-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #114218 üzenetére
Igen, mert sok a rövid táv és arra ugye nem jó a dízel pláne télen, mert nyáron robogózok, akkor meg alig használom az autót csak ha megyünk messzebb. A hibrid meg ugye univerzálisnak mondható jó városba is meg hosszú távra is. De majd csak jövőre lenne a csere ezt a telet még végig dizelezem biztosan. Majd kíváncsi leszek nálad, hogy fogyaszt télen gondolom ott is több valamivel.
Apropó te hogy hogy cserélted a passatot, milyen megfontolásból?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #114224 üzenetére
En sok tekintetben igencsak szarrago vagyok, de par km range-ert a futest nem aldozom be. nem azert tanultam, tanulok evtizedek ota es szopok bent a bankban egy viszonylag felelossegteljes es gyakran stresszes meloban napi 9-10 orat, hogy aztan meg fazzak a kocsiban is. Itthon nem kisgatyara vetkozos idot csinalunk, mert 22.5 fokra van allitva a termosztat, de az autoban nem akarok fazni. Mondjuk nekem ez a 22.5 is sok, en 21-ben nottem fel, viszont asszony panelivadek, o fazik erosen annyiban.
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #114234 üzenetére
Nekem tetszett az Auris HSD, szerintem jo kis kocsi, ne bankodj. Az legalabb sosem romlik el. Az Ampera meg neha igen, aztan nem lehet vinni kb sehova.
Hurenzon: MOL kut van nehany, meg en az Akademia utcaban tudok rendes villamtoltorol, ami beepitett kabeles, de biztos van tobb is. A Lidliknel is olyan van. Tenyleg nezd meg plugsharen mert a legtobb utcai oszlop amugy kabel nelkuli Type2.
-
Sly189
senior tag
válasz Doki16 #114381 üzenetére
Már kb 5 felé kábelt próbáltam, vagdosatam forrasztottam mindent csináltam már bosszantó, ezelőtt egy megane ba csináltam egy ilyet és gond nélkül ment. Az zavar hogy más eszközben kocsiban működik. Na mindegy visszakuldom. Amazon vásárlás volt úgyis... Köszönöm a segítségét
-
Snoop-y
veterán
válasz Doki16 #114405 üzenetére
Well anno en is mikor UK-ben soforkodtem megkerdeztek mennyi tapasztalatom van? Mondom 17 eve vezetek. Azt nem kerdeztek ,hogy melyik oldalon igy azt nem mondtam
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #114602 üzenetére
Kormiban ugyanezt csinálja a DSG. A DMF kimondottan szereti az ilyen használatot.
Ja nem.CVT-vel nincs gondom, az nem vált mellé igaz füllel megkell szokni. Ez a cikk elég jól leírja az előnyeit (mert általában csak a hátrányait emelik ki): Igazságot a CVT váltónak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Doki16 #114602 üzenetére
Nekem van CVT-m nincs vele bajom.
140-nel 2100-2200 korul lehet vele utazni. Az enyem erdekes modon nem porgeti halalba a motort igaz nagyon ritkan kell padlogazt nyomni neki. Allobol 50-60-ra is szepen 3000 koruli felporgetessel lehet gyorsulni ami egyaltalan nem zavaro.
A problema akkor kezdodik mikor elfelejtenek motort pakolni hozza na ekkor lesz az ,hogy le kell padlozni minden egyes gyorsabb helyzetvaltoztatas miatt es ekkor valoban a szepen uvolto 1.4 vagy 2.0 diesel krepeg max fordulaton.
mod: latom Qru linkelte is
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #114606 üzenetére
Élményt én sem, egyrészt annyira orrnehéz az autó, hogy kanyarodni nem lehet vele gyorsan csak egyenesen menni. Másrészt a szotfver addig partner amíg csak poroszkálsz és simogatod a gázt. Ha bármi hirtelen dolgot csinálsz (pl előznél) akkor elkezd gondolkodni, hogy most akkor 1-et vagy 2-t váltson vissza. Majd jó esetben csak a 1-et vált vissza gyorsan míg rosszabb esetben 2-t idegörlően lassan.
Ja és ha gyorsan megfordulnál akkor is beszívtad mert az R meg 1-es is azonos tengelyen van, tehát ott is lassan vált.#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #114817 üzenetére
Sogornak az iphone 8 plus repult parszor... kanyar-katyu kombonal siman el tud szallni. Mondjuk az egy baromi nehez telefon a tepsi meret es az uveg hatlap miatt. Szerencsere a tok megvedte mindig.
Szoval lehet venni magneseset, de lehetoleg valami minosegitSaint: nekem is garazsbol indul, nem is reggelente van a baj... hanem amikor 9 ora -5 fokban allas utan kell indulni haza
Ha hosszabb tavra vetted “azt a szart” (1 evnel tovabb), akkor szerintem is van ertelme radart rakatni bele. Ranezesre is elmeny lehet vele tolatni -
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #114837 üzenetére
De, de ugyanugy be fog szarni. Erdemes megnezni Handras videojat, elojott nala is. Kivancsi vagyok, hogy ha lesz 60kwh-s Leaf, abban lesz-e mar rendes akkuhutes. Meg a proli Amperamban is van folyadekhutes, ami akar nyaron, allo helyzetben is be tud indulni, ha szukseges. Otthon 10Amperrel (2.3kw) toltve is lehet hallani a nagy melegben, hogy keringeti a folyadekot. Gondolj bele, mit kap egy Leaf akku mikor 22kw-tal vagy 50-tel megkuldik.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115036 üzenetére
Akartam is kérdezni, hogy 140 körül mennyit eszik neked pályán, mer most voltam hétvégén a mondival közel 300km-t 140-150 között 6-6.5 körül volt a fogyi, de akkor jó mer az auris is tudja ezt még ha kicsit könnyebb is.
Oksa, köszi.
Milestoné: Mondiba én se tankoltam két hónapja, most tartok majd 1000km-nel és még van pár liter go a tankba.
Montoya: Nem pályára való ez, de amúgy igen érdekes ahhoz képest. Majd megyek országúton egyik nap huzamosabb ideig lemérem ott mit tud.
-
válasz Doki16 #115206 üzenetére
Itt megtalálod
tboldi itt indult[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #115246 üzenetére
A bonusz nem azt jelenti, hogy ha szintet lepsz, akkor kovetkezo evben kevesebb lesz a biztositasi dijad, mint a mostaniban. A bonusz egy kedvezmeny a teljes, A0-as biztositasi dijhoz kepest (B10-ben ez kb. 50%, szintenkent 3-7 szazalekpontot valtozik kb).
Ha azonban a biztositasi dijak altalanos novekedese ennel nagyobb merteku, akkor hiaba lesz jobb bonuszod, nominalisan tobbet fogsz fizetni.
Az meg, hogy mennek fel a kgfb dijak, nem meglepo. Egyre tobb a kocsi, egyre tobb a baleset. Egyre dragabb egy javitas az autok alkatreszei aranak es a munkaerohinynak koszonhetoen. Nem most fizetunk sokat, hanem eddig fizettunk nevetsegesen keveset.
Szoval azt allitani, hogy nem mukodik a bonus-malus rendszer, tevedes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Netfone
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Macska topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen