-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #125548 üzenetére
Én minden autónál eddig azt tapasztaltam, hogy a kéziféket behúzva, majd lábfékről lelépve még némileg szokott pozíciót változtatni (ugye a lábfék négy keréken fog, a kézi csak a hátsó kettőn és van amikor más szerkezet fogja kézinél, mint lábféknél). Ha nem ereszted el a lábféket a kézi behúzása után, hanem P-be húzod rögtön a váltót, akkor szerintem annak a szerkezete fogja az autó tömegét tartani, nem pedig a rögzítőfék. De ez csak "megérzés", eddig csak botos autókkal volt komolyabb tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #125548 üzenetére
Nem mindegy. A motor és váltó tartó bakoknak nem mindegy. A helyes sorrend: N kézifék, az üzemi féket felenged, visszanyomod a féket és P. Ilyenkor biztosan a kézifék fogja az autót, nem a bakokat nyomorítja az autó súlya, amire még a kézit is ráhúzták. Sík talajon mindegy emelkedőn, lejtőn nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen