-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz
VegyesTamás #11555 üzenetére
Mert ez nem lehetséges
hosszú, nagyívű kanyar vége, aminek a végén volt egy törés és onnan éles kanyar, ugyanabban az irányba. Na már most, ha nagy tempóval keresztben mész végig a nagy íven, esel be a töréshez, ahhoz, hogy szögben maradjon az autó, felváltani nem tudsz, mert hiába váltasz fel, nem fogod tudni ráúsztatni, szóval "kézifékkel" tovább tudod úsztatni az autót az éles kanyarig, onnan meg gázt tövig nyomod és izomból szétrugdosod a kuplungot, bár így egyesben nem kell, de ha rendes kézivel engednéd rá, akkor én vagy 5-6-ot is rárúgok a kuplungra
Bár nagyobb autón lehet, egy előre balancolt bal-lábfék motorfékkel is hozza ezt, de eddig még nem jutottam
Hát ezt így átolvasva, nem lehet leírni rendesen
Valóságban egy másodperc az egész és mikor életemben először próbáltam ki autót pályán, automatikus nyúltam a kézihez, szóval ez jön magától
Új hozzászólás Aktív témák
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg