Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz rbalint88 #30865 üzenetére

    "awd meg... szép és jó, de igazán csak nagy tempónál tudsz neki örülni, ahol már amúgy sem mersz mókázni"

    Látom nem volt még AWD-s autód. :D Pont hogy kis tempónál jó. Kilősz vele nedves aszfalton is rááadásul előre, amerre kell. Nagy tempónál csak hátrány mert sok ló elvérzik a hajtási veszteség miatt és a többletsúly se éppen előny...

    Pont ezt írtam múltkor, hogy lendületből egy 1,6 VTi úgy elvert a Hungárián hogy csak pislogtam. Na de állóhelyből...

    #nincsbennetarcsi

  • Skillet

    addikt

    válasz rbalint88 #30865 üzenetére

    mindenkinek más... te pl a non plusz ultrának a hátsó hajtást mondtad... nekem inkább awd.
    nagy tempónál ennek már biztosan nem örülsz :N csak cigölöd magaddal a plusz súlyt, na meg a hajtási veszteség, amit Qru is említett.
    ennek nulláról van jelentősége, kanyarokból kigyorsításban, csúszósabb (eső, hó, jég) úton...
    olyanokat szoktam vele kanyarodni, hogy sokszor el sem hiszem.

    (#30867) rbalint88
    azért nem csak egyenesen. egy derékszögű kanyarodás/elindulás is problémamentesebb vele, akár padlógázon.
    szűk kanyarban a móka gyilkosa? :) azért azt nem hiszem.
    viszont akkora helyen tudok megfordulni, mint egy triceratopsz :D :D hozzá kell szokni.

    (#30872) brumi1024
    automata, nagypapis autókról itt ki beszélt? ;]
    szerintem manuálisnál jönnek ki igazán a különbségek. na meg nagyjából azonos kategóriájú autóknál.
    ilyen esetben, szvsz 10ből 9 ember biztosan vagy az awd vagy az rwd mellett döntene. mondom, szerintem.

    unokaöcsém nem egyszer visszasírta az összkerekes phaetont. utána bmw-k, mercedes-ek voltak neki és hiába a sok elektronika, széles papucsok... télen nem egyszer anyázott, mert nem csinálhatta meg azt, amit korábban a phaetonnal igen.

    Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Új hozzászólás Aktív témák