-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz radi8tor #236811 üzenetére
De akkor hogy a francba csináljak magasabb üléspozíciót? Van magasság állítás, de azzal együtt is kevés. Hosszú ideje párnát rakok a seggem alá, de már tele a hócipőm vele, elcsúszkál, plusz rövidebb így az ülőlap, marha kényelmetlen. Mi más módon lehet megcsinálni? Vágjam szét az ülést és csináltassam úgy, hogy az emelőkar többet emeljen?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
macilaci78
nagyúr
válasz dethroner #236810 üzenetére
Szerintem sem szabad és így nem is szerencsés. Ha mindenképp barkácsolni szeretnél, akkor megfelelő méretű zártszelvény, az egy intenzív lassításnál (ütközés) elbírja a nyíróerőt.
Vagy emelhető ülés, ami passzol a típusba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #236862 üzenetére
Pont az a baj, hogy nem ugyanoda esik majd a feje ahova kene. Ha magasabbra veszi az ulest akkor tulloghat. Aki magas az inkabb pont leereszti az ulest.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #236868 üzenetére
Bohóckodtam vele, jó lett. De mérget nem vennék rá, hogy legközelebb is jó lesz.
-
macilaci78
nagyúr
És hátrébb is tolja. Szóval az alacsonyabb ember feje közelebb is van a kormányhoz.
Nem vettük figyelembe a magasságában, mélységében állítható kormányokat, sem a f@szul beállított üléspozíciókat. Szóval szerintem 5 cm emelés önmagában belefér. Inkább a rögzítés erőssége a kérdés.Amúgy a Passat pont olyan, hogy az ülés emelésekor előre is megy az és. Kb 1 cm emeléssel 6 mm-t megy előre.
A vicces, hogy magamnak emelnék az ülésen, de a beszállást nehezítené, a lámpát meg nem is látnám.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #236870 üzenetére
Maramelyik. A Japok csak billentik az ulolapot.
Nem latod a lampat pont ezet nem emeled fel az egig. Nekem pl koppra le van engedve az ules.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petyyyyy
addikt
Nana, ezt délután kettőkor írtad. Az már PM grat.
befejeztem.
Utca másik oldalán házikó romjai, mögötte búzatábla. Két napja aratták, azóta száll a por a szélben, vastagon állt a gépen - sajna nincs ajtó a garázson. 200 forintból csaptam le a gépet, még mindig über a wax rajta.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #236876 üzenetére
Garazsban/bol tudjuk tolteni
Futesre elektromos padlofutes lett, nagyon komfortos. Vizes/kazanos padlofutes nem jatszott volna, nem kap engedelyt, a radiatoros meg komfortban nem olyan jo es csomo helyet buktunk volna vele, ami 55nm-nel eleg sokat szamit
Osszessegeben nem banom, ha nem 7x lesz az ar, hanem csak 2x, mint a vilike altal linkelt kiszamolos cikk szerint, akkor deal done.
Gaz nem volt opcio, az volt a cel, hogy ne legyen, nem akartunk kazannal szivni, kemenyt beleltetni, meg a csovek miatt vesni. -
barnam_
nagyúr
válasz Szada85 #236583 üzenetére
Nem inkább fordítva? Legalábbis Mercedesnél ez volt a jellemző, hogy 93-ig még tartósabb volt a felület és üregvédelem; aztán rájöttek hogy eldobható autót kell gyártani, különben senki nem veszi meg az újat.
Mondjuk tök mindegy, a 93 előtti is ugyanúgy rohad, csak max nem annyira. -
dethroner
veterán
válasz macilaci78 #236858 üzenetére
Az a helyzet, hogy egy gerincferdülés miatt a testem felső, csípő fölötti része nem olyan hosszú, mint a magasságom alapján az várható lenne. Értsd, a magasságom 172cm, ez nem is volna kirívóan alacsony, de ha nem volna ez a gerincferdülés, akkor legalább 185-190 cm magas lennék. A lábam hossza ehhez igazodik, kurva hosszú Szóval ülés csontig hátratolva, mert így kényelmes a pedálokhoz, de ha maxra emelem az ülés, párna nélkül épp hogy kilátnék a kormány fölött. Párna ezen emel kb 3 centit, így már kilátok, de sose fogja azt a komfortot adni, mint a normál ülőlap. Ezen kéne javítani. Hogy gondoltad ezt a zártszelvényes dolgot? Jöhet privátban is, ha nem annyira a topikhoz való.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
CactuS
Arcképgyáros
Ezt láttátok már? Mázlijuk volt, főleg, hogy a végén elfordult és becsukta a szemét.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
barnam_
nagyúr
válasz CactuS #236880 üzenetére
(nem értem még a végére)
Nem tudom mit mutat a tábla azon a szakaszon, de 45-50 mph kétlem hogy beleférne. Nem tudom, hogy a vétlen autóban utazók megsérültek-e.szerk: úgy látom az nem volt fontos, hogy akinek nekimentek túlélte-e, legalábbis nem hallottam hogy beszélt volna róla
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mai melo -> haza elég patent fogyi lett.
(Bp xi - Szigetszentmiklós)19,5km
30 perc
6,6L/100kmNem eszik rosszul ez a jószág Nem kell ide mild hibrid, teljesen jo a sima turbobenzin is.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz dethroner #236879 üzenetére
A sín és a padlólemez közé közé hosszában zártszelvény távtartó.
Na de ha orvosilag indokolt, akkor járj utána. Van sok ember, aki ilyen-olyan testi fogyatékossággal személyre szabottan átalakított autót vezet, amik le vannak papírozva.
Ugye a papírgyűjtés hazája vagyunk, feleslegesnek tűnhet, de a papír birtokában egyrészt nem búbolnak meg a hatóságok, másrészt talán azt is jelenti, hogy az autó biztonsága az eredeti állapotával egyenértékű.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz barnam_ #236882 üzenetére
Reagált rá kommentben a sofőr, hogy: As far as I know, driver of van was not seriously injured. Beauty of a modern car with crumple zones, self tightening seat belts & air bags.
A fékhibán túl beragadt a gáz 2200-as fordulaton, ahol viszont ez a motor ~ 1200 Nm-es nyomatékkal húz, szóval igazából még gyorsított is "magától". Mondjuk lehet ekkora nyomatékkel simán beforgathatta volna keresztbe, lehet kisebbet csattannak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz radi8tor #236889 üzenetére
Hát, sokat elmond, hogy az utolsó ~1,5 másodpercben kitámasztott és elfordította a fejét, csukott szemmel. De egyéként a videóban mutatják azokat a fékeket. Vicc, szerintem az RS Twingon nagyobb tárcsa van elől.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dethroner
veterán
Kétévente volna rá pár percem hogy kivegyem majd visszarakjam azokat a távtartókat
#236886macilaci78 Nincs semmi fogyatékosság amúgy, megvan minden részem és működik is, csak rövidebb a felső testem és ez csak akkor gond, ha ki is akarok normálisan látni.
Szóval a zártszelvényt hozzácsavarozni a padlólemezhez, majd a sínt a zártszelvényhez csavarozni? Így nem kellene hosszú csavart alkalmazni, elég volna pont olyan hosszúságú, mint ami most benne van. Így az erőkar hossza nem változna?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
BigBlackDog
veterán
válasz JoinR #236894 üzenetére
Nálam a Golf és a Polo is kicsit lejjebb ment. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ha kapnék egy ugyanilyen Golfot, ugyanezzel a hajtáslánccal újonnan, akkor tudnám-e azzal is hozni a mostani fogyikat. Van egy tippem nekem is, hogy fogyi szempontból a bejáratás igazából nem az autó motorjára értendő, hanem az autó-sofőr párosára. Legalábbis el tudom képzelni, hogy pár ezer kilométer kell hozzá, míg hozzászokik az ember egy új autóhoz-motorhoz (hol, mennyire kell nyomni, hol lehet motorfékezni, stb.)
-
válasz dethroner #236879 üzenetére
Furi, hogy nem látsz ki, mit szóljon az 159 magas édesanyám, amúgy suv-ok sem segítenek ebben? Magasabb üléspozíció?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen