Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Qru #218665 üzenetére

    Qru, dj79. Köszönöm a válaszokat!

    Pálya kevés van és az sem 160+, hanem 130-140. Ezért gondoltam a hibridet, hogy városban jobban kijönne az előnye*... csak nem tudtam az számszerűen mennyi lehet. Ezek szerint ott meg is van a jelentős különbség fogyasztásban.

    Ha eltekintünk a fogyasztástól és csak városi dinamikát nézünk akkor még két alkérdés:
    1. Ott érezhetően pattogósabb lenne a hibrid az elektromos motor nyomatékával vagy mivel az inkább nem "pattogásra" hangolt, az "egész jól megy" 1.2T is jó/jobb lenne?

    2. Ha az 1.2T-nek a CVT elkeni az erejét azon nem segít a manuális füles váltás szükség esetén? (Erre a legkisebbre meg a legnagyobb 2.0 hibridre tették csak fel. Gondoltam nem véletlen, az talán segít.)

    *Persze ez egyértelmű dolog. A mérték azért érdekelt, mert elvileg az üzemanyagot nem én fizetem, árban a hibrid felárat viszont nekem kéne finanszírozni. Így hiába adja magát jobbnak egyértelműen városra, lehet, hogy ebben a fordított felállásban nekem nem érné meg.
    Ezért is érdekelt jobban mit ad hozzá dinamikában a hibrid. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák