-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #38119 üzenetére
Nem ismersz valami jó szakit?
Mert ez így kezd vicces lenni. -
Kornel
veterán
Csütörtökre esőt mondanak.
😞 -
Kornel
veterán
Suzuki baleno.
"Jó " a kormánya, meg a féke 😂 -
Kornel
veterán
Igazából eddig nem volt baja.
Ami most idegesít, az a kormánymű kopogas, es a generátor sipolas.
Na most mind típushiba.
Amelyiknél még nem jött elő, ott élő fog.
Inkább volt közepes árban, mint olcsó, viszont legalább őszinte volt.
Bár a kormányművet nem nagyon kalkuláltam bele, sima kormányösszekötőnek tűnt, mondjuk lehet az is.
Egyébként hibát az se okoz, egyszerűen koppan egyet ha olyan irányú és erejű oldal terhelés éri a kerekeket.
Generátor szintén.
Mindegy, addig csak találgatás, amig rendesen meg nem nezetem, úgyhogy addig nem bocsátkozok felvetésekbe 😉 -
Kornel
veterán
De, FL előtti.
Fl utáni 2,8-3M ilyen állapotban.
Aminek ugyanúgy ezek a típushibai.
Ebből egyet se javítottak FL-re.*Imi is azt mondja, hogy egyik se gáz.
Neki lehet nem, nekem az.
Én cserélném a hátsó szilenteket is, szerinte csak hátsó híddal együtt lehet, ugye forumtars meg linkelt fasza gyárinal jobb minőségű szilenteket ebayrol angliabol.
Na most ezek után azért elgondolkoztam, hogy nem csak én vagyok ilyen maximalista 😂[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ez nagy kamu 😂
Első kézből hondas gurutol vannak infók, hogy a típushibakat folyamatosan javítgattak, nem egy csapásra a FL-en...
Ezt támasztja alá, hogy ugyanúgy kijönnek a FL előtti típushibak is FL utaniakon.
Nem kell mindent elhinni egy újságírónak.
Amivel jobb a FL, az a BT képes fejegyseg, és a gyári tolatóradar.
BT hiányzik is, a tolatóradart az előző tulaj beszereltette, ugye kell is, kb. nulla a kilátás hátra.Szvsz az enyém 2008-as, epp nem FL-es, a kezdeti típushibak egyike sem jött még ki, lámpa beázás, stb.
Amiben meg jobb a PFL, az a plüss ülések, FL után sima szovet van.
A bamba első hűtőrácsot meg simán lehet cserélni typeS maszkra.A kormánymű, a generátor, stb. ugyanaz FL után is, sőt, az accord 8-nal is ugyanez van.
Pont hétvégén volt facebook csoportban egy szép thread vagy 50 kommentek keresztül, hogy kinek kattog a kuplung pedál... 10-bol 9-nek, 2006-2011-ig minden volt 😂
Made in UK, torok lengyel magyar vendégmunkásokkal, több hozzáfűzni valom nincs 😂
-
Kornel
veterán
válasz molnarpeter #38248 üzenetére
Köszönöm.
Egyelőre még csak találgatás, lehet megoldana egy kormányösszekötő csere, csak akkor szeretem szét, amikor nem fog fájni ha 100k lesz az egész. -
Kornel
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #38259 üzenetére
Nem a futás a lényeg, hanem hogy hol kapta, és mennyit.
Bp-en a szép peres gumival minden ütést a futómű visel.
Bízzunk benne, hogy nálad nem lesznek ilyen gondok, azaz hogy minél később.
Egyébként nem úgy kell elképzelni, hogy log a kormány, vagy a futomu, mert meg se moccan, de az az 1-1 koppanas is kikészít, na, ilyen vagyok 😂 -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #38337 üzenetére
Ilyen olcsó skoda alkatrészárak mellett ránéztem az erősebb skodakra.
1.8 TSI superb tetszetős.És mégse passat meg a6 😂
Haverom most vett egy 2008-as 3.0 tdi a6-ot, azt mondta az 1.9 tdi után óvatosan kell vele bánni 😂Montoya: miért? Egy sima vezérlés csere. Ennyiért ez nem rossz, egy fordhoz 60k a gyári szett, és csak szíj...
Mod: mondjuk egy ekkora kaszniba már az 1.8 tsi se olyan vitéz 😞
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #38342 üzenetére
Azert itt már könnyebb a kaszni, mint a superb-nel.
Fogalmam sincs milyen, majd a VAGgurukMágusok 😉 megmondják 😂
Gondolom több is kijön belőle, mint 160 ps, ha van rá bejáratott megoldás,mint a VAG dízeleknel.Munez ja, rá celoztam ebben a kommentben 😂
TaaT: ha már szívás, akkor legyen nagy, nem? 😂
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Kb. Honda topic találkozó volt 😉
ATS és a leon 1.8T bármikor jöhet viszont 😂
-
Kornel
veterán
Dizellel volt valaki Qru-n kívül? 😂
A fűnyírók amúgy is benzinnel mennek 😉
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz choco01 #38595 üzenetére
Ha jól értem, mész 100 km-t, és tankoksz egy épp útba eső kúton?
Ezzel több problema is van.
Ahhoz, hogy valamennyire is hiteles legyen a meres, legalabb pár száz km-re ratankolva kell számolni.
Én legalább 4-500 km-t mondanék, alatta biztos nem lesz pontos.
Kettő: mindig ugyanazon benzinkút ugyanazon kutfejenel tankolj, szintén a pontosság miatt.
Három: 8 kattanás minek? Én egy kattanasig tankolok mindig, ugyanazon a kutfejenel, így eléggé pontos lesz pár tankolás után a meres.
Négy: ezzel a sok kattanasig tartó tultoltessel simán telitoltod adott esetben a tank szellőztetőt, amit pont VAG-nal simán meg lehet tenni, ha jól tudom.
Innentől kezdve egyszer +5 liter van benne, egyszer meg nem, ha éppen nem töltöd tele éppen.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz choco01 #38619 üzenetére
Olvass vissza.
Teletoltotted a tank levegőzőjet is.
Utána meg nem.
Mikor hogy mennyire sikerül beleeroszakolnod.[Irónia]
Nyomd tele 10-15 kattanasig, hagyd kint a napon pár percre, és folyni fog a benzin a kocsiból.
[/Irónia]Tankolj mindig ugyanott, legalább 4-500 km-re számolva,telitank, egy kattanasig.
Es rájössz, hogy a hiba a mérésedben volt, nem a gépben 😂[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #38688 üzenetére
Azért nem vagy semmi 😂
Gzbotii: mert a c corsa aztán sokkal jobb
Pecc: már rég eladta, túl drága volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen