Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz gzbotii #151713 üzenetére

    Hupsz lejárt már a szerkesztés, nem láttam, hogy hozzáírtál :)

    Nem tudom még mi lesz. A milyen autót topikban rágódok éppen jelenleg sokak örömére :D
    Idén már nem lesz ebből autó szerintem. Apukám munkáskocsija jön haza 20-án és azzal fogok majd járni. Jó kis 2008-as 1.5 crdi Kia Rio :) Ez pont jó lesz az ünnepekre rohangálni.

    (#151717) molnarpeter: Ha megvan a kocsim én akkor is tudom savazni :D

    Ez a hosszú negatív verzió:

    Leírom részletesen, hogy mik bosszantanak az előző kocsijaim után meg ebben az autóban magában :)
    Az első és legfontosabb, hogy valamiért nálam nagyon degradálódik az akkumulátor. Az előző tulaj 92%-al vette és amikor én megnéztem nála 86,9 volt. Neki ennyit esett 26000km és egy év után. Én 2 hónapja használom és kb. 1800 km-t raktam bele de már 86,9-ről 81,3-ra zuhant. Pedig ennek a fele kb. benzin volt. Valamiért az én felhasználásommal nagyon gyorsan zuhan. Pedig az előző tulaj is minden nap töltötte és csak elektromosan használta. Volt olyan, hogy két tankolás között 3500 km-t ment el. Ezért is akarom elsősorban gyorsan eladni, mert így nálam hamar vége lenne :)
    15 millió volt az újkori ára. Ehhez képest tele van spórolással. Erről mondjuk tudtam, mert ültem már benne, de használat közben ismerszik meg igazán, hogy mennyire gyenge szintet képvisel egy Passathoz képest. Sok a fedetlen sorjás műanyag. Tele van ezzel a rideg nagyon könnyen karcoldó, kopó és kemény műanyaggal. Az Auris ettől sokkal jobb volt. Elég csak a csomagtartót összehasonlítani. Auris vs Outlander. Összhatásilag alig jobb vagy majd nemcsak azonos mint egy SX4 S-Cross anyaghasználata. Az ülés lötyög (mindegyik gyári hibás, többen is panaszkodnak rá a csoportban), a bőr elég gagyi, mind az ülésen mind a kormányon. De nem megyek bele jobban a részletekbe, ezt inkább látni kell. Hozzáteszem, hogy nekem személy szerint csak ilyen lehangoló az összkép, mert olcsóbb autókhoz képest is jobbak voltak a korábbiak.
    És akkor vannak az apróságok amiktől hülyét kapok. Az állandóan mindenre csipogó középkonzol. De tényleg mindenre. Ha már elindítom a kocsit 5 másodpercen keresztül csipog. Ha benyomom a tempomatot, ha sebességet állítok csipog. Ha előttem haladó autót nem látja szenzor akkor csipog. És ez amikor látótáv határon van folyamatosan szól, mert hol érzékeli, hol nem. És nem lehet kikapcsolni. Beleörülök. Nincs sötétedő tükör és nincs automata ablak. Nem néztem utána való igaz, de fel se merült benne, hogy egy ilyen drága kocsiban ez nem alap. Nem tud záródni a központi zár indulás után. A fejegység bűn lassú, de komolyan 1 perc kell mire rádiót tudok váltani. És utána még mindig nem lehet használni, mert várni kell, hogy betöltsön. Ha épp az áramos statisztikákat néztem vezetés közben és így állítom le a kocsit akkor is a navi menüvel indít. Tök mindegy mit néztem amikor leállítottam mindig a navi menüvel indít. És olyan lassú, hogy az életkedvem elment már tőle, hogy állandóan átállítsam a hatótávra. Tervezési hiba. Tolatókamera rossz felbontású és lassú (Aurishoz képest, amúgy rendben van).
    Ezek most csak a negatív dolgok és az én saját tapasztalatom/véleményem :) Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de tuti van még :D

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák