-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #286541 üzenetére
Szerencsére a digólimó nem ilyen rámenős, csak visszafogottan szól egyszer, és leokézni sem kell.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #286514 üzenetére
Én mondjuk az M2-től az ártól függetlenül a játékosabb(abszolút értelemben) karaktert várnám el, akár nyersebbet, de az a különleges modelleknek (CS) van megtartva. Gondolom a név furcsa, hogy a kis BMW az M2 már 4.6 méter, ami 1-2 generációval ezelőtti M3 és korai M5 méretosztály. Miközben súlyra a V10-es M6-tal versenyzik, ami durva.
Az M3 is 4.8 méteres autó már és eközben az M5 nem növekedett ilyen ütemben.Sportautónál nekem van a fejemben egy olyan kép, hogy 4.4-4.5 méter és 1500kg max. Ideálisabban 4.2-4.4 méter, 1200-1400kg. Szűkebb "b" utakra már az M2 is kezd nagy, erős és elszigetelt lenni. Magával az autóval nincs baj, kivéve a hűtőrács "vastagságát" és a lámpa formáját , csak hogy nincs alatta egy kisebb modell. Nekem az előző generáció a kedvenc modern BMW-m különösen kékben és az 1500kg körül volt, csak hosszabb távon az N55 nem biztos hogy olyan barátkozós(főtengely, csapágy, stb), mint a S55, a hangja ellenére.
-
Mauzes
őstag
-
veterán
hulyesegnek hangzik de ma reggel siettem es a villamos helyett elvittem a sarkon allo sharenow pug 208-at… hat szoszerint beestem a pincebe, amikor beleultem, pedig eddig szerintem osszesen nem szalltam be 15-szor az audiba, megis gyorsan hozzaszoktam
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Mauzes #286559 üzenetére
regi ifa-kon kivul nem sok teherautoban ultem, szoval nem ertem a kerdest en annyit erzek belole, hogy magasabban ulok, minden mas ugyanugy konfiguralhato, mint elotte a golf 8-ban. csak ott elektromos volt ag ules, ez meg manualis.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #286563 üzenetére
Egyik baratom is azt mondta, hogy PTSD-je van tole Neki 225xe volt, ami megsertodott amikor el akarta adni es minden erdeklodonel dobott valamit Akkor verte le igazan a viz, amikor a valtot nem lehetett P-be vagy rukibe rakni, mert valami kapcsolo/erzekelo elszallt ott, a markakerben meg azt mondtak neki, hogy csak egyben rendelheto a teljes “kulissza”, barati 600ezer, faradjon a kasszahoz. Vegul megoldotta kis szaksegitseggel aprobol, csak na… Amikor kozel 10misis autorol van szo, egyik oldalon se szeretnel annyira lenni ilyenkor
-
Petyyyyy
addikt
Corsa hazaút + egy gyors bolt járat a 25km-re lévő LIDL-be.
Utóbbi kanyar előtt 8.5 liter volt a teljes fogyi -> 1,7 littyó 50km-re, az nem olyan rosszCsak azért nem ment be 5 alá, mert - legjobb gyanúm szerint - DPF regenerált a jószág. Pár percen keresztül olyan pillanatnyi értékek voltak, mint a Vectra-ban egy sietősebb etapon.
PS.: ma senki nem kapott intőt vagy beírást, nem voltak félszemű vagy lopakodó autósok. Örülünk.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
6030D
Ármester
-
norbert1998
veterán
Na holnap megy chipre a wagen. Kíváncsi vagyok
Székesfehérvár - ProTech. -
-
Mauzes
őstag
válasz bandus #286561 üzenetére
Nem fekete fehér a dolog, hanem inkább egy skálán mozog, de kb ahogy BigBlackDog is írta:
a teherautókban majdnem egyenes háttal ülsz és a kb 90 fokos szöget bezáró láb vízszintes,
míg az alacsony személyautókban inkább hátradőlt pozícióban ülsz (minél sportosabb autó, annál inkább alacsony és fekvő).
Márpedig a kamionok úgy vannak kialakítva, hogy napi 8-10 órán keresztül is relatíve kényelmesen vezethető legyen (nyilván hosszú távon bármilyen fajta sok ülés tönkrevágja a gericet), a személyautókban pedig ennyi idő már bőven fájdalmas. A haszonjárművek, dobozos kisbuszok, pick-upok pedig általában a teherautós üléspozíciót adják, és az én Galaxy egyterűm is közelebb van hozzá, mint egy sedan. -
Szada85
aktív tag
válasz Mauzes #286579 üzenetére
Az Ateca-ban az üléspozíció kb a két kép között lehet félúton, de semmiképp sem fekvös (még legalsó pozicióban sem), viszont a kormány nincs ennyire megdöntve, az inkább elötted van még így is.
Ami feltünt még a héten, hogy a digit müszerfal panelje mennyire nincs a vezetö felé döntve (mint a hagyományos csömüszeres müszerfal), hanem gyakorlatilag függölegesen be van állítva. Érdekes.
Ma reggeli fogyi -2,5 fokban némi autóolvasztással 10,1 liter lett. #nemjódetragikus
-
szőröscica
addikt
válasz Szada85 #286582 üzenetére
Mi ma adjuk vissza az Atecat. Hozzank nott 3 het es ezer km alatt. Cegesnek siman johetne. A digitalis muszerfalat megszoktam, de szerintem teljesen felesleges, nem tud erdemben tobbet mutatni mint egy analog, ellenben nehezebb leolvasni. Tovabbi negativum a keves akaszto a csomagtartoban. Illetve lehet ez ennek az autonak sajatja, de valami 1600-1700as fordulatszam kornyeken sipolt benne, mintha elektromos gerjedes lenne.
Fogyi 6.9 lett osszessegeben. Hosszu uton 120 korul 6-ot eszik, de varosban, hideg uzemben zabal.
Osszessegeben tetszett, megertem, ha valaki ilyet vesz. Most lenne jo egy Leonba atulni kozvetlenul, mert akkor egybol erzodne, hogy miben tobb es miben kevesebb egy SUV.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
nagyúr
válasz szőröscica #286587 üzenetére
Na ki is másol kit?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vismajor01
addikt
Lexus nem szokott pampogni, ha hideg van, cserébe ha elakar fogyni a szélvédőmosófolyadék akkor egy krva nagy pirosháromszöggel+sípolással+háromszögben felkiáltójellel finomam jelzi. És leokézni se lehet, ha ellapozok akkor eltűnik de pár perc múlva újra előjön.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz Mauzes #286579 üzenetére
Ha ez jól van megcsinálva, akkor jó. De ha nem akkor nagyon nem
Volt nálam kölcsönteherautó, ahol a pedálok egyszerűen túl közel voltak, az ülést meg nem lehetett hátratolni. Úgy ültem ott mint vmi gerincbajos öregember
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz szőröscica #286587 üzenetére
Meghaladta a korát, ezért nem lett népszerű
Más:
Ki korán kel... (az keveset alszik)
Ma reggel 6:00-kor! jött a futár az üléssel, egész hamar sikerült találnom, sajnos egyelőre csak egy balost, de szerintem ez volt a nehezebb feladat jó állapotút
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
K Norbi
addikt
Meowchanic 😂
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #286586 üzenetére
Közlekedöedénynek szerintem is rendben van, ha hozzáveszem, hogy ezzel az 1.5-ös motorral nem fapad felszereltséggel 28-30 ezer €-tól kezdödik, úgy már erösen elgondolkodtató saját pénzen, de ahogy írod Te is, cégesnek oké.
Ugyanez mondjuk a 300 lovas cupra motorral már inkább a 40 ezer €-hoz közelít, az még kevésbé érzödik jó deal-nek, abban az ársávban már szinte minden van.
A digitális müszerfalat én is így érzem, fancy, meg a fiatal generációnak eladja magát, de gyakorlati hasznát én nem igazán látom, pedig ebben ráadásul már változtatható a kiosztása is, amit most nézegetek 7.5-ös Golfokat, annál szinte teljesen elengedtem már az AID-t, mert ott a két körmüszer elvileg el sem tüntethetö, csak a közbensö részek változtathatóak..
-
őstag
válasz szabonagyur #286589 üzenetére
Jó kis autó a suzuki scross, főleg annyiért amennyiért adták (5,6 milla volt 2017-ben egy gl+ allgrip automata, furcsa most leírni is). Főleg hegyes utakon eszméletlenül alázott bármit ami addig volt Nagy kár ezért a full (gagyi) hybridért és hogy csak ahhoz van automata.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen