-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Szeretném beüzemelni ezt a használtautó-lekérdező rendszert, amihez valahogy regisztrálnom kell.
Elektronikus személyim nincsen, maradt az ügyfélkapu, de azt hogyan tudom megcsinálni? nincs se felhasználóm, sem jelszavam. Ezt az okmányirodából kell kérni, vagy hogyan működik ez?
-
DeathAdder
veterán
válasz grizlisandor #127486 üzenetére
Köszönöm sajnos nem vagyok otthon a magyar ügyintézésekben, remélem sikerül
-
DeathAdder
veterán
válasz grizlisandor #127488 üzenetére
Szuper nagyon jól fog jönni ez, egyrészt baromira kíváncsi vagyok az autóimra, és a korábbiakra is, valamint kell majd venni még egy kombit, és ez jó támpont lehet vásárlás előtt
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Üdv
A gépjármű lekérdezést rendszám alapján igénybe véve nagyon sok autónál látom hogy meglehetősen sok tulajdonosa volt.
Most is amit éppen nézek az egy 2003-ban újan Magyarországon vásárolt autó, aminek eddig 14 tulajdonosa volt, viszont eredetvizsgáról 6 feljegyzés van, az első 2010 februárban volt, és azóta további 5 eredetvizsga történt rajta. pdf linkEnnek akkor hogyan lehetett 14 tulajdonosa ha 6 eredetvizsga történt rajta? Vagy lehetséges hogy 2010 előtt ezt még nem jegyezték?
Nagyon sok hasonló korú autót látok aminek 6-15 tulajdonosa volt (már ami nem friss rendszámú külföldről behozott). Ezt a tulajdonosok száma dolgot lehet tényként venni, vagy lehetséges hogy valami más miatt ez a szám gyakran növekszik? Mióta létezik ez az ingyenes lekérdezés meglehetősen sok autót láttam már, aminek több mint 10 tulajdonosa volt
-
DeathAdder
veterán
válasz Doki16 #133028 üzenetére
+ mindenki
Tehát relevánsabb az eredetvizsgák számát nézni?
Nem értek ehhez a hitel dologhoz, de ha hitel van az autón akkor az a bank nevén is van? és ha lejár a hitel akkor a tulajdonos nevére fog kerülni, és akkor újabb eredetvizsga szükséges?
Vagy egyértelműen csak adásvétel után van eredetvizsga, ami kb. jól tükrözi hogy hány különböző tulajdonosa lehetett?
Tehát ha 6 eredetvizsga volt, akkor 6 adásvétel volt, és minden bizonnyal 6 különböző tulaj is
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Sosem volt még ilyen gondom, tegnapelőtt este én hülye úgy felejtettem a belső világítást és másnapra lehúzta az akkut.
Bebikáztam, használtam egyhuzamban kb. fél órát, nyilván valamennyit visszatöltött a generátor mert azóta simán indul, kérdés hogy ilyenkor érdemes-e kivenni és rátenni töltőre?
Az akku egy 2015-ös 45ah-s Exide premium, soha az életben nem volt még gondom vele. -
DeathAdder
veterán
válasz aero. #140818 üzenetére
+ Qru
Akkor töltés lesz Mennyi idő kell ehhez kb, éjszakára rátehetem? ilyen töltőm van sosem kellett még használni
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Tegnap történt egy kisebb malőr, és az első lökös javítása mellett a rendszám is meggyűrődött.
Nemrégen olvastam, de nem találom a cikket (lehet hogy csak egy komment volt), hogy talán 1 rendszámtábla még igényelhető/cserélhető viszonylag könnyedén, pont az ilyen esetek miatt.
Erről tudna valaki infót mondani? ha nem kell hozzá komolyabb ügyintézés meg súlyos tízezrek, akkor szeretném cserélni, eléggé tud zavarni az ilyesmi (viszonylag új R-es rendszám egyébként)
-
DeathAdder
veterán
Akkor valami félrevezető kommentet olvashattam, miszerint +1 rendszám igény esetén még jár ha negyisten történne valami a régivel, ezt viszont meggondolom még, köszi
(#152719) tboldi - Soha Mugen lököst meg is siratnám szerintem.
Melós autóval sikerült elkapni egy vadat, nem volt nagy ütközés, szerencsére ő továbbszaladt, a lökös viszont eltört, a rendszám pedig meggyűrődött. -
DeathAdder
veterán
Üdv
Műszaki után szóltak, hogy betelt a forgalmi, úgyhogy 15 nap van megcsináltatni az újat, mert ha nem újra kell vizsgáztatni.
Neten azt írja, hogy:
- Forgalmi engedély illetéke: 6 000 Ft.
- Törzskönyv illetéke: 6 000 Ft.és a bemutatandó iratok közé többek között kell a hátsó rendszámtábla is.
Csinált valaki ilyet mostanában? Tényleg kell új törzskönyv is, és be kell vinni a rendszámot is?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz molnarpeter #168523 üzenetére
+ Fehér Farkas,
Köszönöm a válaszokat
Aggregátor - hasonlótól én is tartok, a 4 személyes járgányom új kora óta 5 személyesre van beírva, Erzsi néni nem volt elég figyelmes, nekem meg ott lóg a fejem felett Damoklész kardja
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Valakinek tapasztalata a nightbraker silver és laser között?
Ma este vettem észre hogy az egyik tompított kiégett és leugrottam gyorsan a boltba mert holnap reggel útra megyek, de csak ez a silver volt, ami tán valami új vacak, és fele annyiba került mint a laser, amit eddig mindig vettem.
Izzón szemre annyi a különbség, hogy a laser üvegburkolata kék színű, emezé meg sima.
Beszerelve semmi különbséget nem látok, de most egyikbe ilyen van másikba olyan ¯\_(ツ)_/¯
-
DeathAdder
veterán
válasz #89309696 #169218 üzenetére
Akkor ezért kék a laser izzó de akkor a silvert sárgábbnak kellene látnom?
Lehet ezt az úton kellene megnézni külső szemmel, mert az udvaron nemigen láttam különbséget a kettő között, pedig a helyzetjelzőbe is osram cool blue intense van, hogy ne üssön el a fehér nightbrakerektől.
-
DeathAdder
veterán
válasz Csabroncka #169220 üzenetére
Persze, hagyományoshoz képest nagyon látszik. Mindenesetre azért érdekes, ha csak ennyi a különbség és fele ennyibe kerül.
Én általában mindig veszek egy 10-et, hogy legyen belőle itthon (nem is bírják túl sokáig sajna) és azért van különbség, hogy 35 ezer vagy 16
MasterMark - nekem azért is tetszik, mert fehér (noha cool Blue Intense a neve) mert így nem üt el a hagyományos sárga W5W a fehér nightbrakerektől.
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet
Vettem a bluetoothos obd kütyü helyett egy wifis iCar2-t, hogy hatásosan tudjam logolni vele a fordulatot (erre a célra ez bevált cucc).
A problémám egyedül az, hogy a Torque nem hajlandó csatlakozni rá, hiába tettem át wifire a kapcsolatot.
Megpróbáltam másik appal, leszedtem az ingyenes Car Scanner-t amivel gyönyörűen csatlakozik, csak éppen valahogy logolni nem tudok veleLényeg hogy az app csatlakozása valahogy triggerelte a Torquet mert akkor sikerült rácsatlakozni vele is, és szépen tudtam is logolni vele egyet. Ma próbáltam volna ismét, de ha fejre álok sem akar rá csatlakozni, leszedtem néhány appot az áruházból, egyikkel sem csatlakozik, csak a Car Scannerrel megy atomstabilan.
Járt már így valaki? Illetve aki wifis kütyüt használ annak gond nélkül megy az minden alkalmazással?
-
DeathAdder
veterán
válasz rbalint88 #193723 üzenetére
+ tboldi
Nekem is ez az egy app, amivel hajlandó működni.
Na megnézem holnap, mert nem jöttem rá, hogy hogyan lehet vele naplózni. Illetve a hivatalos oldalon találtam most egy leírást, hogy először be kell pipálni, aztán átmenni a dashboardra, aztán ott kitenni amit logolni szeretnék. Nagyon nem volt egyértelmű, torquenál kicsit egyszerűbb, csak arra meg nem akar wifin csatlakozni
Meglátjuk, köszi, a car scannerrel működnie kell
-
DeathAdder
veterán
Srácok mondanátok néhány bevált szívó v8-as gépjárművet, ami nem egy betegágy, és alkalmas a használatra?
Harmadik generációs GS430, és a 300c hemi-vel egyre jobban szemezek. Az ilyen bmw, mercik elég van a környezetemben, hogy ne akarjam szivatni magam velük
quattroporte meg áááá...az a sportosra hangolt v8, imádom, kislánykorom óta arra csorgatom a nyálam, de most hogy elérhető több bajom is van vele, váltó, szerviz, túlságosan hivalkodó megjelenés, olasz..Jól sejtem, hogy nagyjából a japán, usa vonalon érdemes gondolkozni?
-
DeathAdder
veterán
Direkt nem írtam, hogy ne szűkítsem a kört, első körben a legfontosabb szempont, hogy ne egy guruló műszaki probléma legyen
aero. - köszi. Egyre inkább bánom hogy tavaly az ismerős 3gen GS430-át nem vettem át amikor kínálta ráadásul az értékéhez képest bagóért .de-n is csak 1db van, de az eggyel régebbiben is ugyanaz a motor van ha jól tévedek.
-
DeathAdder
veterán
válasz Qtya123 #194061 üzenetére
Nyilván nem arra számítok, hogy egy tizenéves autóra nulla pénzt kell majd költeni, és fél-1 millát bármikor rá lehet locsolni ezekre is, főleg kezdetben, csak ne rendszeresen Bódéval viszont lehet foglalkozni ha nem elhanyagoltan, szétrohadtan veszem, csak a motor, váltó ne legyen betegágy, amibe folyamatosan a pénzt kell locsolni, és lerohad az út szélén, mert arra háklis vagyok
Chrysler onnan jött, hogy haverom munkatársa jó lakmuszpapírja hogy mik váltak be nála, és mik nagyon nem. Meglepő módon Grand csirkében levő hemi nagyon jól teljesített nála, nyilván szervizben mindent megadott neki, de rendszeresen használta, még tengerre is járt vele, rengeteg métert beletett, és soha semmi gondja nem volt vele, és ahogy olvasom mások sem panaszkodnak rájuk, ellenben pl. a w211 E500-as mercivel, amivel akármit csinált orrán száján dőlt az olaj mindig.
Ezért szimpatikus a Chrysler is (meg mert már két Voyagerem is volt ebből a korból, amik elég jól beváltak), na de biztosan nem olyan precízre hangolt műszer mint a GS430, épp tegnap néztem újra meg a kopasz videóját, amit linkeltél, neki is nagyon tetszik
Haverom IS200-a is szuper jó autó, de neki is már kellett foglalkozni a rohadással, nagyjából azért tudom mostmár, hogy mit érdemes nézni, szóval köszi, tényleg
-
DeathAdder
veterán
Srácok az m3 e92-ért mennyire szabad pénzt adni? Motor, automata váltó milyen ezekben?
Most lehetnek ezek árban a mélyponton, vajon ezeknek az ára is úgy el fog szállni mint az öregebb m3-asoké?
-
DeathAdder
veterán
válasz bitpork #199721 üzenetére
+ rbalint88
Értem, akkor felejtős, én is este még olvasgattam, és hát szabad rá költeni, ami nem is feltétlen lenne baj, de hogy ilyen hajtókarcsapágyak kopó-fogyó alkatrészek legyenek..
Rongáltam a topikot már korábban, hogy valami szívó v8-ba belekóstolnék, és most olyan korban meg anyagi helyzetben vagyok hogy belevágnék valamibe amíg még lehet.
Qruék írták múltkor a Mustang GT-t amivel az a bajom hogy a hatodik generáció még nagyon friss, és gondolom ezeknek az ára néhány éven belül nagyon be fog esni, viszont lassan több van belőle az utcákon mint Suzukiból, igen népszerű így könnyen eladható, ami jó. De szempont azért, hogy ne értéktelenedjek el néhány év alatt.
Egy Lexus isf meg felő hogy rajtamarad az emberen, hahun jó sok ideje van egy makulátlan, már több mint 1 millával olcsóbb mint amennyiért először felkerült, és még mindig nem vitték el. Legtöbben azt sem tudják mi az, bezzeg ha audi lenne..
-
DeathAdder
veterán
válasz elbandi2 #199760 üzenetére
Világos, meg amúgy én is túlgondolom, eddig minden autómnál és motoromnál volt egy konkrét típus, itt meg inkább az van hogy alkalmazkodni szeretnék a kedvezőbb körülményekhez, mert ezeket úgy gondolom hogy már szerelőhöz kell vásárolni.
Egy valamit magára adó szerelő nekem a középmotoros Porsche Boxsterre is azt mondta, hogy ne vigyem be az udvarába. Ismeri a típust, de sosem szerelt még ilyet, valószínűleg célszerszámai sincsenek, abból meg nem kérek hogy szerelőtől szerelőtől vigyem hátha valaki megtudja jól csinálni amit a másik elrontott, meg jó eséllyel az előző tulajdonos szerelői is csak tákolgatták, mert akkor láttak ilyet először.
Ha nem lennének ilyen averzióim akkor könnyű lenne a választás
(#199759) nandow - március óta biztosan fent van, akkor még 1 millióval többért hirdette, néhány hete vette lejjebb az árat.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
5gen musztángja volt már itt valakinek, vagy volt hozzá szerencséje?
Mennyire számít gagyinak, ha nem mercedes a mérce?2013-14-es ami tetszik, tudom ez még lovaskocsi futóművel szerelt, de nekem a 6gen túl kerek, nem elég maszkulin, nem igazán jön be..
Haverom főnöke asszonyának 6gen van 2017-es, ingázik vele két város között napi szinten, rá is tudnám beszélni hogy adja el, de sokkal jobban tetszik a régebbi azon belül is a 13-14-es.
Merev híd még nem is annyira, de a beltér rém bazárinak tűnik még a 6genhez képest is.
btw, 6gen nekem japán autók után teljesen vállalható, de az 5gen plasztik beltér már képekről is kicsit félelmetes, bár élőben nem láttam még... -
DeathAdder
veterán
Nekem sincs 7gen typer civic után magasan a léc ilyen szempontból (és a Voyagerem sem sokkal jobb minőségű beltérre), illetve civic is áttért merev hídra a 8gennél, és csak a 10. gennél jött vissza a dupla keresztlengőkaros, mégis sokan szeretik a 8-9gent.
Nem tudom, hogy ez zavarna-e, nyilván ki kell próbálni, gondolom amit tapasztalnék hogy szar utakon rázósabb és ott rosszabb lehet fordulni is vele, de pályára úgysem viszem, meg a pörgést sem élem.. bár pont ott lehet inkább előny a csatolt lengőkar
-
DeathAdder
veterán
válasz BigBlackDog #200415 üzenetére
valóban az a csatolt musztángon van a dobozos kisteher futómű hátul
-
DeathAdder
veterán
Üdv,
Apámnál az autóm leparkolva november óta, tegnap úgy adódott hogy útban volt, arrébb kellett állni vele, azonnal indult, fél óra múlva visszaakart állni a helyére, de csak katt, és semmi. Rátette fél órát tölteni, indult és visszaállt a helyére. Mondtam ne is baszkódjon a töltéssel, majd veszek másik akkut, csak hívja el az elektróst hogy lemérje illetve megmondja pontosan milyen akku legyen bele véve, mert a 7 éves gyári akkun nem ír semmit. Hív hogy megnézte, de egyébként az akku tökéletes, még tölteni sem kell, ez az akku jó, és a töltés is rendben
Azóta mégegyszer be lett indítva, mondom sétáltassa meg hogy kiégjenek a túldúsított savas gázok... megint egyből indult.
Ilyenkor mi van? Ha nem muszáj nem dobnám ki a gyári akkut ¯\_(ツ)_/¯
-
DeathAdder
veterán
Nagyon nem lett rossz, és mekkorát lép ez az M340d.. felhomályosítást kérnék hogyan lehetséges hogy egy pl. 500(!!) kilóval könnyebb és mindössze 20 lóval gyengébb FK8 typer hogy mehet szarabbul mint ez?
340 ló azért nem a világ egy 2 tonnás bódével összkerekes hajtásveszteséggel, aztán mégis megcsinálja
-
DeathAdder
veterán
válasz brumi1024 #228265 üzenetére
+ [vilike] - tényleg durva lett, tetszik a g20
elsősorban egyenes menetre értettem a jobbat, és is zeperfset bogaraztam, de azért +500 kiló az 5 szépen megtermett ember, le a kalappal, bár nem vagyok dízel párti, de jár nekik a kekszstickermajom - igen a kamuhang az elég ciki, legjobb volt eddig a Vályiék által tesztelt octacia rs v8-as hangjai
-
DeathAdder
veterán
válasz barnam_ #235587 üzenetére
adom, életem egyik nagy hibája volt automatát venni, annyira gyűlölöm hogy elmondani nem tudom, a jó oldala hogy sokkal többet csordogálok így, mert úgyis helyettem gondolkodik, ha nem lenne kézi is szerintem már régen kiölte volna belőlem az autózás élményét
értem az érveit aki szereti, pláne aki rendszeresen a fővárosban autózik, a dízel teherszállító edény nekem is tökéletes az eseménytelen közlekedésre, azt egyáltalán nem bánom hogy automata
-
DeathAdder
veterán
válasz BigBlackDog #235616 üzenetére
az összes vezettem a 10 sebességes fordét, dsg-t, de nem a tökéletessége miatt nem szeretem, mindegyik teszi dolgát, nem szidom, csak képtelen vagyok élni. az hogy milyen gyorsan vált éppen nem érdekel
a buta 4 sebességes automata a teherautóban viszont tökéletes, de nem is keresek benne örömöt
viszont bánatom most lesz benne, mert valószínűleg fel kell újítanisajnos ezek a szupersportok is már csak automaták (oké gordon murray t50 ), ha telne rá gondban lennék, bár szerintem akkor valami öreg ferrarim lenne
-
DeathAdder
veterán
szóval, autómata váltóhiba tünet
ma beleraktam ~500 km-t 2.8 crdi daimler féle Voyagerbe, szépen fut, aztán utazás során elbasztam egy lefordulást, készülök megfordulni berakom rükibe de az autó nem megy, illetve olyan mintha a kézifék be lenne fogva izomból, és ahogy nyomom erősebben a gázt úgy megy picit jobban, de mintha a fék fogná közben nagyon erősen, borzasztó lassan megy. Na így tolattam egy 2 métert, aztán D-be de előremenet is ugyanez.
Beraktam P-be, megcsap enyhe kuplungszag, pár pillanatot várok, és ha mi sem történt volna azóta is faszán megy, szépen vált le is fel is.
Tavaly nyáron ugyanilyen dög melegben jártam ugyanígy, meg egyszer kb. egy hónapja, tehát ez volt a harmadik alkalom. Ritkán hallom hogy picit csattan amikor levált egyesbe, mondjuk havonta párszor, és van amikor leállítom a motort beremeg és csattan. Napi használatos jármű. Ez lehet akár kettőstömegű is? semmi tapasztalatom automatával és kéttömegűvel
váltóbaj volt benne cserélve tavaly nyáron, jól lehúzott vele a mesterember, meg már előtte a Mustanggal is, mint utólag kiderült másokat át is vert, nem áll módomban többet oda vinni, szóval ha esetleg van valami tipp minek a tünete ez, vagy valakit ajánlani kihez fordulhatok, elviszem bárhova de a szeged-baja vonal lenne a tuti
-
DeathAdder
veterán
Fehér plasti dippes felni és a yellowstuff vajon mennyire szerethetik egymást?
Kicsit unom már hogy tök egyforma ezüst a téli nyári gyári felniszettjeim, gondoltam 1-2 szezonra változtatni, de átfényezni nem akarom a gyárit.
Vannak itt vele tapasztalatok, hólyagosodik? fékport gondolom szereti, de vajon lemosható?
Nekem valahogy nem szimpatikus, kissé bazárinak hat, de sokan dicsérik hogy nagyon jó
-
DeathAdder
veterán
Tud valaki segíteni hogy Tesláknál a lóerőt hogyan lehet ellenőrizni?
Adott egy 2018-as Model X, tulaj állítja hogy 613 lóerős, JSZP-n 79KW-ot ír, alváz alapján meg ha rákeresek 90D-t dob ki bizonyos helyen, közben az autóra 100D van írva.
Elvileg a 100D is 421 lovas, de van ahol 518-at ír, a tulaj meg 613-at mond, ami meg a P100D kéne legyen.
Egy barátomnak nézzük, ezeknél még a lóerő is ennyire katyvasz? én egy 2,5+ tonnás villanynál seggel biztos nem mondom meg hogy melyik lóerős lesz az
-
DeathAdder
veterán
válasz radi8tor #265883 üzenetére
+ brumi1024
megnézzük majd, kértem hogy nézzen rá tapimenüben de nem lettünk okosabbak ő állítja hogy 613 ló de semmi nem bizonyítja
nem tudtam hogy erről a gyártó sem közöl adatot, így lehet nehéz lesz megállapítani, esetleg ha majd ezen múlik akkor felajánlom hogy melléállok és nyomunk gurulóból egy padlót, ha valóban a 600 lovas akkor el kell hogy lépjen
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok, lejárt forgalmival kérdés, illetve idén júl 7-én fog lejárni műszaki
Mivel nincs felkészítve az autó műszakira az az opció továbbra is működik, hogy hagyom lejárni aztán október körül ha elkészül kérek egy műszaki időpontot, majd bemegyek a kormányablakba és kérek a rendszámra egy útvonalengedélyt arra a napra?
Kötelező, teljesítményadó ki vannak fizetve. -
DeathAdder
veterán
válasz molnarpeter #267704 üzenetére
erről nem is hallottam, valóban így lehet?
lehet egyik nap útbaejtek egy kormányablakot és megkérdezem, lényeg hogy továbbra is megoldható trélermentesen
-
DeathAdder
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen