Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz brumi1024 #286135 üzenetére

    Én azt nem értem, hogyha ez a legkisebb M-es BMW az M2, akkor melyik a játékos, kicsi, könnyű. Jobb mindennapi autó lett, jobb NVH értékek, biztos gyorsabb a versenypályán is, de mi a különbség az M3-hoz képest? Árkülönbség elhanyagolható és ha a fenti tulajdonságok fontosak, akkor jobb lehet egy M3. Amiben az M2-nek jobbnak kéne lennie az a hétvégi autózás, hogy inkább alkalmi dolog legyen, különben M3-4.

    Gondolom az analóg korszakig vissza kell menni ehhez a különleges alkalmi vezetéshez, ahogy említi is, hogy az utolsó kiemelkedő kormányérzet utoljára az E36 M3-ban volt. Váltó is mechanikusabb kapcsolási érzetű a E36-ban, mint akár az E46 M3-ban.
    DCT halott az M-es részlegnek, a kéziváltónak is lassan vége, valószínűleg nincs már új fejlesztés [link].

    Azaz érdekes, hogy az M3 a motorsportot és az utcai mindennapi autózást ötvözte, de régen ez volt a "mindennapi autó", amit az újakhoz képest ma már hétvégi autónak gondolunk. A mindennapi autó bowdenes hengerenkénti pillangós "versenymotorral" [link], kéziváltóval, ami egyensúlyban, erőben Ferrari, Porsche szinten volt, sőt...

Új hozzászólás Aktív témák