Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz Shadowbull #147 üzenetére
Azért ezek elég erős számok.
"Az autópiacon jellemzően az év eleje a leggyengébb időszak, a vége pedig a legerősebb, így jó eredménynek mondható, hogy a 2022-es negyedik negyedéves 405 ezres eladási rekordot követően 422 ezer autót adott el a Tesla az elmúlt három hónapban. A Wall Street elemzői előzetesen 420 ezer körüli eredményre számítottak. A 2023 Q1-es adat 36 százalékos növekedést jelent 2022 első negyedévhez képest." -
Shadowbull
addikt
válasz Geller72 #152 üzenetére
Az oké, de ehhez az kellett hogy már novemberben elkezdjék csökkenteni az árakat.
Tavaly ősszel rájöttek, hogy vagy árat csökkentenek, és akkor feladják a marzsokat, vagy maradnak az adott árszinten, de akkor vége a növekedésnek.
Az előbbit választották, meg is lett az eredménye.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #144 üzenetére
Ott is az egész rész gyűrődőzóna, ha frontális ütközésről van szó. De nem csak olyan baleset létezik, ami szintén képes ott lemezeket tönkre tenni, de nem feltétlen mindet.
-
Geller72
veterán
válasz Shadowbull #153 üzenetére
A kínai piac miatt csökkentettek árat. . És még fognak is.
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #144 üzenetére
Ja balról nekimennek, a jobb oldalán is cserélni kell minden hátul... Ja várjál nem. Nem mellesleg nem mindegy ezeket az elemek hogy vannak rögzítve... Csavarozva, szegecselve hegesztve gyárilag, mind megoldható műhelyben általában. Egy milyen elem a pressből... Egyáltalán nem biztos. A világon sehol, soha, semmi nem lett jobban javítható az ilyenektől, mindig a user szívja meg és fizeti meg az árát. Csak nem akarok tanulni ezekből.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Shadowbull #156 üzenetére
..úgy értettem, a kínai e-autóárak miatt. Bocsi. .
-
azbest
félisten
válasz Geller72 #155 üzenetére
volt erről is szó a befektetői előadáson:
minden autógyártó folyton variál az árakkal. Csak más márkáknál nem veszed észre, mert a dealership árait nézed. De az, hogy a dealer mennyiért kapja a kocsikat, az folyton változik. Plusz az usában botrányos amit a dealershipek műveltek a benzines kocsikkal, amikor több tízezer dolcsi felárat tettek rá a listaárakra, mert megtehették.Usában a vásárló támogatást úgy akarták belőni, hogy a tesla ne essen bele, mert van egy-két ellenérdekelt vezető a törvényhozásban. Volt is pofára esés, amikor bevitték a határ alá az árakat, mert bőven belefér a marginba. És később azok a teslák is bekerültek, amiket eredetileg rossz kategóriába sorolt a törvényhozás. Kínában is van ártól függő vásárló támogatás, ott is ahhoz igazodtak.
Pár évig nem volt támogatás teslára, mert a régi mennyiséghatárosat már réges régen elérték, más gyártó csak most jut oda.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Geller72 #160 üzenetére
Azért ez nem biztos. Eddig a kereslet még mindig magasabb volt, mint a kínálat. Az ár finom mozgatásával azt tudják szabályozni, hogy mekkora a várólista. Ideális esetben kb annyit gyártanak, amennyit meg akarnak venni. Ha kicsit emelnek, kicsit rövidül a várólisa. Ha kevesen várnak, akkor kicsit lehet olcsósítani.
Volt mindenféle kavarás a decemberi és januári számokkal kapcsolatban konteós ellendrukkerektől. Szimplán a hajózás és az ünnepek, gyárfelújítások is bejátszanak abba, hogy mekkora a különbség a legyártott és már kiszállított közt. A többi gyártónál a dealshipnek átadott autókat már eladottnak számítják be általában.
Azt meg pláne ne feledjük, hogy más gyártóknál sokszor nem nyereséges az e-autó gyártás. A ford féle 100% ráfizetés durva Kínaiaknál is határeset a nyereségesség, ha tisztán elektromost néznek.
[ Szerkesztve ]
-
nobeige
tag
válasz Ezekiell #122 üzenetére
Május 15-én ezt írta a Twitter az ügyről:
https://twitter.com/GlobalAffairs/status/1658208072215437314?s=20
Ha nem nyílna meg, akkor ide másolom a szöveget.
We are today sharing an update on our approach in Turkey. We were in negotiation with the Turkish Government throughout last week, who made clear to us Twitter was the only social media service not complying in full with existing court orders. We received what we believed to be a final threat to throttle the service - after several such warnings - and so in order to keep Twitter available over the election weekend, took action on four accounts and 409 Tweets identified by court order. We communicated our concerns about freedom of expression directly. We will continue to object in court, as we have done with all requests, but no further legal action was possible before the start of voting. Five court orders have been issued against Twitter regarding these actions and we have already objected to four of them. While one of our objections has been rejected, three of them are still under review. We are filing our objections to the fifth order tomorrow. We are publishing below the court orders and the regulator's correspondence relating to the action we took.
Talán megírhatták volna a választások alatt is, pláne még a hétvége előtt, de akkor nem futott volna akkorát a sajtóban, hogy milyen szemét is a Twitter, Musk meg egy hazug. -
Geller72
veterán
A kínai eladási adatokhoz szerintem nagyon is. Ha ott labdába akarnak rúgni, lépniük kellett. Ebből a 422k db 2023Q1-es adatból azt hiszem 140k db a kínai piacon eladott mennyiség.
"A nagy hatótávú Model Y például az árvágás hatására 31 százalékkal lett olcsóbb Amerikában, míg Magyarországon a Model 3 ára 2-3 millió, a Model Y ára pedig több mint 5 millió forinttal is csökkent az E-cars.hu információi szerint.
Az árak csökkentésére az apadó kereslet nyomán lehet szüksége Elon Musk cégének, amely jelentős változást hoz a vállalat eddigi stratégiájába. A Teslák iránt eddig ugyanis nagyobb volt a kereslet, mint a kínálat, így a drága árcédula sem szabott gátat a terjeszkedésnek. A Kínában tapasztalt keresletcsökkenés, amely átmenetileg gyárbezáráshoz is vezetett, új kihívásként jelent meg az elektromosautó-gyártó cég horizontján, és mint látható, ez ellen bármit hajlandó bevetni.
Főleg azután látványos az árcsökkentés, hogy a Tesla részvényárfolyama tavaly története legrosszabb szereplését hozta, éves szinten járt 72 százalékos mínuszban is.
Ennek nagyon örültek a shortolók, kevésbé a nagybefektetők: az előbbiek 15 milliárd dollár körüli pluszt hoztak maguknak össze, az utóbbiak 40 százalék feletti bukást voltak kénytelenek elkönyvelni.
Elemzők a kínai leárazás kapcsán, amelyre múlt héten került sor, a kereslet élénkülését prognosztizálták, amely a helyi vetélytársakra – mint a piacvezető BYD – is nyomást helyezhet, ám árverseny kialakulásához is vezethet a legnagyobb villanyautó-piacon. Hasonló a helyzet Európában, noha a múlt hónapban a legkeresettebb elektromos autó Németországban még a Tesla Model 3 volt, és Model Y volt a második helyen, ám a Volkswagen már ott lohol az amerikai cég nyomában."
"A Tesla nem is tudja
És az utolsó fontos kitétel mielőtt az adatokra térünk, hogy számos olyan extra van, amit a Teslába rendelni sem lehet, így teljesen reális az a szcenárió is, hogy csökkentheti az amerikai gyártó az árakat akármeddig, mindig lesznek olyanok akik eleve kizárják őket a listáról, mivel ők csak mátrix-LED, vagy lézer lámpás autót akarnak venni, esetleg kizárólag olyan kocsi jöhet szóba nekik, aminél az extralistán szerepel a HUD (head-up dispaly), vagy az Android Auto / Apple Carplay.
A Teslánál jelenleg nem lehet tetszés szerint kombinálni az akkuméreteket a meghajtással, azaz a kisakkus változatok mind hátsókerekesek, a nagyakkusak pedig összkerekesek. Számos márkánál azonban rugalmasabb ez a rendszer, így aki mindenképpen a maximális hatótávot akarja, annak érdemes megnéznie a nagyobb akku + kétkerékhajtás változatokat a márka árlistáján.
Frissítés: És egy fontos részlet ami kimaradt. A Tesla október óta ultrahangos szenzorok („parkolóradar”) nélkül szállítja autóit, amelyek funkcióját a Vision kamerarendszer veszi majd át, de egyelőre nem elérhető ez a szolgáltatás. Amerikában már javában tesztelik a megoldást, de hogy ez mennyire fog jól működni, és mikor érkezik, azt majd meglátjuk… Addig is elég ciki, hogy így jönnek ki az autók, ezért a potenciális vásárlóknak ezt érdemes tudniuk"[ Szerkesztve ]
-
nobeige
tag
válasz Geller72 #165 üzenetére
És hogy mennyire rosszul öregedett a fenti két VG-s cikk, itt egy nem olyan régi TC cikk:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/04/27/tesla-model-y-eladas-ujauto-piac-elso-negyedev/ -
Geller72
veterán
..csak az egyik volt az. Amúgy szintén onnan idézve nem mindegy ugye, hogy mennyiből engedtek. .
"A nagy hatótávú Model Y például az árvágás hatására 31 százalékkal lett olcsóbb Amerikában, míg Magyarországon a Model 3 ára 2-3 millió, a Model Y ára pedig több mint 5 millió forinttal is csökkent az E-cars.hu információi szerint." -
Ezekiell
veterán
Vicces az ilyet a legnagyobb szemellenzos Musk fantol olvasni
Én szegyellnem, ha az identitasom jó részét egy nettó szociopata iránti rajongás tenné ki, de hát nem vagyunk egyformák...
Az meg külön poén, hogy neked mindenki hater, aki nem ész nélkül ajnarozza Muskot, hanem mondjuk még méri említeni a folyamatos hazugsagait.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Tehát under review alatt vannak a fellebbezesek, de azért csak levettek addig is.
A szolasszabadsag bajnokai, valoban. Miközben Musk meg nagy pofaval mondja, hogy őt nem lehet elhallgattatni. Nem érzed az ellentmondást?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Armandus
junior tag
válasz Ezekiell #169 üzenetére
Én csak azt nem értem hogy ezen mégis ki lepődik meg? Musk a nyakába vett egy meglehetősen nagy problémahalmot, aka Twittert. Ami egy vállalkozás tehát így kéne vele pénzt csinálni. Vagy legalábbis nem csak égetni. Tehát egy 80 milliós piacot nem fog elveszíteni. Hogy közben a szólásszabadságról papol az meg nyilván tökre cuki, inkább kínos, de leginkább komolyan nem vehető. Egy totál nárcisztikus pasas meggyőződve a saját zsenialitásáról, szerintem ő nem egyszer még így el is hiszi azt a temérdek balgaságot amit összehord.
"A világ olyanná alakul, amilyenné a fiatalságot nevelik." Jókai Mór
-
azbest
félisten
válasz Geller72 #165 üzenetére
azért nem kell félteni a teslát kínában. Egyik vlogger, aki régebben kínában élt és akkoriban az ottani életről forgatott ismeretterjesztő videókat és bemutatta, hogy az import autók méregdrágák ott. A hazai gyártású licenszeltek hitvány minőségűek, más anyagból és más minőségben készülnek. A hamisítvány autók meg a legalja. [link]
Na ehhez képest a belföldi telsa legalább olyan minőségű, mint bármelyik nyugati párja. Lehet jönnek fel a kínai márkák is, de valsz sokan még mindig inkább nyugati kocsit vesznek hasonló áron, s a tesla nem import áron megy náluk ráadásul.
Nem nagyon jut el hozzánk, de a feltörekvő kínai márkák autói ki vannak tiltva sok zárt parkolóból kínában, mert sok öngyulladásos eset volt velük és sok alapvető biztonsági problémát látnak velük. [link] [link]
Egyébként szintén az ő videóikból merítve, kínában nulla, nuku, zero karbantartást csinál az átlagember az autóján. Szóval simán kirohad alóluk a hagyományos autó hamar. Volt sztorijuk, hogy sosem cserélnek olajat. Az elektromos megváltás nekik, mert szinte gondozásmentes.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Shadowbull #173 üzenetére
az internet elbírja a notórius hazudozókat, hajrá.
Ezt már januárban megbeszéltük. Minden autót eladtak, nem állnak milliószámra eldugva a sikátorokban. Minden autót eladnak, amit gyártanak. Az autókat profittal adják el.
A tesla pedig minőségben teljesen pariban van bármelyik másik márkával. Más szempontból sokkal tartósabb, mint az acélkasznisok egy része.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Attól még nem kéne hazudoznod.
"Minden autót eladtak"
Egyrészt nem adtak el minden autót mert rengeteg van ma is készleten, másrészt még a Tesla is eljutott oda hogy a termelést a megrendelésekhez igazítsa. Más mondjuk már húsz éve minden autót megrendelésre gyártott, de ne legyünk telhetetlenek.
"Minden autót eladnak, amit gyártanak."
persze, mert csak annyit gyártanak amennyit megvesznek, de messze nem használják ki a rendelkezésre álló kapacitásokat.
"A tesla pedig minőségben teljesen pariban van bármelyik másik márkával. "
Nem, messze az iparági átlag alatt van minöségben.
"Más szempontból sokkal tartósabb"
Valójában fogalmunk sincs mennyire tartósak. A legöregebb S/X-szel nincs túl jó tapasztalat, a 3/Y nagy része meg még fiatal.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
azbest
félisten
válasz Shadowbull #175 üzenetére
viszlát kiscsillag.
szerk, egyet letiltok és megjelenik a klónja.. remek.. a topic meg szinte üresnek látszik...
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"A tesla pedig minőségben teljesen pariban van bármelyik másik márkával."
Hogy a te szavaiddal éljek: az internet elbírja a notórius hazudozókat, hajrá.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
1. Senkinek sem vagyok a klónja. 2. Ajánlom figyelmedbe ennek az autobild használt tesztnek a papír alapú verzióját ahol 3x ilyen hosszan sorolják a problémákat a két éves autóval kapcsolatban.
mod. És nem, nem azért szarozzák mert tesla hanem azért mert olyan amilyen. Megjegyzem pont ugyanígy lefikázták az vw id3-at is a hibái miatt pedig az a saját kutyájuk kölke.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
nobeige
tag
válasz Ezekiell #169 üzenetére
A törvény keretein belül értelmezi a szólásszabadságot. Ez országonként változik. Ami elmegy az USA-ban azért megbüntentek az EU-ban, például. Hogy a törökökről ne is beszéljünk.
musk tavaly áprilisban :
https://twitter.com/elonmusk/status/1519036983137509376?s=46By “free speech”, I simply mean that which matches the law.
I am against censorship that goes far beyond the law.
If people want less free speech, they will ask government to pass laws to that effect.
Therefore, going beyond the law is contrary to the will of the people. -
Ezekiell
veterán
Hogyne, csak éppen ez nem úgy működik, hogy elhiszed "face value" hogy amit kérnek az törvényes. Megtámadod a bíróságon, végigviszed a processt. Legalábbis normális helyeken így működik - Musknál persze nem, csicskulni egyszerűbb. Lásd teljesített kormányzati kérések száma Musk előtt és után a twitternél - keress rá, elég sokat elmond.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Shadowbull #175 üzenetére
"persze, mert csak annyit gyártanak amennyit megvesznek, de messze nem használják ki a rendelkezésre álló kapacitásokat."
Akkor mért építenek új és új gigafactorykat?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #175 üzenetére
persze, mert csak annyit gyártanak amennyit megvesznek, de messze nem használják ki a rendelkezésre álló kapacitásokat.
Ezt honnan lehet tudni? Mert ránézve az adatokra, ez nem nagyon tűnik ki sehonnan: a linken lévő utolsó adat 2022 Q4, amikor több autót gyártottak, mint bármikor előtte, ill azóta van 2023 Q1 is, még több legyártott autóval.
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
A várakozási időkből. Nézz meg bármilyen Tesla típust, bármelyik piacon: egy aktuális megrendelés azonnal gyártásba kerül = a megrendelések száma kisebb mint a rendelkezésre álló gyártási kapacitás.
Ez kábé tavaly év közepétől van így, előtte akár egy éves várakozási idők is voltak néhány típusra.
Nem véletlenül kezdtek el ősszel árakat csökkenteni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz #56573440 #157 üzenetére
Van olyan torzulás, amelyik szabad szemmel nem megállapítható, megrendeled a láthatóan görbülteket, összerakod, és kiderül, hogy még mindig milliméterekkel tér el ahhoz képest, ahol lennie kellene.
Kis szervizben, öreg autónál járható út az ezekkel való sakkozás, de szakszerviz óradíjába már nem férne bele. -
dabadab
titán
válasz Shadowbull #193 üzenetére
Ez azért nem olyan nagyon meglepő, tekintve, hogy a Teslának kb. a kezdetektől az volt a stratégiája, hogy elindul felülről, aztán egyre több autót ad el egyre olcsóbban.
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
Engem nem lep meg, de láthattad fentebb, a teslafanok agyában még mindig egy teljesen más valóság van.
Egy aprócska probléma azért mégis van a dologgal. Jelenleg a tőzsde a Teslát még mindig 560 milliárd dollárra értékeli. Ez ugyan kevesebb mint a fele annak, ami a csúcson volt, de még így is majd 3x annyi mint amit a Toyota ér, ami jelenleg a világ legnagyobb autógyára.
Ez az árazás csak akkor indokolható valamennyire, ha elhisszük, hogy a Tesla valóban fog 20 millió autót gyártani évente 2030ban, ahogy azt Musk ígérte, és tényleg világrekord marzsai lesznek közben, plusz működni fog az FSD, amivel szintén óriási pénzeket fognak keresni.Ennek a sztorinak az életben tartásához elemi követelmény a folyamatos növekedés. Ahhoz pedig nyilvánvalóan gyárakat kell építeni. Ha a Tesla nem építene gyárakat, az annak lenne az indirekt beismerése, hogy nem lesz meg a húszmillió. Ez pedig megengedhetlen, hiszen Musk nem teheti meg hogy jelentősen essen a részvényárfolyam. Így a Tesla mindenképpen fog gyárakat építeni, ha kell, ha nem, a látszat fenntartása végett.
Tavaly választaniuk kellett a növekedés és a marzsok megtartása között. A növekedést választották. A gond az hogy láthatóan nem volt elég az árcsökkentés, és ettől többet már nem nagyon tudnak engedni, mert nincs miből.
A piac még nem realizálta teljesen azt hogy mit jelent a marzsok csökkenése, talán még bíznak abban hogy ez a trend megfordul.
A kártyavár akkor fog összeomlani, ha a növekedés legendája is hiteltelenné válik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #191 üzenetére
Ja nyilván a főnököm meg bármilyen kis koccanásos baleset után eladja az autóját mert "már nem lesz soha olyan". Nyilván ha belátod hogy ha 20-al valaki nekigurul a hátsó kerekednek akkor nem lesz cserélve a teljes hátsó traktus, még gyári technológiával szakszervizben sem, akkor közvetetten azt is igazolod hogy ez user szempontból egy ordas nagy szivatás lesz, az meg baj mert musk a jövő a tesla meg tökéletes. Mintha almafannak magyaráznám miért fontos nekem hogy a telefonomon a képernyő úgy nézzen ki ahogy és legyen t9 tárcsázás... Az is halott ügy...
Hiába mondod hogy a gyűrődési zóna levágható, tudom, musk is mondta. Hiába mondod hogy hátulról eltalálnak, mert nyilván nem ez a gond, és nem csak olyan fordulhat elő. Én pl Közeli családtag csapott el lakott területen kívül viccesen kihelyezett követ úgy, hogy csak a bal hátsó felfüggesztést bontotta ki a kocsi alól kb de azt rendesen. Nyilván a rendőrség erre széttette a kezét, értik hogy sötét volt meg csak 90-el se ment, de hát ezzel mit csináljanak. A jobb oldalához hozzá se nyúltak, bemérték utána és kész. Márkaszerviz, akkor 2 éves autó. Ezer meg egy baleset lehet, kicsi, nagy, akármi, nem feltétlenül kell mindig mindent cserélni. Gyári technológiával se. De nem baj, emberek szerint az alaplapra integrált ssd is jobb mint a bármi amit eddig feltaláltunk, és szívesen eldobja a komplett laptopot ha a terhelés, melegedés, etc miatt garidőn túl szépen megmurdál és nem tehet semmit vele.
Tökmindegy mert úgyse megy át, ha neked megfelel ez így, legyél vele boldog. Majd egyszer rájössz, hogy ez az irány nagyon para user szemmel. Ha nem akkor mákod volt, majd szív más eleget hidd el. -
cucka
addikt
válasz Shadowbull #196 üzenetére
A tesla részvényára az egy tőzsdei lufi. Az okokat nem az autógyártásnál, hanem a pénzügynél kell keresni.
Konkrétan rengeteg pénzt nyomtattak, ami a tőzsdére került. Aki a Tesla részvényt vett, az jellemzően nem azért vette, mert abban bízott, hogy a tesla 2030-ban hány autót fog gyártani mennyi profittal, hanem azért, mert abban bízott, hogy a részvényét 2 hónap múlva eladja és azon pénzt keres.
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #199 üzenetére
Tehát a hátsó lengescsillapito se oda csatlakozik be, meg úgy alapvetően semmilyen más, felfuggesztessel kapcsolatos dolog se rögzül oda. Nézd már meg a képeket amik vannak pls... Már kezdem érteni hogy miért nem érted...
Csak hogy ugyanarról beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen TV-t vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Deezer
- Mini-ITX
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest