-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #290206 üzenetére
Meghúzni kézzel célszerű, az előző Lanciánkkal én is elkövettem azt a hibát, hogy csak a 100 Nm-rel szorító géppel tekertem rá (gyári értek 98 Nm), aztán lelazult a kerék, szerencsére nem hagytuk el.
Kézzel ugyanennyire húzva viszont nincs gond, gyanítom, az ütő mozgás miatt nem volt jó.Nekem is csak az oldás miatt kellene ez, időnként akad 1-1 csavar, amivel meggyűlik a baja a 320-as gépemnek.
Amúgy általában minden kereket 120-ra húzok, #jólvanezígy.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz
focvis #290206 üzenetére
Múlt héten cseréltem ilyen performance ütvecsavarozóval télire a kereket (megcsúsztam kicsit, ami az időjárást illeti, khm...
), és 130-as állásban egy-két racsnizásig kerregtetve olyan 90Nm-re húz csak, 4Ah teljesen töltött performance akksival. Kicsit merült, vagy "buta" akkuval valószínűleg még ennyi sincs. Nyilván fel lehet veretni 130Nm-re is, ha recsegtetem egy percig, de nem kell félni a túlhúzástól. Mx-5-ön 110-re szoktam állítani a nyomatékkulcsot, és egy negyed/fél fordulatot még simán húzni kell a gép után (a gépet ésszel hasznalva persze).
[ Szerkesztve ]
-
PetAd
tag
válasz
focvis #290206 üzenetére
Kerékcseréhez nyomatékkulcs kell és nem ütvecsavarozó. Veheted az utóbbit ha gyorsabban akarod ki/becsavarni az anyákat, de a végső meghúzáshoz nyomatékkulcs kell, az ütvecsavarozó fokozatai inkább jelzésértékűek.
illetve a gyári kerékanyák anyaga sem szereti annyira az ütvecsavarozást.