-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Skillet #30852 üzenetére
Jó, hát picit ésszel kell, 3-es fordulaton ráengedni a kuplungot félig, aztán mehet a padló. Persze, veszik el a nyomatékból, de ha jó a gumi, akkor azért legalább a gyári 6.0-t tudja, ha jobbat nem is.
Mondjuk nem elsőre lett meg az ideális stratégia, próbálgattam rendesen a fehérváriak nagy "örömére".Szerk: hát nem vagyunk egyformák, én már nagypapisan vezetek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #30852 üzenetére
részben igazat adok neked, de mint autós ember, akinek volt már fwd, rwd és awd is, azt kell mondjam, a futóműhangolás sokkal többet számít, mint hogy hol hajt a kocsi. nyilván a top of the top az hátsókerekes, de polgári autókat nézve nem ez kellene perdöntő legyen. pl 60-70-es években az olaszok csináltak zseniális elsőkerekes autókat, miközben a mainstream a buta futóműves, hátsó hajtásos autó volt. manapság már ugye megint más, mert a hátsó hajtás "prémium védjegy" lett, ahol már alap egy tisztességes futómű. awd meg... szép és jó, de igazán csak nagy tempónál tudsz neki örülni, ahol már amúgy sem mersz mókázni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen