajat meg gyertyát nagyon könnyű kicserélni házilag.
Összességében nekem nem volt szempont a himihumizás, hogy ne legyen DPF meg EGR és a többi. És sajnos el kell ismerni, hogy csak nagy költségek árán tudtam volna szakszerűen üzemeltetni a kocsit.
Szerk.: (huh de sok "volna" van benne, ez van ha folyton megszakítják az embert PH-zás közben munkával Bocsi a sok szóismétlésért)
(#141833) Qru: Parkolni igen úgy szoktam. De most a pirosról beszéltem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Jah értem miért gondoltad azt. Lámpánál nem szoktam kéziféket is húzogatni még pluszba. Ha nagyon nincs kedvem nyomni a féket akkor csak megnyomom a P-t és addig lógatom a hajtáson inkább. Amúgy ezen nem tudom hogyan van megoldva, de ha teljesen sík terepen állok és kirakom N-be akkor nem gurul a kocsi sehova. De amint megnyomom a P-t akkor ránt egyet a kocsin előre is gurul pár centit. Nem tudom mi lehet a működésének elve
(#141841) MasterMark: Nálam jelen esetben nincs jelentősége. Csak polaritást változtatok a villanymotoron a kapcsolgatásokkal. Sőt a hibrideket nagyon nem ajánlott N-be tenni, mert túlmerülhet az akkumulátor.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Fékek ugyan már kinek kellenek itt fékek. Úgy lemegyek egy 10%-os lejtőn, hogy nem használom, de cserébe termelek egy csomó áramot
Na jó ez is fék, mielőtt valaki megjegyezné
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 5
- Autóhifi
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fűnyíró topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen