-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
őstag
válasz tboy93 #22830 üzenetére
arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban
féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforognija, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna alázós lenne, biztosan
annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshozamivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ukrajnai háború
- Dragon Age: Origins
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xbox tulajok OFF topicja
- LEGO klub
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen