-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Nagy változásokban tényleg nem lehet reménykedni, de a legalább a páros/páratlan rendszámos dolgot visszahoznák, Az egy fokkal elfogadhatóbb szvsz.
Más: Végre megjöttek Lindor mestertől a gátlók: [kép] Sierra gátlók helyett ideje kipróbálni a Scorpio gátlókat, éppen belehet faragni, ezzel már elméletileg teljesen kiegyensúlyozott lesz minden mindennel. Talán ez lesz az arany setup, ha végre beválik.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Richard! #57558 üzenetére
1. Ez sajna ilyen, én emiatt is próbálok mindent a lehető leggyáriasabban megoldani, de a felnivel nem tudok mit csinálna sajna. A 14x5,5-ös Et41-es felni helye kívánja a 16x8 Et15-öt, kivéve, ha sokkal könnyebb a 15-ös acélfelni felgumizva, akkor marad az acél, de ha mégsem, akkor tudom, hogy bármikor jöhet a hóhér.
2. A teljesítménynövekedést én sem értem, hogy sikerült megállapítani, ha a képen látható a komplett eset. -
tomiii.
aktív tag
válasz focvis #57714 üzenetére
Én az ilyenekhez leszoktam ülni és végiggondolni, hogy mi-merre-hány méter, mert én sem értek hozzá, de annyit vártam már elektronikásokra, hogy inkább vettem mindent, hogy "profin" dolgozhassak, ha rájövök valamire. Itt gondolom lesz a kamerád, amit befaragsz hátra a tolatólámpa pozitív szálát megbontod, erről kapja a delejet a kamera és innen megy egy szál a monitorhoz, hogy azt is kapcsolja, külön a test természetesen. Majd tippem szerint megy egy kábel a kamerától a fejegységig, ami a videó jelet viszi. De ezt ha előtted van minden, akkor látod. Kábel útját meg szemmel végig vezeted és látod, hogy mit kellene megbontani. Ha van hozzá affinitás, meg idő, meg szerszám akkor nem vészes, ha nincs--->amperes ember keresése, megfizetése.
-
tomiii.
aktív tag
Azért nekem kéne rózsaszín vas
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #59121 üzenetére
Öszintén szólva, amiket én tettem be, meg, amit én használok, az mind teljesen átalakított futóműves, szóval még csak a futómű sem saját típuson belülről van, így nem tudom, ha csak ezt cseréled, akkor milyen, de mindenképp feszesebb lesz minden, nem lesz takony érzés, néhol azért én még alumíniummal helyettesíteném. (pl difi), de sportos futóműhöz kötelező.
-
tomiii.
aktív tag
Kornélnak. Megtetszettek.
-
tomiii.
aktív tag
Megérkeztek. Persze dolgoztam már lágy keverékű versenygumival a kelleténél többet is, de itthon még sosem volt új gumim, fura, hogy milyne puha a többihez képest, ami itthon van. tavaly nyári DOT. 9100ft/db volt, amire kell, arra tökéletes.
-
tomiii.
aktív tag
válasz z123456789 #60184 üzenetére
X, el is felejtettem. A legolcsóbb, amit találtam.
szerk.: Runway RWT-1
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz z123456789 #60192 üzenetére
Promózni? Azzal, hogy évek óta szerelem és még "egy métert" sem ment? Elrettentő példának nevezném inkább. Bár tény, hogy ehhez hasonló nem igazán volt a piacon az elmúlt 7 évben, már ha végre kész.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #60194 üzenetére
Ott van a gyári helye Sajnos csak ezek voltak itthon, meg nincs hozzávaló rácsom. Egy lyuk az ajtóban hülyébben nézne ki.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Ajjaj, most jól értem, hogy nekem "szigorított" műszaki vizsgára kell mennem, ha 2013 óta nincs forgalomban az autóm?
"2016.01.01. óta már csak az műszaki vizsgáztathat a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, akinek az időszakos műszaki vizsga mellett, egyéb más ok miatt is indokolt a hatósági vizsgáztatás. Ilyen ellenőrzési okok:
- Mikor újra forgalomba kell helyezni egy járművet. "
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #61875 üzenetére
26 és több, mint 110%, sőt.... Engem nem fogott vissza holmi "mindenkinek jónak kell lennie" előírás. Egy baja van, hogy lehet kezdődő hengerfejes, de rendszám nélkül nem igazán tudtam tesztelni.
Azon kívül futómű nem Sierra alól van alatta és minimálisan más a geometriája, Utánfutás és a csapterpesztés lett más, így sokkal jobb irányítani. Elől hátul nagy fékek. Futóműben minden új (szerencsére a polikat még nem raktam be, gyári új szilentek vannak. Gömbfejek is Ford mind. Gátlók felújítva. Gumik, felnik újak. Van, amire súly sem kellett.
Vastagabb stabrudakat kapott. Gyárilag hátul nincs is, oda is kapott. Ezzel a futóművel elől-hátul 30mm-el nőtt a nyomtáv.
Mindebből egy szembetűnő. 4x108 helyett 5x112-es a menesztőtárcsa.
ja, meg gyárilag majdnem fapad, most klímán és bőrön kívül majdnem full extrás.
+ Szépnek nem szép, esztétikailag nem volt vele foglalkozva, ütött, kopott, repedt. Hézagok mind különböznek.
szerk.: ohh katalizátorom sincs. Komplett utánygyártott rendszer lett véve alá, van rajta vagy 3 dob és a végdob, de katalizátor nincs.
Akkor kezdődhet hétfőtől a telefonálgatás. Jelenleg "késznek" nyilvánítom. Természetesen matricákat meg ilyen szarságokat leszedem, meg lökösök sincsenek rögzítve még.
(#61876) Buster17 : Nekem nem volt forgalomban, rád nem hiszem, hogy vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz Magnum_ #62491 üzenetére
Jog mindent tudója, segíts kérlek.
Ma reggel 8-tól szenvedtem az okmányirodával. Szegények elvoltak tévedve pár dologban, de sikerült kikapnom délutánra az eredetiségvizsgához szükséges határozatot, de ez ugye az eladónak szóló, az évekkel ezelőtti kivonásról tájékoztató határozat a biztosítás nem fizetése végett.
Ebben ugye az áll, hogy akkor helyezhető forgalomba újra, ha bemutatásra kerül a biztosítási díjhátralék befizetését igazoló akármiféle irat, de ez ugye az eladó nevére szól.
Írtam egy kérelmet, hogy adják ki részemre a forgalmit és a rendszámokat, amiket holnapra meg is fognak hozni.
A kérdés:
Most akkor nekem, mint vevő, be kell mutatnom a díj rendezését igazoló bármiféle okmányt vagy nekem ezzel nem kell foglalkoznom, hanem majd, ha az eladó újra biztosítást köt, akkor neki ezt majd egyszerűen megtagadják, míg nem rendezi a tartozást?
Sört is fizetek akármennyit, csak adj biztos infót, mert már nem veszik fel a telefont.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Integrale #62601 üzenetére
'16-os 26. heti gyártású gumik vannak az autómon. De az itteni fórumozókkal ellentétben én majd megtehetem azt, hogy kimenve egy pályanapra, gázt adva koptassam a gumijaimat a hátsó tengelyen, így sosem árt itthon 30-40db tartalék gumi az ilyen napokra.
Szóval egyelőre még nem érzek bűntudatot.
-
tomiii.
aktív tag
Ma sem tudtam átírni két alkalommal sem az autót, szar volt a rendszerük. felhívtam őket, azt mondták már jó. Átmentem, még mindig szar. Meg beleköt, hogy nem szép a dátumozás. Mondom, csak leakarom tudni, mert már rég lejárt az átírási határidő. Erre nekem áll, hogy mégis mi hátráltatott abban, hogy időben átírjam?
Mondom, maguk, mert nem bírták időben kiadni a határozatot, elkértem a papírokat, mondtam, hogy írunk másik adásvételit, majd jövök. Nyomorult banda.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #63193 üzenetére
Mi ilyet használtunk a versenyautón. Előtte, a szigprúan 115Nm-re húzott kerékanyákat gond nélkül leszedte. Ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Univerzális, új katalizátoroknak van haszna? Bár tuti megtudnám oldani, de biztosra akarok menni. Ha tökéletesen működnek, akkor vennék egy euro II-es verziót 15-20k körül, de ha nincs értelme, akkor keresek valami gyárit használtan. A lényeg, hogy fogja nekem azt a CO2-t.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Buster17 #64322 üzenetére
Papír a motorról, hogy honnan van. Hogy lekövethető legyen az előélete. Nem lopott stbstb. Pl Bontóból vett motornál adnak ilyet. Vagy eszedbe jut, hogy van egy rég nem látott szlovákiai rokonod, akinek pont van egy eladó motorja, tőle megveszed és írtok róla egy adás-vételit.
-
tomiii.
aktív tag
Ma felszaladtunk haverhoz, akciósak voltak a gumik. (215/45 R17) 13.500 Egyszerűen nem tudom megunni az igazi japán vasakat. Szokásos ízelítő:
Ez egyébként eladó, igazi japán építés, onnan lett importálva
És a Celica fogyasztása indulás előttről. Napi 40km-es munkába járás 4 nagyobb emberrel, 10km várossal, dinamikusan: 7 liter.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Magnum_ #65243 üzenetére
Haver Celicája: [kép]
Ápolótermékek listája jöhet az autóápolós topikban. Mi nem értünk hozzá, én múltkor is flexszel szedtem le a sarat az enyémről. Szóval, ha van kedved összedobhatsz egy pakkot pár 10.000ftért, amivel rendbe szedhető a fényezése és amivel később megtudjuk óvni az állapotot. Eddig 1 vödör van. Ezen kívül jöhet minden, ami kellhet.
-
tomiii.
aktív tag
Akkor már megvárjuk mire felkerülnek a nyári felnik, meg a sportfutómű, aztán kérek tőletek kontaktot és legalább autókázunk egyet.
-
tomiii.
aktív tag
Nem bírtam ki, vettem felniket, persze 15-nél nagyobbat nem mertem, elég volt egyszer visszaszereznem a forgalmit... erre nem elnézte az eladó és 5x110 volt 5x112 helyett? Fel se ment, de olyan ritka ez a méret ebben a formában, hogy muszáj voltam alakítgatni a felnin. Az ítélet:
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #66433 üzenetére
Mivel 1mm-rel volt a középfurata a felninek nagyobb, ezért központosító gyűrű nem fért bele, de ezt felesztergálva már igen. Központosítás biztosítva. Innentől kezdve már csak a furatot kellett bővíteni átmérőben 2mm-rel, így a mozgókúpos anya tökéletesen felfekszik. Szóval volt benne fúrás is, de fasza.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz Jaffa75 #67126 üzenetére
Minden felirata gyári, csak szar helyen vannak. Szerintem kevered a szériákat. Ez egy mk2 Cosworth, mk2-nél mindegyiknek egyforma lámpája volt.
Egy 2009-es évadnyitós albumban megtaláltam az autót és a tulajának a profilját. 300+ lóerős.
Szép fogás volt egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz pècsimunkás #67180 üzenetére
Itt is megmondták több kormányablakban is, hogy pár hétig nem érdekli őket a késés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs