Új hozzászólás Aktív témák

  • rii

    nagyúr

    A kérdés tehát az, hogy meddig fognak még fejlődni.

    FPS: a HL2-ben már a csontváz jellegű mozgás, továbbá a gravitáció megvalósítása
    DRIV3R: szintén a gravitáció: 3 db hordó piramis alakban: egyet ilövök, akkor az eldől, arrébb pattog-gurul, a többi leesik-gurul.

    Az autó, h a törött, felnyílik a motorháztető, kinyilik az ajtó realisztikusan, rengeteg házba be lehet menni, hatalmas térkép. Nagyobb a surlódás motorketépár gumiján, mint a kasztnin, ez fantasztikus látványt eredményez, ha a motor az oldalán csúszik, és hirtelen átborul a másik oldalára.

    Már 97-ben volt olyan játék, FBI-os nyomozó kellett benne alakítani, és annyira való veszélyt jelentett az ember idegrendszerére, hogy fel kellett hívniuk a figyemlet az üldüözéi mánia kialakulására!


    ---------

    Hol lesz ennek a vége?

    DRIV3R esetében pl minden házba be lehetne menni? Összeköttetés az összes várossal? fáradás? Realisztikus sebesülés? pl. lábon lövik, és lesántul?

    ui.: nem vagyok képben a játékok terén. Csak a SC&BW-al, DRIV3R-el, illetve a TEREP2-vel játszottam.

    piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Új hozzászólás Aktív témák