-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #286135 üzenetére
Én azt nem értem, hogyha ez a legkisebb M-es BMW az M2, akkor melyik a játékos, kicsi, könnyű. Jobb mindennapi autó lett, jobb NVH értékek, biztos gyorsabb a versenypályán is, de mi a különbség az M3-hoz képest? Árkülönbség elhanyagolható és ha a fenti tulajdonságok fontosak, akkor jobb lehet egy M3. Amiben az M2-nek jobbnak kéne lennie az a hétvégi autózás, hogy inkább alkalmi dolog legyen, különben M3-4.
Gondolom az analóg korszakig vissza kell menni ehhez a különleges alkalmi vezetéshez, ahogy említi is, hogy az utolsó kiemelkedő kormányérzet utoljára az E36 M3-ban volt. Váltó is mechanikusabb kapcsolási érzetű a E36-ban, mint akár az E46 M3-ban.
DCT halott az M-es részlegnek, a kéziváltónak is lassan vége, valószínűleg nincs már új fejlesztés [link].Azaz érdekes, hogy az M3 a motorsportot és az utcai mindennapi autózást ötvözte, de régen ez volt a "mindennapi autó", amit az újakhoz képest ma már hétvégi autónak gondolunk. A mindennapi autó bowdenes hengerenkénti pillangós "versenymotorral" [link], kéziváltóval, ami egyensúlyban, erőben Ferrari, Porsche szinten volt, sőt...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs