Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz aleister #4124 üzenetére

    Igen, de milyen garanciat vallalnak ra, hogy nem fog eltomodni a nagy nyomason keringetett femmorzsalek miatt? :U Tudtommal az FW6A-EL valtokon nincsenek flushing-hoz kialakitott csatlakozok, az olaj huton keresztul vegzik a tisztitast.

    Szerintem (es sok joval tobbet futott Mazda tulajdonos szerint is) harom cseres eljaras joval biztonsagosabb; van a nivo palca, amivel meg tudod nezni a szintet/betolteni az uj FZ olajat, a tekno aljan pedig leereszteni. 7,8 liter olaj van a valtoban, egy leeresztessel 3-4 liter lejon, ezt kell elvegezni ketszer, kozte nehany kilometert vezetni, majd vegul az olajteknot is le kell venni a szurocserehez es a belso magnes megtisztitasahoz. A vege kicsit maceras, en vettem hozza egy uj teknot es azt tettuk vissza, mert folyekony szilikont hasznaltak a tomiteshez, ami kicsit ragaszkodo tud lenni :)

    Igen, a "harom cserevel" lesz meg egy rendes, szivesen fogadok barmilyen ajanlast szervizekrol, akik a fenti muveletet rutinszeruen vegzik. A markaszervizek - akikkel beszeltem - soha nem csereltek meg szurot automata valtoban, olajat is csak egyszer, az ugyfel kulon keresere... :))

    Nyilvan kozrejatszik itt a Mazda altal is szajkozott hulyeseg, miszerint "elettartam olaj" van a valtoban, szerintem az elettartamnak tul kellene mutatni a garanciam...

Új hozzászólás Aktív témák