-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #236300 üzenetére
A Jazz-ben csak a fejtámlák és az övek között vannak kallantyúk, azokat el lehet érni bármelyik irányból. [kép1]
Az Ypsilonnál meg a hátsó ülőlapok alatt vannak még a most felfedezett loopokon kívül. A két szélsővel lehet dönteni több meredekségi fokozatban, a középsővel pedig az egész hátsó sor mozgatható előre-hátra. [kép2]
A Hondában az első üléseknél van hasonló turpisság, a szokott módon alul is van egy kar, amivel benne ülve előre-hátra tologatható a sínen, meg a háttámla oldalán, a légzsák fölött is van egy, hogy a hátsó ülések ledöntésekor az elsők alá lehessen dugni a hátsók fejtámláit anélkül, hogy előre kelljen mászni. A képen nincs teljesen visszatolva, amíg lehet. [kép3], [kép4], [kép5]
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
Na, ezt a képet kerestem, itt látszik a felső kallantyú.
[kép]A Magic Seat meg ennyi, fel kell csapni az ülőlapot (1/3-át, 2/3-át vagy 3/3-át tetszés szerint), és lenyomni az U alakú lába(ka)t, ezzel rögzül. [3:11-től]
A kalaptartó itt viszont egy roló.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
molnarpeter
nagyúr
Közeleg az 1.3 Anyagi Romlás (Grande Punto) következő szervize, nincs agyon használva covid óta, múltkori olajcserétől 2 év alatt lesz bő 10e km benne... a nemes alkalomra berendeltem egy QWP pollenszűrőt 860-ért, olajszűrővel nagyvonalúbb voltam, az Armafilt lesz 642 JMF értékben - lett volna olcsóbb is Starline 484 Ft, de hát támogassuk inkább a hazai címkéző ipart.
Rendelés ürügye egyébként az SDI Golf, miszerint kért bal első kerékhez egy ABS jeladót - 2299 Ft, újabb csőd közeli állapot, van benne 19 év/330+e km, ennyi belefér.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cOxeR #236304 üzenetére
Amúgy 2014 óta csak Olaszországban kapható az Ypsilon, immár 11 éve gyártásban van a 846-os, Fiat 500 alapú generáció, és jelenleg az egyetlen modellje a Lanciának.
hacki87: Grat!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #236307 üzenetére
Csupa Starline-t szedtem ki a Lanciából is a legelső olajcserekor, most már értem, miért.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #236309 üzenetére
Na igen, nem egy drága márka Ebben elég változatos volt, olajszűrő Purflux (feltűnő hullámos), clean filters volt a levegő, Denckermann a gázolaj (ez mondjuk kevésbé volt szimpi), és a pollen számomra megállapíthatatlan K548 Free feliratú és Made in Italy
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
Igen euro5 szíjas vezérlés. Néztünk egy évvel fiatalabb 1.6cdti-t is de az láncos és az nem jó ómen egy opelnel xD plusz állítólag néha már hidegen becsörrent a lánc. Amivel csak az a gond hogy ilyen 500ezer Ft-ról indul a vezérlés csere és motor ki be a gyakorlat. Így azt elengedtük. Előtte ugyanez egy 1.4turboval ott meg a láncot láttam okos kerékkel? Kb 400ezer ért így azt is elengedtem . Ehhez meg Bárdi kedvezménnyel 74ezer a vezérlés vizpumpaval olajjal és az összes szűrővel. Csepel varsany Csepel varsany 4.7 volt. Ma felment 5.2-re, de majd lemérem rátankolással.
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #236307 üzenetére
Peti!! Szívemen viselem sorsod! Osztozom eme nehéz helyzeteden, nemzetközi gyűjtést kezdeményezek.
Joe
-
veterán
Portfolio.hu interjú Ratatics Péterrel, MOL.
Összefoglalva: no para, de ésszel.#236305 hacki87: Gratulálok az Opel flottához!
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ford visszahívja az összes HEV és PHEV autóját.
Az enyém is érintett VIN alapján.Dealers were notified Friday and owners will be notified August 8, Ford said.
Ford said dealers will fix the issue by modifying the under engine shield and active grille shutter on these vehicles.
The emailed Ford statement said isolated engine manufacturing issues have resulted in 2.5L HEV/PHEV engine failures involving engine block or oil pan breach.Ford said there have been no injuries or accidents reported associated with the defects that caused the recall.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Szoszo94
őstag
Tegnapi fogyi: 14L/100km
Sietős út Hungaroringre, ott két órés veztech tréning, majd sietősen haza Győrbe.
Tréning frankó volt, szárazon én álltam meg leghamarabb, pedig az enyém volt a második legnehezebb autó (PS4 és EBC megtette hatását), cserébe a "jeges" műgyantás fékezéseknél 40-es tempónál végigcsúsztam az egészen és az aszfaltra még 15-20km/h sebességgel értem rá A semmi tapadás nem kifejezés, de nyárra vettem a gumit, nem télre Viszont érdekes módon a rántópadnál 40-es tempónál és feltekert rántóerőnél is össze tudtam még szedni, ahol már mindenki pörgött, mint a ringelspiel. Elektronika viszont bekaphatja, egyszer sem csipogott bele vagy segített bármit is, leszámítva az ABS-t a vészféknél. Tartott gázzal kellett rámenni a padra és így nem volt fordulatszám különbség a kerekek közt, oldalgyorsulást pedig ezek szerint nem néz. Vagy csak gyorsabb voltam, mint az elektronikaJut eszembe, friss jogsis állt előttem, kb 3m volt a két kocsi közt és így is mikor elindult a tréning, sikerült nekem gurulnia (dombon álltunk). Többször is próbált indulni, de a féket mindig kiengedte, a dudámra pedig meg se rezzent. A vonóhorga szépen kivehető a rendszámomon Tréning végén odamentem hozzá és kérdeztem, hogy ebből mit érzékelt, mert én ki is szálltam akkor megnézni mekkora a baj, de semmit sem vett észre Mivel amúgy is valaki már rátolatott horoggal a rendszámomra, így mondtam neki, hogy lesz@rom de ígérje meg, hogy nagyon nekiáll gyakorolni a dombon való elindulást akár kézivel, akár fék-gáz-kuplung összehangolással, de majdnem egy autót ne guruljon már hátra...
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kolos kihajtja a lelkét a Transporter-E-nek [link]
Végét nézzétek meg mindenképp, Fordosok kiértékelik a tesztkört.⭐ Stella
-
opr
veterán
válasz Szoszo94 #236323 üzenetére
Biztos, hogy nem nyomtad át engedékeny módba? Én néha szoktam (tényleg nagyon nagyon néha), nagyon fun.
Alapból is hagy szórakozni kicsit, mondjuk egy olyan helyzetben, ahol álló helyzetből kell 90 fokot szűken kikanyarodni és asap jelleggel minimum 50-re gyorsulni (ami 1-esben még sima ügy, bőven a piros/tiltás előtt ), pont annyit enged, hogy a kanyarban seggét becsúsztasd a sáv közepére, aztán szépen kilőjél, de ha kinyomod, akkor kapsz még 1-2 extra másodpercet, amíg tudod csóválni a seggét, ha elég elszánt vagy. Sajnos teljesen kinyomni nem lehet, mint az is200-ban, de igazából amíg közúton vagy, még ez is tud sok lenni, nem is szoktam szórakozni vele (csak nagyon ritkán, de mindig megvan a 100 dolláros címlapvigyor).Szóval simán lehet, hogy tényleg gyorsabb voltál, mint az elektronika, mert elég engedékeny, egy ilyen forszírozott helyzetben mire beavatkozna, lehet már össze is szedted, ha jók a reflexeid meg ügyes vagy (és ez alapján, amit írsz, ez mindkettő igaz). Meg az is, hogy brutálisan stabil a gép, fék, gáz, kormányrángatás, hirtelen egy pillanatra futómű alól eltűnő út is nehezen hozza zavarba, ilyen téren (is) imádom én is. Driftelni mondjuk nem ilyet vennék, annyit kell hozzá melózni, hogy eldobja magát, hogy esélytelen lenne a dolog.
Vezetési tréninget kicsit irigyelem, az nekem is tervben van, nagyon jó és hasznos mókának hangzik.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Jut eszembe, hétfőn ültem egy dacia springben, (seatot vittem szervizbe és elvittek vele a vasútállomásra)
Ilyen kis városban szaladgálósnak biztos jó, de amúgy nagyon puritán. Igaz nem állítottam az ülést, de az állomásig megfájdult benne a derekam, kerestem az ablakemelő kapcsolót, nagynehezen megtaláltam a műszerfalon. Amúgy tudott szépen a forgalommal haladni. 4M Ft-ért mikor volt rá kedvezmény, arra amire használták még ok, de 7,3M M Ft-ért🤔Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Megint bejött a WagonR-be tankolás Jazz forgalmival, de most egy másik kúton.
A Levél úti OMV-n most is volt MM95.
Vagy puruttya jön a MM-es pisztolyból is?[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz kisza25 #236329 üzenetére
Nemspring, hanem Duster, de Dákós észrevételek.
Elmúlt időben, hogy többet pályáztam, azért néztem nagyokat. A Jettaval tényleg kb 125-130 körül tartom "nagyon barátságosnak/komfortosnak" a belső zajt, időszakosan azért van, hogy "rákényszerül" az ember akár 170~ig is elugrani, de nem gyakran.
Mikor nyugisan krúzolsz a külső sávban óra szerint 140-el (~ez kb 130), és a belsőben Dusterrel vagy mk2 swifttel mennek el melletted. Gyanús, hogy a lakosság "tekintélyes" része sajnos menthetetlenül nagyothalló, halláskárosult? Mondjuk nekem óriási ugrás a Mk3 yarishoz képest, hogy órákat levezetek gond nélkül (nem csak zaj, hanem ülések is fényévekkel jobbak), és nem vagyok halálomon már a szomszéd település környékén, de hogy lehet bírni órákon át pályán egy Dustert?
Bár emberek tudnak gond nélkül fesztiválozni, koncertre járni, én meg még a filmszínházba is 3M füldugóval ülök, szval simán óriási egyéni különbségek vannak. Ahogy gondolom, az ülés is lehet valakinek kényelmes, valakinek nem adja ki.
Ja, a "feltekerem a hangerőt" pont azért nem megoldás, mert, még több problémát generál. Hang-szenzoros túltelítettségre NEM opció, hogy még nagyobb zajt csinálunk magunk körül Ennyi erővel ha melegünk van, irány a szauna, panelkonyha, az izzadás és tágult perifériás erek ugyanis a nagyobb hőleadást szolgálják Mondjuk tény, egy jó forró, gőzös zuhany után pont ezért pillanatok alatt visszahűl az ember.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Snoop-y
veterán
A tied mitol az? Kilyukadt a kipuff?
Mod:
Ha mar szobajott eppen kipu keresesben vagyok.
Csak svajcban is jovahagyott rendszer johet szoba szoval eleg limitalt.Eddig ezeket talaltam:
Fox
Borla
Svajci flap system (ezt eleg draganak tartom 4K+)[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Szoszo94
őstag
Nem, pedig erősen gondolkoztam még a full-offon is (pedal dance), de így, hogy bele sem szólt, felesleges lett volna. Ki lehet nyomni teljesen, de akkor kocsi újraindításig nem lehet újra bekapcsolni, YT segít a Lexus pedal dance kereséssel - "kézi"fékkel és fékkel kell felváltva kettesével játszani indítás után, akkor kilövi az elektronikát. Egyébként a gombbal nagyjából 15 fokos kormányszögig enged kipörögni, afölött elveszi a gázt és a mókát
Nem kell melózni sokat ahhoz, hogy eldobja magát, csak rá kell érezni - az automata váltó sem segít benne, de megy az ha akarja az ember
Ez volt a rántón a közel max.Veztech tréning jó móka tényleg, de ha engem kérdez bárki, télivel/négyévszakossal mennék újra - erre a fajtára , ugyanis a műgyantán a jeges utat szimulálják és nyárival csak mókázol, de rendes tempót a szlalomnál sem tudsz átvinni és ilyen körülmények nyárigumival soha nem lesznek - feltéve ha lecseréled télre a gumit persze
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Puma K
veterán
Mit jelent a messzire?
A héten voltam egy Budapest-Miskolc-Budapest távon az eddig általam ilyen hosszabb úton sosem vezetett Peugeot Boxerrel. Nagyon ritkán azaz évente ha 2x hétvégente kölcsön kérem a céges dobozost, de akkor Bp-n belül mozgok vele.
Ez a Pözsó a már korábban említett 2021. májusi gyártású céges dobozos 2,2-es dízel motorral, 140 lóerő, 340nm és 6-os váltóval.
Nem a szívem csücske ez a Pözsó.
Annyiban jó hogy új és van benne légkondi. De az előző 2007-es Merci Sprinter-t jobban szerettem és vezetni meg ülni is jobb volt abban. Annál érezhetően nagyobb-tágasabb-konfortosabb volt a fülke. Az ajtók ablakai is nagyobbak-szélesebbek...
Szóval ezzel az új Pözsóval mentem az említett Bp-Miskolc-Bp távot és hát elfáradtam mire visszaértem a céghez... mert rohadt hangos a fülkéje. A bolondos Coronita veretős mixet nem győztem hangosítani, hogy halljam.... de akkor meg már hangos a zene is az autó-szélzaj mellett... 130-150-el mentem-jöttem.
A Merci Sprinterrel nem fáradtam így le ugyan ezen a távon 130-140-es tempóval (korábban 2x én intéztem a szállítást a szállító kolléga helyett az említett távon ezzel a Sprinterrel)... sőt azzal voltam 2020 júniusában Immenstaad am Bodensee-nél ami 8 óra 50 perces menetelés volt kifelé (2x álltam meg pihenni-mozogni) ahol szintén csak úgy kiugrottam a célnál hogy az ottani ismerősöm meg is lepődött, hogy nem fáradtam el? Mondom nem
Tavaly volt az mikor a saját PNV-mmel mentem az említett Bp-Miskolc-Bp távon 170-200 között. A céghez visszaérve kérdezte a kolléganőm, hogy nem fáradtam el? Mondom
A laza tempóval az a gondom, hogy addig tudom tartani ameddig nem sz@rakodnak előttem... aztán menjek bármivel is igyekszem minél előbb lehagyni az adott forgalmi akadályt. Aztán x idő múlva veszem észre, hogy ennyire lehet nem kéne és lassítok.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Én mindig annyival megyek amit a forgalom enged, de még nem büntetik
Mindegy, hogy csak a boltba ugrok el, vagy nyaralniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest