Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    szóval, autómata váltóhiba tünet

    ma beleraktam ~500 km-t 2.8 crdi daimler féle Voyagerbe, szépen fut, aztán utazás során elbasztam egy lefordulást, készülök megfordulni berakom rükibe de az autó nem megy, illetve olyan mintha a kézifék be lenne fogva izomból, és ahogy nyomom erősebben a gázt úgy megy picit jobban, de mintha a fék fogná közben nagyon erősen, borzasztó lassan megy. Na így tolattam egy 2 métert, aztán D-be de előremenet is ugyanez.

    Beraktam P-be, megcsap enyhe kuplungszag, pár pillanatot várok, és ha mi sem történt volna azóta is faszán megy, szépen vált le is fel is.

    Tavaly nyáron ugyanilyen dög melegben jártam ugyanígy, meg egyszer kb. egy hónapja, tehát ez volt a harmadik alkalom. Ritkán hallom hogy picit csattan amikor levált egyesbe, mondjuk havonta párszor, és van amikor leállítom a motort beremeg és csattan. Napi használatos jármű. Ez lehet akár kettőstömegű is? semmi tapasztalatom automatával és kéttömegűvel :N

    váltóbaj volt benne cserélve tavaly nyáron, jól lehúzott vele a mesterember, meg már előtte a Mustanggal is, mint utólag kiderült másokat át is vert, nem áll módomban többet oda vinni, szóval ha esetleg van valami tipp minek a tünete ez, vagy valakit ajánlani kihez fordulhatok, elviszem bárhova de a szeged-baja vonal lenne a tuti :R

Új hozzászólás Aktív témák